25 بهترین کانال های یوتیوب برای عضویت در قرنطینه

احساس کمی خارج از همگام سازی و یا فن آوری از غرق تلاش برای نگه دارید تا با "ببر" پادشاه درام و بعد از سال 2020

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

احساس کمی خارج از همگام سازی و یا فن آوری از غرق تلاش برای نگه دارید تا با "ببر" پادشاه درام و بعد از سال 2020 ثروت باد اورده? در حالی که در اینترنت معروف ما کشیدن پایین سوراخ خرگوش ما می توانید بدون آن خوشبختانه در عمل نیز به عنوان کمک می کند که ما با سلام, سالم, سرگرمی و دیدگاه های جدید. با قرنطینه هنوز هم در اثر, در آغوش این زمان به هاپ در یوتیوب و سرگرمی های جدید است که به شما ثابت کند که زنده است و هنوز هم ممکن است که آیا گیر در داخل خانه یا نه.

اتمام این 25 کانال یوتیوب است که حفظ خواهد کرد شما را سرگرم و اطلاع و تشویق شما را در برخی از عادات سالم در طول راه.

1. Omeleto

به دنبال شاهکارهای سینمایی اما نمی خواهم به ارتکاب به 3 فصل نشان می دهد و یا 2 ساعت فیلم ؟ خوشبختانه فیلم کوتاه خدایان درخشش را بر ما در قالب Omeleto کانال "خانه برنده جایزه فیلم کوتاه." با عنوان: "یک زن باید اعتراف عشق او را از گوشت به او وگان پسر قبل از او در دیدار خانواده" به "یک مرد جوان در تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن خود. پس از آن او می شود خلاق" شما می دانید دقیقا چه شما در حال رفتن به با هر فیلم کوتاه. در یک دوره زمانی از وقایع ناگوار مانند 2020 زمانی که طول می کشد سرگرمی یک کهنه به نوبه خود با همان نشان می دهد و جریان سیستم عامل Omeleto ارائه می دهد طراوت تجربه در یوتیوب است که ممکن است یا نه ممکن است نگه داشتن شما تا صبح را به شراب خواری-سازمان دیده بان.

2. 李子柒 Liziqi

سال در نقد و بررسی: ما تقریبا به جنگ رفت, رئیس جمهور ما, بود که در یک هلو در سراسر جهان همه گیر میکشد و زنبور قاتل امریکا را وارد کنید. این سال را نگه می دارد گرفتن بیشتر خسته کننده و گاهی اوقات بهترین دارو است که بازگشت به ریشه های ما. این ریشه ها صحبت می کنند به یک زمان ساده تر زمانی که ما همه چیز را با دست گرفت ناتورالیستی پیاده روی به جنگل و ارزش خانواده بیش Instagram likes. Liziqi کانال یک کانال یوتیوب که در آن یک زن جوان را رها همه اشکال زندگی مدرن به مراقبت از مادر بزرگ خود زندگی می کند که در حومه شهر. او فیلم ها چیزی جز خسته کننده است. نگاهی به سفر به جهان او را به عنوان او سوار اسب خود را از طریق یک جنگل مه آلود برای پیدا کردن ماگنولیا شکوفه های, باعث می شود, در خانه آبجو و صنایع دستی و رنگ یک پتو از پشم گوسفند. او کانال ارائه می دهد آرامش بخش و ساده را به یک تسکین فرار از جهان کنونی ما.

3. Binging با Babish

چه جدا با کیفیت حرفه ای آشپزی, کانال از هر گونه تازه یوتیوب کانال ؟ آسان است. من می توانم به شما بگویم اما آن را احتمالا می تواند آسان تر به تماشای Binging با Babish در یوتیوب به جای. یک آشپز ترکیبی از عشق خود را برای پخت و پز و فیلم در صورت تکرار از غذاهای معروف در فیلم چگونه است, تکنیک های پخت و پز و طنز. محدود نمی پخت و پز خود را به همان قدیمی خسته کننده ماکارونی را "معتبر" enchiladas یا که منسوخ شده رامش دستور شما ساخته شده است تا در کالج. یاد بگیرند که چگونه به طبخ معروف راتاتویی از راتاتویی یک Krabby Patty از Spongebob Squarepants یا بابا معروف میگو از "فارست گامپ." اگر نیست که آیا آن را برای شما چک کردن خود را با اصول Babish سری که در آن او را برمی گرداند به مواد غذایی اصول آموزش چگونه به طبخ کالاهای اساسی مانند gnocchi, نان خمیر ترش و یا گیاهی فلفل قرمز. با یک کانال یوتیوب خود را مانند شما هرگز اجرا از دستور به طبخ.

4. فرانک جیمز

برای همه MBTI و ذهن انسان وسواس قوم خود راز نهفته امن با من. حداقل در چارچوب این مقاله و هزاران نفر از مردم خواندن آن. مایرز بریگز آزمون خود ارزیابی شاخص است که به 4 نامه به نشان می دهد که چگونه موضوع آزمون درک جهان و باعث می شود تصمیم گیری–معرفی شده توسط روانپزشک سوئیسی کارل یونگ. خوشبختانه کل پایه فن نیست فقط محدود خود را به دنیای واقعی مکالمات ها و وبلاگ ها بلکه نشت به جهان فوق العاده از یوتیوب. فرانک جیمز ارائه می دهد یک طنز و freakishly دقیق در مایرز بریگز با انجام skits چگونه هر MBTI نوع پاسخ به شرایط فرضی. از فیلم ها مثل "16 شخصیت در یک ویدئو کنفرانس تلفنی" به "16 شخصیت به عنوان مادران در قرنطینه" آماده برای سوار شدن از زندگی خود را که نگه می دارد شما را سرگرم هر ویدیو یوتیوب.

5. BestDressed

اعتیاد ما به BestDressed می رود به شرح زیر است: در تلاش های ما برای پیدا کردن چیزی از راه دور جالب از جریان اصلی یوتیوب ما در سراسر آمده به ظاهر فروتن صفحه بر اساس مد است. اما نگران نباشید; این صفحه یوتیوب ارائه می دهد بیشتر نرم افزار و سرگرمی از ملاقات چشم. همانطور که ما دنبال زندگی های اخیر UCLA film فارغ التحصیل اشلی ما شاهد سفر او شروع به صرف علاقه در thrifting به عنوان یک سرگرمی. در حال حاضر او به طور کامل دگرگون شده کانال YouTube خود را به رویای خود را زندگی است. از ویدئوها از redecorating او L. A. آپارتمان استودیو ارائه راهنمایی در مورد چگونه به درستی صرفه جویی عطف خودش را به یک E-دختر یا تنها با داشتن یک قلب به قلب چت در مورد زیبایی ناامنی BestDressed تلاش برای ترکیب اصالت به فیلم درجه استعداد مد و طنز همه را به یک کانال. زمانی که همه چیز به نظر می رسد کسل کننده گودی به یک کانال یوتیوب که آمپر تا حس مد خود را و thrifting مهارت هاو به دست آوردن یک دوست جدید در این فرآیند است.

6. دفتر

من آن را دریافت کنید–شما به راحتی می توانید دسترسی به یاد نمایش "دفتر" در Netflix بکشد تنها با یک کلیک از راه دور Roku خود را. حتی پس از رسمی دفتر صفحه یوتیوب هنوز هم بر طعمه من آن را به عنوان سهام نشان می دهد بهترین لحظات و تالیفات. تازه کردن حافظه خود را از زمان دفتر مورد بحث بیش از هیلاری سوانک را گرما را دلگرم لحظات هنگامی که جیم اعتراف عشق خود را برای Pam یا زمانی که دوایت به هنگام تولد به یک خربزه. این کانال همچنین ایجاد compilations تصادفی دسته بندی ها مانند ویدئو کنفرانس اتاق لحظاتبهترین شوخی های اداری و یا رقابت بین Phylis و آنجلا. اگر شما در نظر خودتان یک دفتر متعصب این کانال ارائه می دهد کامل و لحظه به درک نمایش طنز و شخصیت های بدون نیاز به تلنگر از طریق قسمت های خاص برای پیدا کردن لحظات مانند زمانی که مایکل سوخته پای خود را در George Foreman grill یا به طور تصادفی متقابل ، اگر شما نمی آیند به عنوان یک دفتر متعصب پس از قرنطینه به پایان می رسد و سپس من آن را انجام نداده ،

7. آنچه که من آموخته ام

گزارش این آگهی

حقیقت: قرنطینه خسته کننده می شود به عنوان هک و گاهی اوقات هنگامی که ما نمی ثابت تحریک ما تمایل روز فقط بکشید. اما نمی جستجو برای تحریک در قالب های خنده دار TikToks جدید نشان می دهد و یا متون از آن یک نفر که در سمت چپ شما را در به عنوان خوانده شده. به جای هدایت به سمت چپ و افراط در دانش, آنچه که من آموخته ام ارائه می دهد یک تحریک کننده و واقعیت پر تجربه با فیلم در یک طیف گسترده ای از موضوعات. "اگر شما نیاز به دادن مغز خود را کمی افزایش طول قرنطینه های نیش اندازه فیلم در این کانال به اشتراک گذاری تازه و تا حدودی ایده های تجربی در روانشناسی و فلسفه و تغذیه" UCLA 2020 گراد ژولیت LeSaint گفت. آیا شما می خواهید به دانستن آنچه که موقعیت خواب بهترین است که در آن احساسات آمده و یا چرا مردم در ژاپن چنین شیوه زندگی سالم, خوراک خود را با دانش در جهان که شما و ذهن شما را درگیر.

8. شجاع بیابان

در حالی که به دام افتاده در قرنطینه شما ممکن است از دست خارج از منزل بزرگ و این شانس را به تجربه طبیعت معجزات خود را به حد کامل. اما به لطف به حیوانات علاقه مندان Coyote پترسون او کمک خواهد کرد که شما را برای زمان از دست رفته خود را از طریق کانال یوتیوب شجاع بیابان. در حالی که همراه این مرد در سفر خود را برای آمدن چهره به چهره با حیوانات وحشی به دست آوردن عجله آدرنالین و حیوانات درس در همان زمان. سازمان دیده بان او را عمدا تجربه نیش یک غول هورنت را وارد کنید, این قاتل در منطقه یک کوسه قفس و یا دیده بانی کردن آفریقای جنوبی رودخانه ها به یک رودخانه پیدا اژدها. در حالی که او به کاوش در اقیانوس بزرگ کوه ها و بیابان او به طور مداوم به یاد مخاطبان خود که حیوانات آموزش و پرورش و قرار گرفتن در معرض را تشکیل می دهند خود را انگیزه اصلی. گم شدن در خود را شجاع و وحشی جهان در حالی که شما با قلم مو رنگ کردن در برخی از حیوانات دانش است.

9. آسیایی, رئیس

 خسته از همه جعلی اخبار و رسانه های تحت سلطه مغرضانه دیدگاه و کم عمق موضوعات? این تصادفی نیست که آسیایی, رئیس,' شعار می خواند "اخبار واقعی با مردم واقعی در مسائل واقعی" از آنجا که این کانال یوتیوب ارائه می دهد طراوت جدید در جامعه است. اگر چه این کانال به طور عمده به مسائل اجتماعی و فرهنگی روند از آسیا و محتوای آن طنین انداز با فقط در مورد هر کسی. عناوین عبارتند از: "کره ای ها بحث حریم خصوصی در مقابل عامه" "زندگی در ژاپن کوچکترین اتاق" "یک ووهان ساکن صحبت می کند در کروناویروس" و "این کره جنوبی است افزایش 10 کره شمالی بچه ها." آسیایی, رئیس, آدرس مسائل بحث برانگیز ترین احساس بیش از حد ترس را صادقانه طول می کشد و نظرات از مردم واقعی زندگی آن را. ای بابا شما فقط نمی تواند منتقل محتوای با کیفیت مانند این با توجه به زمان از سال 2020 است.

10. Maangchi

پس از تماشای فقط یک زن و شوهر از Maangchi در یوتیوب, شما شروع به گفتن "سلام به همه!" با یک لبخند بر روی صورت خود را فقط مانند Maangchi می کند در آغاز فیلم او. و نه فقط به دلیل این زن است که تجسم آفتاب اما از آنجا که شما ساخته شده برخی از خوشمزه کره ای مواد غذایی است. این کانال پایگاه محتوای آن را معتبر کره ای پخت و پز و آشپزی با آموزش به شما چگونه به کره ای کلاسیک مانند kimbap کوتاه, دنده و کیمچی پنکیک. اگر شما احساس می کنید فوق العاده شجاعانه یاد او دستور العمل های دیگر مانند او چتر دریایی سالاد گاو استخوان خماری سوپ یا کبابی تند ماهی مرکب. نگران نباشید; Maangchi شما راه رفتن را از طریق هر دستور غذا را به طور کامل. او برای شما مهم اشاره گر مانند چگونه به درستی تمیز کردن تولید نشان می دهد بازی در حال تغییر مواد تشکیل دهنده مخفی و آموزش به شما برخی از کره ای vocab در طول راه. بنابراین ترک آن قابل پیش بینی شام شب و در آغوش یک سرگرمی جدید و زیبا هنر آشپزی, غذای کره ای. هک با پایان آن همه شما می تواند میزبان خود, کره ای, bbq حزب به جای رفتن به آسیا, کره ای, bbq مفاصل.

11. TwoSetViolin

 به انجمن خوش آمدید داستان چگونه من افتاد پایین یوتیوب سوراخ خرگوش به طور تصادفی با فشار دادن بر روی تصویری از یک مرد به طور منظم تلاش و شکست - به تقلید حرفه ای خواننده اپرا و من هرگز به عقب نگاه کرد پس. TwoSetViolin شناسایی خود را به عنوان موسیقی کلاسیک ناجی. هر کس گفت کلاسیک نوازندگان خسته کننده هستند و مقید هرگز تجربه چگونه TwoSetViolin کانال باعث می شود شما سوال مرزهای آنچه کلاسیک نوازندگان با استعداد خود را. "فیلم می تواند واقعا آموزنده در مورد موسیقی کلاسیک و چه آن را مانند به یک نوازنده و مدیریت آنها را به نگه داشتن ما درگیر با طنز" UCLA 2020 گراد بکی یانگ گفت. از ویدئوها که در آن نوازندگان دریافت بوداده شده توسط حرفه ای ضبط بازیکنان سعی کنید برای توسعه زمین مناسب از طریق یک آزمایش و یا واکنش نشان می دهند به موسیقی نابینایان دوستیابی TwoSetViolin ارائه می دهد کمدی و محتوای تصادفی برای نگه داشتن شما را سرگرم. این کانال می آفریند نوار از سرگرمی و سرگرم کننده با ارائه آن در قالب موسیقی کلاسیک.

12. DrawingWiffWaffles

با تشکر از قرنطینه همه ما خفته سرگرمی از دوران کودکی بیرون آمده—از جمله ما تمایلات به رسم موجودات افسانه ای و مبارزه با چوب شکل جنگ در کلاس در خانه اقتصاد است. DrawingWiffWaffles ارائه می دهد همه شما می خواهید در یک طراحی کانال–او نه تنها رسم... او تخیلی قابلیت است در تاریخ همتراز با هر انیماتور پیکسار یا 8 سال کودک قدیمی هنوز هم پر از تخیل. از طراحی مجدد او 10 سال, هنر برای مصرف در هنر چالش ها و بررسی لوازم هنری دیر یا زود شما شیفته در فرایند خلاق - هنر مندان یا نه. او عناوین عبارتند از: "طراحی همان چیزی که تا زمانی که من هنر جلوگیری می افتد" "نقشه کشی شکلات توت فرنگی به عنوان مردم" و "تلاش کردن حرفه ای با مداد رنگی." تماشای طرح در بنفش و قرمز طرح نقشه های خود را با خط خوب از کیفیت جوهر و سپس پر کردن آن با رنگ درمانی است.

13. جوانا Ceddia

جوآن Ceddia کانال یوتیوب ویژگی های یک دختر با شخصیت یک سگ شکاری طلایی که شما را از طریق حوادث دمدمی او زندگی و چالش های شخصی بخواهد او را به در. برای قرار دادن آن را به سادگی, نوجوانی, دانشجو, Joanna Ceddia مظهر نوع از شخص شما می خواهید به صرف زمان در قرنطینه به دلیل زندگی او هیچ چیز قابل توجه است. از تراشیدن سر جوجه ریزی و افزایش 24 بلدرچین یا پانسمان به عنوان یک دزد دریایی برای یک هفته تمام از مدرسه این دختر زندگی زندگی را به کمال. "هنگامی که من برای اولین بار دیدم یکی از جوانا در فیلم من شک و تردید بود فقط یکی دیگر از "دمدمی" در یوتیوب در تلاش برای ایجاد برخی از جوک ها در حالی که انجام چیزهای غیر متعارف. اما من او را در بر داشت ویدئوها واقعا خنده دار و حتی اگر من فقط به تماشای او انجام کارهایی مانند اجرای یک مسیر بحث در مورد یک اتاقک عکاسی گردن آسیب و یا سعی کنید به مجددا اراستن اتاق خود من بود که همیشه سرگرم. او سرگرم کننده, relatable و فقط یک گریز از آنچه در جریان است در زندگی خود" UCLA junior مونیکا پرز گفت. اشتراک محتوا اما بماند برای offbeat طنز کوتاه میکروفون او در مصاحبه خودش با و تکه با مادر شایان ستایش.

14. بیابان تلویزیون

یک روز با خودم فکر کردم من تجربه فقط در مورد همه چیز را در یوتیوب و سپس آن اتفاق افتاد: من تصادفا در سراسر فروتن تصویری از یک مرد ساخت یک خانه گلی برای رها توله سگ. حال اگر این داستان به تنهایی را ندارد شما می خواهید به بلافاصله به بیابان تلویزیون و سپس شما حتی یک قلب ؟ با الهام از کشف خود رها شده سگ ها و گربه های اصلی ستاره از بیابان تلویزیون می سازد کلبه استخر و آکواریوم از ابتدا با استفاده از منابع طبیعی است. از مخلوط کردن آب با خاک را گل به ساخت خود را در فیلتر آب از چوب خیزران, این مرد پروژه را ترک خواهد کرد شما را در شوک و ترس در او چگونه انجام شده بیشتر در یک تصویری از شما در تمام این سال است. دوجنسي, زیبا کاردست در حالی که گوش دادن به جریان آب در این زمینه ارائه می دهد یک آرام بخش و تجربه رضایت بخش به شما منحرف کردن اذهان از ما هرج و مرج واقعی در امریکا است.

15. MadFit

فقط زمانی که شما فکر می کنید شما فرار از این فکر آزار دهنده از "Oh snap من بهتر شروع به کار کردن تا زمانی که این قرنطینه چیزی که جلب به من", خوب, در اینجا یکی دیگر از خواب بیدار کردن تماس برای شما. خوشبختانه Madfit کانال تولید نمی کند و کسانی که مزاحم بی هدف تمرین ، به جای این پاک برش و فیلم های زمان واقعی ارائه تمرینات ساده که همیشه هدف یک منطقه بدن به تمرکز بر روی. آیا شما می خواهید برای تبدیل شدن به بیشتر انعطاف پذیر به دست آوردن اسلحه و یا کار در سوزاندن چربی Madfit اتحاد ویدئوها برای هر نوع تمرین است. کانال حتی رقص تمرینات به برخی از آهنگ های مورد علاقه شما از بریتنی اسپیرز, امینم و Benee. بنابراین اگر شما می خواهید به شلاق زدن اسلحه خود را و چمباتمه زدن به شعر در مورد مادر اسپاگتی و رها کردن بمب بود مهمان من.

16. یوگا با Adriene

زمانی که فکر کردن در مورد یوگا و آنچه که کلمه حتی به معنی گاهی اوقات تصاویری که پاپ به سر ما شامل یک هیپی مرد در لباس رنگین کمان چاپ و دانه ماندن در همان موقعیت را برای ساعت شعار "Om." به که یوگا Adriene می گوید: "نه آنچه که شما انجام می دهند؟" این کانال تبدیل یوگا بازتعریف آن را به عنوان روز نامزدی است که باعث بهبود بیش از صبر و شکیبایی شما. ساخته شده کامل با Adriene تسکین دهنده صدای او شماره اش ویدئوها به روز به طوری که یوگا همچنان روزانه. فیلم ها با هدف تمرکز انهدام و یا درمان استرس, آن را سخت برای دور زدن چنین سالم و مفید مطالب. او همچنین آگهی های مدیتیشن و یوگا ویدئوها برای کمک به افراد در یادگیری آسیب پذیری و بیداری هنرمند در درون. در زمان استرس و عدم اطمینان یوگا با Adriene ممکن است تبدیل به بهترین دوست جدید خود را.

17. Vlogbrothers

نکته خنده دار در مورد نویسندگان این روزها–این واقعیت است که آنها به مراتب فراتر از آن قادر به ایجاد مطلوب داستانی دوست پسر در قالب آگوستوس واترز. این Vlog برادران کانال توسط برادران هنک و جان سبز - نویسنده YA بار خوانده شده مانند Fault in Our Stars و به دنبال آلاسکا است. دو برادر وی لاگ عقب و جلو به عنوان اگر آنها با داشتن یک گفتگو با یک دیگر با استفاده از این کانال به عنوان یک فرصت برای بحث در مورد زندگی واقعی و مسائل مجادلات و یا فقط ساده گفتگوی بورسی. دو فکری و افراد تحصیل کرده هستند و نادر در یوتیوب پیدا کنید این روزها. از ارائه توصیه های کتاب در آمده است که تغییر زندگی خود را برای سلامت روانی نکاتی از تجربه به تشویق طول می کشد در COVID سبز ارائه صداقت و سرگرمی از طریق مکالمات واقعی. شما می خواهید به Vlog برادران در کنار شما در طول همه گیر برای حساسیت خود را قابل اجرا مشاوره و طراوت یادآوری است که همه ما فقط انسان است.

18. دکتر مایک

در پی پزشکی mix-ups مانند تهمت مشاوره به خود تزریق Lysol و پرشور Facebook پست در غلط توطئه مستند "Plandemic" گاهی اخبار جاری می شود گیج کننده و غیر قابل اعتماد است. خوشبختانه دکتر مایک, شناخته شده به عنوان #1 بهداشت و درمان/دارو و تاثیر گذار باز می شود خود را برای پاسخ به تمام سوالات پاسخ داده نشده. از ایجاد فیلم در مورد نحوه شارژ کردن در طول زمان از یک تخلیه قرنطینه واقعیت-بررسی "Plandemic" توطئه یا ارائه یک روال برای بهتر خواب شبانه او ارائه می دهد اطلاعات با کیفیت است که بهتر زندگی خود و آگاهی از این بیماری همه گیر. "او ارسال ویدئوها غالبا بنابراین شما همیشه به روز شد. او همچنین باعث می شود سرگرم کننده فیلم ها در بین جایی که او هم واکنش نشان می دهد به پزشکی نشان می دهد و بازی ها. شخصا, من آموخته زیادی در مورد نه تنها coronavirus اما همچنین در مورد بهداشت و سلامتی در کل" UCLA 2020 گراد Poleena Bedrosian گفت. در سخنان خود "در مورد" صفحه او تلاش میکند تا پزشکی relatable درک و سرگرم کننده.

19. آیداهو در Bookland

قرنطینه احتمالا شما انجام برخی از چیزهای دیوانه تا کنون مانند باز کردن یک کتاب برای اولین بار در سال. اما اجازه ندهید غول پیکر و ناآشنا هیولا خواندن برای لذت بردن به شما; booktubers مانند آیداهو در Bookland می تواند به شما نشان می دهد راه است. این کانادا بومی باعث خوانش یک ماجراجویی هیجان انگیز با ارائه بینش منحصر به فرد در کتاب های مورد علاقه, توصیه جدید خوانده شده بر اساس ژانرهای خاص و معرفی کامل خوانده شده برای خود شده است. به عنوان یک کتاب علاقه مندان خودم تعداد زیادی از بهترین کتاب آمده مستقیما از او توصیه می شود لیست. او باعث می شود فیلم های تفریحی زیبا رنگی قفسه کتاب خواندن برای او توله سگ و به اشتراک گذاری راهنمایی در مورد چگونه به کار از خانه. اصلا احساس ترس را در خواندن به عنوان یک تفریح و سرگرمی و گسترش افق دید خود را در قالب آبدار توطئه.

20. دودو

با توجه به این که مرحله بعدی از سال 2020 ممکن است شامل یک تهاجم بیگانه و یا گزش توسط killer hornet گاهی اوقات همه ما می خواهیم انجام دهیم این است که نوازش در گوشه ای با ما حیوانات و فرار. برای کسانی که با حیوانات دوستان و کسانی که بدون بست ارائه می دهد یک جایگزین برای بالا بردن ارواح ما با برخی از بهترین فیلم های حیوانی در وجود است. از دست داده در ویدئوها از pitbull آوردن خود را حیوانات به خود صاحب یک پستچی و یک سگ شیرین رابطه و یا شجاع و چشم آبی و فیل. این ویدئوها بازگرداندن ما ایمان بشریت به دلیل تعداد زیادی از آنها از ویژگی های داستان نجات حیوانات و یا آنهایی که ترمیم شدند به سلامت توسط همکار دوستداران حیوانات. در یک بدون جهت زمان مانند سال 2020 با تمرکز بر خوبی از این جهان ارائه می دهد و دوست داشتنی جایگزین برای صرف یک حادثه روز در قرنطینه.

21. Rowena Tsai

به طور مداوم لگد زدن خود را در ساق پا به طور مداوم از دست رفته خود را در 8.m بیدار شدن از خواب هر روز در ساعت 2 بعد از ظهر یا slacking در سلامت خود و دانشگاهیان? Rowena خانه مدرن ارائه می دهد کامل ویدئوها برای هر کسی که به دنبال تبدیل شدن به بهترین خود را و یک زندگی, بهره وری مثبت و رشد. او تصویری عناوین عبارتند از: "7 طرز فکر و عادات که به من کمک کند آرامش, مثبت و عاقل" "ابله و مجله با من: دهید + نقشه کشی به عنوان کشف خود" و "7 سیستم به ترکیب به روال خود را به ماندن الهام گرفته است." روشن است که این دختر است که در یک ماموریت برای تغییر نه تنها زندگی خود را, اما شما بیش از حد! پس نمی چرک در غم و اندوه است که شما باید یک بار دیگر تلف روز دیگراما اقدام با Rowena Tsai توسط سمت خود را.

22. SomeGoodNews

همه ما می دانیم John Krasinski به عنوان unmotivated کسیکه شوخی زننده کند جیم در "دفتر" یا شجاع مرد خانواده در "محل آرام" اما آیا شما می دانید او را به عنوان کسی که در زمان coronavirus محدودیت ها به دست خود خود را? جان و همسرش امیلی بلانت خود استفاده افراد مشهور پلت فرم برای ایجاد یک کانال یوتیوب ارائه می دهد که یک refreshingly مثبت را در زمان حوادث است. این کانال به نام SomeGoodNews دو برابر به عنوان یک گفتگو و مصاحبه با افراد مشهور آنها دوستان با اپرا مارتا استوارت و اصل همیلتون برادوی بازیگران. کانال حتی به طور مداوم امکانات دفتر بازیگران, سرگرمی معدن طلا در خود دارد. به جای این برنامه شامل مشاهیر که ما همیشه آنها را تنگ در خود برنده جایزه اسکار لباس و گچ بری لبخند ما شاهد آنها را از خانه های خود. این باعث می شود کل پرنیان از فیلم های گاه به گاه سرگرم کننده و اجازه می دهد تا شما را به مشاهده این افراد به عنوان افرادی مثل من و شما. با جان باز در این ویدئو با برخی از خبر خوب, فیلم الهام بخش و مثبت راه مردم در پاسخ به این ویروس ما نمی تواند کمک کند اما احساس می کنم احساس آرامش است که حداقل برخی از چیزهای خوب در حال وقوع در جهان است.

23. 1 K

می خواهید برای فرار به دنیای جذاب k-pop پسران مانند BTS و شخصیت های جالب مانند روان اما نمی دانم از کجا شروع کنم ؟ 1 K به عنوان یک hub برای همه چیز, k-pop مربوط و ارائه می دهد یک مقدمه خوب برای k-pop music videos. کانال جدید ویدئوها از برخی از کره هنرمندان پیشرو روزانه بنابراین شما هرگز اجرا از محتوای چشم و آب نبات و جاذب ضربه به نگه داشتن شما سرمایه گذاری. تماشای این فیلم ها نه تنها متوقف وجود دارد همچنین شما می توانید تمام جهان از رقص رقص ها به زبان کره ای و پیوستن به k-pop fan گروه به سرقت از توجه شما. پس از لگد کردن کفش خود را و آماده شدن برای زیبا و دل انگیز فیلم ها که شما را می خواهم به گریه و رقص در همان زمان.

24. پست مدرن Jukebox

در حالی که شنوایی غیر قابل تشخیص رپ متن ترانه و با بمباران قر سربالا رقصنده در فیلم ها موسیقی امروز همیشه آرزو شما می توانید اتصال به یک زمان به زمانی که موسیقی تعریف شده توسط کلاس توکس است و نرم و صاف ژل زده پشت hairdos? پست مدرن Jukebox ارائه می دهد یک پنجره به موسیقی یابم گذشته بازسازی همه مورد علاقه خود را مدرن آهنگ به سبک جاز آهنگ 20s و 30s و 40s و 50s. با عجیب سبک های از لباس, پشتیبان, خوانندگان و رقصنده و واقعی, قدیمی, میکروفن این کانال معامله واقعی است. بنابراین یک سفر به گذشته به شنیدن آهنگ های مورد علاقه شما در مد ظریف و ذهن خود را به جهان کنونی ما و نا امیدی.

25. پخت و پز درخت

قبل از قرنطینه "پخت" به معنای لیز کننده تابه و ظاهر چند premade Pillsbury کوکی ها شکلات تراشه به فر و خواستار آن یک روز است. در حال حاضر هیچ بهانه ای وجود دارد که چرا شما نمی توانید به یک رنگین کمان کرپ کیک از ابتدا و یا استاد هنر پنیر لذیذ. پخت و پز درخت نوبت پخت به هنر پیشرو با ما از طریق دستور العمل های است که نه تنها طعم و مزه خوب است اما نگاه بیش از حد مناسب برای خراب کردن ما سزاوار دهقان دست. اتمام پخت و پز درخت العمل در عسل دو تارت پنیر های بدون فر کیک پنیر توت فرنگی یک گریپ فروت و پرتقال, کیک, کاستارد سوفله ماکارونی - لیست در می رود. در حال حاضر دوستان و خانواده خود را با پخت مهارت های شما در نظر گرفته شده تنها شدنی توسط گوردون رمزی خود را.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن