12 سوال بپرسید قبل از استخدام یک مشاور مالی

تصمیم به استخدام یک مشاور مالی می تواند یک تصمیم دشوار برای بسیاری از افراد است. وجود دارد در مورد 310,000 مشا

توسط ATSHNEWS در 22 تیر 1399

تصمیم به استخدام یک مشاور مالی می تواند یک تصمیم دشوار برای بسیاری از افراد است. وجود دارد در مورد 310,000 مشاوران مالی در ایالات متحده است. اگر که نیست به اندازه کافی گیج کننده وجود دارد بیش از 200 نامگذاریهای: مشاوران مالی, ثروت, مدیران مالی, مشاوران, مشاوران سرمایه گذاری و ثروت و مشاوران به نام تنها چند.

با این همه در ذهن پیدا کردن قابل اعتماد مشاور مالی می تواند به نظر می رسد مانند یک کار غیر ممکن است. پس چگونه شما تعیین کنید که دقیقا به چه کسی اعتماد به خود را با تصمیم گیری های مالی? پس چگونه شما می توانید بگویید یک مشاور مالی از دیگری ؟

خبر خوب این است که شما لازم نیست به دانستن تفاوت بین تمام نامگذاریهای و عناوین از مشاوران مالی به یکی را انتخاب کنید. شما فقط نیاز به دانستن آنچه که به آنها را بپرسید. این که آیا شما در حال فکر کردن در مورد استخدام شما اولین مشاور مالی و یا با توجه به کار با یک مشاور, مهم این است که برای مصاحبه با هر مشاور مالی شما ملاقات با برای کمک به اطمینان حاصل شود که آنها در بهترین منافع خود را در ذهن. و این بدان معناست که پرسیدن سوال حق.

زیر 12 سوال می تواند کمک به تعیین اگر یک مشاور مالی است که به دنبال بهترین خود را علاقه. شما می توانید از یک مشاور مالی این سوالات در اولین جلسه خود را و یا ارسال آنها را در پیشبرد بنابراین او آماده است برای پرداختن به آنها را زمانی که شما را ملاقات کند. مشاور باید او را/او را به پاسخ به هر سوال در نوشتن:

1. شما از نظر قانونی مورد نیاز برای همیشه آنچه را که در بهترین مورد علاقه?

2. آنچه که سرمایه گذاری خود را در فلسفه ؟

3. چگونه شما تعیین کنید من تخصیص دارایی?

4. چگونه اغلب من حساب های سرمایه گذاری بررسی می شود و rebalanced?

5. من پول سرمایه گذاری در به طور فعال مدیریت وجوه یا شاخص بودجه ؟

6. چقدر من متقابل-صندوق هزینه ها و هزینه های واقعی دلار ؟

7. آیا شما یک هزینه تنها هزینه بر و یا مبتنی بر کمیسیون مشاور مالی?

8. چقدر است سرمایه گذاری خود را مدیریت هزینه ؟

9. شما می توانید دریافت کمیسیون?

10. چگونه می توانم پرداخت برای خدمات خود را?

11. شما خواهد شد ایجاد یک بیانیه سیاست سرمایه گذاری برای من ؟

12. شما همیشه منظم به صورت غیر قانونی و یا غیر اخلاقی رفتار ،

شما هرگز نباید احساس گناه و یا ترس در مورد پرسیدن این سوال. هر زمان که من در ملاقات با پتانسیل مشتری جدید من به آنها می گویم راست به جلو است که هر تمام سوالات آنها را برای من هستند "بازی منصفانه." خط پایین این است که یک مشاور مالی کار می کند و شما باید حق را به این سوال و هر مشاور مالی باید بدون مشکل پاسخ دادن به آنها.

اگر شما کاملا راضی با پاسخ شما را دریافت و یا عدم دریافت دریغ نکنید برای نگه داشتن جستجو.

پس از همه, هنوز هم وجود دارد یکی دیگر از 309,999 مشاوران مالی را انتخاب کنید.

مارتین Krikorian است رئیس جمهور از سرمایه و ثروت و مدیریت یک "تنها هزینه" ثبت شده مشاور سرمایه گذاری واقع در 9 بیلریکا جاده, Chelmsford, MA. او نویسنده از سرمایه گذاری کتاب "10 فصل به داشتن پرتفوی سرمایه گذاری موفق" و "7 مرحله برای تبدیل شدن به یک سرمایه گذار بهتر." مارتین را می توان در رسید (978) 244-9254, سرمایه, ثروت, مدیریت وب سایت; www.capitalwealthmngt.com و یا از طریق ایمیل در info@capitalwealthmngt.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن