21 چیزهایی که تا قبل از فارغ التحصیلی از UCF

شما دریافت می کنید چهار سال به کالج را به احساس مانند خانه و چه راهی بهتر برای انجام این کار از به مطمئن شوید

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

شما دریافت می کنید چهار سال به کالج را به احساس مانند خانه و چه راهی بهتر برای انجام این کار از به مطمئن شوید که شما زندگی می کنند تجربه کامل. خوشبختانه UCF اراضی در کامل نقطه داغ برای فعالیت های سرگرم کننده, اورلاندو. از دانشگاه به خارج از دانشگاه فعالیت های شما می توانید ایجاد یک لیست کامل از چیزهای سرگرم کننده برای انجام در درون خود چهار سال در UCF.

نگه داشتن خواندن برای بالا 21 چیزهایی که تا قبل از فارغ التحصیلی از UCF.

1. شرکت در روح چلپ چلوپ

در طول زمان خود را در UCF شما اغلب را تصویب بازتاب برکه در راه خود را به کتابخانه. در یک روز گرم, آن را همیشه به نظر می رسد بسیار وسوسه انگیز به فقط به پرش. خوشبختانه با UCF سنت به نام روح, چلپ چلوپ شما می توانید دقیقا همان است که. "روح چلپ چلوپ کردن یک روز طولانی ایستاده و در انتظار دو ساعت رایگان پیراهن سپس انتظار برای اجرا به چشمه فقط برای یک اردک پلاستیکی که شما حتی ممکن است گرفتن" گفت: دانشگاه مرکزی فلوریدا junior Keriana Amico. "بهترین بخش این است که ابتلا به یک اردک که من قادر به دریافت من سال اول و گرفتن توجه زمانی که شما در حال راه رفتن به خانه بعد از این است که بهترین احساس را به دلیل بسیاری از مردم می خواهید اردک شما." من در مورد شما نمی دانم, اما رایگان اردک لاستیک و یک شیب در انعکاس برکه برای تلفن های موبایل مانند یک زمان خوب به من. "من نمی دانم چرا اما این غول چشمه باعث می شود شما می خواهید برای دریافت در آن برای برخی از دلیل و تنها زمان آن را مانند به لحاظ اجتماعی قابل قبول است که در طول روح چلپ چلوپ یا اگر شما در حال گرفتن فارغ التحصیلی تصاویر" گفت: دانشگاه مرکزی فلوریدا junior Kitana Rojas. اگر افتخاری فارغ التحصیلی تصاویر و یا مبارزه برای اردک لاستیک به معنای گرفتن به شنا در غول چشمه و سپس شما می توانید تعداد دفعات مشاهده ، اضافه کردن به لیست خود را به صورت منحصر به فرد و سرگرم کننده را تجربه کنند.

2. نگاهی به سفر به دیدن میکی موس

facebook.com

سفر به قلعه میکی یخ نوار کرم به دست و میکی و مینی به حق خود را تنها UCF دانش آموزان می دانند که این راه بیش از حد آشنا احساس نیاز به دسترسی به ایده آل های توریستی محل حق با آنها است. تنها 20 دقیقه سوار ماشین دور UCF دانش آموزان با تخفیف والت دیزنی جهان بلیط در اتحادیه دانشجویی. "رفتن به دیزنی و یونیورسال قبل یا بعد از کلاس چون شما فقط تا نزدیک به پارک و چه کس دیگری می توانید می گویند که آنها رفتن به دیزنی بعد از کلاس" Amico گفت. فکر می کنم در مورد آن. یک دقیقه را پر کنید تا با مسائل ریاضی و 20 دقیقه بعد مغز خود را پر می کند تا با آدرنالین به شما به عنوان آماده شدن برای برخاست در فضای کوه. آن را به یک هدف برای بازدید از هر چهار دیزنی پارک بیش از حد. یک سال شاید ؟ اگر نگران نباشید. اگر دیزنی فقط به نظر نمی رسد مانند خود forte خوشبختانه اورلاندو خانه های یونیورسال و جزایر از ماجراجویی سی ورلد و Aquatica. اگر شما در شهرستان زندگی می کنند با بهترین جاذبه های گردشگری در چهار سال شما باید یک سفر به پارک ها قبل از اینکه شما فارغ التحصیل.

3. رقص تمام شب در نایت-مراسم

twitter.com

آیا شما عشق را به رقص ؟ آیا شما عشق را حمایت بزرگ می شود ؟ پس از حضور در این رویداد باید به لیست اضافه شده! "شوالیه مراسم بهترین UCF صورتی که من همیشه و همیشه به دلیل آن را شگفت آور سرگرم کننده برای ایستادن به مدت 20 ساعت و گریه بیش از کودکان معجزه داستان در مورد چگونه آرنولد پالمر بیمارستان کودکان کمک کرده و آنها را به زندگی می کنند که نزدیک به یک نمونه کودکی که ممکن است با تغییر شرایط مختلف," Rojas گفت. "شوالیه-مراسم شامل تجارب مختلف مانند raves, خاموش, دیسکو, جلسه, UCF افسانه مانند Knugget های مینیاتور اسب و Knightro طلسم مدرسه. آن را مانند یک رویداد جادویی است که من فکر می کنم همه باید شرکت در حداقل یک بار در زمان خود در UCF." که تقریبا این مبالغ است. رقص شب دور در حالی که حمایت از یک علت ارزش قطعا باعث می شود کامل, سطل لیست رویداد.

4. درب عقب اتومبیل مورد علاقه خود را با شوالیه!

facebook.com

چادر, همه, همراه, حافظه, بازار, نوشیدنی برای روز repping مورد علاقه خود را در رنگ های سیاه و سفید و طلا tailgating باعث می شود فوتبال فصل بهترین زمان از سال است. "Tailgates هستند یک راه عالی برای کاوش در محوطه دانشگاه ملاقات با افراد جدید و معصوم به تماشای UCF, تیم ملی فوتبال کار سحر و جادو خود را در طیف ورزشگاه!" دانشگاه مرکزی فلوریدا ارشد امبار رودریگز گفت. هیچ چیز فریاد می زند گرفتن کرات تا از UCF tailgates. "این همیشه سرگرم کننده را به عضویت در یک بازی تصادفی از فوتبال پرتاب می افتد در وسط حافظه بازار در بین دریایی از چادر بیش از حد! با SGA چادر در وسط حافظه مرکز پخش تمام آهنگ های محبوب وجود دارد و موسیقی پاپ در همه جا شما بروید!" رودریگز گفت. دریافت کامل UCF تجربه و در آغوش بودن یک شوالیه توسط tailgating و با بهره گیری از برخی از فوتبال کالج است.

5. کایاک پایین دریاچه کلر

facebook.com

دریاچه کلر موجود در UCF را بسیار خود را به دانشگاه ارائه می دهد انواع مختلفی از فعالیت های است که شما باید انجام دهید قبل از تبدیل شدن به یک زاج سفید. آیا شما می خواهید به بازی والیبال, میزبان یک پیک نیک و یا حتی اجاره یک قایق پارویی اسکیموها, مطمئن شوید که برای اضافه کردن با استفاده از دریاچه کلر امکانات به لیست سطل. "دریاچه کلر بسیاری از فعالیت های مختلف شما می توانید انجام دهید و من می گویند قایقرانی در دریاچه است که قطعا چیزی است که شما باید انجام دهید," Amico گفت. شما حتی نمی باید به یک حرفه ای به دست و پا کردن یک دریاچه است. به من اعتماد کن اگر من می تواند آن را انجام دهد (با مطلقا هیچ حس هماهنگی و یا جهت) بنابراین می تواند به شما. آن را می سازد سرگرم کننده زمان به خصوص در شرایط آفتابی مناسب فلوریدا روز.

6. Kick-off فصل تعطیلات در نور-up UCF

facebook.com

هر سال UCF باز می شود تا دانشگاه به دانش آموزان و عموم مردم به طور یکسان برای فصل زمستان رویداد به نام نور-Up UCF. در این رویداد دو و میدانی مجموعه تا یخ, اسکیت روی یخ بازی در کنار برخی از سواری مانند یک چرخ فلک است. هیچ چیز شما را بیشتر در خلق و خوی برای تعطیلات از این. قبل از ترک برای زمستان استراحت گرامی پایان ترم پاییز و سر را به نور-Up UCF خود را با بهترین دوستان است. چه کسی اهمیت میدهد اگر شما نمی دانید که چگونه به اسکیت بازی کردن? من به شما تضمین می کنند که در حال سقوط در پایین خود را در سرما یخ باعث می شود آن است 100% حافظه به ارزش نگه داشتن.

7. گرفتن تجربه با کارشناسی پژوهش

facebook.com

هیچ چیز برای تلفن های موبایل مانند یک ایده بهتر از گرفتن تجربه حرفه ای خود را در اوایل. خوشبختانه UCF ارائه می دهد بسیاری از برنامه ها برای دانشجویان کارشناسی که ارائه منابع به گسترش مشخصات خود را و به دست آوردن تجربه برای جهان واقعی است. "من ناراحت استاد در مورد آن تا زمانی که او به من مشغول کار بیش از یک استراحت و زمانی که من برگشتم به مدرسه با آن تکمیل شده او در واقع اختصاص داده شده من به تیم تحقیقاتی" دانشگاه مرکزی فلوریدا دانشجوی سال دوم Muibdeen Akinyele گفت. اساتید کمال میل اجازه می دهد اختصاص داده شده به دانش آموزان برای دریافت برخی از فرصت ها در این زمینه است. در حال حاضر شاید این راه به نظر می رسد کمی نامتعارف اما خوشبختانه "در مقطع کارشناسی تحقیقات به شما می دهد تجربه در مورد آنچه آن را مانند به کار یک استاد در تحقیقات خود و ساخت یک رزومه خوب!" دانشگاه مرکزی فلوریدا junior Tam Ngyuen گفت. در نظر گرفتن چنین فرصتی را به شما بیشتر رقابتی حرفه ای آمده از فارغ التحصیلی.

8. خوردن یک بستنی مخروطی در تریلر

شما راه رفتن در آفتاب سوزان در تمام طول روز در اطراف پردیس و شما فقط نیاز به چیزی که کامل برای خنک کردن. چگونه فوق العاده مقرون به صرفه مخروط بستنی صدا ؟ چگونه "یک دلار مخروط چهارشنبه" صدا ؟ شیرین و خوشمزه درست است. راست در محوطه دانشگاه UCF را فراهم می کند خود را بسیار خود بستنی امتیازی ایستاده است. این باعث می شود درمان کامل بر روی بروید و یا اگر شما در پایان روز آن نهفته است درست در کنار چشمه که در آن شما می توانید نشستن و لذت بردن از شیرین خود را درمان.

9. درک هنر گالری

facebook.com

موجود در هنرهای تجسمی ساختمان UCF میزبان خود را در گالری های هنری که در آن دانش آموزان به استقبال نگاهی به هنر است. نمایشگاه تغییر دهید تا در طول ترم بنابراین شما همیشه می توانید نگاه به جلو به دیدن چیزی جدید. گاهی اوقات کار دانش آموزان را از ویژگی های که باعث می شود واقعا سرد فرصت اگر شما علاقه نشان می دهد در زمینه هنر است. آن را می سازد یک مطالعه بزرگ شکستن و فقط یک راه برای قطع اتصال از یک روز تمام کلاس ها. در یکی از بار من بازدید از گالری آنها افتخار ماه میراث هیسپانیک با یک نمایشگاه با عنوان یکی شدنایجاد شده توسط Erika Hirugami که به تصویر کشیده آثار هنری توسط Latinx هنرمندان.

10. صعود UCF راک دیوار

facebook.com

UCF تفریح و مراکز سلامتی می آیند به طور کامل مجهز به استخرهای آهنگ دانشجویان و تجهیزات. با این حال سنگ نوردی طول می کشد به نفع خود به عنوان نمادین ترین چیز برای انجام در ورزشگاه می ایستد به عنوان نوردی سنگ خود را-بالا رفتن از دیوار. "انجام rock-climbing wall اگر شما یک ماجراجویی سالک!" Univeristy مرکزی فلوریدا فارغ التحصیل میراندا Magnan گفت. خوشبختانه دیوار caters به تمام انواع از ورزشکاران و غیر ورزشکاران); پیدا کردن انواع مشکلات و سطوح بنابراین اگر شما اتفاق می افتد به نظر خودتان pro rock climber شما باید هنوز هم لذت بردن از زمان خود را در حالی که گرفتن یک قدرت خوب-ساختمان ورزش.

11. آن زندگی می کنند تا در میخانه و معاونت

twitter.com

ما آن را دریافت کنید. شما از آن ساخته شده به دانشگاه و در حال حاضر شما در نهایت می توانید از فرصت برای به دست آوردن تمام لباس برای رفتن چماقی. اجازه دهید موهای خود را و اضافه کردن "زندگی دانشجویی زندگی" به لیست خود. میخانه و شوالیه کتابخانه کامل باشگاه برای انجام درست آن. "میخانه بزرگ موسیقی برای همه نوع افراد و" رودریگز گفت. "آنها یک دسته از محصول فوق العاده در طول هفته مانند یک ساعت یک مبارک و شب خانمها و معاونت یک بار و برخی از جداول در نزدیکی آن به بازی جام پنگ هنگامی که شما می خواهید یک استراحت از داخل!" ضربه زدن به باشگاه ها را خوب بسته کردن این هفته از روز طولانی از تحصیل. "ساعت خوش است بسیار سرگرم کننده در اینجا دلیل این که شما می توانید بی پایان mimosas آناناس و پرتقال و آبجو و جم کردن به موسیقی بدون وجود بیش از حد جمعیت" رودریگز گفت. Lib ارائه معاملات بزرگ مانند خانمها تا 4:30 بعد از ظهر (رایگان پیش نویس شراب و mimosas; $3 لود Coronas و margaritas; و اگر شما در حفظ و خود را از بند شما دریافت رایگان پوشش جمعه شب تا 10 ساعت. رقص و نوشیدن شب دور خود را با بهترین دوستان است.

12. تجربه "گزاف گویی خانه"

گزاف گویی خانه باعث می شود یک سنت بزرگ در UCF که رخ می دهد در طول بازی های فوتبال. شما می دانید این بازی آغاز می شود چیدن زمانی که اعتیاد به مواد مخدره شروع به اتفاق می افتد. طیف ورزشگاه تبدیل به یک مینی mosh وقتی که شما شنیدن موسیقی شروع می شود. "جمعیت میپرد بالا و پایین در برخی از نقاط به عنوان آهنگ "Kernkraft 400 (ورزش شعار Stadium Remix) توسط زامبی-ملت" نقش و جمعیت فریاد می زند: "U-C-F شوالیه" در بالای ریه ها" رودریگز گفت. این جمعیت و دانش آموزان به کرات و آن را به ارمغان می آورد هیجان بسیار و روح به هر دو جمعیت و بازیکنان! اگر شما می خواهید به طور کامل خود را در آغوش مدرسه غرور اضافه کردن به لیست خود را.

13. کامل UCF را طناب دوره

facebook.com

اگر شما عاشق ماجراجویی و کار تیمی UCF ارائه می دهد تنها چیزی که. UCF را در دانشگاه فراهم می کند یک چالش است که دانش آموزان می توانند کامل که شامل موانع و کار تیمی فعالیت است. "طناب دوره است که باید انجام دهید به دلیل آن است که بسیار منحصر به فرد و ویژه ای است که تنها UCF دانش آموزان را وادار به استفاده از" گفت: Amico. این باعث می شود آخر هفته کامل فعالیت برای دریافت برخی از ورزش و لذت بردن از زمان با برخی از دوستان. نگران نباشید اگر شما می آیند به تنهایی شما خواهد بود زوج با افراد دیگر است که باعث می شود یک راه بسیار خوبی برای ایجاد برخی از دوستان جدید.

14. حضور در بازگشت به خانه رویدادها

facebook.com

هیچ چیز آغاز سال تحصیلی بهتر از برخی از وقایع بازگشت به خانه. "از کمدی نایت کنسرت شوالیه از آن است که یک هفته پر از سرگرم کننده روح و شادی برای همه منجر به بازی روز به بالا از آن همه خاموش!" رودریگز گفت. اول من بازگشت به خانه کنسرت کاملا اول-سال تجربه به mosh به A$AP Ferg (که در واقع بسیار ناخالص و عرق) و آواز خواندن همراه با الا مای. صرف نظر از این که هنرمند باعث می شود ظاهر که در سال بلیط برای دانش آموزان رایگان هستند پس چرا در زندگی تجربه? کمدی نایت همچنین باعث می شود برای برخی از خنده خوب به عنوان شما می توانید تصور کنید یک شب پر از لبخند با دوستان خود را به شما در روحیه خوبی برای بازگشت به خانه بعد بازی که در هفته.گزارش این آگهی

15. گرفتن یک میان وعده نیمه شب از بی خوابی کوکی ها

facebook.com

شاید شما مورد مطالعه در تمام طول روز و یا شاید شما partied تمام شب. نکته این است که شما نیاز به یک درمان شیرین برای نگه داشتن شما را در گذشته ساعت از نیمه شب. بی خوابی کوکی ها خوشمزه ترین میان وعده برای اواخر شب و در آن باقی می ماند باز تا 3 A. M. کوکی ها (موجود در شکلات تکه snickerdoodle دو-شکلات نعناع و بیشتر) همیشه بیرون آمدن از فر گرم و چسبناک. "یک بار من نیاز به یک انگیزه کمی برای خودم و tهی نامه ای از تشویق با نمادها. آن را بهترین راه برای دوباره انرژی!" رودریگز گفت. نمی خواهید به ترک آپارتمان خود را ؟ خوب خوشبختانه برای شما, آنها تحویل دهد.

16. دریافت یک بلیط پارکینگ

twitter.com

آن را برای تلفن های موبایل دیوانه. من می دانم. اما من احساس می کنم مثل هر کس نیاز به دریافت حداقل یک به می گویند که آنها واقعا همه چیز را در UCF. کسانی که سبز مقالات بر روی شیشه جلو اتومبیل خود را هرگز یک منظره زیبا, اما گاهی اوقات به کلاس به معنای بیش از هزینه های یک ساعت دیگر به دنبال پارکینگ. در حال حاضر من نمی گویم سعی کنید به هدر رفتن پول خود را با پارکینگ غیر قانونی هر روز, اما من می گویم که شما احساس می کنید باید انجام هنگامی که شما بروید و نگاه به جلو به عبور کردن چیزی است که اتفاق می افتد به همه UCF دانش آموزان در برخی از نقطه یا دیگری.

17. از آن لذت ببرید در جهانی شوالیه

facebook.com

سالانه UCF ذخایر Universal Studios پارک فقط برای UCF دانش آموزان در یک رویداد دوبله جهانی شوالیه. "مورد علاقه من تجربه شد و احتمالا جهانی شوالیه است که در UCF که در آن دانش آموزان را وادار به رفتن به جهانی برای یک شب به صورت رایگان. هیچ چیز نمی تواند ضرب و شتم یک شب در یک پارک با تنها دانشجویان, خطوط کوتاه و سرگرم کننده!" Amico گفت. من می توانم تایید کردن که این بیش از حد ساخته شده یکی از بهترین تجربیات در UCF با دوستان من است. ما در خط صبر کنید به مانند یک ساعت یا دو در باران منتظر بلیط, اما آن را قطعا ارزش آن را با خطوط کوتاه تر و فقط UCF دانش آموزان در پارک.

18. ناهار خوردن در تمام رستوران های محلی

facebook.com

از برش پیتزا در Lazy ماه به cheesiest پنیر کبابی در تست های UCF منطقه در اورلاندو ارائه می دهد تعداد بی شماری از مواد غذایی از نقاط را انتخاب کنید. "من می گویند مکان های مواد غذایی در سراسر UCF بهترین دلیل وجود دارد بسیاری از گزینه های است که بسیار نزدیک به محوطه دانشگاه. برخی از مکان ها برای غذا خوردن که به مرگ خواهد بود قطعا تنبل ماه کیتا دی کاستلو, بنتو و خیلی بیشتر!" Amico گفت. آن را باید به سعی کنید حداقل هر رستوران یک بار–نگه داشتن یک لیست در حال اجرا در گوشی خود را یادداشت برای دفعه بعد که شما نمی دانید که در آن به خوردن. آن را احساس می کنم مثل یک دستاورد بزرگ به شما می گویند خوردن انواع غذاهای در UCF دانشجويان رستوران های مورد علاقه.

19. خودرا برای امتحان اماده در همه-نایت مطالعه

giphy.com

هیچ چیز فریاد می زند دانشجویان بیش از کشیدن یک all-nighter. خوشبختانه UCF دارای محل مناسب که در آن شما می توانید زندگی خود را all-nighter رویاهای. "چیزی که باید انجام شود در UCF است قطعا رفتن به تمام نایت مطالعه" رودریگز گفت. "من می دانم که آن را به نظر می رسد خیلی لنگ اما قادر بودن به یک محل که در آن شما می توانید اقامت تا تمام شب مطالعه و پریشان خود را به تلویزیون و یا هر چیز دیگری که ممکن است در خانه خود یک تجربه بسیار سرد. پس با شتاب خود را Dunkin' Donuts از شوالیه پلازا گرفتن یک نقطه بسیار راحت و مطالعه همه 'شوالیه' طولانی!" اصلا احساس خجالت به راه رفتن در آن وجود دارد با پوشیدن لباس خواب شما از آنجا که احتمال بالا باقی می ماند که شما گرفتن دانش آموزان ،

20. پیدا کردن محل خود را

آیا شما می خواهم به رقص ؟ آیا شما می خواهم به آواز خواندن ؟ آیا شما عاشق مهندسی ؟ انیمه ؟ فرهنگ ؟ کارش ؟ من می تواند بر روی بروید. UCF ارائه می دهد بیش از 600 دانشجو باشگاه است که شما می توانید عضویت. در زمان خود را در UCF, عضویت در باشگاه است که همسو با منافع خود را و می تواند کمک به شما در دیدار با مردم بزرگ. "یکی از مورد علاقه من تجربه در UCF که بخشی از یک باشگاه! من بخشی از یک باشگاه رقص به نام شوالیه و Damsels Dance Company, و منt بود خیلی باحال بود درگیر در بسیاری از دانشگاه گسترده حوادث و همچنین انجام آنچه که من دوست دارم, رقص," رودریگز گفت. من می دوم و می گویند که شوالیه ها و Damsels ایستاده بود به عنوان یک باشگاه است که قطعا ساخته شده من احساس می کنم در خانه و جایی که من برخی از بهترین دوستان من است. هر کس باید در پیدا کردن چیزی است که آنها می توانید با طنین و مردم آنها می تواند مربوط به قبل از فارغ التحصیلی.

21. راه رفتن در سراسر Pegasus مهر

twitter.com

سلب مسئولیت: این کار را نکنید تا, و من معنی آن شما فارغ التحصیل. UCF را دوست دارد آن سنت است. با این که همه می دانند مهر در این اتحادیه دانشجویی است که خارج از محدوده تا آخرین هفته از کلاس ها برای سالمندان است. "هیچ دانش آموز باید ایستاده و یا راه رفتن در Pegasus مهر در وسط این اتحادیه دانشجویی تا زمانی که فارغ التحصیل شده اند و یا دیگری آنها را نه فارغ التحصیل از UCF!" رودریگز گفت. اگر شما راه می رفت در سراسر مهر و موم و سپس شما از آن ساخته شده به فارغ التحصیلی. در این مرحله شما از آن ساخته شده خود را به لحظات پایانی در UCF. امیدوارم شما از این فرصت برای تکمیل 20 سایر چیزهایی که در لیست سطل. هنگامی که یک شوالیه همیشه یک شوالیه است. برو شوالیه! شارژ در!



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب