15 غرور آرایش به نظر می رسد به انعطاف پذیری این ژوئن

است که روزانه آرایش معمول شما چسبیده به پشت در یه کهن قبل از سال 2020 روز تفویض به لکه را روی یک لایه از مرطوب

توسط ATSHNEWS در 27 خرداد 1399

است که روزانه آرایش معمول شما چسبیده به پشت در یه کهن قبل از سال 2020 روز تفویض به لکه را روی یک لایه از مرطوب کننده بر روی صورت خود را? و یا آیا شما نگران آن است که ادامه اقامت در خانه سفارشات را نا امید آرزوهای خود را از آرایش هنری? در هر صورت گرد و غبار کردن آن ترد بنیاد برس و بیرون که نئون eyeshadow پالت شما استفاده نشده از روز gussying به قطع خود را با همکار 14 ساله در محلی سرپوشیده بازار. با غرور ماه در نوسان کامل در حال حاضر زمان به سعی کنید از هر یک از این خلاق, رنگین کمان به نظر می رسد مورد علاقه خود Instagram MUA است.

بررسي فايلهاي 15 از بهترین آرایش به نظر می رسد برای غرور و افتخار است.

1. @diessemakeup

برای این شما می توانید با استفاده از هر eyeshadow رنگ در پالت. "من ترکیب زرد رنگ eyeshadow به چین برای ایجاد انتقال رنگ; پس من ترکیب سبز و نارنجی و قرمز رفتن به خارج از گوشه ای از چشم در پلک پایین تر من ترکیب آبی و بنفش" گفت: خالق دنیس از @diessemakeup. بدون نیاز به نگرانی در مورد ماندن در داخل خطوط و یا دقیق طرح با این آسان و جشن. "این بسیار ساده است تنها راز خوب را مخلوط و ترکیب و مخلوط." پایان کردن با یک لب قرمز پررنگ به آن که je ne عالی تفتیش quois.

2. @jesub_dolibop2

خیره کننده این قطعه از آرایش هنری توسط Jesub Dolibop برگ ما همه لال با آن رنگ و بافت. Dolibop یکپارچه می آمیزد سرگرم کننده گرمسیری رنگ هم برای چشم با یک جارو سفید بوش به تعریف شکل. یک لب و اشک جواهرات زیر چشم می افزاید: تصفیه لمس اتمام به کل نگاه کنید. "من گاهی اوقات قصد دارید آن را بر روی کاغذ" Dolibop گفت. "من همه چیز را جلب می خواهمو سپس من آن را بر روی صورت من." اگر شما همانند جاه طلبی های خود را برای طراحی اما نمی تواند تصمیم می گیرید که چگونه شما آن را می خواهم به بازی کردن بر روی صورت خود طراحی آن را بر روی کاغذ از قبل برای تلفن های موبایل مانند یک ایده عالی است.

3. @cherrydisa

خسته از خطوط راست? اتمام این نگاه خلاقانه از هنرمند آرایش @cherrydisa. پس از ردیابی در تشریح امواج بسته در رنگدانه برای پر کردن شکل. مطمئن شوید که شما باید یک زاویه قلم مو در دست برای این یکی برای کنترل بر خطوط خود را. "پرچین ابرو ساده بودند که من ابرو به طور طبیعی نور و من با استفاده از یک ژل لاینر برای این. برای خط چشم بالدار, من با استفاده از ژل بوش با یک برس زاویه دار به من کنترل به انجام امواج. من استفاده از کرم کانتور در یک قلم مو تخت به انجام بینی کانتور — من پیشنهاد می کنم کرم کانتور برای شبیه به این به عنوان آن را می دهد کنترل برای حک کردن اشکال کردن" @cherrydisa گفت. "من با استفاده از رنگ های روشن و قوی خط چشم در روز که در آن من می خواهم همه بدانند که من اینجا هستم و من شایستگی این را پذیرفته قدرتمند محترم به عنوان عجیب و غریب فردی و صدای من است شنیده می شود. آرایش خود را به هیچ واقعی قوانین می تواند توسط هر کسی و مانند یک ابزار ارزشمند برای بیان خود است که بسیار مهم است در جامعه+ جامعه است." @cherrydisa به ما یادآوری می کند که غرور می پذیرد همه اشکال از عبارات و هویت آنها را نمایندگی کند.

4. @makeupbykarentrejo

چگونه در مورد اضافه کردن برخی از فهرست 60 vibes به خود افتخار رنگین کمان ؟ برای این بد بو و تاب و در بازی های کلاسیک رنگین کمان چشم MUA کارن Trejo, @makeupbykarentrejo کپی شده از طرح بته جقه از روسری زیر ابرو. شما ممکن است نیاز به توسل به استفاده از برخی از تجهیزات غیر متعارف به کار انجام می شود. "شما همیشه باید به درست برس. من توصیه هنر ناخن برس. و همیشه خوب آغازگر" ترجو گفت. هنگامی که شما در قرعه کشی این طرح در مداد ناخن با قلم مو می توانید در مفید آمده است برای پر کردن در فضاهای. گرفتن مورد علاقه خود را الگو و لوازم جانبی مانند ترجو را دستمال سر و چالش خود را به یک آرایش تفریح و سرگرمی.

5. @kyjbeautyy

نمی توانید تصمیم بگیرید اگر شما می خواهید به نگه داشتن آن طبیعی یا رنگ ؟ عشق شمردهای طلا چشم بسیار شما به طور جدی در نظر گرفتن خود را رنگ آمیزی کل صورت ؟ سپس این طراحی قابل توجه توسط کارلا Sanoja تماس به شما. "درخواست ترکیب تکنیک در یک شیب رنگ و مخلوط با کاهش چین و تکنیک" Sanoja گفت. کلید ؟ "[شما] باید مناسب برس برای هر یک از تکنیک های. این ضروری است پس از ترکیب است و به صورت کامل آرایش چشم." فقط مطمئن شوید که برای نگه داشتن یک تعریف خط بین دو نیمه صورت یا به صورت پیشرفته MUA را در میان ما رفتن برای چند میگذرد در سراسر خط.

6. @lapetite_momo

چکیدن با غرور? آیا شما عاشق غرور ماه پس چقدر شما می توانید تقریبا cry? سپس سعی کنید دست خود را در این آرایش هنری. ما باید این نگاه خلاق فرانسوی MUA @lapetite_momo اشک از غرور? "با یک مداد ابرو, من یک طرح از شکل من پر شکل با رنگ چهره محصولات با تمام رنگ های lgbtqia+ پرچم!" @lapetite_momo گفت. "من می خواهم صبر کنید تا به صورت رنگ خشک چون آب رنگ چهره محصولات و من آن را پر کنید با رنگ از morphe 35b پالت." با یک نگاه ضخیم مثل این یکی خود را آرایش می تواند تبدیل به تمام ساز و برگ خود را.

7. @amka.tonia

به دنبال رنگ های مخلوط رنگین کمان چشم بلکه با وسواس مستقیم شکل پاک کردن خط چشم? اتمام این سبک توسط Mahlatse Chepape. اینجا رنگین کمان راه راه افقی در سراسر Chepape را پلک زوج با یک مسحور رنگ گرادیان. "من با استفاده از یک ساتر کشید یک خط مستقیم با ساتر اعمال یک رنگ مشخص شده با یکی دیگر از ساتر به آن را بیشتر مستقیم و بود که بارها و بارها!" Chepape گفت. با پررنگ بازی از رنگ های مانند این یکی قابل اعتماد ساتر است که می تواند نگه دارید تا زیر لایه ای است که باید. به Chepape نقش آرایش در غرور است "به نمایش گذاشتن عشق برای همجنسگرایان+ اعضای." یک آرایش سبک در حمایت از غرور نیز می تواند به عنوان یک راه عالی برای نشان دادن allyship بیش از فاصله اجتماعی.

8. @punitachatterjee

این سبک های مرزی طول می کشد کلاسیک خط چشم بالدار به سطح بعدی. MUA Punita میسازد کردن یک نقاشی با مداد رنگی رنگین کمان پایه سایه چشم و پس از آن آثار بیش از آن را با دو لبه سیاه و سفید بوش. وقتی که می آید به طراحی مناسب غرور نگاه آزمایش ضروری است. "بازی با رنگ های مختلف. از آن لذت ببرید با آرایش آن را نه یک شغل. انجام آنچه شما مناسب بهترین" @punitachaterjee گفت. پس از همه, آرایش یک ابزار برای بیان خود درونی خود را. "از آنجا که دوران کودکی من عاشق آرایش بسیار آن را تبدیل به یک مقدار اعتماد به نفس فرد است. آرایش باعث می شود من بود که من میخوام." هر کسی می تواند دیگری مربوط به تمایل به "بود" این نئون رنگین کمان نگاه می کنید ؟

9. @نائومی.m.آرایش

می خواهید یک جایگزین به طور معمول رنگین کمان چشم ؟ سعی کنید این بازی رنگارنگ لب design by @نائومی.m.آرایش. برای این نگاه و پوشش بیش لب خود را با یک پایه یا ساتر اول و یک مداد لب را به مطمئن شوید که رنگ چوب. سپس با شتاب خود را درخشان ترین لب و سایه و رفتن به شهر! "دلیل من تصمیم لب برای من غرور نگاه آنها رو دو نقش مهم را در غرور قدرت صدای خود را شنیده و به عنوان یک نماد مهم عشق است. نقش آرایش است که آن را به شما می دهد قدرت بود که شما و بیان فردیت خود را," @نائومی.m.آرایش گفت. آرایش خود را نشان دهنده خود بیانیه ای به غرور و افتخار است. پس چرا از این فرصت استفاده کنید و سعی کنید از وحشی به نظر می رسد در آرایش خود را به عقب سوز?

10. @harshlyhailey

گزارش این آگهی

این چشم نگاه کمی بیشتر طول می کشد مهارت, اما آن را به ارزش آن را به صورت خیره کننده پس از اثر. @harshlyhailey در زمان روشن نوار از رنگ و آن را نقل مکان کرد تا پلک به ایجاد یک بال مانند شکل. به کسانی که با هدف ایجاد ترکیب کاملی برای خود غرور و افتخار نگاه هر گونه ایده طراحی طول می کشد صبر و پشتکار است. "صبر کلید است; هیچ چیز خواهد آمد شگفت انگیز اولین بار در اطراف. ترکیب باعث می شود یک تفاوت بزرگ در آرایش نگاه کنید. می دهد که تمیز تر و کمتر خشن نگاه کنند." و وقتی که می آید به روح غرور و افتخار خود را آرایش هنری می تواند در هر معنی به شما اختصاص به آن است. "یکی از بزرگترین نکات به مقایسه خود با دیگران" @harshlyhailey گفت. "به من نگاه من نشان دهنده آزادی و احترام و مهربانی و زیبایی به طور کلی. من لاغر نسبت رنگارنگ تر به نظر می رسد به دلیل این که چگونه من احساس می کنم در داخل." آیا شما برای کلاسیک رنگین کمان جامد سیاه و سفید و یا هر چیزی در میان آن شکل خود بیان و معتبر تجسم غرور روح.

11. @_makeupbyfreya

چرا محدود به رنگ تنها چشم خود را ؟ آرایش هنرمند @__makeupbyfreya می رود تمام راه را و رنگ های یک رنگین کمان در سراسر گونه خود را. برای یک نگاه ضخیم مثل این یکی خطا در کنار بیشتر. "آیا نمی شود ترس از رنگ! من احساس می کنم مانند بسیاری از مردم ترس از بسته بندی در رنگ های روشن و خجالتی و دور از آن اما برای این کار شما نیاز به شجاعت و اعتماد خود را ترکیب." برای تعریف چشم, شما می توانید آینه رنگین کمان, پانوراما, دوباره, یا بهتر است, رفتن برای یک جدید و قابل توجه طراحی شده است. وقتی که می آید به غرور آرایش های جسورانه ،

12. @vinniethepooh9

مشاهده این پست در Instagram

همه ما می دانیم و عشق. همه ما می دانیم آنچه در آن احساس می کند مانند به عشق یا دوست. ما به عنوان یک جامعه نیز قبول انواع مختلف روابط و نوع متفاوت از عشق که می آید در امتداد عشق, برای دوستان, خانواده و دیگران است. اگر ما در یک جهان که در آن ما می دانم که خیلی در مورد "عشق" پس چرا ما را تا زمانی قبول همجنسگرایی که برای من چیزی بیشتر! و صادقانه به همین دلیل است که وجود حتی یک اصطلاح مختلف به مراجعه آنها بعد از آن همه همان شما را دوست دارم و من می دانم که خاموش و یا در مورد خواب! شما نمی توانید به را انتخاب کنید که شما را دوست دارم شما نمی توانید به را انتخاب کنید تفاوت های فردی و در پایان همه چیز شما نمی توانید به را انتخاب کنید آنچه که آزادی باید کسی که لذت بردن از و یا به جای شما نمی توانید قدرت برای محدود کردن هر کسی که شما "فکر کردن" متفاوت است. در جهان پر از نفرت LGBTQA+ تنها نشان می دهد که معنای واقعی عشق را به جهان است. اگر شما می دانید که عشق را قبول دارم. در هر شرایط و در هر شرایط است. قبول تفاوت ها را بپذیرید تنظیمات. خوشحال غرور ماه چون پس از آن همه غرور به احساس و عشق به آن را نشان می دهد به جهان! 🙂 🌈 عنوان توسط – @taaniya.bazaz ♥️💯. . . . #غرور #pridemonth #تجاوز🌈 #supportlgbtq #pridemakeup #loveeveryone #آرایش #makeuplooks #makeupartist #mua #supportmuaslooks❤️ #raipurmakeupartist #punemakeupartist #indianmakeup #wakeupandmakeup #رنگ #coloursforpride

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Vini gupta 🌼 (@vinniethepooh9) در

بعد تا می آید یک رنگین کمان به روز رسانی با برخی از جلوه ها و چشم بالدار. Vini Gupta نشان دهنده غرور با بسیاری از رنگ نوار است که گسترش در گردن و حروف پرچم. "من نشان می دهد به ترکیب رنگ کاملا و برای اولین بار رسم خط برای چیدمان بهتر" گوپتا گفت. برای بسیاری از این رنگین کمان طرح های شما نیاز به رسم خطوط در ابتدا با یک مداد رنگی قبل از پر کردن در با رنگدانه. "آرایش من کمک می کند تا به بیان احساسات منمانند استفاده از رنگ غرور و افتخار را به جامعه رنگارنگ و شاد است." جرقه بزند به آن!

13. @caoimhemaimakeup

این نگاه شما را شکستن در قلب چشم به معنای واقعی کلمه. برای قابل توجه این سبک MUA Caoimhe مای را پوشش می دهد یک چشم در یک رنگین کمان پچ و آن را احاطه کرده است با کابل. این نهایی شکوفا می دهد کل طراحی آن درخشش. "الماس نشان داده شده که چگونه هر فرد خاص و مهم در راه خود را, و آنها باید هرگز فراموش نکنید که خود زیبایی است." این که آیا شما متعلق به جامعه و یا نشان دهنده allyship رنگ از تجاوز+ پرچم نگه جهانی معنی. "من باید همجنسگرایان و دوستان و خانواده و پیروان بنابراین من واقعا می خواستم برای انجام یک رنگین کمان نگاه الهام گرفته از پرچم ، من واقعا معتقدم که عشق است و عشق هر چه خود را از نژاد و جنسیت و گرایش جنسی و غیره." یک صفحه از مای کتاب و سعی کنید از برخی از بدلیجات برای اضافه کردن روشن و خاموش شدن را به نگاه خود را.

14. @lookitsroo

اگر شما نمی تواند تصمیم بگیرد بین تلاش دست خود را در یک رنگین کمان و تمرکز بر روی رنگ مورد علاقه شما را زیرچشمی نگاه کردن در این طراحی توسط روپرت Hougham aka @lookitsroo. Hougham ورزشی سیاه و سفید اندود شده و براق رنگین کمان راه راه و برق خیره کننده در تضاد چشم بالا. "چشمان من شروع کردم با استفاده از یک پلک پرایمر و سپس اعمال تاریکترین و بنفش و آبی و سبز کمی بالاتر از طبیعی چین برای ایجاد یک جدید چین" Hougham گفت."من buffed کردن لبه ها با استفاده از کمی سایه روشن تر واقعا مخلوط یکپارچه با استخوان ابرو. سپس با استفاده از ساتر به خودم قطع جدید چین و با استفاده از یک کیک بوش به خودم پاک کردن فاصله بین بالای درب و زیر." هنگامی که در شک, به عنوان رنگارنگ به عنوان امکان پذیر است. "من واقعا می خواستم به مطمئن شوید که من با استفاده از هر رنگ از رنگین کمان." این غرور ماه بزرگترین روند به نظر می رسد مانند استفاده از هر رنگ در پالت خود را.

15. @khaleesiisaa

این غیر واقعی آرایش ترکیب خود آموخته MUA @khaleesiisaa به طور جدی ضربات ما به دور است. چه چیز دیگری می توانم بگویم–هر کسی خواهد بود خوشحال به استاد فقط نیمی از این نگاه است. هنرمند یکپارچه می آمیزد و بنفش و سبز و طلا فام در سراسر چشم, پس از آن طول می کشد کل طراحی را به سطح بعدی با میگذرد از بنیاد در حال اجرا بیش از صورتی و آبی رنگ چهره در نیمه پایین تر از صورت است. در نهایت یک کلاه گیس های رنگارنگ می افزاید: آخرین پاپ. جدی چه غرور آرایش الهام بخش است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب