24 همه چیز برای انجام در 24 ساعت در Valdosta

اگر شما تا کنون مورد بحث هزینه یک شب, تحت, جنوب, چراغ, سر به Valdosta گرجستان است. پررونق با کسب و کار محلی و

توسط ATSHNEWS در 29 اردیبهشت 1399

اگر شما تا کنون مورد بحث هزینه یک شب, تحت, جنوب, چراغ, سر به Valdosta گرجستان است. پررونق با کسب و کار محلی و فعالیت های مانند زیر لیوانی در ماجراهای وحشی پارک آوردن دوستان به فرار اتاق یا جرعه جرعه مورد علاقه خود را دم در گرجستان Beer Co., شما را مشغول نگه دارید و شلوغ در خیابان های این شهر شهری. آن را نمی خواهد به طور کامل شکستن بانک مانند بازدید از آتلانتا یا آتن خواهد بود. آن را دشوار خواهد بود برای پیدا کردن همان مهمان نوازی جنوبی پخت و پز و جنوب گرجستان حرارت در هر نقطه دیگری است.

اتمام 24 چیزهایی که در جورجیا در 24 ساعت.

6 A. M. تماشای طلوع آفتاب در پارک CHITTY

in valdosta
unsplash.com

شروع روز خود را در جنوب با تماشای روشن گرجستان طلوع آفتاب. استراحت ذهن خود را به عنوان آرامش خورشید grazes در برابر پوست شما در Chitty پارک. هوای تازه و مناظر زیبا کشش بیش از هفت هکتار زمین و یک تالاب باتلاقی. به عنوان سپیده دم برگ و خورشید بالا می رود شما می توانید عقب بنشینید و برنامه ریزی سرمایه گذاری خود را-پر بعد در Valdosta.

7 A. M. صبح در امتداد ساترلند یوگا

in Valdosta
unsplash.com

خوب برای ذهن و بدن و روح یوگا خود را در جریان خون و انرژی را برای روز. اگر یوگا intimidates شما نگران نباشید چرا که این کلاس ها در دسترس هستند برای مبتدیان و کارشناسان است. "به عنوان یک مبتدی شكيبايى كردند و با من و من احساس خوش آمدید" گفت: دانشگاه پیتسبورگ یوسف محمد کاتز دانشکده تحصیلات تکمیلی Breanna Handley. فقط به عنوان طلوع خورشید در Chitty پارک آرامش ذهن خود را ساترلند ورزشگاه شل شدن ماهیچه های خود را.

8 A. M. قرمز جغد قهوه

in . Valdosta
facebook.com

هیچ چیز در مقایسه با احساس شما را با اولین جرعه اسپرسو در صبح است. وقتی که می آید به کسب و کارهای محلی در Valdosta قرمز جغد قهوه شرکت در صدر لیست. به جای گرفتن معمول استارباکس نوشیدنی شما می توانید کشف گزینه های نوشیدنی مانند امضای طلایی جغد یا Raphael. قرمز جغد نیز ارائه می دهد صبحانه مواد غذایی مانند بزرگ قشنگ, خامه, پنیر فلفل شیرین squished بین دو پخته شیرینی. "من دوست دارم با کیفیت و قیمت بسیار خوب است" گفت: دانشگاه ایالتی junior ایزابلا جکسون. با سه رنگ قرمز جغد مکان در Valdosta شما پیدا کردن یکی در این نزدیکی هست به توقف برای صبحانه.

9 A. M. قدم زدن در اطراف شهر

in Valdosta
flickr.com

مانند بسیاری از شهرستانها در گرجستان Valdosta چندین جاذبه های تاریخی. Frank P. Milburn یک معمار آمریکایی در قرن 19 ساخته شده Lowndes County Courthouse (لنگر از ولدستا) در سال 1905. گذشته از دادگاه شما می توانید در این نزدیکی هست Lowndes County موزه تاریخی و مارتین لوتر کینگ جونیور پارک یادبود. آیا شما می خواهید به افراط در بیشتر تاریخ و یا سرمایه گذاری از طریق مغازه های محلی آن را در حالی که گرفتن یک قدم زدن از طریق مرکز شهر.

10 A. M. ماجراهای وحشی پارک

facebook.com

فقط پنج مایل در خارج از Valdosta نشسته وحشی ماجراهای پارک. ده صبح به نظر می رسد کمی زود به سوار سرسره, اما شما می خواهید برای دریافت وجود دارد در اوایل–به من اعتماد کن. مردم از تمام متحده سفر به تجربه وحشی,ماجراهای این یکی-0f-یک نوع پارک تنها وجود دارد در گرجستان است. پارک افتتاح شد در سال 1996 شده است و در عمل پس همراه با آن waterpark, چلپ چلوپ جزیره است. پارک امکانات نه تنها coasters غلتکی اما همچنین یک باغ وحش شگفت انگیز مواد غذایی, کنسرت ها و رودخانه تنبل. این باعث می شود آن نقطه ایده آل برای هر کسی در هر سنی برای لذت بردن از. سرگرم کننده واقعیت: 2009 فیلم "Zombieland" با بازی وودی هارلسون شد بخشی از فیلم برداری در اینجا.

11 A. M. استراحت در آبگرم سنبل هندی

in Valdosta
unsplash.com

سواری زیر لیوانی در آفتاب داغ طول می کشد تا مقدار زیادی از انرژی را به برخی از زمان برای شارژ در Lemongrass آبگرم. با انواع راه های به آرامش سنبل ارائه می دهد ماساژ پشت, فیشال, اپیلاسیون, نعناع پیچ و تاب و زدودن سموم از بدن کاری ادامه داده اند, و سونا. اگر شما احساس می کنید که فوق العاده امروز آنها حتی فراموش derma-برنامه ریزی و microdermabrasion. بدون در نظر گرفتن بدن خود را با تشکر از شما برای صرف زمان در اینجا.

12 P. M. غذاهای دریایی متحرک در, شور, اهمیت

in Valdosta
facebook.com

اگر شما در ساحل, می توان آن را سخت برای پیدا کردن تازه, با کیفیت بالا غذاهای دریایی. شور اهمیت فراهم می کند رستوران ساحل تجربه بدون اینکه شما رفتن به ساحل و یا صرف ثروت. بسیاری از دانشگاه پیتسبورگ یوسف محمد کاتز دانش آموزان عشق به غذا خوردن در این رستوران محلی/نوار است که باز در سال 2015 به دلیل همراه با فوق العاده, مواد غذایی شما می توانید لذت بردن از موسیقی زنده. حتی اگر شما یک طرفدار غذاهای دریایی سعی کنید از انواع گزینه های منو مانند استیک گریل ساندویچ یا سالاد مرغ بوفالو. "من می گویم آخر هفته ها شلوغ تر از هر روز دیگر از هفته, بنابراین شما قطعا می خواهید برای تماس های آینده برای رزرو" گفت: دانشگاه ایالتی junior Marihelen Strickland. جمع آوری دوستان خود را به نوشیدن و خوردن و گوش دادن به موسیقی زنده در شور اهمیت.

1 P. M. فرار اتاق

unsplash.com

اگر شما یک گروه بزرگ را, حماسه, فرار اتاق باید انجام دهد خود را Valdosta to-do list. در این فرار اتاق شما و نه دیگر دوستان باید 60 دقیقه به کار را از طریق الگوها و پازل است که شما را به هدف نهایی یا راه حل است. شما را وادار به انتخاب برخی از تم ها و یا اتاق برای فرار از اتاق. علاوه بر این همه می آید به کل از 25 دلار در هر فرد است که باعث می شود آن را برای یک گروه از دانشجویان به دنبال برخی از سرگرم کننده در Valdosta.

2 P. M. دسر در KREAMKLES

facebook.com

در حال حاضر که شما آمار زمان از روز که دندان شیرین خود التماس برای چیزی شیرین را امتحان کنید, بستنی, کیک و شکلات بسیار! خوشبختانه Kreamkles نورد بستنی واقع در قلب مرکز شهر Valdosta فراهم می کند انواع شیرینی به سهولت هوس خود را. "این خود نوعی بستنی" گفت: مدیر Arturo Cuevaf, 22. "شما را به تماشای ما آن را به ما نشان می دهد شما تجربه ای از آنچه که ما در اینجا انجام دهید." شما نمی خواهد پیدا کردن این گوهر هر جای دیگری و نه شما بهتر پیدا شکلات تحت پوشش توت فرنگی.

3 P. M. تنیس بازی

unsplash.com

کانال درونی خود را سرنا ویلیامز در حالی که شما بازی چند دور تنیس در هری B. Anderson, تنیس, مرکز است. بازی تنیس می تواند بهترین راه برای اجازه خاموش بخار و ورزش روزانه خود را در حالی که همچنین در خدمت به عنوان یک راه بسیار خوبی برای کشتن زمان. با 18 دادگاه به روی عموم باز گرفتن راکت خود را سبز و توپ های نئون و آماده به خدمت.

4 P. M. بازدید از موزه هنر

in Valdosta
unsplash.com

پس از تمام کسانی که در فعالیت های هیجان انگیز در حال حاضر برخی از زمان آرام آرام. شما می توانید بازدید از آنت هاول مرکز ترنر هنر, موزه در مرکز شهر Val. (مردم تماس Valdosta "وال"،) این ارائه می دهد انواع مختلفی از نقاشی های منطقه ای و ملی هنرمندان همراه با شرق هنر آفریقایی و اروپایی ظروف نمایشگاه. موزه ارائه می دهد حتی کلاس برای کسانی که مایل به یادگیری بیشتر در مورد تاریخ هنر.

5 P. M بازدید از دانشگاه ایالتی پردیس

facebook.com

که در سال 1993 تاسیس دانشگاه پیتسبورگ یوسف محمد کاتز برای اولین بار شروع به عنوان یک کالج برای زنان و انتقال به یک دانشگاه در طول سال. همانطور که شما قدم زدن از اتحادیه دانشجویی به غرب سالن لذت بردن از معماری اسپانیایی از مدرسه و آن سایه گردشگاهها و چشمه. "چیز های مورد علاقه من برای انجام کار در دانشگاه ایالتی این دانشگاه در حال مطالعه بر روی چمن مقابل" گفت: دانشگاه ایالتی دوم Bryanne Mathis. "من توصیه به دیگران برای انجام این کار به دلیل آن باعث می شود زندگی بسیار بهتر زمانی که شما pretty scenery." ایجاد کامل مطالعه نقطه به انجام مشق شب کمی لذت بخش تر است.

6 P. M. انتخاب توت فرنگی در مالوری.

unsplash.com

در مالوری مزرعه خاموش Bemiss جاده شما می توانید انتخاب کنید هر آنچه که خواسته قلبی خود را از این پچ توت فرنگی, زغال اخته, کدو و دیگر تولید کند. این مزرعه همچنین دارای دامی مانند مرغ که تولید کامل sunny side up تخم مرغ. "این یک بزرگ خانواده و یا دوستان فعالیت و شما را وادار به لذت بردن از میوه بعد گفت:" دانشگاه ایالتی دوم مولی Mizell. اگر آبدار-قرمز توت فرنگی نیست به اندازه کافی به جلو و شما در, گل های زیبا و پر جنب و جوش سبز خواهد شد.

7 P. M. تماشای غروب آفتاب در دریاچه پارک

flickr.com

خداحافظ خورشید سلام ماه! به عنوان خورشید منحرف دور و بر شب غلبه روشن آسمان, شما می خواهید به جلو و گوشی و دوربین برای ضبط این لحظه بی سر و صدا. در درخل پارک شما می توانید به نظاره نشست و به تماشای غروب آفتاب به عنوان شما برنامه بقیه را venturous شب. یکی از بیشترین استفاده در پارک Valdosta درخل سالانه میزبان Azalea جشنواره که ویژگی های فروشندگان از سراسر جنوب و حدود 30000 نفر از شرکت کنندگان است.

8 P. M. STEEL MAGNOLIAS

facebook.com

BBQ فلفل شیرین پنیر wontons ها, سرخ سبز, گوجه فرنگی و یک سبک جنوبی مشهد چیزاستیک? تعداد دفعات مشاهده در. محلی, فانتزی, فولاد, ماگنولیا شامل یک منو پر از شگفتی های بی پایان و ترکیب است که شما را پیدا خواهد کرد در هر نقطه دیگری است. شما همچنین باید این گزینه از نشستن پشت بام در حالی که شما لذت بردن از وعده غذایی خود را. "من دوست دارم به غذا خوردن در جراحی ماگنولیا است زیرا آنها به صورت محلی متعلق به طبخ است افسانه کارکنان صبر کنید بسیار لذت بخش و پشت بام نوار های دیدنی و جذاب است که آب و هوا خوب است" گفت: Valdosta محلی لیزا Aguero 54. نام رستوران می آید از یک سال 1989 کمدی "Steel Magnolias."

9 P. M. توپ در VALDOSTA بازار

flickr.com

درمان خود را به هر آنچه شما می خواهم در Valdosta بازار. را انتخاب کنید از فروشگاه های لباس که با طیف وسیعی از شرکت های بزرگ مانند Belk, Victoria Secret یا JC Penny را به محلی فروشگاه های لباس مانند حسادت و شهری بلا بوتیک. شما همچنین می توانید انتخاب کنید تا برخی از بهترین کوکی ها تا کنون در آمریکا بزرگ در بازار است. این ممکن است بزرگترین بازار شما تا کنون بوده است اما که نمی خواهد به توقف شما را از انجام سریع و به روز رسانی کمد.

10 P. M. تماشای یک فیلم در سینما والدستا ،

flickr.com

چنگ زدن به برخی از اذوقه و نوشابه پاپ کورن یک کک-یخ و snowcaps چون در حال حاضر شما در نهایت می توانید برای استراحت. اگر شما می خواهید به تماشای آخرین باکس آفیس فیلم و یا reminisce در oldie مانند "بازگشت به آینده" Valdosta سینمای برو به نقطه. در تلاش برای ضربه تمام مکان هایی که در این لیست می تواند خسته کننده پس از استراحت و اجازه دهید این فیلم مجموعه ای از خلق و خوی برای شب.

11 P. M. جرعه های مورد علاقه خود را دم در گرجستان BEER CO.

Georgia Beer Co.
facebook.com

بگو به سلامتی اگر شما زندگی می کنند برای با کیفیت بالا و منحصر به فرد آبجو. تنها آبجوسازی شما را پیدا خواهد کرد برای 98 مایل در جنوب گرجستان جورج خرس Co. باعث می شود یک نقطه ایده آل برای آبجو مزه. یا مست. (ما قضاوت نکن.) ایجاد شده توسط دو دانشگاه ایالتی فارغ التحصیلان کریس جونز و جک مارتین تصمیم گرفت به دنبال رویای خود را از داشتن یک کسب و کار. همکاران بازسازی 100-year-old آب تاسیسات ساختمان به طوری که گرجستان Beer Co. می تواند به جای آن است. "فضای باغ آبجو است که یک محل عالی برای آوردن خانواده خود را, حیوانات خانگی و یا انفرادی به دوستان جدید گفت: دانشگاه ایالتی فارغ التحصیل و صاحب کریس جونز. آبجو کامیون های مواد غذایی, زندگی می کنند, موسیقی, چیزهای بی اهمیت و مضمون احزاب مانند October Fest, را تشکیل می دهند همه چیز را در مورد این محل است.

12 A. M. MILKSHAKES

tenor.com

هیچ چیز می گوید: "دانشجویان" مانند یک نیمه شب به اجرا نزدیک استیک N' لرزش. پس از جرعه جرعه مورد علاقه خود را دم در گرجستان آبجو شرکت ، شما احتمالا می خواهید چیزی متفاوت به ماسک جوانه های چشایی خود را که باعث می شود استیک N' لرزش مقصد بعدی خود را. باز 24 ساعت شما و دوستان شما می توانید صرف در اواخر شب نشسته در یک غرفه غیبت و sipping در شکلات ، تقریبا به عنوان اگر شما در آمد از سمت راست نشان می دهد "ریوردیل."گزارش این آگهی

1 A. M. زنده موسیقی در ایستگاه خیابان, اشلی

unsplash.com

چه کسی دوست ندارد موسیقی زنده? اگر شما می خواهید به سرما-لایحه را با دوستان و سرد یک ضربه اشلی, خیابان ایستگاه نوار. باز تا 2 صبحآهسته جنوب آهنگ را حفظ خواهد کرد شما را بیدار و گوش خود را خوشحال به عنوان شب همچنان ادامه دارد. آیا نمی شود ترس به آن را دریافت و آواز خواندن همراه.

2 A. M. نوار هاپ در اطراف مرکز شهر VAL

unsplash.com

شب هنوز جوان است. به جای صرف وقت و تلاش برای پیدا کردن چیزی برای سرگرم کردن خستگی خود را امتحان کنید رقص در اطراف برخی از میله های زندان در مرکز شهر. شما هرگز نمی دانید چه سنگهای شما خواهد آمد در سراسر. "دوست پسر من و من می خواهم برای رفتن در شب تاریخ را به دوستان Bar و پنجره مشبک آنها بهترین مواد غذایی و نوشیدنی, و آن را مانند یک مکان سرگرم کننده برای جشن" گفت: دانشگاه ایالتی گراد-دانشجو لورا Tori. به علاوه با همه چیز در داخل راه رفتن فاصله شما می توانید به بعدی حرکت می کند نوار هنگامی که شما نیاز به یک تغییر دهید.

3 A. M. یک درایو

in Valdosta
unsplash.com

در نظر گرفتن یک درایو را از طریق جنوب خیابان ها در شب می تواند به شما یک حس وضوح. فکر می کنم در مورد آن, شما فقط جاده و هر موسیقی شما تصمیم می گیرید به بازی در پس زمینه. وجود خواهد داشت بدون در خارج از سر و صدا و یا اتومبیل اخلال در صلح خود را به عنوان شما منعکس روز خود را.

4 A. M. وفل خانه

unsplash.com

آنچه 24 ساعته لیست بدون یاد وفل خانه که باز 24 ساعت ؟ آن را 4 صبح احتمالا در اطراف که در آن زمان بدن شما نیاز به برخی از سوخت. اجازه دهید بوی جالب صبحانه غذا حمله به بینی خود را و چیزهای معده خود را تا زمانی که کمربند خود را بالا میآید. پایان با شستن آن را با یک فنجان تازه سوزان و داغ قهوه قبل از اینکه شما سر به آخرین مقصد در Valdosta.

5 A. M. طلوع آفتاب در دانشگاه ایالتی چشمه

in Valdosta
flickr.com

از طلوع تا غروب شما باید جرأت طریق جنوب شهر جورجیا گرجستان. قبل از اینکه شما شیرجه رفتن به ورق برای برخی از مقدار خواب مورد نیاز خود را صرف ساعت گذشته به تماشای طلوع آفتاب در یکی از دانشگاه ایالتی آب چشمه واقع در اطراف این اتحادیه دانشجویی. خیس خوردن در بی سر و صدا احساس خورشید در برابر پوست شما و صدای آب به trickling با آرامش. اکثر دانشجویان نخواهد بود رومینگ در اطراف این در اوایل صبح, بنابراین شما می توانید مطمئن باشید صلح به عنوان روز خود را به پایان می آید (و یا شروع می شود.)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن