2 متحده فضانوردان مدیره موشک SpaceX برای تاریخی راه اندازی

توسط مارسیا دونناسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. (AP) — با رعد و برق تهدید یک تاخیر دو فضانورد ناسا صعود سرنشین ی

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

توسط مارسیا دونن

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. (AP) — با رعد و برق تهدید یک تاخیر دو فضانورد ناسا صعود سرنشین یک کشتی موشک SpaceX شنبه برای پرتاب در یک تاریخ ساخت پرواز بود که دیده می شود به عنوان یک جهش بزرگ رو به جلو برای رونق کسب و کار, تجاری, سفر به فضا.

فضای جانبازان داگ هرلی و باب Behnken برنامه ریزی شده بود به سوار شدن به مدار روی نام تجاری جدید اژدها کپسول در بالای یک موشک فالکون 9 مصرف کردن برای ایستگاه فضایی بین المللی در 4:33 p. m. EDT از همان سکوی پرتاب استفاده می شود در طول ماه آپولو ماموریت های نیم قرن پیش است.

لبخند تکان دادن و دادن سنتی thumbs-up, دو مرد گفت: وداع با خانواده هایشان — تبادل دمیده بوسه و pantomiming آغوش برای فرزندان خود از coronavirus-فاصله امن — قبل از تنظیم کردن برای پد در یک gull-بال تسلا SUV محصول دیگری از SpaceX را رویایی بنیانگذار Elon Musk.

هر دو رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس وارد به تماشای پرتاب.

پرواز را علامت گذاری اولین بار یک شرکت خصوصی ارسال انسان به مدار.

همچنین این خواهد بود اولین بار در نزدیک به یک دهه است که ایالات متحده راه اندازی شد فضانوردان به مدار از خاک ایالات متحده آمریکا. همیشه از شاتل فضایی بازنشسته شد در سال 2011 ناسا با تکیه بر سفینه های فضایی راه اندازی شد از قزاقستان به آمریکا فضانوردان از ایستگاه فضایی.

با 2 1/2 ساعت قبل از شروع کنترل قرار داده و احتمال راه اندازی فقط در 40 درصد به دلیل رعد و برق ناسا در مرکز فضایی کندی. رعد و برق شنیده می توان به عنوان فضانوردان ساخته شده راه خود را به پد و یک گردباد هشدار صادر شد, لحظات پس از صعود آنها را در کپسول.

در صورت به تعویق افتادن راه اندازی بعدی فرصت خواهد بود شنبه ،

آماده سازی محل در سایه شیوع کروناویروس که منجر به کشته شدن حدود 100 ، 000 آمریکایی.

"ما در حال راه اندازی فضانوردان آمریکایی در آمریکا راکت از خاک آمریکا. ما انجام داده اند این واقعا از سال 2011 پس از این است که یک لحظه منحصر به فرد در زمان" ناسا مدیر جیم Bridenstine گفت.

با استفاده از این پرتاب گفت: "هر کسی می تواند با نگاه کردن و بگو:" نگاه به آینده ای بسیار روشن تر از حال حاضر وجود دارد. و من واقعا امیدوارم که این الهام بخش برای جهان است."

مشک با پوشیدن یک ماسک و نگه داشتن خود را در فاصله گفتگو با دو فضانورد ناسا درست قبل از آنها به سمت چپ برای راه اندازی پد. این ماموریت را قرار داده و مشک و SpaceX در همان لیگ به عنوان تنها سه کشور روسیه و ایالات متحده و چین که ارسال فضانوردان به مدار ،

"آنچه امروز در مورد reigniting رویای فضا و گرفتن مردم از کار اخراج شدند تا در مورد آینده او گفت:" در ناسا ،

جدی صدایی مشک و گفت: او احساس مسئولیت بیشتر به شدت هنگامی که او را دیدم فضانوردان همسران و فرزندان فقط قبل از راه اندازی. او گفت که او به آنها گفت: "ما به انجام همه چیز ما می توانید مطمئن شوید که پدران خود را دوباره OK."

ناسا تحت فشار قرار دادند به جلو با راه اندازی با وجود شیوع ویروسی اما نگهداری لیست مهمان در کندی بسیار محدود و خواسته تماشاگران به ماندن در خانه. هنوز سواحل و پارک های همراه فلوریدا Space Coast باز دوباره ساعت قبل از راه اندازی ماشین ها و rv ها در حال حاضر شد و پوشش جاده در کیپ کاناورال.

آژانس فضایی نیز حدود 1.7 میلیون نفر از مردم به تماشای راه اندازی فرآورده های آنلاین در طول بعد از ظهر.

در میان sightseers شد ارین Gatz که آماده برای هر دو باران و همه گیر. همراه با او 14 ساله دختر 12 ساله و پسر او به ارمغان آورد و ماسک و یک چادر کوچک برای محافظت در برابر عناصر.

او گفت: کودکان مبتلا به ضعف خاطرات از تماشای فرد در یکی از آخرین شاتل راه اندازی تقریبا یک دهه پیش زمانی که آنها پیش دبستانی است.

"من می خواستم آنها را به سمت تلنگر و برای دیدن دوره بعدی سفر به فضا" گفت: Gatz زندگی می کند که در دلتنا فلوریدا. "این هیجان انگیز و امیدوار."

هرلی و 53 و Behnken, 49 هر دو دو بار شاتل آگهی.

ناسا استخدام SpaceX و بوئینگ در سال 2014 برای حمل و نقل فضانوردان به ایستگاه فضایی در یک نوع جدید از دولتی و خصوصی مشارکت. توسعه SpaceX اژدها و بوئینگ Starliner کپسول در زمان طولانی تر از انتظار می رود ، بوئینگ کشتی است که انتظار نمی رود به پرواز فضانوردان به فضا تا اوایل 2021.

"ما در حال انجام آن متفاوت از ما تا کنون آن را انجام داده قبل از" Bridenstine گفت. "ما در حال تبدیل چگونه ما انجام پروازهای فضایی در آینده است."

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب