15 فیلم ماراتن به تصویب زمان در قرنطینه

با قرنطینه احتمالا ماندن با ما برای برخی از زمان ها و سال تحصیلی تقریبا پایان شما احتمالا مقدار زیادی از وقت آ

توسط ATSHNEWS در 5 خرداد 1399

با قرنطینه احتمالا ماندن با ما برای برخی از زمان ها و سال تحصیلی تقریبا پایان شما احتمالا مقدار زیادی از وقت آزاد. یکی از چیزهایی که شما می توانید در طول این زمان ؟ تماشای برخی از فیلم عالی ماراتن.

در هیچ منظور خاص افراط در برخی از فیلم ها به شما را مشغول نگه دارید.

1. مارول سینمایی جهان

giphy.com

در حالی که یک انتخاب واضح این مساله برای اولین بار اشاره کرد. با حدود 23 فیلم زیر کمربند خود را برای این جهان تنها یک مارول ماراتن نگه می دارد شما مشغول را برای مدت زمان طولانی. به یاد داشته باشید زمانی که تام هلند "من احساس می کنم خیلی خوب" تحت سلطه 2018? زمان خوب است. ما را به عقب. چیزهایی که واقعا نکرده و همان پس ما از دست Tony Stark.

که در آن به تماشای: دیزنی+

2. بازگشت به آینده

giphy.com

دو کلمه: Marty McFly. من معتقدم این شخصیت خواهد بود تا ابد سرد است. هیچ چیز ضربان Michael J. Fox اسکیت سواری در پشت وسایل نقلیه در حال حرکت. اولین فیلم واقعا شما قرار می دهد در 50s و 80s پس زحمت. لباس و پس زمینه و نمره موسیقی اصلی را بهترین 80s movie دست پایین. و دیگر دو فیلم به خوبی دیده بان برای خودتان.

که در آن به تماشای: Xfinity جریان (رایگان برای برخی از دانشگاه ها) Netflix بکشد (فقط سوم فیلم)

3. حلقه

giphy.com

توجه طرفداران وحشت: را برخی از زمان برای این کار حق رای دادن. به طور جدی چیزی سرخی شما بیش از یک مرطوب, دختر خزنده از یک تلویزیون است. هر فیلم است که یک صحنه نگه می دارد که دوباره پخش در ذهن خود را. این صحنه حمام در سال 2017, عاقبت–هولناک است. به سرمایه گذاری بیشتر در سری اصلی نسخه ژاپنی از 90s و کره ای بازسازی.

که در آن به تماشای: Netflix و آمازون نخست

4. مقصد نهایی

giphy.com

یکی دیگر از ترسناک/هیجان انگیز برای شما–پنج فیلم در این حق هر led به برخی از مینی ترس. حق رای دادن مراکز در اطراف این ایده که مرگ تقلب خواهد آمد به شما نیش می زنند به معنای واقعی کلمه. این فیلم با ارائه یک لبه صندلی خود را نوع تجربه است. شایعات می گویند ششم نصب بر پلیس و آتش نشان و EMTs. که جالب است.

که در آن به تماشای: Netflix و آمازون نخست

5. شب در موزه

giphy.com

این سه گانه دارای همه چیز شما می توانید برای درخواست. رابین ویلیامز به عنوان تئودور روزولت, Rami Malek به عنوان یک فرعون مصر و مورد علاقه شخصی من: صحبت جزیره ایستر ، اگر شما مانند تاریخچه این خواهد بود که خود را در فنجان چای. مطمئن شوید که شما با توجه به تمام جزئیات کوچک و آن را در.

که در آن به تماشای: Hulu

6. پدرخوانده

giphy.com

مورد ستایش قرار داد به عنوان یک کلاسیک فن های مورد علاقه بسیاری از اولین فیلم سه گانه آمد و در سال 1972 اما شما هنوز هم می توانید ببینید مردم آن را نقل و صحبت کردن در مورد آن است. اول و دوم فیلم شماره دو و سه در IMDB بالای 250 فیلمکه چیزی می گوید.

که در آن به تماشا کنید: آمازون نخست

7. هری پاتر

giphy.com

این حق باعث می شود لیست منحصرا برای مقاصد دلتنگ. هیچ چیز مانند دنیای جادوگری به سرمایه گذاری در. آیا شما می دانید که آنها در واقع تدریس جغدها چگونه به حمل نامه ها به صورت تحت اللفظی فیلم سحر و جادو از مقاصد? "هری پاتر چنین تاثیر بزرگی در دوران کودکی من است. من احساس می کنم مثل من دیده ام هر فیلم در این سری حدود 100 بار و آن را هنوز هم نمی خواهد تا کنون پیر" گفت: Gabby Triolo دانشجوی سال دوم پخش روزنامه نگاری عمده. "من حتی به یاد داشته باشید من در مدرسه ابتدایی کلاس بدنسازی را یک "کوییدیچ' مسابقات و همه را فوق العاده رقابتی در آن است. سری کامل برگزار می شود بسیار نزدیک به قلب من است." امتیاز جایزه: مطمئن شوید که به تماشای فوق العاده جانوران این ویژگی های لذت ببر به هری پاتر عصر.

که در آن به تماشا کنید: آمازون نخست

8. The Princess Diaries

giphy.com

این کشور از Genovia همیشه باقی می ماند برتر اگر آن وجود داشته است. جولی اندروز و آن هاتاوی عملکرد در این سه گانه ادامه خواهد داد به ماندن بی بدیل است. این فیلم kickstarted آن هاتاوی حرفه ای که اساسا نقش چرا که او سقوط کردن صندلی خود را. بحث در مورد خوب و فرود.

که در آن به تماشای: دیزنی+

9. دزدان دریایی کارائیب

giphy.com

این فیلم نوع شما می توانید به تماشای یک هزار بار و خسته نباشید از آنها. کاپیتان جک اسپارو را به معنای واقعی کلمه هرگز نمی میرند برای دوستداران فیلم در همه جا. با تشکر از دیزنی+ شما می توانید پیدا کردن هر فیلم در یک مکان. "من دوست داشتم همه از این فیلم به عنوان یک بچه من فکر می کنم آن بود چرا که آنها فقط احساس جادویی زمانی که شما آنها را تماشا گفت:" ژاکلین Colombi یک تاریخ نگاری عمده. "فیلم واقعا نشان می دهد تمام جهان دیگر که خیلی متفاوت از خود ما است. من فکر می کنم این نوع از فیلم هایی که دوست داشتم بیشتر به عنوان یک بچه چرا که آنها چیزی است که شما در هر روز است." بیایید قایقرانی.

که در آن به تماشای: دیزنی+

10. جنگ ستارگان

giphy.com

وجود دارد راه های بسیاری برای تماشای این حق رای دادن. شما می توانید به تماشای اصل فیلم لذت ببر و یا جدیدتر ، هر سفارش شما تصمیم می گیرید خواهد بود نه اتلاف. مراجع به این فیلم پرتاب درباره همه جا, بنابراین اگر شما هرگز به تماشای آنها با استفاده از این به عنوان شانس خود را. من شک دارم این فیلم همیشه به پایان خواهد رسید.گزارش این آگهی

که در آن به تماشای: دیزنی+

11. The Hunger Games

giphy.com

به یاد داشته باشید در سال 2013 زمانی که به معنای واقعی کلمه هر کس یا مطالعه و یا تماشای صحبت کردن در مورد گرسنگی? نمی تواند آنها را سرزنش آخرالزمانی, تم ها همیشه خوب است. و گرسنگی از این قاعده مستثنی بود منظورم چه بازیگران. "این قطعا به ارمغان می آورد تا مدرسه خاطرات. من به یاد داشته باشید این کتاب رو بسیار محبوب و من به عنوان خوانده شده همه آنها را به سرعت. زمانی که این فیلم بیرون آمد و من خیلی هیجان زده بود گفت:" جسیکا Romito دانشجوی سال دوم روانشناسی عمده. "این چنین بود داستان اصلی با واقعا خوب ، آن را فوق العاده لذت بخش چیدن طرف که بچه ها مناسب است و ایجاد spoofs با دوستان. به علاوه افرادی که نمی خواهید به تماشای یک Hemsworth." Peeta تیم یا تیم گیل?

که در آن به تماشای: Hulu

12. Jumanji

Giphy.com

مشخصات فنی این یکی نیست یک سه گانه یا مداوم یک سری از فیلم, اما شما هنوز هم باید به این چند فیلم. اولین Jumanji 1995 با رابین ویلیامز کلاسیک است. از ری بوت از سال 2017 و 2019 بزرگ بودند بازدید و با مردم مانند Rock, Kevin Hart, جک, سیاه, Karen Gillan و نیک جوناس. (دوباره چه بازیگران). 2019 نسخه در واقع پرداخت ادای احترام به فیلم اصلی توسط آوردن شخصیت نورا از اصلی بود که توسط همان بازیگر است.

که در آن به تماشا کنید: آمازون نخست

13. دیدم

giphy.com

نه برای ضعف قلب اما هنوز هم ذکر شده است. این فیلم واقعا چه کابوس ساخته شده است. آن را هنوز هم مانند یک ضربه که آخرین راه اندازی مجدد آمد در سال 2017. آیا می دانید که اولین فیلم در ابتدا یک فیلم کوتاه با یک بودجه بسیار محدود? هنگامی که آن را توسط یک استودیو آن را به پایان رسید تا بیش از 100 میلیون دلار در سراسر جهان است.

که در آن به تماشای: Hulu

14. جیمز باند

giphy.com

این یکی است که کمتر از یک زمان سرمایه گذاری با حدود 53 ساعت از زمان روی صفحه نمایش. اولین جیمز باند در دهه 60 و شخصیت به تصویر کشیده شده است در حدود نه بازیگران مختلف. آخرین جیمز باند برای سال 2020 برنامه ریزی شده بود اما عقب رانده شد. Billie Eilish آواز می خواند آهنگ تم برای فیلم هر دو با عنوان " هیچ وقت به مرگ است.' این باعث می شود او جوانترین فرد تا کنون برای نوشتن و انجام یک آهنگ برای فیلم جیمز باند.

که در آن به تماشای: Hulu آمازون نخست

15. Zenon

giphy.com

خوب به من گوش میدی. شما ممکن است متوجه شده است که نوستالژی باعث می شود تا یک موضوع مشترک در اینجا. و هیچ چیز می گوید: دلتنگی مثل یکی از خوب قدیمی دیزنی کانال اصلی فیلم است. این سه گانه به شکل من را که من امروز هستم. که نمی خواهم به زندگی می کنند در یک ایستگاه در فضا ؟ 10-year-old من فکر فضای عمومی سفر خواهد بود چیزی در 2020s. واقعا جلوتر از زمان خود.

که در آن به تماشای: دیزنی+



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن