2020 فارغ التحصیل میاد MCC تنوع

زمانی که لیندا نرا به ایالات متحده آمد از کامبوج او مجموعه های خارج برای تبدیل شدن به یک رهبر.هر چند او خجالتی

توسط ATSHNEWS در 19 خرداد 1399

زمانی که لیندا نرا به ایالات متحده آمد از کامبوج او مجموعه های خارج برای تبدیل شدن به یک رهبر.
هر چند او خجالتی و فاقد اعتماد به نفس او مدام به خودش او تا به حال به عنوان مثال برای خواهر همسالان خود و برای خود. در میانه کالج, او موفق شد.

نارا که فارغ التحصیل با کلاس از سال 2020 در بر داشت دوستی و ارتباط در MCC آسیا مرکز آمریکایی که به او کمک کرد تا تنظیم به خانه جدید خود را. در آن برای اولین بار چند هفته از شروع مدرسه او احساس دلتنگی و تنهایی اما او گفت: "از دیدن خودم در انعکاس کارکنان ساخته شده من احساس انگیزه."

"آمدن به میانه یکی از بهترین تصمیمات من تا کنون ساخته شده است," او گفت:. "من انتخاب نمی MCC من نمی خواهم که این حاوی تجربیات من نمی خواهد به ملاقات دوستان من است. من نمی توانست ملاقات شگفت انگیز مردم در ارتباط با مرکز و یا تمام افرادی که به من کمک کرد."

او به عنوان بزرگ راحت در مدرسه او شروع به تبدیل شدن به بیشتر درگیر. نرا به عنوان رئیس جمهور از بین المللی باشگاه عضو فعال دانش آموزان آسیایی در داد و یک جهت گیری رهبر و معلم در نوشتن ،

یکی از بزرگترین موفقیت در مدرسه بود که بورس تحصیلی از عوضی پایه و اساس است. هنگامی که او رفت و برگشت به دیدار کامبوج او ملاقات با سازمان و خطاب به دانش آموزان جوان در مورد تجربه خود را در میانه و رفتن به مدرسه در آمریکا — یک ماجراجویی او به شدت توصیه می کند.

برای 2019-2020 علمی سال MCC هیئت امنا به نام نرا دانشجویی امانت. او مفتخر است به عنوان اولین زن کامبوج دانشجو اعطا می شود افتخار در میانه.

به عنوان دانشجو متولی به عنوان به عنوان یک عضو فرهنگی باشگاه نرا با حضور رویدادها به عنوان یک نماینده از کالج.

و او را سوگند در خانه ملت در مقابل رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر و صحبت کردن در مقابل W. پاتریک مورفی سفیر آمریکا در کامبوج زمانی که او بازدید کالج شد و دو تا از بزرگترین دستاوردهای او در طول زمان به عنوان دانش آموز امانت. آن لحظات به او کمک کرد تا اعتماد به نفس کسب و کار بر روی مهارت های شبکه و همچنین درک اهمیت تنوع.

درگیر بودن در رویدادی دیگر و باشگاه در محوطه دانشگاه به معنای یادگیری از همسالان خود که از فرهنگ های گوناگون پس زمینه و تجارب است. کمک کرد که شکل جهان را مشاهده کنید.
"MCC تنوع را دوست دارد," او گفت:. "ما تنوع را جشن می گیرند و هر کس خوش آمدید اینجا بدون در نظر گرفتن که در آن شما هستند ، هنگامی که شما پا در اینجا شما بخشی از جامعه است. که چه چیزی باعث می شود من احساس می کنم مثل من به اینجا تعلق و من می تواند رسیدن به پتانسیل من در اینجا."

یکی از نرا ماموریت است به یک رهبر در مبارزه برای حقوق زنان. سال گذشته او با کالین کاکس MCC رئیس اداری افسر به مدافع برای داشتن زن محصولات بهداشتی موجود در بدفورد و لوول دانشگاه. به عنوان رئیس جمهور از بین المللی باشگاه او همچنین کمک به ترویج روز بین المللی زنان در کالج.

در میدلسکس او لذت می برد, راه مردم, کمک به یکدیگر — از همکلاسی ها به اعضای هیات علمی و کارکنان. "خانواده محور" محیط زیست در کالج او معتقد است که کمک می کند افراد در رسیدن به پتانسیل خود را.

در یکی از کلاس های زبان انگلیسی با استاد یوسف Nardoni او نوشت: مقاله در خودشکوفایی و این ایده که مردم را تبدیل به بهترین نسخه از خود را زمانی که آنها در یک محیط حمایتی با طنین انداز. او همچنین ممنون به اساتید دیوید Kalivis کتی McCarron و Binnur Ercem برای کلاس های خود را و پشتیبانی.

نرا برگ میدلسکس با یک درک قوی از شخصی و حرفه ای هدف. او اعتبار خود را در مطالعات استادان و تجربیات خود را در باشگاه ها و سازمان ها برای آماده سازی او برای چه می آید بعدی.

"من کاملا با رفتن به این محل" او گفت:. "من چیزهای زیادی یاد گرفتم. فارغ التحصیلی معنی است که من ساخته شده است یک پایه جامد برای مسیر من. من سخت کار کرده اند. من استفاده کرده اند من هم در اینجا عاقلانه و بیشتر از آن. و من آماده هستم برای رسیدن به مرحله دیگر از راه."

او فارغ التحصیلان با مدرک دیپلم در Liberal Arts & Sciences با سابقه سیاسی و مطالعات جهانی غلظت. نرا عضو فی Theta Kappa افتخارات جامعه است. او انتظار دارد که برای کسب مدرک کارشناسی و یک مدرک کارشناسی ارشد در مطالعات جهانی قبل از راه اندازی یک کار دیپلماتیک در آینده است.

"جامعه-دانشجویان سخت کارگران," او گفت:. "ما تعقیب رویاهای ما. هر یک از ما می آیند از یک پس زمینه جالب. همه ما باید تلاش در زندگی است. همه ما باید مسئولیت. شما می توانید کار و گرفتن یک مدرک در همان زمان. آن را بسیار جذاب!"



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن