7 رشته کالج Reimagined به عنوان دوستان قسمت

آیا شما از دست رفته تعداد از تعداد بار شما دوباره به تماشای دوستان ؟ آیا کف زدن همراه به دوستان تم-آهنگ به جای

توسط ATSHNEWS در 27 خرداد 1399

آیا شما از دست رفته تعداد از تعداد بار شما دوباره به تماشای دوستان ؟ آیا کف زدن همراه به دوستان تم-آهنگ به جای نوشتن مقاله به دلیل در نیمه شب صدا مانند یک relatable مکانیسم مقابله ای برای شما دارد ؟ خوب نفرت را به شکستن آن را به شما, اما شما احتمالا باید سعی کنید و برخی از زندگی واقعی دوستان به جای.

در حالی که شما کار بر روی آن است — چرا که من مطمئن هستم که شما برخی از زمان — چک کردن یک لیست از قسمت شما می توانید رویای به وجود.

بله واقعا کلیشه ای را در برخی از محبوب ترین رشته کالج دوباره نوشته شده است به عنوان دوستان قسمت. پس از همه, نوستالژی جفت با یک یادآوری از چه حقایق و کلیشه های ما در دوران کودکی مورد علاقه های شما واقعا بودند. چنگ زدن به برخی از قهوه برای سوار شدن.

1. یکی که در آن پرده شد آبی — فارسی

Monica friends
giphy.com

در این قسمت مونیکا می آید خانه از دیگر خسته کننده هفته از گرفتن اذیت توسط کارکنان در محل کار جدید و تصمیم می گیرد در کلاسیک مونیکا مد برای تمیز کردن هر گوشه و مخفیگاه از آپارتمان به destress. در حالی که شستن پنجره ها با ویژه تمیز کردن فرمول او کشف یک پاستا-سس و لکه های روی پرده از زمانی که جوی خوردند لازانیا در حالی که بازی پنهان و به دنبال. قادر به دریافت این لکه را پس از چند ساعت از کوره در رفته خیساندن و شستشو او تصمیم می گیرد برای دریافت جدید پرده در دسترس نباشد.

رویال آبی رنگ این پرده های جدید مجذوب قمر و او خودش را متقاعد است که او و مادرش از راه های برکت را از زندگی پس از آنجا که بدیهی است که آبی نماد مادرش افسردگی که به رهبری او را به زندگی خود را. مادر او نیز عینک آبی لباس روز او درگذشت و از خواب روزی آواز. به علاوه آبی قافیه با سرنخ بنابراین قمر می داند — درست مثل شما معلم انگلیسی از دبیرستان به دنبال اتصال تصادفی شواهد برای حمایت از استدلال آنها — پرده اشاره به سمت نهایی مراسم با مادرش. بقیه باند پخش همراه به طنز ،

اما بدیهی است که پرده شد فقط آبی به دلیل مونیکا تنها می تواند پیدا کردن که رنگ در Pottery Barn در جمله کوتاه توجه کنید. مسخره? من می دانم!

فن نقد و بررسی:

"تنظیم مونیکا آپارتمان – کلاسیک F. R. I. E. N. D. S, بعد از همه, که در آن دیگری می تواند آنها را جمع آوری و در مورد ناراحتی های خود را روز به طور متوسط? و به فکر می کنم قمر را باورهای شخصی را بهتر از او نفرت برای Pottery Barn (به یاد بیاورید بدنام عطار جدول). اما بله آبی احتمالا دارای چندین معانی متفاوت هر دو زبان انگلیسی و معنویت — ناشناخته عرفانی hyperbolised? برای من, آن را فقط ممکن است یک قسمت از نشان می دهد تلویزیون مورد علاقه من! اما این یک داستان پس از تمام پیچیدگیهای خود به بسیاری از تفاسیر تنها به توان به زندگی به ارمغان آورد مونیکا معمولی "من می دانم!" دانشگاه ملی سنگاپور دوم Shreya Nair گفت.

2. یکی از با رایگان خود-درمانی — روانشناسی

Ross and Rachel friends
giphy.com

پس از جشن تولد خود را در دو جداگانه و موازی احزاب فقط برای جلوگیری از داشتن او تازه-طلاق پدر و مادر در همان اتاق راشل تصمیم می گیرد برای پیوستن به یک تمرکز حواس البته به خاطر از دست دادن ذهن خود را. راس به همراه خود به کلاس اول چون او به وضوح احساس شک و تردید از اثر خود را و می خواهد او را به دیدن یک درمانگر به جای آن, اما زیبا و آماده و مربی برنده آنها بیش از بلافاصله. احساس بیشتر در ارتباط با خود و متصل به یکدیگر از همیشه قبل از راس و ریچل ترک متقاعد شده است که این کلاس را حل تمام مشکلات خود و بالا بردن آنها را به اوج آرامش درونی. اما فاجعه زمانی که حملات خود را جذاب مربی آنها اختصاص a self-help book برای کلاس. راس و ریچل به آرامی شروع به تحقق بخشیدن به آنها مشترک زیادی با به طور مداوم cribbing زن و شوهر کتاب حول و این ناخوشایند تجلی دیسک گوه بین آنها است.

راس اصرار او احساس می کند خوباست اما خود را منفعل-تهاجمی jabs نشان می دهد در غیر این صورت. شاید راشل باید فقط شاهد یک درمانگر به جای ؟

3. یکی با قمر را "روح"-Mate — فلسفه

Phoebe Friends
giphy.com

قمر اعلام کرد به باند است که او در نهایت در بر داشت روح او-mate اما او خشم خود را پاسخ مثبت. معلوم می شود که او معتقد است که او پیدا کرده است که عشق از زندگی خود را, اما نه یک دختر نوجوان که به سرقت رفته خود را '،' زمانی که چندلر incredulously هرگونه پرسش که چرا او فکر می کند تا قمر می گوید که ذهن او به طور فعال از دست رفته این دختر حتی اگر او نمی تواند به یاد داشته باشید از دیدن او قبل از. این البته آغاز نیمه شوخی نیمه جدی بحث بر آگاهی و دوگانگی در مقابل کارکردگرایی که جوی را درک نمی کند در تمام.

آن را به پایان می رسد با قمر فریاد در راس برای احترام به معنویت او, اما او هنوز هم احساس می کند و مصمم به متوقف کردن او را از مقابله با این فقیر بی گناه و درخواست روح او بازگشت. نشستن با یک تکه از پیتزامانند جوی می و تماشای جنون آشکار در این قسمت ،

4. یکی با پشتیبانی فنی — علوم کامپیوتر

Chandler friends
giphy.com

جدید زیبا دختر بچه در محل کار و در نهایت متوجه چندلر اما او فکر می کند او فقط پشتیبانی فنی. از جان گذشته تا به امروز کسی تا کنون از لیگ چندلر نیست زحمت تصحیح ، پس از هفته ها از پرداختن به او و هر تکنولوژی های مرتبط با موضوع در محل کار برای تحت تاثیر قرار دادن او چندلر در نهایت می شود دعوت را به جای اواخر یک شب جمعه. هیجان زده است که او ممکن است فقط نمره چندلر می شکند به امضای خود پیروزی رقص که او می خندد خاموش خوشحال. می تواند او بود هر smitten?

اما هنگامی که او می شود به او آپارتمان چندلر متوجه می شود که او بد تعبیر کردن کل وضعیت زمانی که او به پیاده روی در خارج از حمام و فریاد در انزجار در او نما روی تخت او در بوکسورهای. معلوم او واقعا فقط می خواستم او را به رفع مسدود چاپگر.

فن نقد و بررسی:

"تصاویر خیلی غیر طبیعی — شما می توانید تصور کنید چندلر انجام تمام کسانی که مسخره همه چیز! شباهت بین او و فکر او را در فن آوری و حمایت خود را از تجزیه و تحلیل آماری و داده های پیکربندی کار (بله, من به یاد داشته باشید هاها) چیزی است که من می خواهم کاملا تصور بودن در نشان می دهد. آن قسمت که در آن چندلر همکار تماس او را به نام دیگری و او فقط می رود با آن منطبق با این, بنابراین من واقعا فکر می کنم او می خواهم چیزی را مسخره مثل این را به شانس خود را." کالج سلطنتی جراحان در ایرلند دوم Navya سینگ گفت.

5. یک جایی که راشل می کند و مالیات — اقتصاد

Monica and Rachel friends
giphy.com

قطع کردن کارت های اعتباری پس از مونیکا, دستورالعمل راشل پاکستان را در آغوش لحاظ مالی مستقل از شیوه زندگی است. اما زمانی که او متوجه می شود که او را به فایل خود مالیات — داشتن هرگز انجام می شود بنابراین در گذشته او بخواهد او فقط می تواند با چسب آنها را به عقب با هم و تکیه بر پدر گرین به آن را کشف کردن. مونیکا تعیین می داند هیچ مرزهای هر چند, بنابراین او متقاعد راشل که این یک گام حیاتی به سمت تبدیل شدن به یک خود به اندازه کافی بالغ. اما حملات فاجعه هنگامی که راشل به پایان می رسد تا پستی جوی نامناسب دودل 'داغ دختر در زیراکس محل' به جای پر کردن مالیات-فرم. مونیکا و ریچل سر به جایگزینی آن با درست پاکت را دریافت آنها وجود دارد ،

6. با یک بوسه که نبود — تاریخچه

Ross friends
giphy.com

راس و ریچل تصمیم به تنظیم کردن کمی دور شو آخر هفته به جشن روز ولنتاین در حومه شهر. پس از لذتبخش شام رمانتیک در زیر ستارگان دو دنج و یاد در مورد دوران کودکی خود را. راشل نظرات که او هرگز معتقد بودند او می خواهم تا پایان سقوط در عشق با مونیکا عجیب و غریب برادر بزرگتر که بازی صفحه کلید در تمام طول روز و خواب با دایناسور اسباب بازی پر شده تا او برای کالج. راس می خندد آن را به یاد می آورد اما در آن زمان آنها را بوسید و برای اولین بار در کالج دو نفر از آنها با حضور مونیکا و چندلر است.

جای تعجب راشل نمی یاد این حادثه و آن را انکار می کند اتفاق افتاده است اما طبق معمول راس حاضر به اجازه دهید آن را برو, مشتاق را به نفع خود استدلال. پس از بسیاری از عقب و جلو و برگشت تخفیف از ارواح آنها تماس بگیرید تا مونیکا برای رسیدن به پایین از آن... تنها به کشف — بسیار به همه ترسناک — که راس تا به حال به پایان رسید تا بوسیدن مونیکا به اشتباه در تاریکی شب که به فکر آن بود که راشل در زیر توده ای از کت.

7. یکی با تمام لاتین — زیست شناسی

Joey friends
giphy.com

در آماده سازی برای یک بخش در این مدتها در انتظار صابون اپرا آقایاستخواناستله اطلاع جوی که او را مجبور به بازی یک باستان شناس. جوی که به طور کامل اشتباه عنوان و ماهیت نقش یک زمان سختی کار با این اسکریپت. راس ارائه می دهد برای کمک به او در تمرین به جلوگیری از او را از دام بیش از پیچیده نام لاتین او به طور مداوم معمولی اشاره به در نهایی امتحانات ابتدائی. بدیهی است که این نشان میدهد به عنوان یک ماموت وظیفه داده شده Joey ناتوانی می گویند "Homo sapien" بدون شکستن به giggles.

متاسفانه مدیران ریخته گری را پیدا کند آن را خنده دار زمانی که او شروع به پاره کردن و با خنده در صحنه که در آن آنها بازرسی "هومو ارکتوس" اسکلت. استماع می رود در مورد به عنوان به خوبی به عنوان انتظار می رود...

فن نقد و بررسی:

"من فکر می کنم من قطعا تماشای این قسمت. این چیزی است که جوی را به صورت مطمئن و من احساس می کنم که این سناریو قطعا پروژه های جوی جذابیت های طبیعی. من فکر می کنم آن را نیز جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه پویا بین راس و جوی اجرا با توجه راس تلاش ناموفق برای کمک به جوی نوشتن خود بازی (در قسمت دیگری)!" دانشگاه ملبورن دوم Shirdheen Murali گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب