10 مطالعه نقاط دیگر از این کتابخانه در دانشگاه واشنگتن

کتابخانه های دانشگاه تجسم یک نوع منحصر به فرد از جهنم. شما در حال احاطه شده توسط محروم از خواب دانش آموزان پرت

توسط ATSHNEWS در 24 اردیبهشت 1399

کتابخانه های دانشگاه تجسم یک نوع منحصر به فرد از جهنم. شما در حال احاطه شده توسط محروم از خواب دانش آموزان پرتاب پشت نوشیدنی های کافئین دار مانند آن ها کار خود را. یک دختر بچه در روی میز در کنار شما بی سر و صدا sobs بیش از همان شیمی مشکل او مشغول به کار به مدت سه ساعت. احساساتی بهانه ای برای یک ماشین تلوان خالی است و علاوه بر آن استارباکس frappuccinos که طعم مانند دیابت در یک بطری است. پس از چند ساعت در این روح مکیدن محل رها کردن به نظر نمی رسد مانند بدترین گزینه است. گاهی اوقات یک تغییر ساده در مناظر خود را نگه می دارد مطالعه خرد کردن مثبت و سازنده است.

اتمام این 10 گزینه مناسب در دانشگاه واشنگتن است.

1. کافه Solstice

pixels.com

واقع در انتهای جنوبی خیابان این شایان ستایش کافه محل مناسب برای راه اندازی فروشگاه برای یک مدت طولانی بعد از ظهر از نوشتن مقاله. "در Odegaard [مدیر کتابخانه] من می تواند یک "من یک تازه وارد در اعتبارات' زیستی عمده و یا "من باید به این احمق کلاس برای تنوع اعتباری کسب و کار عمده frat پسر" دانشجوی سال اول کسیدی Schilling گفت. "در کافه Solstice من فقط همان پرنیان و انرژی از مردم در اطراف من." آنها 10/10 لیست پخش است که به عمده Lo-Fi مطالعه ضربان vibes و صنعتی خود را در عین حال استقبال از طراحی تقریبا جواب شما را احساس به عنوان اگر شما یک کار بسیار پیچیده بزرگسالان که در مورد به برخی از کسب و کار حرفه ای بر روی لپ تاپ شما.

منو میدارد: کبابی و پنیر و گردو کوکی ها شکلات تراشه

2. تخته سنگ قهوه سرخ

pixels.com

برگزاری یک جایگاه ویژه ای در قلب من به عنوان یک علاقه شخصی تخته سنگ کاملا مظهر ایده کلاسیک سیاتل کافی شاپ. شیک, داخلی, حداقل, جمعیت و قیمت مقرون به صرفه در میان بسیاری از ویژگی های است که شما می خواهید به نگه داشتن به آینده را. بهترین چیزی که آنها برای ارائه در نظر فروتن من? موسیقی. Frank Ocean SZA دانیل سزار و دیگر هنرمندان به طور یکسان اشغال aux وتر به صورت روزانه. من حتی نمی نیاز به آوردن من هدفون زیرا آنها همیشه من رو تحت پوشش با مطلق bangers.

منو میدارد: شکلات بادام کروسانت و سرد Matcha اسپرسو

3. آقای غرب کافه بار

pixels.com

معروف شناخته شده به عنوان پایه صبحانه ای برای تمام UW خواهری دختران رستوران نیز یک انتخاب عالی برای ضربه زدن برخی از تکالیف. "من عشق مدرن آن محیط و آنها ستارگان آووکادو توست" گفت: دانشجوی سال اول نوح کشتی فرنگی. "واقعا مناسب و قیمت پایین اگر شما در تو ایجاد کرد به عنوان به خوبی." نرم افزار نکته: این ممکن است بهترین مکان برای راه اندازی کتاب ها و لپ تاپ ها در آخر هفته با توجه به محبوبیت خود را, اما روزهای هفته تا کی باید یک مشکل نیست در همه. علاوه بر آن مجموعه ای کامل از بالا, ناز, از چگونه "سخت" شما در حال مطالعه.

منو میدارد: آووکادو, نان تست, لیموناد نعناع و کبابی پنیر با سوپ گوجه فرنگی

4. Poindexter قهوه

pexels.com

من به معنای واقعی کلمه نمی توانم استرس به اندازه کافی چقدر f—ing سرد این محل است. متصل به لابی های تحصیلات تکمیلی هتل اصلی آن سفارش و منطقه صندلی به نظر می رسد مانند هر دیگر, ناز, کافی شاپ. اما زمانی که شما راه رفتن در گذشته espresso bar وجود دارد یک اتاق بزرگ پر از منحصر به فرد قدیمی از مد افتاده مبلمان و روشنایی خلق و خوی است که به او گتسبی بزرگ انرژی است. قطعا این نوع از جایی که شما می خواهید به پوشیدن یک لاک پشت گردن و سیم-rimmed عینک در حالی که خواندن چیزی شبیه رفته دختر چون شما می دانید آن را بهتر از فیلم (در حداقل پرمدعا راه ممکن).

منو میدارد: کوه بیکن ساندویچ صبحانه و Smashbrowns (امضا)

5. چای Republik

pexels.com

پیاده روی به این محل فقط احساس می کند مانند یک آغوش از مادر بزرگ خود را. "آن را بیش از حد با صدای بلند اما نه به طور کامل خاموش یا" گفت: دانشجوی سال اول Kaylee Mellgren در حالی که توصیف محیط دنج اتاق چای. "من هم واقعا دوست دارم پایین تر در روشنایی وجود دارد چرا که آن را نگه می دارد و من آرام و متمرکز است." اگر وجود ندارد یک تن از مشورت و تعلل کردند و استرس زا تکالیف در دستور کار خود نگاه نکنید برای یک محل برای نگه داشتن خود را آرام طرز فکر در چک. شما باید بدون مشکل در حال سقوط به منطقه خود را به عنوان شما sip خود را بابونه.

منو میدارد: شکلات شمپانزه چای لاته (من یک آبخوری چای که به نوعی شکست تمام نقطه, اما من مطمئن هستم که انتخاب خود را دوست داشتنی است)

6. دانشگاه ایجاد کرد استارباکس

pexels.com

من می دانم که این خطرناکی اساسی اما آنچه که یک لیست در مورد سیاتل بود بدون استارباکس? به علاوه من به شدت از صحبت کردن در مورد دانشگاه ایجاد کرد محل–جلوگیری از این مکان در خیابان در تمام هزینه. این فروشگاه خاص است که واقعا بزرگ با تعداد زیادی از صندلی و پنجره های بزرگ است که به خوبی مشاهده کرد. دانش آموزان هم تنیده شده با بازرگانان زنان خانه دار حومه و حتی افراد مسن, دو فاک, در بعد از ظهر تاریخ تنظیم طراوت صحنه به شما یادآوری می کنند که وجود جهان خارج از محوطه دانشگاه پر از بچه های کالج است. کشیدن نیست آن را 'تا وقتی که شما آن را امتحان کنید.

منو میدارد: این استارباکس. شما باید بدانید آنچه در در این نقطه است.

7. کافه مبارک

pexels.com

حرکت بیش از قهوه–این boba زمان. "من عاشق نور طبیعی و حداقلی زیبایی; این اجازه می دهد تا به من برای من کار انجام شود" گفت: دانشجوی سال اول سابرینا Reilly. "من هم یک حباب بزرگ چای فن و آنها را به انواع خوب حباب چای طعم." مهم ترین چیزی که یاد گرفتم در سال اول من در UW: این دانش آموزان چای حباب بسیار جدی است. پس مبارک است که باید سعی کنید اگر شما به عنوان به آن را به عنوان هر کس دیگری به نظر می رسد.

منو میدارد: عسل, چای شیر با Boba

8. کافه آلگرو

pexels.com

اگر شما به دنبال یک lowkey نقطه با زادگاه احساس نماز خود را پاسخ داده شده است. تن گرم و روشنایی پیر دیوارهای آجری و چوبی میز و صندلی تقریبا شما را فراموش کرده ام شما در وسط یک شهر بزرگ. "ما شروع به انجام آن در سال گذشته بسیار کمی" گفت: junior Natassja Bartle. "خوب است فقط باید کمی قهوه و سپس مربا برخی از کار را به هفته های آینده بار سبک تر است." به یاد داشته باشید در کافه بانوی پرنده که در آن جوجه پرنده در دیدار کایل برای اولین بار ؟ کافه آلگرو یک تف تصویر در مقایسه با. آنها حتی یک طبقه بالا اتاق اگر شما می خواهید برای فرار از سر و صدا در منطقه اصلی. مطمئن شوید که به درخواست برای رمز وای فای قبل از بالا رفتن از راه پله ها ، آموخته است که راه سخت است.

منو میدارد: چای لاته (معمولی, اما این است که صادقانه یکی از بهترین من تا به حال)

9. زشت لیوان

pexels.com

اگر شما بانوی پیر همسایه که دوست دارد به گره و پخت کوکی ها افتتاح یک کافی شاپ این قطعا خواهد بود. "هنگامی که من چیزی است که من واقعا نیاز به انجام, من قطعا ترجیح می دهند برای رفتن به یک کافه چرا که اگر من ترک دانشگاه و صرف شش دلار در یک قهوه, من نمی خواهد اجازه دهید خودم ترک تا زمانی که من چیزی برای نشان دادن برای آن" گفت: دانشجوی سال اول کارولین یابند. هیچ چیز کاملا انگیزه یک دانش آموز کالج مانند ترس از هدر رفتن پول ، زشت لیوان یک انتخاب ایده آل برای صرف پول نقد خود را در نوشیدنی های خوشمزه و تنقلات از cutest گوشه در بلوک.

منو میدارد: سفید قهوه و پنیر کبابی

10. چهار

flickr.com

اگر چه آن را در یک کافه یا رستوران چهار دوست داشتنی است تغییر در مناظر به گرفتن برخی از کار انجام می شود. روزهای آفتابی در سیاتل و چند دور بین هستند بنابراین هرگز چشم پوشی فرصت را به صرف یک بعد از ظهر خیساندن تا برخی از ویتامین D. "من می خواهم بگویم آن را بسیار منحصر به فرد به UW تجربه. وجود دارد بسیاری از مکان های دیگر که در آن شما می توانید غیر روحانی کردن در زیر شکوفه های گیلاس و کار!" گفت: junior Melina Gutierrez. گرفتن یک پتو ادعا می کنند یک نقطه و آمار کتابهای در حالی که توصیف زیبا UW پردیس.گزارش این آگهی

به این نقاط ضربه و شما تضمین شده است برای پیدا کردن حداقل یک جدید رفتن به است که شما از کتابخانه یک بار در در حالی که. برو dawgs.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب