6 آتلانتا افسران متهم پس از دانش آموزان کشیده از ماشین

توسط کیت BRUMBACKآتلانتا (AP) — شش آتلانتا افسران پلیس متهم شده اند پس از دراماتیک تصویری نشان داد مقامات کشید

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

توسط کیت BRUMBACK

آتلانتا (AP) — شش آتلانتا افسران پلیس متهم شده اند پس از دراماتیک تصویری نشان داد مقامات کشیدن دو نفر جوان از خودرو در طول تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید دادستان روز سه شنبه گفت.

Fulton County, دادستان منطقه پل هاوارد اعلام کرد این اتهامات در طول یک کنفرانس خبری.

"من احساس می کنم کمی امن تر در حال حاضر که این هیولا را در خیابان ها و دیگر قادر به تهدید و ارعاب هر کس دیگری گفت:" مسیح جوان که کشیده بود و از این خودرو همراه با دوست دختر خود Taniyah زائر.

شنبه شب حادثه اول را به دست آورد توجه از تصویری آنلاین و در اخبار محلی. در طول این زن و شوهر را می توان شنید فریاد و درخواست افسران آنچه که اتفاق می افتد.

پنج نفر از افسران متهم هستند با تشدید حمله به, در علاوه بر این به اتهامات دیگر.

دو نفر از افسران محقق عاج Streeter و محقق علامت گاردنر از کار اخراج شدند در اوایل این هفته.

آتلانتا شهردار Keisha لنس پایین گفت: زائر منتشر شد و بدون هزینه. او گفت: جوان منتشر شد, بیش از حد, و او را سفارش به اتهامات او کاهش یافته است. او مشخص نیست چه اتهامات او مواجه شده است. گزارش پلیس می گوید جوان بود به اتهام تلاش برای دوری کردن از پلیس و رانندگی با مجوز به حالت تعلیق.

چشمگیر بدن دوربین تصویری که پلیس منتشر شد یکشنبه شب نشان می دهد پلیس در نظر گرفتن دیگر مرد جوان را بازداشت در مرکز شهر و خیابان در کنار یک خط متوقف اتومبیل. مرد است و شفاعت با پلیس به او اجازه دهید برود و گفت او کاری نمی کند.

جوان نشسته در صندلی راننده یک خودرو در خیابان متوقف نگه می دارد تا تلفن خود را ظاهر می شود به ساقه تصویری به عنوان یک افسر روش و نیش ترمزی میزند درب سمت راننده باز است. جوان می کشد درب بسته و می گوید: بارها و بارها "من در حال مرگ است." او مصرانه از افسران به انتشار دیگر و اجازه دهید او را در ماشین به عنوان تاریکی سدان پیشرفت کمی.

ماشین در ترافیک گیر کرده و ماموران اجرا شود تا هر دو طرف از ماشین فریاد سفارشات. یک افسر با استفاده از یک تفنگ بی حس کردن در زائر به عنوان او تلاش برای خارج شدن از ماشین و سپس ماموران او را بکشد از خودرو.

یک افسر دیگر yells در جوان برای قرار دادن ماشین در پارک و باز کردن پنجره. یک افسر بارها و بارها بازدید راننده کنار پنجره با یک باتون و یک افسر دیگر در نهایت موفق به شکستن آن.

به عنوان شیشه ای میشکند یک افسر با استفاده از یک تفنگ بی حس کردن جوانان و افسران جلو و او را از ماشین به عنوان افسران فریاد "دست خود را از جیب خود" و "او یک تفنگ. او یک تفنگ. او یک تفنگ." هنگامی که او را از ماشین به بیرون و روی زمین افسران پستی کراوات جوان دست خود را پشت و منجر شود او را دور.

به گزارش پلیس در لیست نیست یک تفنگ به عنوان داشتن بازیابی شده است.

"من خیلی خوشحال هستم که آنها در حال پاسخگوی اعمال خود" زائر گفت: در یک کنفرانس خبری.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن