5 افسانه در مورد گفته کالج افشا و خنثی

در طول پاییز 2019 من تلاش با انتقال از محدود دیوار مدرسه بالا برای باز کردن درهای دانشگاه است. من احساس مثل من

توسط ATSHNEWS در 29 اردیبهشت 1399

در طول پاییز 2019 من تلاش با انتقال از محدود دیوار مدرسه بالا برای باز کردن درهای دانشگاه است. من احساس مثل من در سفر در 100 کیلومتر در ساعت غوطه وری در سراشیبی به یک سفر دشوار است. من تا به حال همیشه یکی از باهوش ترین افراد در دبیرستان من اما در طول ترم پاییز از 2019, من به طور مداوم یادآوری ماهیت رقابتی از دیگر درخشان دانش آموزان در دانشگاه فلوریدا است. من ناگهان در دریایی از دانش آموزان دیگر که آنها نیز دستکاری دقیق دوره برنامه ورزش و نقش رهبری در سازمان های دانشجویی و باشگاه است. من دیگر در کانون توجه است. آن را دشوار تنظیم برای تبدیل شدن به یکی دیگر از دانشآموزان عادی.

آنچه که بیشتر استرس زا بود و مبارزه با دروغ و اسطوره های مردم گفت: من در مورد دانشگاه و داشتن به چهره حقیقت است.

اسطوره #1: شما اساتید در مورد شما مراقبت نمی

college myths
giphy.com

دانشگاه فلوریدا صفوف به عنوان 7th عمومی دانشگاه در کشور است. داشتن چندین AP و AICE دوره من هیچ غریبه ای به دقت علمی. اما من به زودی کشف کالج کلاس آورده و در یک سطح کاملا جدید از استرس است. من تاکید بیش از یک کلاس در مورد مدیریت استرس است. با توجه به این واقعیت است که من آغشته به اسطوره که اساتید نمی مراقبت در مورد خود دانش آموزان من شکست خورده به دنبال کمک. کل "اساتید خود را در مورد شما مراقبت نمی" بزرگترین دروغ شنیدم از مدرسه بالا است. اگر من تا به حال گرفته شده این فرصت را به من بگویید اساتید من تلاش من انجام داده اند بهتر است در ترم پاییز. من می ترسم به من بگویید اساتید که من با داشتن یک زمان سخت در از نظر مالی و عاطفی و چگونه است که تحت تاثیر قرار بود مدرسه من.

اسطوره #2: شما را پیدا خواهد کرد شما بهترین دوستان در کالج

college myths
giphy.com

شاید بیش از حد به زودی برای گفتن اما از این به نظر می رسد از آن من هنوز هم مردم از دبیرستان بهترین دوستان من است. می توان آن را بسیار سخت برای پیدا کردن دوستان نزدیک در دانشگاه به خصوص در ترم اول و یا حتی سال. من را ساخته اند مقدار زیادی از آشنایان اما من شخصا نمی ایجاد دوستی نزدیک تا تقریبا پایان ترم. "من پیدا نکردم دوست من گروه تا این سال" گفت: اقاقیا ویلیامز, UF دانشجوی سال دوم. من تصمیم به انتخاب دوستان فقط از بخش کوچکی از جامع جمعیت در دانشگاه من. با محدود کردن خودم را به جامعه سیاه پوستان در PWI (عمدتا سفید نهاد), من فقط اطراف خود را با افراد دیگر از فرهنگ من است. اما من شروع به شعبه و دوستان با دانش آموزان در دیگر سازمانها مانند صدا و سیمای ملی جامعه است. و یا حتی آمریکایی من کلاس تاریخ. من یاد گرفتم که گاهی اوقات شما می توانید پیدا کردن دوستان راحت تر با فرو بردن پای خود را به سازمان های دیگر و یا گروه های فرهنگی.

اسطوره #3: شما خواهد بود, مهمانی, راه خود را از طریق کالج

college myths
giphy.com

زمانی که شما وارد کالج شما خیلی هیجان زده به حزب تا صبح. اما شما می توانید از آن خسته می شوند. آن می تواند تبدیل به تکراری. در واقعیت نه همه احزاب و مهمانی نیست مکرر به عنوان به عنوان مردم آن را خارج می شود. احزاب تا پایان بودن هزینه بیش از حد. حتی اگر شما در نهایت وارد شدن به یک حزب به صورت رایگان, شما مجبور به پرداخت برای یک ساز و برگ برای مطابقت با موضوع و یا نگرانی در مورد حمل و نقل. من شخصا صرف تن از پول در Uber و Lyft, چرا که من یک ماشین و یا هر یک از دوستان برای گرفتن یک سواری با. "من خیلی خسته از احزاب" گفت: Michlyne وارد دانشکده هنرهای زیبا UF junior. "این همان چیزی که در هر زمان. هنگامی که شما گذشته سال اول خود را, شما را در درک." آن زمان من فقط یک ترم–نه یک سال برای تحقق بخشیدن به حق با او بود. احزاب مبالغه شد به من و من در بر داشت راه های دیگر به صرف من شب جمعه. برای مثال من به اشتراک گذاشته شده با کیفیت بیشتر زمان ایجاد روابط معنی دار با دوستان.

اسطوره #4: مردم بحث در مورد بهداشت روان

college myths
giphy.com

در تمام بحث من با بزرگسالان و همسالان در مورد کالج, نه یک نفر گفت: هر چیزی در مورد بهداشت روانی. گاهی اوقات صرفا انتقال به یک محیط جدید است که به اندازه کافی به شما را تحت تاثیر قرار بهداشت روان. شخصا, من انتقال به دانشگاه باعث استرس و اضطراب به موشک وار رفتن. من قرار گرفتند مالی و تحصیلی و استرس عاطفی. من دوستان زمانی که من اولین بار آغاز شده در دانشگاه پس این یک عامل مهم در سلامت روان زوال است. "وجود دارد یک شب بود که در آن تقریبا 1 a. m. و من تا به حال یک حمله اضطراب که از یک آهنگ دیدار" دانشگاه کرنل دوم آنتونی پل گفت. "من تا به حال به انجام بسیاری از قراردادن به دلیل پیگیری تمرین بود که آسان نیست چون من همیشه خسته است. من نگران بود که مهلت آمد تا آنجا که من می دانستم که من تا به حال به خودرا برای امتحان اماده. ترم بعد من برنامه ریزی هوشمندانه. من مطمئن هستم که من تا به حال کلاس های بعد از آن در روز در صبح و من آن را در زمان به خواب."

تقریبا همه مبارزات با سلامت روان در دانشگاه, اما برخی از مردم فقط انجام یک کار بهتر از پنهان کردن آن است. "من سعی کردم اما گاهی اوقات مقایسه خودم با دیگران" UF دوم Shaynah Boulay گفت. رسانه های اجتماعی باعث می شود آن را بسیار آسان برای انجام این کار از آنجا که ما تمایل به تنها تصویر کشیدن خوب ما قطعات. رسانه های اجتماعی به طور معمول من الهام بخش و باعث می شود من خوشحال برای دیدن افراد برای انجام کارهای بزرگ است, اما آن را آسان به انجام دور. تا زمانی که من دیدن خودم احساس خوبی در مورد رسانه های اجتماعی, من به طور معمول استراحت." من در بر داشت که رسانه های اجتماعی نهفته است سطح استرس من با توجه به بی نهایت حواس او را پرت. من در آغوش عمل از رسانه های اجتماعی می شکند توسط غالبا غیر فعال کردن my Instagram and Snapchat به طوری که من می تواند تمرکز بر چیزهای مهم تر است.

اسطوره #5: موفقیت آسان است

college myths
giphy.com

عملا آن را در زمان من یک ترم از دانشگاه برای رسیدن به نقطه من در حال حاضر. من در حال حاضر یک رهبر و عضو چندین سازمان های دانشجویی در حالی که به طور موثر ایجاد توازن میان من کار دانشگاهی و نوشتن داشته اند ، من با کلاس نیست اما زندگی است. من شده اند قادر به مدیریت بار در بشقاب من. من آرزو می کنم که در طول سال اول من می دانستم که برخی از چیزهایی که من می دانم در حال حاضر مانند اسطوره من افشا و خنثی. اما دانشگاه, همه چیز در مورد تجارب یادگیری. ما نمی توانیم بهبود اگر ما نمی یاد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب