مقامات محلی پیشنهاد کار-ایجاد بیل

بوستون – در تلاش به آدرس سرسام آور بیکاری اعداد ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس دو دولت به دنبال بازگشت

توسط ATSHNEWS در 23 تیر 1399

بوستون – در تلاش به آدرس سرسام آور بیکاری اعداد ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس دو دولت به دنبال بازگشت به برنامه هایی که ارائه می دهد ساکنان یک شانس در شغل جدید است.

هفته گذشته سناتور. جیمی Eldridge و به تازگی انتخاب شده 37 Middlesex منطقه تشکر. Danillo سنا ثبت یک لایحه برای ایجاد ماساچوست کار می کند پیشرفت اجرایی برنامه.

با توجه به Eldridge این برنامه است که به منظور دریافت و حمایت از برنامه های پیشنهادی با بهره گیری ساکنان بیکار و بیکار ساکنان در جوامع محروم. این برنامه ها شامل تماس با ردیابی برای coronavirus تغییر آب و هوا تاب آوری و حفاظت از محیط زیست. این برنامه نیز ایجاد شغل برای پروژه های پوشش آب با کیفیت زیرساخت های آموزش آنلاین مراقبت از کودک و درون حشیش میباشد.

"ساکنان به دنبال بازگشت به کار و برای خانواده خود فراهم اما COVID-19 همه گیر در ادامه به قرار دادن فشار بر اقتصاد با بسیاری از مردمی هنوز هم بیکاری," Eldridge گفت: در آزادی مطبوعات. "اعتقاد من این است که دولت مسئولیت ایجاد شغل در یک رکود اقتصادی ارائه حقوق به ساکنان که قادر به دوباره پیوستن به بازار کار. من افتخار می کنم به فایل این قانون با تشکر. Sena که آگاه از مبارزه مهاجران تحت طی این بیماری همه گیر به خصوص از آنجا که بسیاری از خانواده های مهاجر هنوز واجد شرایط برای مزایای بیکاری یا فدرال مراقبت محرک عمل می کند."

"COVID-19 بوده و از لحاظ اقتصادی فاجعه آمیز به خصوص در جوامع مهاجر و جوامع رنگ" در کنگره سنا اضافه شده است. "ما باید گام تا مطمئن شوید که همسایگان ما در سراسر ماساچوست منابع آنها نیاز به ارائه برای خود و خانواده خود را در طول همه گیر و فراتر از آن. جرم WPAP را ایجاد شغل برای کسانی که نیاز به آنها و کمک به ما در ایجاد آینده ای بهتر برای ماساچوست است."

اگر این لایحه تصویب شده است این برنامه را در عمل اجرایی دفتر کار و توسعه نیروی کار. این WPAP را دریافت پیشنهاد پروژه از ادارات دولتی و سازمان ها برای تعیین بهترین روش برای حمایت از آنها.

با توجه به دولت داده ماساچوست به حال نرخ بیکاری 16.3 درصد به عنوان ممکن است. این است که بالاترین درصد بوده و در دولت پس از 1970s.

قبل از انتخابات اخیر به مجلس نمایندگان سنا عضو Eldridge سنا کارکنان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن