24 همه چیز برای انجام در 24 ساعت: سانتا مونیکا سبک

اگر شما clueless توریستی از میانه اتفاق افتاده است که به گوگل "چیزهای سرگرم کننده برای انجام در سانتا مونیکا"

توسط ATSHNEWS در 23 خرداد 1399

اگر شما clueless توریستی از میانه اتفاق افتاده است که به گوگل "چیزهای سرگرم کننده برای انجام در سانتا مونیکا" و شما به اندازه کافی خوش شانس به بر در این مقاله احساس رایگان برای تشکر از من در پیش است. هر کسی می تواند تایپ کردن یک لیست درهم و برهم در مورد چگونگی فوق العاده ساحل و اسکله هستند اما من در اینجا به شما توصیه هایی که مشاورین کارکنان آرزو می کنم آنها می آیند تا با. کف بر شما کرم های ضد آفتاب و خود را با شتاب surfy چون ما یک روز کامل جشن جلوتر است.

اتمام 24 همه چیز برای انجام در سانتا مونیکا در 24 ساعت.

6 A. M. گشت و گذار در ایستگاه 26

wallpaperflare.com

آنچه را که یک شهر ساحلی to-do list تواند بدون یک صبح زود گشت و گذار ، درست است — بی ربط. نجات غریق برج 26 به عنوان یک جزء اصلی نقطه برای مردم محلی برای شروع روز خود را با خرد gnar (نرم افزار نکته برای بازدید شما: هیچ کس در واقع می گوید: "خرد gnar,' خواهد شد و شما به شدت سرگرم کننده ساخته شده از دوم گفت: عبارت برگ دهان خود را). نور دریایی بادها هنگامی که خورشید شروع به افزایش ایجاد کاملا اندازه و شکل امواج فراهم کردن شرایط ایده آل برای خوانندگان از تمام سطوح است. این که آیا شما بعد از کلی اسلاتر و یا یک کسی که معتقد به سادگی ایستاده در هیئت مدیره خود را یک برنده و شور و سرد اقیانوس آرام بویش صبح gunk حق را از چشمان شما می دهد و طراوت شروع به روز.

7 A. M. A تعمیر کافئین از قهوه Dogtown

wallpaperflare.com

گشت و گذار با این نسخهها کار در هر اینچ از بدن خود را (مرجع Kelly Slater حدود سال 1992 thank me later) و می تواند طاقت فرسا ساخت یک قهوه گودال توقف اساسا الزامی است. سانتا مونیکا داده شد نام مستعار 'Dogtown' توسط نوجوان surf and skate جمعیت است که به کمک شکل اسکیت سواری بین المللی احساس در دهه 1970 ساخت نقطه قصیده به تاریخ محلی. ماندن وفادار به منطقه لس آنجلس کلیشه, همه آیتم های منو آلی هستند و شامل گیاهی وگان و گیاهخواری, گزینه های. مطمئن باشید که سعی کنید خود را به یاد DTC شیرین 'n شور کارامل قهوه سرد. خسته کننده و سرد دم ؟ او را نمی دانم.

8 A. M. صبحانه Burritos در مقدس Guacamole

giphy.com

نمی شود بحث برانگیز اما مقدس Guacamole مسلم دارای عنوان مدیر عامل از صبحانه burritos. فقط یک زن و شوهر از بلوک های پایین از Dogtown خوردن در قرآن Guac و رفتن به کلیسا در روزهای یکشنبه به همان اندازه مربوط سنت برای بسیاری از SM ساکنان. "دست پایین بهترین burritos در westsideگفت:" UCLA دانشجوی سال اول اینس Flack. "که s—t است لذیذ است. دوره." نه به ذکر است خود را burritos رقیب به اندازه یک نوزاد تازه متولد شده, بنابراین شما تضمین بنگ برای جفتک انداختن خود را. باید خود را الاستیک شلوار بر روی عرشه زیرا که در غذای کودک باعث می شود شما شبیه کایلی Jenner در بارداری, سفر تصویری که او می گوید: "من 34 هفته امروز."

9 A. M. دوچرخه سواری در ساحل مسیر

piqsels.com

کروز برای مایل در دنباله هموار nestled بین اقیانوس و ساحل و بزرگراه ساحل اقیانوس آرام به در نمایش خیره کننده از برخی از cuties بازی والیبال ساحلی, زرق و برق دار رشته کوه و عمیق آبی اقیانوس آرام. بله در آن منظور خاص است. مسیر امتداد برای مایل به شما گزینه ای از جسارت به جذاب شهرستانها همسایه. به صورت بی سر و صدا تر تجربه من پیشنهاد می کنم یک سفر شمال به سمت مالیبو, اما اگر شما در خلق و خوی برای یک نوع مردم-تجربه تماشای در حالی که فرا گرفته از عطر این گیاه ونیز قطعا باید نیازهای شما را برآورده سازد.

10 A. M در مرکز شهر سانتا مونیکا بازار کشاورزان

flickr.com

اگر شما می خواهید به صحبت در مورد ردیف بالا بازارهای کشاورزان می گویند کمتر است. ولفگانگ جن فرماندار توپ برای اسکار شده است با استفاده از مواد تشکیل دهنده از مرکز شهر بازار برای نزدیک به 20 سال است. خم شدن جوایز نیز با استفاده از سانتا مونیکا فروشنده تولید برای اکثریت قریب به اتفاق شام مواد تشکیل دهنده و دکوراسیون گل. بی عیب و نقص محصولات ارائه شده از هر جهت شما را وادار میوه ها و سبزیجات از فروشگاه مواد غذایی محلی خود را هرگز آمار همان دوباره. به علاوه وجود یک جامد شانس شما می توانید نقطه برخی از افراد مشهور مورد علاقه رومینگ در اطراف...من ممکن است یا ممکن است خال خال Chrissy Teigen در یک نان تازه فروشنده یک بار.

11 A. M. خرید در خیابان اصلی

pixabay.com

داغ را: اگر چه 3rd خیابان تفرجگاه حاکم به عنوان محبوب ترین مرکز خرید در شهر همه همچنان خواب در خیابان اصلی محلی و پایدار بوتیک ها و فروشگاه های صرفه جویی. اجتناب از مد سریع و تبدیل شدن به بیشتر سازگار با محیط زیست دوستانه لباس کمک می کند تا گزینه های سیاره ما فوق العاده و سانتا مونیکا ارائه می دهد یک تن از نقاط برای انجام این کار است. اصلاحات بوفالو ارز و گنجه Trading Co. تنها یک زن و شوهر از مکان ها به صرف پول نقد خود را. Urban Outfitters, Brandy Melville, Zara و فروشگاه ها به طور یکسان در سراسر کشور پس از ضربه تا خیابان اصلی منطقه به صورت منحصر به فرد و سازگار با محیط زیست آگاه می یابد. در سال 2020 ما استن مادر زمین در حالی که به طور همزمان در خدمت به نظر می رسد.

12 P. M. نیش سریع در میوه های یخ زده Co.

giphy.com

"این وگان گفت: 90 درصد از لس آنجلس ساکنان منطقه زیر 30 سال سن دارند. میوه های یخ زده Co. در خدمت گیاهی و بستنی است که باعث می شود لبنی بر اساس دسر خجالت به اینجا. "آن را بنابراین خامه بدون اینکه معده شما نفرت شما را برای بقیه روز" گفت: UC Santa Barbara, دانشجوی سال اول Izzy Kleiman. "این هم تزئین شده مانند یک 7-کلاس دختر kitschy اتاق خواب. واقعا به ارمغان می آورد خاطرات." زندگی خود را برای بهتر تغییر به عنوان به زودی به عنوان شما را در اولین قاشق مربا خوری, و آن را سالم (مگر اینکه شما غرق در جام نوتلا با شکوه مثل من اما این است که در کنار نقطه). یک جام برای رفتن و قدم زدن مونتانا خیابان یکی از شهر محبوب ترین خیابان های پوشیده شده با مد روز مغازه ها و کافه ها.

1 P. M. پیاده روی ساعت

flickr.com

یک بعد از ظهر پیاده روی در یکی از این منطقه بسیاری از مسیرهای پیاده روی کوه است رفتن به فعالیت معدن از مدرسه. وجود دارد راه از همه مشکلات که آیا شما به دنبال برای بیش از یک قدم زدن در ویل راجرز امور خارجه پارک و یا عرق القا تا تپه حلقه در Temescal دره عمیق و باریک. بدون در نظر گرفتن که در آن شما را انتخاب کنید, نمایش در هر اوج شما را به انجام پیاده روی و بیش از دوباره. همکار کوهنورد عشق را به سگ خود را همراه پس از دیدن بعضی از بچه های خوب به شما انگیزه خود را از طریق خوب-تمرین خوب.

2 P. M گرفتن یک مادر تعمیدی در خلیج شهرستانها

flickr.com

داشتن با رشد سال قبل از میلاد به عنوان یک هفتگی گیره من می توانم با اطمینان تایید اعتیاد به مواد مخدره واقعی است. ایتالیایی دلی و بازار خلیج شهرستانها شلاق تا به مرگ برای ساندویچ است که ستون فقرات شهر. در حال ساکن برای 18 سال من هنوز به برخورد یک روح است که یک کلمه بد در مورد می گویند محبوب کسب و کار محلی. در حالی که منو بسته بندی شده با هر نوع دهان آبیاری زیر شما می توانید از فکر می کنم هیچ چیز بازدید کاملا مانند امضای مادر تعمیدی. اگر وجود دارد اتفاق می افتد به یک ساندویچ سالن از شهرت در جایی خارج وجود دارد, نو ساندویچ سزاوار قرار دادن در بالاترین پایه.

3 P. M: بز یوگا. بله جدی میگم

giphy.com

شما واقعا فکر آن را نمی تواند بیشتر سانتا مونیکا از یک گیاه بر اساس بستنی فروشگاه ؟ فکر می کنم دوباره. ثبت نام برای یک کلاس یوگا در خنده قورباغه یوگا که در آن نوزاد بز اجرای حدود برای کمک به کاهش استرس و اضطراب با خود قریب به اتفاق cuteness و شور و شوق. بز شناخته شده به پرش بر روی پشت خود را که یک پدیده به اعتقاد من هر فرد شایسته برای تجربه یک بار در طول عمر خود. به طور خلاصه: سگ رو به پایین — اما بز.

4 P. M. آدلاید درایو مشاهده

adelaide drive
opendoor.com

شما ممکن است تعجب کنید که "چرا من اختصاص یک ساعت از روز به اویختن در تصادفی مسکونی خیابان؟" اما به من اعتماد کن, زیبایی و به طور کلی vibes بی همتا هستند. با معصوم نمایی از کوه های سانتا مونیکا و اقیانوس افق در یک طرف و فک انداختن خانه های مستقیم از Architectural Digest در یک بعد از ظهر قدم زدن پایین این باد می وزد بلوک احساس به عنوان اگر شما موفق به فرار از شهر شلوغ و بی سر و صدا وارد متناوب جهان است. "وجود دارد چیزی در حدود یک لحظه سکوت و صلح در شهر هزاران نفر از مردم در حالی که به دنبال که در آن کوه ها و اقیانوس دیدار که واقعا غیر قابل توصیف" سانتا مونیکا کالج دوم Lauri Helin گفت. به علاوه نور و پس زمینه های نفیس برای عکس ops.

5 P. M. توصیف هنر در ترنج

flickr.com

ترنج ایستگاه مرکز هنرهای ارائه متنوع چرخش نمایشگاه هنرمندان از سراسر جهان و بسیاری از رسانه های. گالری فراهم می کند یک-از-نوع مجموعه ای از هنرهای زیبا و به عنوان یک کلاس سانتا مونیکا تجربه. شخصا, من شده است در اینجا یک تعداد انگشت شماری از بار و هر تجربه تحویل منحصر به فرد نمایشگاه از بیان ساخت این دیدار بسیار ارزشمند است.

6 P. M. شام در اقیانوس خیابان

wikipedia.org

گزینه های ناهار خوری در اقیانوس Ave? باور نکردنی است. این دیدگاه از اقیانوس Ave? حتی بهتر است. غذا و نمایش ترکیب? بی بدیل است. Steakhouses, سوشی, برگر ایتالیایی — نام ولع مصرف خود را معصوم گزینه در دسترس است در سانتا مونیکا نمادین ترین خیابان. با این حال, شما بیشتر احتمال دارد برای دیدن خوک ها پرواز از پیدا کردن یک نقطه پارکینگ در این نزدیکی هست به طوری نشان می دهد تا در اوایل و یا یک Lyft. اعتماد من در این یکی. شما می خواهید را به پایان برساند در زمان بنابراین شما از دست ندهید اجباری غروب درایو.

7 P. M. غروب رانندگی در PCH

flickr.com

به عنوان یک متولد و بزرگ شده سانتا مونیکا resident من تمام زمان های مورد علاقه به لیست مورد درایو کردن ساحل به عنوان خورشید مجموعه بیش از اقیانوس آرام. ویندوز و مو در باد در باد به عنوان اگر شما شخصیت اصلی در آمدن سن فیلم. من به شدت توصیه انفجار طلایی توسط هری سبکs به عنوان او یک بار در مصاحبه ای گفت: این آهنگ نوشته شده بود با انرژی بزرگراه ساحل اقیانوس آرام در ذهن است. اما افسوس که موسیقی متن فیلم است که شما را انتخاب کنید. اما اگر شما ادعا می کنند که طعم واقعی شما در نظر بگیرید به بازی این مطلق سوسیس در aux در حالی که زوم به سمت مالیبو برای اثیری تجربه.

8 P. M. کنسرت در اسکله سانتا مونیکا

flickr.com

گرفتن یک پتو, تنقلات, نوشیدنی و راه اندازی اردوگاه بر روی شن و ماسه کنار اسکله سانتا مونیکا برای لذت بردن از اجراهای هفتگی از تمام ژانرها و پس زمینه در حالی که رقص زیر ماه خود را با دوستان, خانواده, و شاید حتی کسانی که مست غریبه نشسته در کنار شما. "حتی اگر شما عاشق موسیقی جو و انرژی از جمعیت همیشه آن را به یک زمان خوب است. قطعا یکی از بهترین چیز برای انجام در تابستان" NYU دانشجوی سال اول آلبا Quintero گفت. معروف ترین نوازنده به لطف این مرحله بود که خالد در سال 2017 دور قبل از او منفجر بنابراین شما هیچ وقت نمی دانید که وجود دارد بعد ستاره برک آوت در دسترس خواهد بود برای شما به صورت رایگان. که نیاز به $500 Coachella بلیط من درست است ؟

9 P. M. ما کیک خوردن

giphy.com

کافه محلی و شیرینی شیرین بانوی جین فروش بهترین کیک در شهر وجود دارد و هیچ ifs ands یا buts در مورد آن. این سه لایه کیک توت معادل لمس بودن خدا اما از طریق یک نرم وانیل اسفنج و شیرین زغال اخته و توت فرنگی. نمی بازیافت از خود دریا شام ؟ و یا حتی خود را مقدس Guac burrito از 13 ساعت پیش ؟ بیش از حد بد است. برش به سادگی نمی توان انکار کرد.

10 P. M. اواخر شب می خندد

wikipedia.org

این Westside باشگاه کمدی ساکن در قلب مرکز شهر SM و قطعا می افزاید: برخی از قلب به منطقه مرکز شهر. ارائه ایستادن اعمال و تریک از برخی از لس آنجلس با استعداد ترین کمیک شما در یک شب از خنده و مضر سرگرمی ادب 18+ طنز از نوازندگان محلی که شما ممکن است فقط در SNL یک روز.

11 P. M. شما در بالای جهان (به معنای واقعی کلمه)

goodfreephotos.com

درست گوهر پنهان است که گردشگران را هرگز در سراسر آمده است: بسیار اوج کوه های سانتا مونیکا. درایو را از طریق جاده باد می وزد از یکی از westside ثروتمندترین محله پارک در بن بست و راه خود را تا کوتاه دنباله برای یکی از خیره کننده ترین نمایش ها کشش از ساحل به مرکز شهر لس آنجلس افق. فقط به عنوان زیبا به عنوان رصدخانه گریفیث منهای مجنون 405 ترافیک و قریب به اتفاق جمعیت. مراقب باشید: این منطقه به عنوان یک ایده آل تاریخ, نقطه, بنابراین اگر شما یک زن و شوهر و گرفتن نزدیکبه یاد داشته باشید به ذهن کسب و کار خود را.

12 A. M. اجازه Pregame آغاز

giphy.com

خوب مردم آن را در نهایت زمان به موسیقی پاپ. اما ما نمی rookies های اطراف در اینجا — سهولت راه خود را به شب. خیابان اصلی را در صحنه نوار بسته بندی شده با میله مانند دایره نوار جیمسون بارها و فیل صورتی به زدن شب در شهر. برخی از فوق العاده warmup نقاط; هیچ چیز بیش از حد وحشی ولی تنها مقدار مناسبی به شما برای رفتن.گزارش این آگهی

1 A. M. 41 اقیانوس

flickr.com

راه خود را به معشوق اقیانوس خیابان 41 اقیانوس دارای عنوان شهر محبوب ترین باشگاه شب. این که آیا شما یک لیست افراد مشهور و یا کسی که به دنبال به زندگی می کنند زندگی بالا فقط برای یک شب شما تضمین شده است به تجربه شگفت انگیز نوشیدنی ها, موسیقی و انرژی تا ساعت اندکی از صبح. برخی از دوستان من حتی زد به مدیر دبیرستان در نوار یک شب, بنابراین شما همیشه در یک داستان فراموش نشدنی.

2 A. M. مشروب الکلی همچنان در خانههای ییلاقی

giphy.com

فقط پایین بلوک از 41, خانههای ییلاقی سوئیچ کردن صحنه اگر شما به دنبال برای انرژی پایین یک زن و شوهر شکاف. با چراغ های چشمک زن و پر جنب و جوش شاخ و برگ این چشم انداز می دهد بیشتر "اجازه دهید برخی از بحث کوچک و من شاید به شما شماره من" پرنیان به جای "ما در حال رفتن به 'تصادفی' به یکدیگر دست انداز در طبقه رقص و من از خواب بیدار در رختخواب خود فردا صبح" پرنیان. شما می توانید استدلال می کنند که خانههای باید که در آن شما شروع به شب اما من فرصت ایده آل برای باد کردن قبل از رفتن به خانه. به علاوه امضای خود را نوشیدنی می رود به نام Bitchin' سان گری. شما احتمالا می توانید حدس بزنید که آن را خوب بسیار bitchin'.

3 A. M. Drunchies در DK

pixabay.com

هیچ بازدید کاملا مانند یک شیرینی از DK را برای تسکین خود را اواخر شب هوس. باز 24/7 از سال 1980 آنها بیش از این متخاصم جمعیت نورد در نشنيده ساعت آماده خود را خالی دسر موارد است. "کارگران در DK را از من دیده می شود در مطلق من بدترین و هنوز هم دوست دارم من فقط همین. آنها را برای همیشه به من گفت:" دانشگاه براون دانشجوی سال اول Kaylah قهوه ای است. سانتا مونیکا لزوما شناخته شده به قیمت ارزان به طوری که قیمت پایین هستند تسکین چشم پس از گذراندن احتمالا بیش از حد پول در آسیا کوکتل. مست DK را متوقف کند این است که هرگز یک اشتباه است.

4 A. M. سانتا مونیکا اسکله...به من اعتماد کن

Santa Monica Pier
unsplash.com

من نفرت را به آن می گویند و نفرت بیشتر به آن را بشنوند اما کسی باید به شما بگویم: اسکله مطلق s—t نشان می دهد برای اکثریت از روز است. شما می دانید که چگونه مردم محلی از نیویورک نفرت میدان بار ؟ همان انرژی است. اما اگر شما راه خود را از پایین در غیر متعارف زمان روشن کردن چرخ و فلک و ارامش می آید که با بودن در اقیانوس با هیچ نفرت انگیز نوازندگان خیابانی یا جیغ کشیدن کودکان یک جذابیت منحصر به فرد دشوار است برای قرار دادن به کلمات. اگر چه یک ایده عجیب و غریب اگر شما فرصتی برای انجام این کار من به شدت شما را تشویق به توقف. یک بار دیگر به من اعتماد کن.

5 A. M. A پارکینگ ساختار طلوع آفتاب

wikimedia.com

من می دانم که هر شهرستان دارای پارکینگ سازه پس چرا از ما بهتر ؟ در تمام طول 2nd خیابان وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از عظیم پارکینگ سازه های با پشت بام, پارکینگ و آنها شگفت انگیزی ارائه برخی از بهترین نمایش ها در شهرستان. من پیشنهاد می کنم یک ساختار برای طلوع آفتاب به طوری که شما قادر به نگاه کردن در افق شهر در جهت درخشان خورشید به عنوان شکستن سپیده دم به نظر می رسد کمی 'meh' زمانی که به دنبال غرب است. اقیانوس تا به حال به اندازه کافی زمان برای درخشش امروز تا درایو در بالا و به نوبه خود به طور مستقیم به سمت شهر سانتا مونیکا ،



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن