12 غرور به نظر می رسد به دوستان خود فریاد "WERK"

در حال حاضر که ما از آن ساخته شده به ماه ژوئن ما می خواهیم به اذعان کرد که ما نیز از آن ساخته شده به افتخار ما

توسط ATSHNEWS در 20 خرداد 1399

در حال حاضر که ما از آن ساخته شده به ماه ژوئن ما می خواهیم به اذعان کرد که ما نیز از آن ساخته شده به افتخار ماه! همانطور که همه ما می دانیم بسیاری از غرور و افتخار جشنواره و غرور مرتبط با حوادث را در محل در سراسر کشور. مانند یک جشنواره یا کنسرت موسیقی, غرور و افتخار در خدمت به عنوان شاد و مثبت محیط زیست که در آن مردم می توانند خودشان را در حالی که با بهره گیری از وقت خود را با دوستان و دوستان آنها را در طول راه. در این حوادث مردم کاملا کشتن آن را با لباس می پوشند. دانستن اینکه شما هنوز هم می تواند ذبح در یک راه ساده امیدوارم شما را تشویق می کند به کشف چگونه شما می توانید تبدیل اقلام اساسی به کامل غرور و برگ.

نگه داشتن خواندن برای 12 ایده لباس است که شما را نگاه افسانه و تازه است.

1. شروع کردن با سر خود را

https://www.instagram.com/p/B2OaU98nzr8/

کلاه می تواند تمام ساز و برگ به زندگی می آیند. شما می توانید انتخاب کنید از چیزهایی مانند سطل کلاه پشت بام ها تاج (دلیل این که شما یک #QUEEN), bandanas و بیشتر. فکر می کنم رنگ. فکر می کنم نئون. فکر می کنم رنگین کمان. آن را معمولا می تواند کمک کند اگر شما شروع با دانستن یک عنصر از ساز و برگ خود را که نیاز به پیدا کردن یک راه را به ساز و برگ خود را مانند آنچه برای قرار دادن بر روی سر خود را. هنگامی که شما ایجاد خود را به قطعه بیانیهپس از آن شما می توانید حرکت به بقیه لباس, مطابق, همه چیز در اطراف رنگ کلاه خود را. راه دیگر شما می توانید خود را کلاه می توان آن را حداقل فرسوده و رنگ. بیایید می گویند ما را انتخاب کنید یک رنگین کمان لباس, اما شما واقعا نمی اضافه کردن بیش از حد آبی در ساز و برگ شما می توانید اجازه دهید خود را کلاه آبی به کامل نگاه کنید.

2. آمد و رفت لباس گرم برای یک روز گرم

غرور ماه می افتد در ماه ژوئن و در بیشتر قسمت ها, آن روز گرم تابستان شروع به ورودی خود را. بنابراین شما هنوز هم می خواهید به نگاه گرم بدون اینکه بیش از حد داغ اگر شما می دانید منظورم چیست. خوشبختانه تابستان غرور و برگ نیست و نیاز به شامل استادانه درست شده قطعات هنوز به ایجاد یک بیانیه. "من رفتن به ساز و برگ خواهد def بود بالای لوله و کوتاه گفت:" دانشگاه فلوریدای جنوبی junior Mitzani جوارز. "پس غرور ماه است در ماه ژوئن من می خواهم به ماندن خنک و همچنین حتی قهوهای مایل به زرد در حالی که من در خارج وجود دارد!" ساده و رنگارنگ بالای لوله با رنگ دیگری کوتاه می توانید آسان و در عین حال رنگارنگ لباس. همچنین, اگر شما می خواستم به بالا و شلوارک همان رنگ تک رنگ لباس به دنبال روند و شما می توانید سعی کنید اضافه کردن برخی از لوازم جانبی برای تکمیل کل نگاه کنید. اگر شما انتخاب می کنید برای رفتن با یک لباس مشابه به این کفش سفید و یا هر جامد رنگ کفش بهترین نگاه.

3. اقامت راحت در مورد علاقه خود را به سرعت باد غرور

شاید شما زندگی می کنند در یک شهر که در واقع باقی می ماند نسبتا سرد در طول سال. در صورتی که پرونده شما مورد علاقه خود را غرور سرعت باد می تواند به خوبی با چند گزینه. موتورسيکلت سوار, کوتاه, قطعا یک روند در حال حاضر می تواند نگاه بزرگ خود را با سرعت باد. شما می توانید این را با برخی از کفش سفید و یا حتی برخی از Doc Martins. پرتاب در لوازم جانبی خود را و سر را به غرور و افتخار است. علاوه بر این, یک جفت شلوار جین مادر و یا سست شلوار جین اتصالات نیز به خوبی با یک ژاکت. پرتاب در همان جفت کفش و دوباره اضافه کردن لوازم جانبی را برای یک نگاه حداقلی.

4. با تمرکز بر نیمه بالا

https://www.instagram.com/p/B_ps08uHnbt/

بزرگترین عوامل استرس زا در ساز و برگ شامل انتخاب که بالا باعث می شود کامل بالا. فراوانی از سبک و طول رنگ ها و مواد تمام معطل در سر خود را به عنوان شما سعی می کنید برای کامپایل آنچه را می پوشند. بنابراین چه چیزی باعث بالا مناسب برای پراید? "یک سینه بند ورزشی محصول بالا و یا کت و شلوار حمام کردن بالا می تواند رفتن به گفت:" دانشگاه مرکزی فلوریدا دانشجوی سال دوم امیلی Seggio. دریافت خلاق با آن است. اغلب حمام, حمام کردن کت و شلوار تاپ و بند ورزشی به راحتی عبور برای جشنواره های موسیقی, رقص, کنسرت ها و غرور حوادث. شما حتی می توانید خود را بالا محصول اگر شما می خواستم به. نگاهی ساده تی شرت پرتاب برخی از کراوات-مرگ در آن وجود دارد و شاید قطع چند رشته — فقط می خواهم که شما ایجاد یک نام تجاری جدید ، جایزه بیشترین بار هر نوع کف می تواند همراه این.

5. یک ظاهر طراحی شده نیمه پایین

بیایید می گویند شما رو بالا خود را نیمه تمام حل و فصل شده اما شما می خواهید به پوشیدن بیش از فقط یک دشت پایین. چگونه می توانم شما را بالا بردن که نگاه می کنید ؟ برای مثال شما می توانید با قرار دادن توری در زیر یک جفت شورت به آنها پیچیده فکر کردن نگاه. به جای پوشیدن دشت جین پوشیدن جین مضطرب و یا حتی سایه های مختلف از جین. نقاشی رنگ و شلوار جین خود را باعث می شود یک فعالیت سرگرم کننده برای شما و دوستان خود را قبل از غرور می آید نورد در اطراف. شما می توانید اضافه کردن رنگین کمان handprints رنگ splats از همه رنگ و یا فقط به طور کامل آنها را به رنگ های مختلف رنگ. یکی دیگر از مسیر را شامل رفتن ساده در بالا و همه را زیر کمر. پوشیدن که رنگین کمان چاپ دامن یا قدم زنی با تبختر کسانی که نئون از کون, تنگ, شما ذخیره شده اند در یک کشو. فقط آن را سرگرم کننده و بازی با آن و آن را جشن!

6. داشتن مورد علاقه خود را به گرافیک سه راهی

اگر ساده تر است سرعت خود را ساده تی شرت و کف را در خدمت نگاه فقط به عنوان به خوبی به عنوان هر گونه ساز و برگ. اگر تی شرت خود را متناسب با کمی بیش از اندازه شما می توانید از راه های مختلفی به آن مقید است. فراوانی از آموزش در یوتیوب ارائه می دهد راه های مختلف شما می توانید کراوات پیراهن خود را. اگر شما انتخاب می کنید به آن مقید کردن یک جفت شلوار جین یا شلوارک فقط خوب کار خواهد کرد به نگاه کامل. شبیه به گرمکن, نگاه, شما می توانید اجازه دهید پیراهن قطع و اندازه و جفت آن را با برخی از دوچرخهسواری کوتاه. هر دشت کفش یا اسناد دوباره می تواند تکمیل این نگاه است. پرتاب در سطل کلاه و شاید چند زنجیر به اضافه کردن برخی از نکات تکمیلی به ساز و برگ خود را.

7. مصرف در 'آسان بر روی چشم' نگاه

اگر به عقب گذاشته و راحت نشان دهنده سبک خود را بیشتر دریافت خلاق با چگونه شما هنوز هم می توانید ساز و برگ خود را منحصر به فرد. "رفتن به نگاهی است به برخی از شلوار خوب معمولا جاگر یا بلوند, جین, doc, دله, چکمه, a را فشار دهید تا شل رنگی بالا و یک رنگ bralette" گفت: دانشگاه مرکزی فلوریدا ارشد Kayla Millman. بسیاری از این موارد شما می توانید روزانه اما با اضافه کردن برخی از رنگ به لباس شما هنوز هم می توانید تجربه راحتی از لباس های روزمره خود را و بالا بردن به چیزی است که می توان برای چنین رویداد خوشحال خواهم غرور و افتخار است.

8. کشتن یک تکه نگاه

دریافت به جشن خود را با نگاه و همه رفتن! پوشیدن که رنگین کمان bodysuit–یا شاید آن را نئون? بدون در نظر گرفتن بیانیه ای با آن است. شما می توانید پوشیدن bodysuit با fishnets و یا کوتاه و یا شما فقط می تواند آن را می پوشند به عنوان آن است. جفت آن را با برخی از کفش یا چکمه و قدم زنی با تبختر پایین خیابان به دنبال بمب AF. لباس هم می توانید یک تکه گزینه است. شما یا می تواند پوشیدن لباس های رنگارنگ لباس پیراهن زنانه دامن بلند با یک جفت کفش کتانی سفید و یا به صورت تازه و لاسی نگاه, شما می توانید انتخاب کنید برای پوشیدن لباس کوتاه لباس های رنگارنگ. اگر شما احساس می کنید مانند گرفتن یک خطر شاید جفت کوتاه لباس با برخی از چکمه های تا زانو بالا و سر به جشن! شما همچنین می توانید انتخاب کنید برای پوشیدن رنگین کمان خود romper. برای همه جنس رنگین کمان romper نه تنها باعث می شود بیانیه های رنگارنگ, اما آن را فقط باعث می شود آن را بسیار آسان تر در سراسر (به جز شاید با استفاده از این سرویس بهداشتی–همه ما می دانیم چقدر بی دست و پا است که احساس می کند). شما به سختی نیاز به برنامه ریزی قرار داده و به این ساز و برگ. پرتاب یک برخی از عینک آفتابی و کفش و لباس قبل از رفتن به سرگرم کننده!

9. شکوه آن را با آرایش نگاه

شما می توانید در مورد این بخشی از فرایند در بسیاری از راه. شما می توانید به همه. من صحبت کردن در رنگین کمان eyeshadow, زرق و برق لب و بیشتر — انجام کامل گلم. گزینه دو متمایل به سمت ظریف تر نگاه کنید. شاید شما فقط می خواهید یک رنگ برای سایه چشم خود را برای یک نگاه طبیعی تر. شاید ظریف لب به عنوان به خوبی. بخش مهمی از غرفه به عنوان مطمئن شوید زرق و برق به نحوی به پایان می رسد تا در صورت خود را. یوتیوب آموزش و پینترست را از منابع بزرگ برای الهام در آرایش به نظر می رسد. در پایان روز این نگاه نهفته است در دست شما, به طوری کاوش خلاقیت خود را کمی.

10. به نمایندگی از شما در یک لباس

گزارش این آگهی

خود را تشویق به خود را نشان می دهد رنگ واقعی در ساز و برگ خود را! هر چه غرور به معنی به شما نمایش آن را در ساز و برگ خود را. جسورانه در مورد آن و می دانم که در هر یک از این رویدادها شما می توانید از ظرفیت کامل به خودتان می شود. "انرژی و vibes بسیار نشاط بخشی, هر غرور رویداد من حضور داشتند تا به احساس مانند یک جشنواره موسیقی!" Millman گفت. "همه در حال خوش آمدید پذیرفته و تشویق کرد." اگر شما برنامه ریزی ساز و برگ خود را در تمام طول سال و یا می خواست به پوشیدن چیزی که تمام زندگی خود را در این محل که در آن شما می توانید آن را انجام دهید. غرور رویدادهای نمونه سرگرم کننده و پذیرش است. افتخار شما و ایجاد یک بیانیه در مورد آن!

11. یک ظاهر طراحی شده از لوازم جانبی ضروری

شما می توانید یک لباس ساده به سطح بعدی تنها با چند روش ساده رنگین کمان لوازم جانبی. بسته فانی سطل کلاه دانه های عینک آفتابی و جواهرات را تشکیل می دهند فقط تعداد کمی از ضروری add-ons. "زنجیره هستند که باید اگر شما در حال شرکت در یک پراید, جشنواره, زرق و برق!" Millman گفت. زنجیر به وضوح نشان می دهد شما چکه و زرق و برق شما کمک می کند تا درخشش کمی روشن تر در طول روز است. با تمام این یک چیز هنوز هم باید به این فهرست اضافه شده. شما نیاز به مطمئن شوید که شما انتخاب کنید لوازم جانبی که واقعا تابش و خارج از غرفه را–که لبخند شماست. نگرش مثبت پرتو افکندن بر روی افراد دیگر که به نوبه خود به شما می دهد فرصت مناسبی برای دیدار با برخی از چهره های جدید در طول راه. "این فوق العاده سرگرم کننده ملاقات با افراد جدید جو است که همیشه خیلی شاد و رایگان," جوارز گفت. هنگامی که شما نگاه خوب شما احساس می کنید خوب است و شما در حال حاضر ساخته شده کامل پراید با ساز و برگ شما می توانید رفتن در مورد روز خود را احساس خوب است.

12. بسته بندی کیسه های خود را

همراه با ساز و برگ خود را, شما نیاز به بسته کیسه های خود را با چیزهایی که می تواند به افزایش تجربه خود را حتی بیشتر. شما می خواهید را به مطمئن شوید که شما گرفتن شادترین لحظات با شادترین مردم است. "هرگز دوربین خود را فراموش نکنید و قابل استفاده مجدد بطری آب!" جوارز گفت. "چیزی که مورد علاقه من است که قطعا ملاقات با دوستان و مصرف سالانه ما غرور عکس!!" همراه است که شاید بسته برخی از تنقلات اضافی و لوازم جانبی را تغییر دهید آن را در طول روز غرور و افتخار خود را پرچم و فوق العاده زرق و برق ،

به طور کلی غرور حوادث نشان دادن چیزی بیشتر از فقط لباس. "اجازه دهید فراموش نکنید که غرور آغاز شده به عنوان یک اعتراض! ما نمی خواهد که غرور و افتخار امروز اگر آن را برای یک ترانس زن از رنگ در خط مقدم از ما عجیب و غریب آزادی!" جوارز گفت. دانستن آنچه که شما برای ایستادن باعث می شود تجربه 100 برابر بیشتر باور نکردنی است. "وجود دارد تمام انواع مختلف از مردم در غرور با انواع مختلف پس زمینه و همه خیلی دوستانه و باز به داشتن یک مکالمه" Seggio گفت. "این یک یادآوری است که با وجود چگونه تنها شما ممکن است احساس شما هرگز واقعا می باشد." سر به غرور نه تنها خود را به قتل می رسد با دوستان خود اما همچنین با بهره گیری از تجربه و ایستاده با خوشحالی ایران با تمام دوستان جدید شما را در طول راه.

غرور جشن انقلاب است. غرور ساخته شده ممکن است با این اقدامات سیاه و قهوه ای عجیب و غریب و جنس غیر منطبق با جامعه است. با غرور ماه سال 2020 ما در حال اهدای 100% خالص درآمد حاصل از غرور و افتخار ما در مجموعه به LGBTQ آزادی صندوق که کار خستگی ناپذیر برای ارسال به قید وثیقه برای ده ها هزار نفر از LGBTQI+ مردم برگزار شد و در زندان و یا بازداشتگاه های اداره مهاجرت در هر روز است.
 
احترام غرور تاریخچه و مبارزه با جرم حبس. دریافت فعال است. حمایت از جوامع که موجب تغییر دهید. خوشحال غرور و افتخار است.

کسب اطلاعات بیشتر و یا کمک مالی به طور مستقیم به جامعه آزادی صندوق در اینجا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب