24 بهترین چیز برای انجام در پونته ودرا بیچ در 24 ساعت

پونته ودرا بیچ واقع شده است حدود یک ساعت در خارج از شهرستان جکسون. که قبلا به عنوان شناخته شده معدنی شهرستان,

توسط ATSHNEWS در 19 تیر 1399

پونته ودرا بیچ واقع شده است حدود یک ساعت در خارج از شهرستان جکسون. که قبلا به عنوان شناخته شده معدنی شهرستان, مواد معدنی ضروری در این beachside, فلوریدا, شهرستان استخراج شد و مورد استفاده برای ساخت فولاد به حمایت ایالات متحده از جنگ جهانی اول جنگ تلاش. هنگامی که جنگ به پایان رسید معدنی شهرستان شد چه می دانند که ما می دانیم به عنوان پونته ودرا بیچ پس از Pontevedra, اسپانیا. از آن پس این شهر شروع به تمرکز بر زیبایی های طبیعی آن ارائه می دهد به عنوان یک تعطیلات فوق العاده ،

در ادامه به صورت 24 همه چیز برای انجام در 24 ساعت در پونته ودرا بیچ فلوریدا.

6 صبح به تماشای طلوع آفتاب در Mickler ساحل

sunrise
pexels.com

شن و ماسه سفید و آبی-سبز آب های اقیانوس ها — چه بیشتر می تواند شما را از یک ساحل ؟ در حالی که در Ponte Vedra, تماشای طلوع آفتاب در ساحل ضروری است. "من می خواهم Mickler ساحل چرا که آن را واقعا بسیار جای. آن را نیز بسیار صلح آمیز" Florida State College در جکسنویل دانشجو بریتنی بردی. "این احتمالا بهترین ساحل که من همیشه رفت." مطمئن شوید که به بسته پتو بنابراین شما می توانید کشش بر روی شن و ماسه به راحتی. سازمان دیده بان نارنجی گوی شروع به شناور در افق و سپس شکستن نور بر روی ساحل است.

7 صبح صبحانه در ساحل, کسی که شام میخورد

eggs benny
pexels.com

همواره به عنوان یکی از بهترین شام در جکسون ویل فلوریدا, ساحل, کسی که شام میخورد در خدمت استثنایی صبحانه و ناهار ظروف. در کسب و کار برای بیش از 20 سال خود را در پونته ودرا بیچ محل طبخ خواهد شد تا صبحانه کامل برای شروع روز خود را. هر ظرف خود به ویژه منوی لذت جوانه های چشایی شما. سعی کنید فن های مورد علاقه سنتی تخم مرغ بندیکت; آشپزخانه سحر و جادو لمسی به دستور باعث می شود غذا مرزی اعتیاد آور است. خامه hollandaise سس با تخم مرغ آب پز کاملا هرگز صدا بهتر است. برای برآورده دندان شیرین خود را سعی کنید گردو ماکارونی — یک پیچ و تاب و منحصر به فرد در کلاسیک دوغ ماکارونی. هیچ چیز را لگد خود را صبح کردن بهتر از یک صبحانه پر کردن.

ساعت 8 صبح کایاک در شمال Guana پاسگاه

kayak
unsplash.com

قایقرانی در صبح به خودتان غوطه ور در شمال فلوریدا طبیعت منحصر به فرد. با دسترسی مستقیم به Guana رودخانه شمال Guana پاسگاه در Ponte Vedra را قطعا به شما یک بازی هیجان انگیز صبح فعالیت خود را با دوستان و یا خانواده. نگه داشتن چشم خود را پوست کنده برای تمام انواع حیوانات است. برخی از آنهایی که مشترک به نگه داشتن در ذهن در حال ospreys herons و شاید شما نقطه یک تمساح. مطمئن شوید که برای رزرو شما قایق پارویی اسکیموها و یا paddleboard زمان آنلاین. در یک روز پر مشغله شما می خواهید به اطمینان حاصل شود که وجود دارد در دسترس بودن توسط رزرو جلوتر و یا نشان دادن زود است. برای بی تجربه kayakers شمالی Guana پاسگاه نیز ارائه می دهد تورهای.

ساعت 9 صبح ببینید که در آن Ponce de Leon اول فرود آمد

wikimedia.org

آماده به ادویه تا خود را Instagram خوراک با عکاسی از Guana رزرو. اگر شما از چرم گاومیش تاریخ سر به GTM رزرو پارکینگ و ضربه محکم و ناگهانی یک عکس با 17-پا بلند, مجسمه برنزی, مارک که در آن Juan Ponce de Leon اولین فرود در اطراف 1513. این Guana رزرو منظره طبیعت و گیاهان و جانوران محلی تقلید شمال فلوریدا محیط زیست است.

ساعت 10 صبح در ایجاد برخی از هنر در پونته ودرا بیچ را به مرکز فرهنگی

pottery
pexels.com

مرکز فرهنگی پونته ودرا بیچ ارائه می دهد باور نکردنی کارگاه و گالری برای بازدید کنندگان. ثبت نام برای کلاس های هنری از جمله سفال و نقاشی با مراجعه به وب سایت خود را. سرگردان در اطراف خیره کننده, گالری عکس و مشخصات انواع آثار هنری است. در حالی که شما تجربه مرکز فرهنگی شما نیاز به کشف انزو Torcoletti مجسمه سازی باغ. باغ میزبان 10 منحصر به فرد مجسمه از مجموعه خود را ویرایش نشد. این مرکز فرهنگی است که باز از دوشنبه تا پنج شنبه 10 صبح تا 4 بعد از ظهر

11 a. m. لذت بردن از ناهار در Kamiya 86

pexels.com

پس از قایقرانی و خوراکی عکس تمام صبح معده شما ممکن است سر و صدا برای برخی از مواد غذایی خوشمزه. را پر کنید تا پس از یک بازی هیجان انگیز صبح در Guana سر به Kamiya 86 آسیایی, اغذیه فروشی و مشروب فروشی & Cocktail Lounge. با قیمت مناسب سوشی, غذاهای خوش طعم مشت سلیقه خود پالت و نوشیدنی های خوشمزه و, دسر اینها فقط برخی از فوق العاده آیتم های منو شما را تجربه خواهید کرد. شروع با برخی از خوشمزه آسیایی, غذا. طعم غلاف سبز از edamame را ارسال شکم خود غرش برای یک غذای اصلی. اگر شما عاشق غذاهای خوش طعم را امتحان کنید نرم و شور گوشت بخارپز کوفته. هنگامی که با دوستان شما به مبارزه با بیش از که می شود به خوردن آخرین potsticker. Kamiya 86 نیز یک ویژه سوشی رول: سیب زمینی شیرین رول. رول شامل تمپورا-کتک سیب زمینی شیرین پیچیده در نوری و برنج و لعاب با مارماهی سس. شما نمی خواهید به دست در یکی از بهترین رستوران در شهر.

12 p. m. گلف در Sawgrass باشگاه های کشور

pexels.com

اگر شما عاشق گلف شما می خواهید به تجربه یکی از فوق العاده ترین زمین گلف. خانه به بازیکنان قهرمانی, Sawgrass باشگاه های کشور ارائه خواهد شد یک مجلل تجربه گلف. تصور کنید در همان دوره به عنوان تایگر وودز. شما این فرصت را به بازی در بدنام جزیره سوراخ های روی حیله و تزویر عنصر آب و مشکل زمین گلف. قیمت گذاری متفاوت در طول سال

1 p. m. گرفتن دسر در فروشگاه لذیذ

pexels.com

برآورده دندان شیرین خود را با کمی میان وعده بعد از ظهر در خوراک شناس فروشگاه. واقع در Ponte Vedra مسافرخانه و این کافه ارائه می دهد انواع مختلفی از مواد غذایی و تنقلات. دارچین رول را نرم و مرطوب خمیر slathered در شیرین شکر و تخم مرغ ذوب در دهان شما فقط پس از یک نیش می زنند. کافه نیز در خدمت انواع gelato که شما خنک کردن پس از یک بعد از ظهر آفتابی. فروشگاه نیز به فروش می رساند جذاب هدیه و سوغات در مورد شما می خواستم برای انجام یک خرید کوچک.

ساعت 2 بعد از ظهر راه رفتن در اطراف جزیره پرنده در پارک

pexels.com

این اسکله پارک فراهم می کند محل مناسب برای خنک کردن با یک دوست و یا خواندن یک کتاب. شما می توانید پیدا کردن جزیره پرنده در پارک درست پشت محلی Ponte Vedra شعبه کتابخانه. جزیره پرنده در پارک محل که در آن شما می توانید پیدا کردن مقدار زیادی از بومی Floridan پرندگان (از این رو نام!); اردک و ospreys به راحتی می توانید کشف و یا در نزدیکی آب. این پارک پر از ستاره های زیبا و پر جنب و جوش گیاهان که بسیاری از آنها شناسایی شده توسط اطلاعاتی نشانگر. جزیره پرنده در پارک همچنین میزبان یک مینی سالن آمفی تئاتر هنری و یک لاک پشت به شکل سیم پیچ و خم است که بزرگ برای بچه های جوان.

3 بعد از ظهر استراحت در آبگرم

pexels.com

زمان به متنعم خودتان! آبگرم در Ponte Vedra مسافرخانه و باشگاه یکی از بزرگترین در جنوب فلوریدا منطقه و یکی از لوکس ترین. زیبا و صلح آمیز آبگرم آراسته با سنگ مرمر مجسمه ها و آبشارها. شما می توانید استراحت در انواع سونا اتاق بخار و jacuzzies – بحث در مورد آرامش. درمان خود را به کلاس جهانی, ماساژ, یا, لهستانی, مانیکور خود را با لوکس و درمان است.

4 p. m. گشت و گذار در برخی از امواج

pexels.com

پس از یک بعد از ظهر زیبا از گلف, شنا در طراوت آب های اقیانوس. اجاره یک تخته موج سواری و گرفتن برخی از امواج مانند یک محلی. اگر گشت و گذار شما نیست چیزی که شما می توانید اجاره paddleboard و سر خوردن روی آب اقیانوس است. اتمام Jax ساحل گشت و گذار در فروشگاه برای همه چیز اجاره. از surfy برای دوچرخه آنها باید شما را تحت پوشش. "من در عشق نشسته در هیئت مدیره و شناور در اقیانوس در حال انتظار برای موج بعدی" دانشگاه فلوریدا دانش آموز شین سولانا گفت. نگه داشتن یک چشم را برای هر باله; شما ممکن است نقطه یک کوسه!

5 p. m. جمع آوری کوسه دندان و پوسته به عنوان شما راه رفتن در ساحل

unsplash.com

پونته ودرا بیچ سفید-کوارتز شن و ماسه سواحل خالدار با درخشان, سیاه کوسه دندان انتظار جمع آوری می شود. وقت خود را اسکن پوسته صف سواحل و به زودی جیب شما خواهد شد پر از کوسه دندان. جای دندان کوسه در mason jars برای نشان دادن مجموعه خود را (این هم یک ایده هدیه بزرگ!) گوش دادن به یک بازی اعتیاد آور پادکست مانند مورد علاقه من قتل و یا صحبت با یک دوست در حالی که شما جستجو — آن را در زمان پرواز است.

6 p. m. توقف برای یک میان وعده در Trascas شرکت & Eatery

pexels.com

فهرست الهام و محلی متعلق Trascas شرکت & Eatery خدمت, ایتالیایی, مواد غذایی و تنقلات. این صندلی در فضای باز در اوایل شب فراهم می کند و مناظر زیبا به اویختن با دوستان و خانواده. این رستوران نیز در خدمت پررنگ قهوه لوبیا محلی سرخ قهوه با کافی نت ها در سراسر جکسون, بنابراین مطمئن شوید که برای گرفتن یک قهوه سرد یا داغ اسپرسو. شما می خواهید به تجربه خوشمزه تلخ محلی و پایدار منابع قهوه. آیا شما یک دندان شیرین ؟ مطمئن شوید سعی کنید خود را به گل پای. با اوریو کوکی پوسته dulce de leche, وانیلی, بستنی و سخن بی معنی وبیهوده این گل پای حاوی غنی و قوی از عطر و طعم است که همه دوستداران شکلات لذت ببرید.

7 p. m. راه رفتن در اطراف Sawgrass ایجاد کرد

elmplan.com

برای باد کردن قبل از شام انجام برخی از خرید در Sawgrass ایجاد کرد. چند فروشگاه شما باید بررسی کنید شامل لیمو و تاب بوتیک Bluemercury و کارلا کفش و لوازم جانبی. این مغازه ها به فروش همه چیز از مد روز لباس بالا پایان آرایش و کفش. پنجره مغازه و یا همه رفتن و خرید یک لباس جدید برای ورزش در سراسر شهر. آیا شما یک عاشق بستنی? اتمام کریستی بستنی یا Peterbrooke Chocolatiers. "کریستی شایان ستایش است مادر و پاپ یخ مغازه کرم با زیبایی شناسی برای مطابقت با 80 گاراژ" دانشگاه فلوریدا دانشجو پیپر Cush گفت. "عطر و طعم خود را از نام یک پیچ و تاب و منحصر به فرد در فیلم عبارات و شخصیت های مورد علاقه شخصی من است که آن را مانند Buttah,' کوکی, کره طعم دار و بستنی." با مجموعهای از طعم و شما مطمئن هستید که به کشف های جدید یکی از شما را دوست دارم.

8 p. m. شام در Nona آبی مدرن میخانه

pexels.com

Nona آبی در Sawgrass روستا در Ponte Vedra ارائه خواهد شد یک شب دوست داشتنی از غذا و نوشیدنی ها را برای شما و دوستان و خانواده خود را. داخلی صندلی مبله با, تاریک, subdued, دکوراسیون, در حالی که خارج از منزل شما می توانید با آرامش این دریاچه است. شناخته شده برای خود غذاهای خوشمزه شما باید سعی کنید خود را با مزه و مناقصه لیمو مرغ غذا یا کاملا نرم خشکیده آهی استیک ماهی تن. "بازدید کنندگان باید بررسی کنید Nona آبی در حالی که بازدید از دلیل آن است که ترکیب ایده آل گاه به گاه و کمی مجلل" دانشگاه آیووا دانشجو Emalie Brannigan. پس از پرتاب در لباس های مورد علاقه خود و یا اقامت با چیزی گاه به گاه در هر صورت شما مناسب برای نونا آبی.

9 بعد از ظهر به دره دود برای دسر در intercoastal

unsplash.com

ولی دود تاسیس در سال 2017 کلاسیک طول می کشد جنوب مواد غذایی و ادویه جات ترشی جات ، اما انواع دسر در ردیف بالا. کلاسیک دسر مانند موز پودینگ یا کیک مرغ مگس خوار جفت خوبی با هر نوشیدنی. اگر شما 21 ساله یا مسن تر لذت بردن از میوه کوکتل یا ته لیوان شراب قرمز و تحسین تان شدیدا آبهای intercoastal. گاهی اوقات شما حتی می توانید نقطه دلفین ها شنا.

10 p. m. رانندگی کردن Ponte Vedra بلوار

unsplash.com

پونته ودرا بیچ شامل برخی از گران ترین املاک و مستغلات در فلوریدا. شما می خواهید به درایو سریع پایین بلوار به تحسین زیادی ساحل خانه. لذت بردن از مایل آهسته آسان رانندگی کنید. خانه ها' معماری متفاوت از معمولی سبک ساحل به دریای مدیترانه به معاصر. آن را سرگرم کننده به تصور کنید چه می خواهم زندگی در سمت راست خط ساحلی جهان-سواحل معروف.

11 p. m. گرفتن یک نوشیدنی در مولیگان میخانه

unsplash.com

یک و تنها میخانه ایرلندی در Ponte Vedra Beach, مولیگان میخانه فضای پر جنب و جوش خواهد شد اجازه می دهد شما را به لذت بردن از یک نوشیدنی (یا دو). این موسیقی با صدای بلند و دوستانه کارکنان ایجاد یک محل عالی برای اویختن با دوستان خود. سفارش آبجو و یا صنایع دستی و کوکتل مانند هلویی زیاد است. این معجون ترکیبی از هلو و آلبالو با هم برای ایجاد یک شیرین ترش بنوشید.

12 صبح اتمام جکسنویل بیچ میله

unsplash.com

پس از مولیگان میخانه اگر شما هنوز هم در خلق و خوی برای حزب و نوشیدنی در کافه سر به جکسنویل بیچ برای نوار خود را ، برخی از آمار باید میله شامل فلاسک & توپ خراب Tiki Bar & Lounge لیمو نوار و Surfer نوار. میله' بيشماري مکان ارائه یک سوپر محیط آرام برای لذت بردن از نوشیدنی های خود را.گزارش این آگهی

ساعت 1 صبح سر به گربه کوکی برای اواخر شب رفتار

unsplash.com

تاسیس در سال 2019 این 24 ساعت نانوایی زمانی آغاز شد که خانه بیکر گربه G. تصمیم به باز کردن خود کسب و کار محلی. لذت بردن از انواع شیرین کوکی ها. کلاسیک شکلات تراشه کوکی این است که یک جزء اصلی را امتحان کنید. و یا اگر شما پرماجرا طعم کام سعی گیلاس بوسه کوکی صورتی کوکی چاشنی زده با هرشی بوسه. شما حتی می توانید سفارش در پیشبرد اگر شما می خواهید را به کوکی ها صفحه اصلی.

2 صبح Stargaze در ساحل

unsplash.com

در حال حاضر کامل از رفتار های مختلف نوشیدنی و غذایی که خورده اند شما می توانید استراحت در ساحل و بار دیگر و خیس آسمان شب است. شما نقطه صور فلکی و سیارات مناسب از شن و ماسه. دانلود یک نرم افزار مانند آسمان راهنمای بر روی تلفن خود را که می تواند اشاره صور فلکی و ستاره های مختلف بنابراین شما می توانید بدانید که دقیق نام.

ساعت 3 صبح برای اواخر شب رانندگی در A1A

unsplash.com

طولانی ورید از یک جاده, جاده دولت A1A اجرا می شود در سراسر فلوریدا از شمال به جنوب. جاده برش از طریق پونته ودرا بیچ و اجرا می شود به موازات اقیانوس اطلس است. انفجار موسیقی مورد علاقه خود را و رول ویندوز تمام راه را به پایین. اتمام جنوبی پونته ودرا بیچ که در آن شما می توانید فرار چراغ چشمک زن و مراکز خرید را به طور کامل تجربه خود را در فلوریدا شب. اطمینان حاصل کنید که به درایو با خیال راحت و رعایت حد مجاز سرعت.

4 صبح شب را در یک هتل در ساحل

unsplash.com

وجود دارد انواع هتل ها در نزدیکی و یا در ساحل است که شما می توانید انتخاب کنید از جمله به عنوان Ponte Vedra مسافرخانه و باشگاه و یا تسلیم. این Sawgrass ماریوت نیز یکی دیگر از گزینه خوبی است اما دورتر از ساحل. اگر شما را در بودجه تنگ اتمام Airbnb به صورت محلی در یک نقطه نزدیک به ساحل و یا اگر شما عشق کمپینگ سر به ساحل با برخی از پتو یا چادر و جلو و همه nighter. شما می توانید صرف شب خیال پرستی و ماه روشن جزر و مد.

5 صبح باد کردن و یا از خواب بیدار در ساحل

unsplash.com

گسترش یک پتو و تماشای یکی دیگر از طلوع آفتاب بیش از اقیانوس اطلس است. یک 24 ساعت کامل در پونته ودرا بیچ را تصویب کرده است اما یکی دیگر از روز جدید آغاز می شود. شاید آن زمان برای یکی دیگر از تخم مرغ بندیکت در ساحل, کسی که شام میخورد شاید سر به عقب به صفحه اصلی و یا فقط سر به نزدیکترین تخت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب