10 راه برای صمیمی و بدون داشتن رابطه جنسی

در یک روز و سن که در آن تاسیسات فرهنگ تبدیل شده است و نیروی محرکه از روابط صمیمی در دانشگاه می توان آن را دشوا

توسط ATSHNEWS در 20 خرداد 1399

در یک روز و سن که در آن تاسیسات فرهنگ تبدیل شده است و نیروی محرکه از روابط صمیمی در دانشگاه می توان آن را دشوار است برای افراد جوان به افتراق بین جنسیت و مناسب صمیمیت. حقیقت این است که ما نیاز به پیدا کردن صمیمیت در روابط عاشقانه; صمیمیت می آید در انواع اشکال. آن را در حال حاضر در تمام جنبه های یک رابطه, اگر چه ما اغلب مرتبط کلمه ، روابط سالم ترکیب صمیمیت در تمام این حواس کلمه است.

بررسي فايلهاي 10 راه برای تبدیل شدن به صمیمی با کسی که در روانی و عاطفی و راه های, به عنوان مخالف به فیزیکی.

1. به هر یک از دیگر داستان در مورد کودکی

leighton meester chuck GIF
giphy.com

به یاد داشته باشید زمان قبل از اینکه شما را ملاقات مهم دیگر خود را? گاهی اوقات این می تواند احساس عجیب و غریب به فکر می کنم به زمان قبل از شما آنها را می دانستند اما حقیقت این است که شما به احتمال زیاد رفته اکثر زندگی خود را بدون آنها. که آیا آنها رنگ یک عکس از یک احمقانه بدرفتاری کودک و یا بی دست و پا قبل از نوجوان در مدرسه, علاقه عشق جدید خود را دوست دارم به دانستن آنچه که شکل شما به شخص شما امروز. "ما همچنین storytimes از زمان به زمان. من از او بخواهید به من بگویید یک داستان در مورد ما و یا در مورد دوران کودکی خود را, و من دوست دارم که به خاطر من به دیدن دنیا را از طریق چشمان خود را" دانشگاه جورج واشنگتن Junior Fabiana Avendano گفت. با درخواست مهم دیگر خود را به باز کردن در مورد تجارب گذشته خود را, شما می توانید درک کنند که چرا آنها عمل می کنند و چه تجربه های ساخته شده شخصیت خود را.

2. طبخ یا پخت با هم

آنچه شایان ستایش تر از نمونه تولیدات خود را با هم ؟ همکاری با یکدیگر برای ایجاد یک دستور العمل جدید اجازه می دهد تا شما را به تمرکز بر مشارکت خود را. شما هر دو نیاز به همکاری با یکدیگر به منظور ایجاد چیزی خوشمزه است. در انجام این کار, شما در یادگیری خود سازگاریجدایی ناپذیر از جنبه های یک رابطه است. احساس رایگان برای به دست آوردن اهل تفریح و بازی و سرگرم کننده را! سعی کنید از یک دستور از دوران کودکی خود را که آیا آن مورد علاقه خود را Tollhouse شکلات تراشه کوکی ها و یا مادر خود راز سس پاستا. در حالی که شما در حال پخت و پز خود را بگویید مهم دیگر این که چه مواد غذایی وسیله ای برای شما به عنوان شما طبخ.

3. رفتن برای پیاده روی

taking walk gif
giphy.com

برای برخی از دلایل ناشناخته در حال رفتن به یک پیاده روی با کسی که معمولا منجر به مکالمات است که ما نمی تواند در جاهای دیگر. عاشقانه قدم زدن در ساحل و یا در محله خود است. پارک های محلی یک محل عالی برای شروع است. شما می توانید راه رفتن در اطراف یک زمین بازی یا پارک سگ و یا خارج از منطقه راحتی خود و شجاع تر و خائنانه پیاده روی یک کوه و یا در جنگل. و در حالی که شما راه رفتن توقف در طول راه برای لذت بردن از منظره و طبیعت است. دست نگه دارید و فقط صحبت کنید. شما هرگز نمی دانید که در آن گفتگو خواهد شد و شما می توانید لذت بردن از هر یک از دیگر بدون وقفه شرکت.

4. یک بازی برای رسیدن به می دانم که دیگر

rachel and chandler gif
giphy.com

نه 20 سوال است. پیدا کردن یک بازی است که شامل هر دو شما. شما می توانید سعی کنید از یک مجموعه ای از 36 سوالات منتشر شده توسط نیویورک تایمز است که به شما اجازه می دهد به بازجویی از فرد دیگری در یک نیمه-نوع راه در حالی که اجازه می دهد تا شما را به واقعا به به می دانم که او و یا او. "شما می توانید جست و خیز گذشته بحث کوچک واقعا سریع به طوری که آنها خوب می خواهم که در بین فاز زمانی که شما در حال گرفتن به کسی اما شما واقعا نمی دانید که آنها را به خوبی به اندازه کافی" دانشگاه جورج واشنگتن junior میرا Zelle گفت. احساس رایگان به طور خود به خود خود را بپرسید جدید کمال برخی از سوالات تصادفی برای پیدا کردن خود را در زندگی. شما همچنین می توانید سعی کنید به کمک طلب کردن از چند نفر از دوستان سعی کنید یک بازی کلاسیک تخته برای دیدن چگونه شما علاقه جدید در تعامل با دیگران و همچنین به عنوان چگونه او در نقش یک بازی است. شما می توانید اطلاعات زیادی در مورد یک شخص بر اساس درخواست به ظاهر تصادفی سوالات مانند آنچه در نظر آنها به منزله یک تاریخ کامل.

5. به اشتراک گذاری موسیقی

music gif
giphy.com

مختلف موسیقی سلیقه? هیچ مشکل. در واقع شما می توانید با استفاده از آن به عنوان یک فرصت برای گسترش هر یک از دیگر افق و رشد نزدیک در روند. به سادگی به اشتراک گذاری آهنگ های مورد علاقه خود و هنرمندان با یکدیگر و یا رفتن مایل اضافی و ایجاد یک کل لیست پخش. شنیدن این شعر صحبت می کنند که به مهم دیگر خود را به شما یک معامله بزرگ در مورد این که او یا او در داخل است. موسیقی بسیار صمیمی طعم است که هر یک از ما دارای; اما باز در مورد آن به یکدیگر قطعا اجازه می دهد تا شما را به می دانم که هر یک از دیگری بهتر است. در حالی که شما لذت بردن از موسیقی پاپ و دیگر قابل شما ممکن است ترجیح می دهند راک یا رپ. باز کردن ذهن خود و کشف چیزی جدید چه می شود که کلاسیک توسط Fleetwood Mac یا جدیدتر مسائل توسط خالد. هنگامی که شما به اشتراک گذاشته اند خود را در لیست پخش شما حتی ممکن است پیدا کردن یک آهنگ یا آلبوم که شما هر دو لذت بردن از.

6. کار کردن با هم

Lizzo workout gif
giphy.com

گرفتن یک حوله و عرق آن را با هم. سعی کنید به از طریق شکستن هر گونه ناامنی مانع و پیوستن به دیگر قابل توجه خود را برای یک تمرین که آیا شما تصمیم به رفتن با جریان ملایم کلاس یوگا یا یک بازی رایانه جلسه. "وجود دارد مطالعات نشان می دهد که بیشتر زمان شما صرف با کسی که شما کشیده می شوند و یا به جذب بیشتر آن احساسات را افزایش دهد. توسعه جاذبه همراه با بیشتر قرار گرفتن در معرض" کلگیت دانشگاه اتان فریدمن گفت. خود مهم دیگر شما برای پیوستن به این زندگی روزمره و شما ممکن است دریابید خودتان پیوند بیش از هل دادن یکدیگر به حد. انگیزه هر یک از دیگر به کار سخت تر و غلبه بر ناامنی منجر به یک رابطه سالم به معنای واقعی کلمه و ظاهرا.

7. FaceTime آنها را به طور غیر منتظره

alexis schitts creek gif
giphy.com

هنگامی که شما جدا, پیام کوتاه تنها شما می شود و تا کنون. غیر منتظره FaceTimes اجازه می دهد تا شما را به دیدن شخص دیگر در زمان واقعی. به عبارت دیگر تکنولوژی در واقع ممکن است به شما اجازه می دهد برای پیدا کردن حالت های دیگر از صمیمیت از طریق ارتباطات است. "متفاوت است زمانی که شما در واقع شنیدن صدای فرد و تن; آن را احساس می کند خیلی بیشتر واقعی" دانشگاه جورج واشنگتن Junior Luah Pagliuso گفت. شما ممکن است گرفتن مهم دیگر خود را خاموش گارد و قرار دادن یک لبخند بر روی صورت خود. و اگر آنها در حال انجام چیزی است که شما می توانید بپرسید که چه چیزی در مورد آن. گاهی اوقات ما فراموش می کنیم که ما توجهی دیگران به زندگی در خارج از us; پیدا کردن آنچه که سرگرمی آنها را زمانی که آنها لازم نیست که شما در اطراف.

8. اویختن با هر یک از دیگران' به دوستان

jim and pam the office gif
giphy.com

آشنایی با دیگر قابل شما دوستان یک جنبه جدایی ناپذیر از هر رابطه است. به شما خواهد آموخت که چگونه مهم دیگر خود را با اعمال خود و یا دوستان خود را. از همه مهمتر شما در مورد این نوع از مردم او را احاطه کرده خودش همیشه با. انتخاب کردن برای یک شب در فیلمبازی بولینگ یک روز در ساحل و یا حتی چیزی به عنوان ساده به عنوان یک گروه شام; چیزی را انتخاب کنید که فشار پایین و شما تمام خواهد شد و پیدا کردن لذت بخش است. به علاوه شما می توانید پیدا کردن داستان های خنده دار در مورد کمال خود.

9. DIY Craft برای هر یک از دیگر

crafts
giphy.com

هنگامی که شما به سادگی برای شخص دیگری و یا نوشتن به او نامه شما باید این فرصت را به می گویند آنچه که شما ممکن است هنوز رتبهدهی نشده است باید اعتماد به نفس در فرد می گویند. "اخیرا من فرستاده او مجموعه ای از 25 مینیاتوری نامه سازمان به پنج دسته بندی ها: لیست (سطل لیست رستوران ها برای بازدید و غیره.), خاطرات جوک, نقاشی و عشق است. من عاشق دانستن است که زمانی که او باز می شود کسانی که یک یا دو حرف در هر روز به او لبخند می زند. در نگه داشتن مکالمه جالب و همیشه داشتن چیزی برای نگاه به جلو به او و من حفظ و ساخت روانی و عاطفی غیر فیزیکی صمیمیت" دانشگاه جورج واشنگتن junior ایزابلا DiRussa گفت. هیجان زده به در نقش دهنده و خود را bae خواهد بود هیجان زده به دریافت خواهید کرد. فکر می کنم: یک شیشه پر از یادداشت به دیگر خوشحال mod خپل کولاژ از عکس های شما دو یا vibes که شما لذت بردن از یک نقاشی از شما دو یا جایی است که شما و یا چیزی به عنوان ساده به عنوان یک دستبند.

10. خواندن یک کتاب با هم

riverdale gif
giphy.com

پیدا کردن و به اشتراک گذاشتن یک ماجراجویی جدید در صفحات یک داستان می تواند به شما نشان دهد چه دیگر برخوردار است. روابط خود را به یک شخصیت و چگونه آنها را لذت بردن از یک داستان می تواند اجازه می دهد تا شما را به ارتباط و پیدا کردن یک موضوع جدید برای بحث فکری است. "این مورد واقعا دانستن یک فرد قلب و اجازه می دهد آنها را به شما می دانید که در همان راه. هنگامی که یک رابطه تکامل می یابد به که حتی ساده ترین چیزها می تواند احساس صمیمی و خاص" دانشگاه جورج واشنگتن ارشد Kaitlin Azevedo گفت. گرد هم آمدن و بحث در مورد یک بخشی از یک داستان شما هر دو خوانده شده اجازه می دهد تا شما را به نزدیک جدا کنید هر یک از دیگر ذهن است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب