10 راه برای رسیدن به لحاظ سیاسی فعال در دانشگاه فلوریدا

به عنوان 2020 رای گیری نزدیک به فصل تحلیلگران انتظار گسترده مردم در انتخابات از رای دهندگان جوان. دانشجویان اب

توسط ATSHNEWS در 1 مرداد 1399

به عنوان 2020 رای گیری نزدیک به فصل تحلیلگران انتظار گسترده مردم در انتخابات از رای دهندگان جوان. دانشجویان ابراز درایو خود را برای تغییر در سال های اخیر با ظهور اصلاحات اجتماعی و گفتمان سیاسی. هیچ دولت مظهر جوانان رای گیری مردم در انتخابات مانند فلوریدا که تقریبا شاهد دو برابر شدن 18 تا 24 سال سن رای دهندگان در سال 2018 در مقایسه با سال 2016 انتخابات. دانشگاه فلوریدا (UF) نشسته در وسط Alachua شهرستان, یکی از شهرستانهای بزرگتر در فلوریدا که نفوذی فلوریدا رای. فلوریدا وضعیت به عنوان یک نوسان دولت افزایش فشار از جوانان به نشان می دهد تا در برگه های رای. خوشبختانه دانشگاه فلوریدا ارائه می دهد بهترین منابع برای دانشجویان که می خواهند به ترک تاثیر معنی دار در جامعه خود را.

نگه داشتن خواندن برای 10 راه UF دانش آموزان می تواند به ماندن آگاهانه و کمک به جامعه خود, دولت, و, ملت بدون در نظر گرفتن وابستگی سیاسی.

1. ثبت نام برای رای دادن

Political Activism
unsplash.com

مشهور و سیاستمداران و حتی Elon Musk از شما خواسته برای رای دادن, اما اجازه ندهید که pandering به شما. هنگامی که شما ثبت نام برای رای دادن شما به خودتان این فرصت را به نظر خود در این مرحله ملی. در فلوریدا شما باید ثبت نام برای رای دادن 29 روز قبل از انتخابات در آخرین. در حالی که اولیه انتخابات مهلت ثبت نام گذشت, برنامه تقویم خود را در اطراف انتخابات مهلت در 5 اکتبر سال 2020 است. طرح برای رای دادن در 18 اوت سال 2020 به صورت اولیه انتخابات و در تاریخ 3 نوامبر سال 2020 برای انتخابات عمومی.

اگر شما ثبت نام برای رای دادن در یک انتخابات قبلی شما لازم نیست که به ثبت نام مجدد در فلوریدا, اما اگر شما نیاز به به روز رسانی اطلاعات شخصی مانند آدرس خود را. Votealachua.com فراهم می کند و مدارک ثبت نام; مکان به ارائه مستندات و رای و حتی گزینه ای برای ثبت نام آنلاین. در روز شما برنامه ریزی برای رای آوردن یک شکل از تصویر شناسایی با امضای مانند Gator شناسنامه یا گواهینامه رانندگی. رای گیری از طریق پست تضمین ایمنی خود را از انقباض COVID-19. اگر شما تصمیم به رای دادن از طریق پست مطمئن شوید که برای ارسال رای خود را به عقب در عرض دو روز از آن را دریافت. آیا منتظر نیست تا زمانی که این هفته از انتخابات برای ارسال رای خود را.

2. می دانم که شما در حال رای گیری برای

Political Activism
unsplash.com

در انتخابات به خصوص انتخابات مقدماتی ما اغلب انتخاب کنید حمایت از ما بر اساس حزب سیاسی اولویت و یا آنچه که ما در مورد نامزدها. دانستن سیاست های نامزدها برنامه ریزی برای پیاده سازی در آلاچوا ایالت فلوریدا و یا ایالات متحده همراه با بودن یک فعال سیاسی رای دهندگان به جای منفعل یکی. انتخاب های خود را ممکن است بر آینده UF. برای انجام این کار استفاده از وب سایت های مانند ballotpedia.org به تحقیق نامزدها برای دفتر در حال اجرا در منطقه خود را. هنگامی که بر روی سایت با کلیک بر روی "آنچه در رای گیری خود را" جستجو و آدرس خود را. آیا فقط تکیه بر روی یک وب سایت. پیدا کردن منابع دیگر.

3. خواندن انواع منابع خبری

Political Activism
unsplash.com

اقامت تا تاریخ در حوادث ملی همراه با تصمیم گیری آگاهانه در روز انتخابات. در سن جایگزین حقایق و اخبار تعصب اجرا می شود amok در هر دو احزاب سیاسی و ارتشاح حتی بیشتر تاسیس منابع خبری. برای مثال دانشگاه, بودجه باقی مانده است موضوع بحث در دولت فدرال به طور مستقیم تحت تاثیر UF دانش آموزان است.

برای به دست آوردن یک هدف چشم انداز در مشکلات کشور ما را هم به دیدن دیدگاه های مختلف انتشارات و آنچه آنها می گویند در مسائل خاص. "من سعی می کنم به خواندن انواع منابع خبری, به خصوص در سطح محلی" گفت: UF ارشد و تعامل مدیریت ویرایشگر مستقل فلوریدا تمساح الهام Feliciano. "همه متفاوت روزنامه ها ممکن است شبیه داستان اما همه آنها در حال رفتن به زوایای مختلف که آنهایی که دیگر نمی ممکن است فکر یا منابع مختلف." روزنامه خواندن آنلاین یا چاپ نمی کند نیاز به یک بخش بزرگی از روز خود را. کنار نیم ساعت یا بیشتر فقط به خواندن چند مقاله در چه خبر است در جهان است.

4. نگه دارید تا با اخبار محلی و مشکلات

flickr.com

تغییر شروع می شود در بالاترین سطح. ملی تغییر همه آغاز می شود با جامعه. مشکلات رو به گینسویل نیوبری و یا آلاچوا تبدیل فوری مشکلات شما روبرو هستند. به عنوان یک فعال سیاسی دانشجویی در هر یک از این شهرستانها به ابتکار بر شما می افتد به می دانم که مشکلات UF دانش آموزان صورت. روزنامه ها مانند مستقل فلوریدا تمساح یا خورشید گینسویل نگه داشتن دانش آموزان مطلع رهبران محلی تصمیمات و انتخابات است. این مقامات باقی می ماند در دست است. جلسات عمومی برگزار شده توسط شهر گینزویل کمیسیون رخ می دهد هر هفته از طریق teleconferences و یا ویدئو کنفرانس. صدای نظرات خود را و یا نگرانی در مورد جامعه در alachuacounty.ما.

5. عضویت در کالج UF دموکرات

Political Activism
facebook.com

اگر شما در شناسایی بیشتر با حزب دموکرات عضویت در کالج UF دموکرات (UFCD). این سازمان فراهم می کند فرصت برای دانش آموزان به حمایت از نامزدهای دموکرات در حال اجرا در سطح محلی و ملی. "من می خواهم بگویم این مقدار از نامزدهای ما در جلسات ما بسیار منحصر به فرد" UF تاریخ و کالج دموکرات' مدیر روابط عمومی Trey Hemmond گفت. "این یک فرصت برای صحبت کردن با طیف گسترده ای از محلی و دولتی در سطح نامزدها در یک محیط گروه. این سطح تماس را با پتانسیل نمایندگان است که شما واقعا نمی توانید از بسیاری از سازمان های دیگر." کالج دموکرات نگه ثبت نام رای دهندگان در جداول خود را در Turlington پلازا.

اگر شما با شناسایی LGBTQ+ جامعه Latinx جامعه مدافعان حقوق زنان و یا فعالان محیط زیست شما می توانید پیوستن به هر یک از UFCD را در قفقاز به نمایندگی از این گروه های ذینفع. برای مثال در تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 اعضای UFCD با حضور زوم کنفرانس با پیشرفت فلوریدا موسسه آموزشی نمایندگان که در آن نمایندگان رهبری بحث در زنان مراقبت های بهداشتی و آینده حقوق باروری.

6. پیوستن به نقطه عطف ایالات متحده آمریکا در UF

Political Activism
facebook.com

اگر نظرات خود را در نوسان بودن بیشتر به محافظه کار نمایش در انتهای دیگر این طیف سیاسی نگاه هیچ بیشتر از نقطه عطف ایالات متحده آمریکا در UF. نقطه عطف ایالات متحده آمریکا با این نسخهها کار به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی بر اساس اصول بازار آزاد و اقتصاد و حقوق فردی و محدود دولت است. "آنچه واقعا مهم برای دانش آموزان است برای پیدا کردن یک گروه و یا جامعه مانند نقطه عطف" کارتر گفت. "شما پیدا کردن یک گروه از دوستان شما می توانند یاد بگیرند از." هر ترم نقطه عطف ایالات متحده آمریکا ویژگی های سخنران اصلی رویدادها با چهره های محافظه کار مانند چارلی کرک بنیانگذار نقطه عطف و گراهام آلن جانباز و میزبان عزیز امریکا پادکست. کلیدی حوادث به دانش آموزان فرصتی برای پرسش و شرکت در گفتمان سیاسی با رهبران محافظه کار جنبش است.

7. نوشتن به فلوریدا سیاسی را نقد کنید.

Political Activism
facebook.com

UF دانش آموزان اجرا و کمک به "فلوریدا سیاسی بررسی است." این تنها ایجاد یک پلت فرم برای هر دانش آموز به گزارش رویدادهای جاری در سطح محلی و ملی به مرحله. دانش آموزان همچنین صدای نظرات خود را در یک هفته نظر ستون. "هر کسی که می خواهد به کمک ما با آنها کار می کنند و آنها را آموزش چگونه به نوشتن مقالات" گفت: Kaitlyn Salyer این Editor-in-Chief در فلوریدا سیاسی بررسی و UF ارشد. "ما مردم را تشویق به نوشتن در مورد زادگاه خود را در فلوریدا پس از آن نمی باید در مورد Alachua County است. این آزادی برای نوشتن آنچه که آنها می خواهند در فلوریدا حوزه سیاسی چیزی است که ما نمی بینیم که اغلب." امکان استفاده از این نشریه برای شروع یک گفتگو در مورد مشکلات خود را تحت تأثیر جامعه و درک نبض دانشجویی صدای.

8. پیوستن به دموکراسی مهم است

Political Activism
facebook.com

اگر خود را در موضع سیاسی آبشار در جایی در وسط نگاه دورتر از دموکراسی مهم است. دموکراسی مسائل غیر حزبی سازمان دانشجویی, زمان اختصاص داده شده برای دفاع از پایان شرکت های بزرگ بودجه در دولت فدرال و پیشبرد حقوق رای دهندگان. این سازمان به نظر می رسد برای فعالیت سیاسی دانشجویان در دانشگاه فلوریدا که هنوز هم باور آرمان خالص دموکراسی. در ماه آوریل گذشته UF فصل برگزار می شود یک دانش آموز تاون هال جلسه به آموزش دانش آموزان در خصوصی تامین مالی در مبارزات انتخاباتی و ترویج دانش آموز رای دادن در انتخابات محلی است. این سازمان دانشجویی ارائه می دهد پرداخت می شود کارآموزی و فرصتی برای سازماندهی اقدام مبارزات برای حفظ یک دموکراسی واقعی.

9. عضویت در انجمن ملی برای پیشرفت مردم رنگی

Political Activism
facebook.com

در پی مرگ جورج فلوید Ahmaud Arbery, Breonna تیلور الیاس McClain و بیش از حد بسیاری از اهمیت حمایت از سازمان در برابر نژادپرستی نگرانی هر فعال سیاسی ، انجمن ملی برای پیشرفت رنگین پوست (NAACP) می ایستد در خط مقدم مبارزه با نابرابری و بی عدالتی در هر جنبه از جامعه از آموزش و پرورش به پلیس سیاست. "من فکر می کنم آنچه باعث می شود NAACP فصل در UF متفاوت است ما نمی حمایت از هیچ نامزد و یا هر گونه وابستگی سیاسی" گفت: Mackintosh یواخیم رئیس UF NAACP و UF ارشد. "ما فقط می خواهم به زندگی دانش آموزان در دانشگاه فلوریدا بهتر است." همچنین آخرین Juneteenth های UF فصل میزبان "مارس برای زندگی ما" در محوطه دانشگاه. در این رویداد شرکت کنندگان در راهپیمایی به J. J. فینلی مدرسه ابتدایی که UF فصل کمک به تغییر نام با توجه به اسم این کنفدراسیون خبر داد.

10. گوش دادن به نظرات دیگران

political activism
unsplash.com

با تنوع سیاسی در حال حاضر در دانشگاه فلوریدا نظرات ضد و نقیضی را می توانید از همه فعال سیاسی دانش آموزان است. رد دیگران نظرات سیاسی خود را بر اساس اولویت به نظر می رسد به رفتن دست در دست با ماندن فعال سیاسی. فقط به عنوان ثبت نام رای به ماندن آگاهانه و تصمیم گیری که شما برای رای دادن نیاز به تلاش است. بدون هیچ تلاشی می رود به برچسب زدن احزاب مختلف به عنوان دشمن. اختلاف نظر در مورد سیاستمداران و سیاست طاعون آزادی اندیشه و گفتار اما اختلافات نباید منجر به سقوط ما.

خشونت پلیس این COVID-19 بحران و شعارهای مرتکب رهبران ما ما تشدید خشم و dividedness. ما را فراموش کرده و برای دیدن هر یک از دیگر مانند مسافران در همان قایق است. ما فراموش کرده که چگونه به گوش دادن. ما هویت شخصی و زندگی تبدیل به سرمایه گذاری در عقاید سیاسی ما به جای تحقق چشم انداز سیاسی تغییرات در طول زمان. چالش خود را به روش استدلال با همدلی و یک ذهن باز. گفتمان سیاسی چالش باورهای خود و ایجاد درک خود را به عنوان یک فعال سیاسی رای دهندگان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن