10 چیزهایی که Gators در دست در مورد پردیس-زندگی در حالی که در قرنطینه

گرم کهربا آفتاب است و تنظیم بیش از این خالی دانشگاه فلوریدا یک بار دیگر. باتلاق بوده است بنابراین هرگز آرام. ب

توسط ATSHNEWS در 28 فروردین 1399

گرم کهربا آفتاب است و تنظیم بیش از این خالی دانشگاه فلوریدا یک بار دیگر. باتلاق بوده است بنابراین هرگز آرام. به جیغ کشیدن صدا از اسکوتر تبدیل به سکوت و ما Gators مجبور به اجتماعی فاصله زمانی بیشتر خواهد بود و نه در اجتماعی, نوشیدن, خوردن و اجتماعی. پایه دیوار اتاق خواب خود را در خانه پدر و مادر نیست کاملا نسبت به نارنجی و آبی که UF دانش آموزان به دیدن استفاده می شود. باتلاق با صبر و حوصله منتظر روز تا پر شده است زندگی دوباره است. ما همچنان به شمارش پایین روز تا زمانی که ما از این Coronavirus هرج و مرج است.

UF دانش آموزان یاد آنچه آنها را از دست ندهید بیشتر در مورد خود را فریبنده پردیس زندگی.

1. داشتن اواخر شب جلسه مطالعه در کتابخانه UF

Things Gators Miss
unsplash.com

برای اولین بار در این لیست است که احتمالا چیزی است که شما هرگز یک دانشجوی کالج می گویند تا زمانی که در حال حاضر آنها از دست مطالعه است. معلوم است خیلی در مورد تحصیل در آن را به عنوان گرفتن یک وانیل اسپرسو از استارباکسپیدا کردن یک گوشه دنج و خنک کننده خود را با دوستان در UF کتابخانه غرب یا Newell. تحصیل خود را در خانه پدر و مادر و یا خود را گینسویل آپارتمان است همان تجربه است. شما لازم نیست که دوستان شما وجود دارد و شما را تشویق هنگامی که شما در حال آماده به رها کردن و تماس با آن یک شب. "من از دست این ترین دلیل ما همیشه ایجاد انگیزه به مطالعه و کار ما انجام شود" گفت: Yanelis Fundora یک UF junior. اواخر شب جلسات مطالعه فقط در همان زمانی که شما در حال حاضر در حال نفرت انگیز در یک کتابخانه دانشگاه.

2. زندگی یونانی

عکس از فضل Zdravko

در حالی که نشسته در فصل جلسات نیست ساخت این لیست حلق آویز کردن با خواهر خواهری است. آنا Eatherly عضو کاپا آلفا و تتا نتواند خوردن وعده های غذایی در خانه خواهری با خواهر او که در آن او خواهد بحث را به گروه های مختلف که در آمد برای ساعت. "این چنین یک راه خوب برای پراکندن و آرامش مهم نیست که چقدر در روز بوده است" گفت: فضل Zdravko UF دانشجوی سال اول و عضو دلتا گاما. Zdravko reminisces در حافظه مورد علاقه با خواهر او بود که او را نشانه شب یک رویداد برای کسی که در حال گردش است 21. "انرژی نور است و این مرا بسیار خوشحال...," او گفت:. "من فقط فکر می کنم آن عهد به اوراق قرضه ایجاد شده از طریق بودن در خواهری زندگی است."

3. در کسانی که روزانه مراحل

Things Gators Miss
unsplash.com

اگر شما مشتاق بدنسازی, عضو شدن در مرحله روزانه از سالن به J-مدرسه ممکن است خود را تنها شکلی از ورزش است. در حال حاضر هر دو از کسانی که همه چیز خود گرفته اند و از ما دور gators به عنوان یک نتیجه از COVID-19. UF دانش آموزان از دست احساس آرامش خورشید در برابر پوست خود را به عنوان آنها راه می رفت و از کلاس در محوطه دانشگاه. امیلی نمدی', UF ارشد می گوید: چیزی که مورد علاقه او در مورد پردیس زندگی بود غوطه ور شدن در مناظر زیبا, گوش دادن به موسیقی و صرف وقت با خودش در حالی که راه رفتن. "من نمی باید یک روروک مخصوص بچه ها و من دوچرخه به سرقت رفته بود پس از پیاده روی اصلی بود راه من در اطراف پردیس" گفت: Felts.

4. گرفتن یک استراحت مطالعه در باتلاق مسکو قاطر

Things Gators Miss
instagram.com

به عنوان یک علم مواد و مهندسی, عمده, سردرد ملزم به اتفاق می افتد به خصوص زمانی که شما صرف چهار ساعت در UF غرب خواندن همان فرمول بارها و بارها. اما کندال Hiatt UF ارشد تا به حال فقط برای درمان است که قبل از دانشگاه تعطیل. Name cannot be blank عزیزان در نظر گرفتن مطالعه می شکند در باتلاق رستوران سفارش مسکو قاطر و گرفتن برخی از مواد غذایی خوشمزه. Name cannot be blank معتقد است که درمان مناسب به پشت او متمرکز و پایان کار. در حال حاضر او مطالعات در خانه اش در اویدو FL گم که آتشین زنجبیل نوشیدنی همراه با بقیه UF دانش آموزان است. "من در دست داشتن این مطالعه ، در حال حاضر من آن را معامله آن را برای شراب با مادر" گفت: Hiatt.

5. شراب شب و کارشناسی

Things Gators Miss
giphy.com

"خلبان پیت" نیست پیدا کردن عشق واقعی خود را در این سال فصل لیسانس و نه خواهد UF دانش آموزان به عنوان آنها همچنان در گیر شده است. درست مثل چگونه نمایشی پیتر فصل بود, دختران و بچه ها از UF هستند به طور چشمگیری از دست رفته خود را شراب شب. آیا مورد علاقه خود را است شراب سرخ یا شراب سفید, تماشای لیسانس شد و یک نفس هوای تازه. به عنوان یک نتیجه از COVID-19 ما هیچ شراب و شب و بدون عشق. "وجود دارد هیچ چیز بهتر از با هم بودن نوشیدن شراب و خوردن پنیر و جیغ در تلویزیون گفت:" هایلی شواب اخیر UF گراد.

6. تماشای آفتاب مرحله نهایی مسابقات

Things Gators Miss
giphy.com

UF ورزشی وجود دارد هیچ چیز مانند آنها و در حالی که در قرنطینه دانش آموزان آنها را از دست ندهید بیشتر از همیشه. در حالی که فوتبال را شروع نمی کند تا زمانی که سقوط سافت بال و بیس بال و بسکتبال فصل قرار بود به هنوز هم در جریان است. پس از coronavirus زده جهان ورزش, مارس جنون همراه با بسیاری دیگر از بازی ها و مسابقات لغو شد. آن را نه تنها تاثیری بر بازیکنان اما UF دانش آموزانی که عاشق تماشای ما Gators در بازی. "من به یاد داشته باشید صحبت کردن با پدر من در طول رخصتی بهار گفتن او چگونه هیجان زده بودم برای رفتن به یک بازی بیس بال... گفت:" راشل روزنبلوم یک تازه وارد در UF.

7. تعامل با اساتید

Things Gators Miss
giphy.com

شما از دست رفته خود را استادان? ما بیش از حد. در این مرحله دانش آموزان فقط شمارش پایین روز که در آن آنها که چهره به چهره تعامل دوباره. به جای بیدار شدن از خواب با دیدن چهره ما اساتید و همکلاسی های در سخنرانی های دانش آموزان را مجبور به برقراری ارتباط از طریق زوم و ایمیل. نه تنها آن را تحت تاثیر دانشجویی زندگی اجتماعی اما نمرات به عنوان به خوبی. خوشبختانه شگفت انگیز ما در دانشگاه ها و ارائه مطلوب و رضایتبخش درجه بندی که صورت گرفته بسیاری از استرس از شانه دانش آموزان. اما آنها نمی توانید صبر کنید تا زمانی که آنها در محوطه دوباره در پاییز و یا به طوری که آنها امیدواریم.

8. بازی بسکتبال در داد و بیداد کن است

Things Gators Miss
giphy.com

UF دانش آموزان به شدت از دست رفته بازی بسکتبال در داد و بیداد کن خزنده در midtown. دانش آموزان ممکن است به عنوان به خوبی به عنوان نهایی Lebron James, اما آنها دست از رقابت دوستانه بین خود drinking buddies. دانش آموزان عشق تیراندازی برخی از پرتال تخصصی اولی در یک قضاوت-منطقه آزاد. "وجود دارد برخی از اکشن پوشیدن لباس در Rowdy را نمی شود شگفت زده اگر شما sauced گفت: Erik فرناندز یک UF سال پنجم و داد و بیداد کن کارمند. رقابت بین بچه ها و دختران موثر است.

9. کلیسا در محوطه دانشگاه

Things Gators Miss
unsplash.com

برای برخی از دانش آموزان رفتن به کلیسا بهترین راه برای پیدا کردن انگیزه از طریق انجیل و تعامل با همکار مذهبی همسالان. UF دارای چندین دانشگاه کلیساها است که همه دانش آموزان خوش آمدید به بخشی از. COVID-19 تعطیل کرده است در پردیس کلیساها و همه آنهایی که در اطراف گینسویل. دانش آموزان از دست رفته خود انگیزشی خدمات و مذاکرات. Kaitlin Applegate UF junior, عضو Gator زندگی مسیحی (GCL) در محوطه دانشگاه. او نتواند در جامعه عبادت و لحظات خاص که در آن او به تجربه دوستان پذیرش عیسی مسیح در زندگی خود را. "کلیسای من است و انگیزه من" گفت: Applegate.

10. حال یک پروانه اجتماعی در اجتماعی فاصله

Things Gators Miss
giphy.com

این که آیا آن را تحصیل با هم, حضور در رویدادهای ورزشی, مهمانی, در چربی و یا داشتن یک شب شراب برای لیسانس, بالاتر از همه, UF دانش آموزان از دست دوستان خود بیشتر است. اجتماعی فاصله سخت شده است و ما می دانیم که شما با عجله دست مادام العمر رفقا شما استفاده می شود برای برقراری ارتباط با هر روز. فقط به یاد داشته باشید که خود قربانی است صرفه جویی در زندگی می کندو شما خواهد شد به مهمانی با دوستان خود را قبل از شما آن را می دانم.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن