10 راه ویلیام و مری دانش آموزان مبارزه با Senioritis

به عنوان Coronavirus همچنان داد و بیداد در سراسر امریکا بیشتر یک بیماری موذی شده است توجه کمی شده است. آن را ب

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

به عنوان Coronavirus همچنان داد و بیداد در سراسر امریکا بیشتر یک بیماری موذی شده است توجه کمی شده است. آن را بیش از حد تهدید به گرفتن شغل و تضمین یک زندگی از مواد غذایی منجمد و یوتیوب ماراتن. و آن را تا حد زیادی تحت تاثیر یک گروه خاصی از بزرگسالان آمریکایی: سالمندان است. من صحبت کردن در, البته در مورد Senioritis. برای کسانی که در ویرجینیا کالج ویلیام و مری, همه چیز شروع به پوسیدگی قبل از COVID-19 محدود آنها را به راحتی از اتاق خواب خود را. ارشد زندگی به آرامی از هم جدا افتاد مانند یک قبیله کامیون بستنی در ماه جولای.

در اینجا 10 راه برخی سعی کرده اند تا یک تاریخ و زمان آخرین ایستادگی در برابر ضعف.

1. نرم افزار Procrastinator

procrastination
giphy.com

گاهی اوقات بهتر است به انجام هیچ چیز در همه و اجازه دهید دست نامرئی از اضطراب کار سحر و جادو خود را. "من فقط بدفع الو قت گذراندن در هر ماموریت تا زمانی که من دیگر قادر به گفت:" کیم Hongkyu ارشد در ویلیام و مری. "اما من نیز می ترسم بد گرفتن معدل تا زمانی که مهلت رویکرد من به طور طبیعی پا زدن به اوردرایو." بدن شما به شما می گوید به کشیدن آن را برای تا زمانی که ممکن است, اما در اعماق شما می دانید که شما هنوز هم می خواهید به آن را انجام دهد. بنابراین با آن.

2. خشم ترک

quit
giphy.com

مهم نیست اگر آن را senioritis است که باعث می شود بازی اعتیاد یا راه دیگری در اطراف این نتایج هستند. "من بازی آنها را [بازی] در تمام طول روز طولانی" گفت: ویلیام هوبارد ارشد در ویلیام و مری. "من رفتن به کلاس مثل سه روز از پنج هفته پس من در نهایت حذف شده من ایکس باکس حساب." شما فکر senioritis رفت با تمام بازی های خود را, اما برای آن صبر کنید. "من هنوز هم هدر رفته چه مانده از ترم پاییز در Twitter و Instagram," هوبارد گفت. حدس می زنم وجود دارد فقط بیشتر به آن از چند بازی.

3. سخنرانی صوتی

audio lectures
giphy.com

هنگامی که شما از آنها بدم میاید به مطالعه آن آسان سرگردان در وسط یک سخنرانی. همین حالا یک کلمه آه یا زاری از خود استاد با آوردن یک ضبط صوتی خود را به سالن سخنرانی با شما. "من فقط آن را روشن و در وسط یک سخنرانی هر زمان که من احساس نمی مانند گوش دادن و من فقط بازی ضبط پس از آن اگر من از دست رفته چیزی," Hongkyu گفت. پخش کردن فرش قرمز برای senioritis به جای مبارزه با آن است.

4. کمپینگ

camping
giphy.com

هر دانشگاه ارائه می دهد یک پناهگاه از ثابت beckoning از Netflix و رسانه های اجتماعی. هنوز هم بهتر, شما را وادار به ماندن در آنجا برای همیشه بر خلاف کسانی که تصور "یک ساعته رزرو" اتاق مطالعه در کتابخانه. "[در] من با استفاده از یک لامپ خورشیدی و این قدرت بزرگ بانک برای شارژ گوشی و لپ تاپ" گفت: اسکندریه Puccio ارشد در ویلیام و مری. "بنابراین من می تواند از لحاظ فنی ماندن وجود دارد مانند پنج روز در هفته. من تنها بازگشت [به اتاق خوابگاه من] به حمام و گرفتن تنقلات." راه برای مبارزه با senioritis با از بین بردن خود را از دین و اسراف خود را در پردیس مسکن بودجه.

5. یک کار

Work
giphy.com

شما نمی توانید تمرکز در مطالعه, اما نمی خواهید را به گپ زدن و دور روز در Instagram? سعی کنید با گرفتن یک کار به جای. "من کار در کتابخانه موسیقی در Ewell [سالن] گفت:" هانا Snesil ارشد در ویلیام و مری. "کار من این است که برای کمک به مردم دریافت کتاب و سی دی و من واقعا نمی باید زمان به نگاه در من تلفن. به علاوه من به یک فضای آرام از خود من هر زمان که کتابخانه شلوغ نیست." کشتن زمان و ادویه تا رزومه کاری خود را. برای تلفن های موبایل مانند یک معامله خوب.

6. یکی دو

video games
giphy.com

پیدا کردن یک راه برای مدیریت مطالعه خود برنامه که با این نسخهها کار برای شما. "اگر شما نمی توانید رضایت [تحصیل] شما فقط تا برخی مانند خودتان اجازه می دهد یک ساعت از بازی برای هر دو ساعت صرف شده در یک کلاس" گفت: Colin Carmody سابق وب مستر ویلیام و مری آهنگساز لیگ. Lavishing خود را با چنین پادشاه به اندازه پاداش است فقط خوب است هنگامی که شما در حال کار بر روی بسیاری از وظایف خسته کننده و یا دیگری شما را تا پایان صرف یک سوم از روز خود را در مقابل تلویزیون است.

7. مومیایی

Mummy
giphy.com

این یکی است که تا حد یک شوخی شما می توانید بکشید و خود را به عنوان هم اتاقی از آن است که یک راه عملی برای مبارزه با senioritis. "من با الهام از کره ای نظامی" گفت: Kim Dae-سل "[که در آن] من یک نگهبان قرار دادن برچسب بر روی مردم گوشی های قبل از آنها وارد یک مرکز به طوری که آنها می تواند هرگز پریشان دریافت کنید و یا گرفتن عکس از همه چیز, بنابراین من میخوام خاموش کردن گوشی و قرار دادن آن را در نوار مجرای مانند یک مومیایی." تمام بازی ها و رسانه های اجتماعی–همه چیز را که می تواند abet senioritis–بودند در آن وجود دارد. "من فکر می کردم خودم را یک نابغه تا زمانی که من می دانستم که من تا به حال به استفاده از این دو برنامه بر روی گوشی من برای ورود بر روی تخته سیاه برای ارسال مشق شب من." کره ای نه چندان Kreative وقتی که می آید به لغو یک ظرف غذا.

8. کار اول پارتی بعد

Party
giphy.com

گاهی اوقات شما نمی توانید درمان senioritis. اما شما باید سه سال پیش به کوسن تاثیر آن. "من در زمان اعتبار حداکثر ساعت [کلاس] برای اولین بار پنج ترم قراردادن به عنوان بسیاری از کلاس های مورد نیاز به عنوان من میگفت:" بیلی Nguyen ارشد در ویلیام و مری. "در حال حاضر من گرفتن مقدار زیادی از فیلم کلاس و آنها نمی نیاز به کار زیادی در خارج از یک چهار صفحه مقاله در پایان." داشتن senioritis دیگر باعث می شود یک تفاوت زمانی که شما هیچ کار را به انجام.

9. موتزارت

Mozart
giphy.com

بهترین درمان برای senioritis فقط ممکن است از قرن 18th. زمانی که من از آنها بدم میاید به مطالعه من برای Mozart درمان است. آن را شامل انفجار خودم را با موسیقی کلاسیک برای یک چهارم از یک ساعت قبل از من شروع به کار بر روی هر چیزی. این در واقع افزایش یک حافظه, حتی اگر آن را فقط برای 10 دقیقه. این چه چیزی را باید با مبارزه senioritis? من احساس می کنم بیشتر انگیزه زمانی که من می دانم که من دقیق.

10. فکر می کنم از عواقب

Graduating
giphy.com

اگر هیچ یک از این ترفندها برای شما کار می کنند و سپس شما در یک سیرک رژه شکست خورده کلاسفریاد پدر و مادر و کار برنامه های کاربردی پرتاب به سطل زباله. من مطمئن هستم که شما نیز لذت ببرید اضافی در طول ترم که senioritis خواهد دوباره در آینده بعد از شما.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن