30 آهنگ راک به این روز پدر

گشت و گذار در Spotify در برای روز پدر, لیست پخش, اما متوجه است که "امروز بازدید بالا" و خود را "کشف هفتگی" نمی

توسط ATSHNEWS در 1 تیر 1399

گشت و گذار در Spotify در برای روز پدر, لیست پخش, اما متوجه است که "امروز بازدید بالا" و خود را "کشف هفتگی" نمی تواند لزوما خود را غلغلک دادن پدر و نقطه شیرین برای موسیقی ؟ هیچ ترس چون همه کار سخت و تحقیق و دشوار تصمیم گیری بین ساحل پسران آهنگ ها در حال حاضر انجام شده است. از راک کلاسیک, 50, موسیقی, پاپ, کشور, سنگ بریت و حتی رپ ما آن را همه در اینجا. به نوبه خود تا حجملگد کردن کفش خود را و خود را پدر و شلاق به او یاد گیتار هوایی به دلیل حماسی روز پدر را به تماس شما.

در اینجا 30 آهنگ راک به این روز پدر.

چک کردن کامل لیست پخش Spotify در اینجا.

1. آقای آسمان آبی – Electric Light Orchestra

با شروع با چیزی خوشحال به خوش شانس و مثبت این آهنگ در واقع آینه برخی از بهترین خاطرات پدران ما. درست است–من صحبت کردن در مورد کسانی که ساعت 6 صبح صبح زمانی که پدران ما به نظر می رسید مانند شادترین مردم با قهوه صبح خود نامتعارف آواز و هر صبح روال منحصر به فرد به آنها. شروع کردن روز پدر medley بستن کمربند لحن که شما بلند ارواح خود را و شما هیجان زده برای روز.

2. جدید نور – John Mayer

در حالی که این groovy جدید bop توسط John Mayer به نظر می رسد تمرکز در موضوع عاشقانه که نمی توان شعر هیچ کمتر قابل استفاده برای شما و A1 خود را از روز 1. مناسب برای هر درایو در امتداد ساحل با ویندوز نورد پایین و باد در چهره خود را به این آهنگ دارای پتانسیل برای پیوند هر گونه متفاوت موسیقی سلیقه. "پدر من و من به طور غیر منتظره ای شنیده می شود این آهنگ در لیست پخش Spotify در حالی که رانندگی در ماشین هم در تابستان و ما فورا می دانستم که این امر می تواند یک کلاسیک برای ما. او واقعا دوست دارد آن را تقریبا بیش از او دوست دارد cringy اما دوست داشتنی موزیک ویدئو" UCLA سال سوم مونیکا پرز گفت. در پایان شعر "اگر شما به من فقط یک شب, میخوای در دید من در یک نور جدید" به نظر می رسد تا قابل استفاده در زمانی که رابطه خود را تبدیل از یک بین یک نوجوان باغی و معتبر به یکی از بهترین بگیرید و یاد دهید.

3. من میخوام (500 مایل) – این Proclaimers

معروف آن ویژگی در 80 رام-com بنی و جوناین آهنگ متمایز خود را به عنوان یکی که هر پدر در آمریکا باید بدانید. و با دانشکده فاصله یا صدها کیلومتر یا 30 دقیقه سوار ماشین بین شما و پدر شما چرا تحکیم رابطه خود را با دلگرم از آلبوم "من راه رفتن را از 500 مایل و من راه رفتن را از 500 بیشتر فقط به مردی که پیاده روی a thousand miles/سقوط در درب خود را/." بخوان قلب خود را و گزاف گویی به لحن این آهنگ ریتمیک با معنی شعر.

4. طولانی ترین زمان – Billy Joel

بیا که یک روز پدر پخش می شود هر چیزی را بدون ملودیک, پیانو, کلید و acapella هارمونی Billy Joel? در حالی که شما ممکن است بدانید که او پدر شما را مطمئن می کند. این لحن جاذب را ارتقا دهید وقت خود را صرف با پدر خود را از 0 تا 10 به شما به عنوان گوش دادن به شعر در مورد بی انتها عشق بین خواننده و معشوق خود را. متن ترانه reminisce در مورد کسی که الهام بخش قرار می دهد سلاح های خود را در اطراف شما پس از پیدا کردن شما در بدترین حالت خود و احساس خود بزرگترین معجزه است. باید من می گویم بیشتر ؟ این لحن به معنای برای پدر خود را.

5. برای یک بار در زندگی من – Stevie Wonder

در حال حاضر برای بیشتر روح پرنیان که هر پدر نمی تواند کمک کند اما شلاق باستان را حرکت و یا نوسان unrhythmically به استیوی واندر می توانید هر لیست پخش جامد خوب. اما تنها یک آهنگ واجد شرایط به عنوان مناسب ترین برای روز پدر. "برای یک بار در زندگی من" توصیف لحظه تولد خود را زمانی که شما و پدر شما تجربه داشتن کسی که شما نیاز دارید و کسی که در نهایت متعلق به شما است. متن ترانه "برای یک بار می توانم بگویم این است که من و شما نمی توانید آن را به عنوان طولانی به عنوان من می دانم که من کردم عشق من می توانم آن را" حلقه درست برای هر پدر و فرزند رابطه است.

6. جمعه i'm in Love – درمان

اگر چه عشق آهنگ این آهنگ صحبت از چگونه سهشنبه واقعا فراهم می کند یک فرصت برای عشق و هیجان است. با توجه به اینکه روز پدر در این سال صورت می گیرد و از روز جمعه این واقعا باعث می شود هیچ حس. اما حتی پس از آهنگ را فراهم می کند دوست داشتنی با لحن جاذب شعر است که بیشتر استعاری نرم افزار به روز تر از شما فکر می کنم. علاوه بر این درمان. یکی ذکر است از این گروه به پدر خود و او را بلافاصله وارد دلتنگ سرزمین عجایب به عنوان او فکر می کند در مورد کنسرت خود را با حضور او در پشت در '80s در.گزارش این آگهی

7. American Pie – دان مک کلین

واقعا نمی زیادی برای انجام این کار روز پدر, با توجه به این شرایط قرنطینه? خوب نظر خودتان را مشغول حداقل به مدت 8 دقیقه و 33 ثانیه از وقت خود را به دلیل شما باید مشغول karaoking شعر به "امریکن پای" راک کلاسیک برای هر پدر. "علاوه بر این به یاد من که یک صحنه از اتاق که در آن مایکل و دوایت بخوان این در قبر این آهنگ نیز مرا به یاد تمام بار پدرم را گوش دادن به آن را در ماشین. این آهنگ به رشد من در طول سال , و من می دانم آن را به یکی از پدر من مورد علاقه های شما" Cal State لا چهارم سال جرمی لی گفت. به عادی خود را از اتاق خواب های پاپ و lo-fi بازدید یک استراحت با دانستن هر کلمه به این آمار و پدر خود را با افتخار به شما به عنوان کمربند آن را در اتاق نشیمن با هم. شما می توانید امتیاز اضافی اگر انتقاد اعضای خانواده ایستاده در این نزدیکی هست و خود را تکان سر خود را شخصی کنسرت sesh.

8. Don't Look Back in Anger – واحه

بعدی در لیست ما ویژگی های یک آهنگ در غیر این صورت شناخته شده به عنوان یکی از بازیگران محبوب ترین سرود–و برای یک دلیل خوب بیش از حد. با وجود آن مبهم, شعر, "don't look back in anger" به وضوح در مورد مذاکرات حرکت رو به جلو در آینده عشق و روابط. و در آن لحظات نادری شما نگاه به گذشته, آهنگ ما را تشویق می کند به look back in anger اما برای دیدن آن لحظات به عنوان ضروری برای شکل گیری که ما امروز. بهترین چیز در مورد این آهنگ ؟ این سرود احساس می کنید در حالی که آواز خواندن گروه کر همراه با کسی که شما را دوست دارم. آهنگ های ثابت برای هر انگلیسی rock فن در غیر این صورت شناخته شده به عنوان پدر خود را.

9. مردم دیوانه هستند – بیلی Curington را

با موسیقی کشور نوع غیر قابل انکار هر پدر تفریح و سرگرمی مورد علاقه یا لذت گناهشما فقط نمی تواند جلوگیری از کشور آهنگ در این لیست پخش. اما نگران نباشید, کشور, خواننده بیلی curington را تلاش در وضعیتی وخیم در هر کشور فن یا دشمن با معنی شعر که همیشه به یک روایت. آهنگ خود را می گوید داستان از این خواننده روبرو می شوند در یک بار با یک مرد مسن تر او در نهایت می شود دوستان زیادی با آنها صحبت معمولی در مورد دختران و سیاست و زندگی خود را و هر چیز دیگری در زیر آفتاب. این داستان heartwarming احتمالا ممکن است به شما یادآوری خود را عاقلانه مکالمات خود را با پدر و یا حتی خود گفتگو با پدر خود.

10. Knee-Deep – Zac Brown Band (ft. جیمی بوفه)

به دنبال یک آهنگ که شما دوربری شما را به لحظه ای صلح آمیز در ساحل زانو در آب ؟ خوشبختانه برای این نشاط و جاذب آهنگ کشور شما یک آهنگ است که متناسب با دقیقا همان است که در دستور کار. پس از گوش دادن به برخی از کیفیت rock ballads و کلاسیک در کشور یک آهنگ که شما را به یاد معشوق leisures در زندگی ممکن است همان چیزی که شما و پدر شما نیاز به شنیدن.

11. Don't Stop Me Now – ملکه

در حالی که همه می دانند "don't Stop Me Now را" قدیمی تر و بیشتر به رسمیت شناخته شده برادر "Bohemian Rhapsody" آیا دست کم گرفتن توانایی برای این آهنگ را به پدر خود را از راحتی از صندلی چمن و انجام نمادین خود گیتار هوایی. این ملکه کلاسیک, مذاکرات در مورد احساس در بالای جهان با هیچ چیز در دنیا به شما متوقف شود. اجازه می دهد تا پدر خود را برای جشن روز خود را با یک آهنگ به عنوان توانمند سازی و نشاط بخشی به این یکی. و اگر از آلبوم "من یک ستاره تیراندازی جهش از طریق آسمان/مثل یک ببر هجوم قوانین گرانش" آیا شما می خواهید برای پیوستن به در در سرگرم کننده و سپس با عرض پوزش به شکستن آن را به شما اما پدر شما ممکن است سردتر از شما.

12. نگران نباشید کودک – ساحل پسران

برای تمام ساحل ادم بیکار و تنبل پدران که نمی توانید به اندازه کافی از امواج اقیانوس و مقابله با بایt این یکی را برای شما است. هر پدر قدردانی به یاد ماندنی آهنگ های مورد علاقه خود را 60 هماهنگ پنجگانه اما چه چیزی بهتر از یک آهنگ را به عنوان آرامبخش و بی ریا به عنوان "نگران نباش عزیزم"? زوج با پسر ساحل کلاسیک هارمونی و ملودی این خواننده در این آهنگ به یاد معشوق خود را که همه چیز خوب خواهد بود به عنوان طولانی به عنوان آنها باید عشق خود را–کامل پیام تعریف می کند که هر پدر و فرزند رابطه است.

13. مراقبت خوب از کودک من – بابی Vee

در حال حاضر برای 50 استعداد در لیست پخش خود را, شما نمی توانید به اشتباه با یک کلاسیک مانند "مراقبت از کودک"–یک آهنگ که در آن خواننده بدحال خود عاشق است که معشوق دیگر در حال حاضر. هنوز هم به عنوان خواننده می پرسد دیگر عاشق به "مراقبت از کودک" گوش دادن به او و فکر او را در همه چیز او می کند این آهنگ احساس می کند مانند هر پدر آرزو نسبت به فرزند خود. آواز خواندن و رقص به همراه آهنگ تلخ و شیرین مانند این یکی را با پدر در یک روز که به افتخار او.

14. دختران – John Mayer

یک دلیل وجود دارد که چرا جان شهردار موسیقی همیشه در محلی JC Penny یا آسانسور–در میان بی فکر خود را خرید و یا ایستاده در اطراف موسیقی او هرگز نتواند به شما احساس چیزی. اما ترانه "دختر" کمی یک یو پی اس خود و دیگر آهنگ ها به دلیل افسرده افسون که مذاکرات در مورد اهمیت یک پدر حضور در دختر خود زندگی است. به عنوان جان آواز می خواند ترانه "پدر خوب را به شما دختر/ دختران را دوست دارم like you do/ دختران تبدیل به عاشقان که به نوبه خود به مادران/ بنابراین مادران خوبی برای دختران شما بیش از حد/" آن را به ما یادآوری می کند از چرخه روابط خانوادگي آمده است که دایره کامل هنگامی که ما رشد می کنند و بچه های خود ما.

15. شما در حال مشاهده – رادنی اتکینز

در حال حاضر در حال حاضر شما نمی فکر می کنم ما پریدند کردن county, موسیقی, آموزش درست نشده بود ، شبیه به اکثر کشور ballads که شما می خواهید به توپ چشمان خود را به این آهنگ در مورد پدر رابطه با پسر جوان خود را که در نسخه های بیشتر همه چیز را از پدر خود می کند. اوجی نقطه از شعر خودش را نشان میدهد هنگامی که پسر می گوید پدرش "من به تماشای شما." "پدر من که این آهنگ تمام وقت در ماشین خود را هنگامی که ما رفت و در راه سفر. آن نیست تا زمانی که بزرگتر شدم که فهمیدم چه معنی دار و شیرین متن ترانه شدو چقدر آن را کاملا توصیف روابط ما" Mt. ساس سال سوم Alejandro لارا گفت. این آهنگ ارائه می دهد یک یادآوری است که برخی از ما نقش اول مدل واقعا پدران ما.

16. 7 سال – Lukas گراهام

در این نقطه در روز پدر کباب یا hangout یک آهنگ به عنوان دلتنگ و آرام به عنوان این یکی احساس می کند مانند زمان مناسب برای شما برای استراحت و واقعا گوش دادن به ترانه. در "7 سال", خواننده خاطراتی بر اساس زندگی خود و مشاوره هر دو پدر و مادر خود را به او داد. به شما آرامش خود را با بالا میآید nuzzled تا بر روی نیمکت با موسیقی خوب و دسر این آهنگ را به شما فکر می کنم در مورد زندگی خود و پدر خود را معجزه آسا بخشی از آن را.

17. نخود شیرین – Amos لی

اگر شعر "نخود شیرین اپل از چشم من نمی دانم زمانی که و من نمی دانم چرا/ تو تنها دلیل من در آینده نگه دارید صفحه اصلی" نمی یاد شما را از همه چیز های خوب در دنیا و سپس شما حتی یک قلب ؟ آموس لی, الت موسیقی شبیه گیتار ملودی "نخود شیرین" کامل ثابت می کند که هر پدر سرود به عنوان خواننده آواز می خواند به کسی که به نظر او مرکز جهان است. در پایان همانطور که ما فکر می کنیم در روابط ما با پدران ما این است که واقعا تنها دلیل ما را از آمدن به خانه.

18. در حال رشد – Macklemore (ft. Ed Sheeran)

پیچیده جریان رپ است که عمل به عنوان یک راهنما این آهنگ دارای یک جریان پیچیده رپ که Macklemore نوشت: برای پسرش. در عین حال این آهنگ را می رود دو راه در که Macklemore مراجع نه تنها فرزند خود را در رشد خود از کودک به نوجوان اما Macklemore را رشد از مرد به پدر. به عنوان رپ مذاکرات در مورد heartbreaks, دادن به جامعه و مشاوره برای پسر خود را به گوش دادن به سام کوک و خواندن آهنگ پیشنهادات دلگرم کننده را در یک پدر در رابطه با فرزند خود را. هر پدر و خواهد بود smitten گوش دادن به یک آهنگ شبیه به این.

19. خواهر مو طلایی – امریکا

قدمت آن به 70 آمریکایی موسیقی راک کلاسیک این است که هر پدر را از رفتن به سوار ماشین آهنگ های قدیمی خود را تعقیب. حتی پس از این شعر بحث عرفانی "خواهر مو طلایی" که خواننده اذعان می کند که او نمی تواند متوقف فکر کردن در مورد و نیاز دارد. بعد از این همه احساساتی آهنگ ها قبل از این آهنگ ارائه می دهد یک مسیر کامل برای شما و پدر خود را هنگامی که شما خود را باد دوم و احساس می کنم مثل یک کارائوکه سرود یک بار دیگر.

20. زرد – Coldplay

هر کس دوست دارد کمی در اوایل سال 2000 Britpop–و حتی بیشتر از یک معشوق گروه که جاروب دو کشور امریکا و انگلستان با آهنگ "زرد." در همه صداقت, متن ترانه همین حس بسیار اما شنیدن یک پیام است که بدون شک از طریق: عشق. متن ترانه "پوست خود را oh yea خود را به پوست و استخوان تبدیل به چیزی زیبا/ آیا می دانید, شما می دانید من شما را دوست دارم ؟" حلقه درست برای هر ارتباط به عنوان قوی به عنوان شما و پدران شما.

21. زمانی که من 64 – The Beatles

اگر هر کسی غیر از شما واقعا خود را پدر آن هیچ یک دیگر از جان جورج پل و رینگو. در میان تمام بیتلز کلاسیک پدر خود را نمی خواهد ذهن آواز به همراه "زمانی که من 64" واقعا مراجع طول عمر از عشق برای پدر خود را, مهم نیست که چگونه او می شود.

22. همه من باید انجام دهید این است که رویای Everly Brothers

همانطور که ما مسن تر رشد به کاربردی مبتلا به در حال تحول زندگی گاهی اوقات این به این معنی که فاصله بین ما و پدران ما بيشترین. آیا در دانشگاه, در کشورهای مختلف و یا حتی کشورهای مختلف در این فاصله هیچ چیز را در راه ما احساس می کنیم در مورد پدران ما. با اینحال آهنگ "تمام من مجبور به انجام آن رویا" احساس می کند مناسب به عنوان خواننده در مورد یک چیز است که می تواند به حل این جدایی: خواب در مورد یک او را دوست دارد. این 50s کلاسیک می تواند به عنوان خود را تنها با یک تماس (و یا رویا) دور سرود

23. Your Song – Elton John

بعدی در لیست پخش خود اشاره نمادین نواختن پیانو مرد شناخته شده با نام Elton John–بدون شک یکی دیگر از پدر خود را مورد علاقه های شما. با شعر است که اعتراف کند که خواننده چیزی جز یک آهنگ به معشوق خود را در "هدیه من است آهنگ من و این یکی را برای شما" همان را می توان واقعی خود را با پدر خود. به عنوان شکست دانشجویان با هیچ چیز به ما پدران اما خود ما حضور و شاید یک کیف پول جدید یا دو این آهنگ صحبت می کند ناگفته کلمات ما می خواهم می خواهم برای گفتن به پدران ما نیز هست.

24. قهرمانان – David Bowie

حتی اگر جهان احساس ناعادلانه و مانند آن را ممکن است به زودی فرو ریختن برای قطعات تا به حال احساس شما می تواند هر چیزی را انجام دهید تا زمانی که شما تا به حال خود را قهرمانانه پدر توسط سمت خود را? خوب است که باعث می شود دو نفر از ما. نه تنها کلاسیک توسط پدر مورد علاقه مانند بویی این آهنگ صحبت می کند در خوش بینانه در مورد خواننده باور است که عشق دو نفر می تواند به تسخیر جهان است. شلاق خود را کارائوکه میکروفون و اقامت برای یک ثانیه دسر به دلیل این است که یک روز پدر کلاسیک است که نمی تواند نادیده گرفته شود.

25. افسانه – twenty one pilots

در حال حرکت به یک مدرن تر alt پرنیان با twenty one pilots آهنگ "افسانه" دودی راه احساس ما در مورد خود ما و پدران است. شعر "شما یکی از کسانی که کلاسیک آنهایی که" و "شما یک افسانه در ذهن خود من" صحبت می کند و از راه ما به صورت جداگانه عشق و قدردانی از پدران ما و فداکاری خود را هنگامی که ما کلمات خود را نمی.

26. Ain't No Mountain High Enough – Marvin Gaye, Tammi ترل

این روح bop بعدی در لیست ما ارائه می دهد فرصتی برای برقراری ارتباط عشق خود را برای پدر خود یک صد ساخت پررنگ بیانیه ای که حتی کوه ها نمی تواند جدا شما دو نفر است. Marvin Gaye آمار جاذب است معنی دار و حیاط خلوت کامل bbq پاتوق آهنگ که بلند خواهد شد همه ارواح.

27. من دختر – وسوسه

بله این درست است–این آهنگ استفاده دیگر از آن یک کمی آزار دهنده دبی تجاری در اوایل 2000s که همه ما به یاد داشته باشید بازی در تلویزیون. اگر شما واقعا گوش دادن به شعر این آهنگ ارائه می دهد دلگرم کننده را در خواننده عاشق که اشاره او به عنوان "دختر من." آهنگ توصیف احساسات خاص که فقط این دختر می تواند به خواننده. منظورم این است–می توانید این آهنگ مناسب هر بیشتر مناسب برای یک مناسبت مانند روز پدر?

28. پسر زیبا (عزیزم پسر) – جان لنون یوکو اونو

به یاد داشته باشید آن روز هنگامی که ما در دوران کودکی کابوس ما مجبور به پیدا کردن آرامش در شجاع ما پدران ؟ "پسر زیبا" توسط جان لنون است که یک لالایی خواننده آواز می خواند به پسر خود را به عنوان او تسلی او را با ستایش "زیبا زیبا زیبا زیبا." باز از آلبوم "چشمان خود را ببندید/ هیچ ترس/ هیولا رفته است/ او در اجرا و پدر خود را در اینجا." به احتمال زیاد شما می خواهید به حلقه در از یک توپ و به یاد داشته باشید تمام بار خود آمد به نجات خود را به عنوان به خوبی.

29. عکس – Ed Sheeran

نقشه کشی نسبت به پایان پخش این تماس برای یک Ed Sheeran تصنیف محدود به فشار هر اونس از احساسات خارج از ما. ترانه "ما عشق را در یک عکس / ما را در این خاطرات برای خودمان... شما همیشه نمی تواند به تنهایی, صبر کنید تا من به خانه آمده" حلقه درست زمانی که ما فکر می کنم ما پدران. با تمام خاطرات و عکس های ما در طول سال به دست آورد, ما هنوز هم برای ما یک مورد علاقه در لحظه ای که ما پدران در نهایت بازگشت به خانه پس از یک روز طولانی است.

30. Take on Me – A-Ha

آیا این لیست بود هر چیزی را بدون یاد الکتریکی کلید و falsetto آواز از هر پدر مورد علاقه A-Ha آهنگ ؟ در غیر این صورت شناخته شده به عنوان این ترانه است که باعث می شود پدر خود را به رول کردن ویندوز و افزایش حجم و تلاش برای پایدار آواز خواندن یادداشت (او هرگز نمی تواند), "Take on Me" را به چالش خواهد همه را رقص و آواز مهارت. هنوز شعر از صحبت غیر قابل خراب کردن عشق - است که به وضوح به عشق شما و پدر خود را داشته باشد. شب پایان با سوسیس و چالش خود را به یک falsetto چالش با این راک کلاسیک.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن