10 راه سفر به شمال غربی دانش آموزان قبل از آنها فارغ التحصیل

بودن در دانشگاه به این معنا نیست شما باید فقط به ماندن وجود دارد. می توان آن را واقعا آسان به بلند شدن در روزا

توسط ATSHNEWS در 3 تیر 1399

بودن در دانشگاه به این معنا نیست شما باید فقط به ماندن وجود دارد. می توان آن را واقعا آسان به بلند شدن در روزانه در پردیس معمول و فراموش نکنید که همه چیز در خارج از دانشگاه انجام شود (به خصوص با دانشگاه به عنوان زیبا به عنوان دانشگاه نورث وسترن). اگر شما می خواهید یک راه برای فرار از عادی روز به روز این 10 سفرهای جاده ای اجازه خواهد داد که شما را به انجام درست آن. با سفر هر دو دور و نزدیک وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای کمک به شما فرار از فشار و شلوغی از اوانستون.

اتمام 1o باید انجام سفرهای جاده ای برای تمام دانش آموزان شمال غربی.

1. ویسکانسین در مقابل نورث وسترن بازی روز:

flickr.com

بزرگ فوتبال 10 برنامه در طول تاریخ قرار می دهد Wisco/NU بازی فوتبال در اواخر ماه سپتامبر درست زمانی که نورث وسترن دانش آموزان به مدرسه بازگشت. با " گربه پشت در دانشگاه و بازگشت از فصل فوتبال, Madison, WI به نظر می رسد نیمی بنفش برای آخر هفته. "این بسیار سرگرم کننده برای دیدن یکی از دوستان خوب من از دبیرستان و برای دیدار با دوستان و بیرون رفتن با او. این tailgates شد بسیار سرگرم کننده به خصوص وقتی که من به یک دسته از شمال غربی دوستان" دانشگاه نورث وسترن دوم جولیا Schumlewitz گفت. تنها دو و نیم ساعت رانندگی هر NU دانشجو باید این را باید انجام دهید قبل از اینکه شما فارغ التحصیل. پک ماشین پر از دوستان و بنفش بازی بعد دنده برای آخر هفته شما را فراموش نخواهد کرد.

دانشگاه نورث وسترن به Madison, WI زمان: 2 ساعت و 27 دقیقه

2. اپل Holler

pixabay.com

سر به اپل Holler به صورت کامل سقوط سفر جاده ای. زمانی که برگ ها شروع به نوبه خود به طلا و قرمز بسته بندی ماشین خود را برای یک روز در باغ سیب. در اپل Holler شما را وادار به سرمایه گذاری در اطراف باغ و دست خود را انتخاب کنید میوه. علاوه بر این وجود یک رستوران و فروشگاه و نانوایی و بیشتر. شما می توانید صرف یک روز تمام از گم شدن در درختان و پس از آن پایان کردن با یک تکه سیب معروف Holler پای. از پردیس, شما می توانید به Sturtevant, WI در کمتر از یک ساعت–یکی از سریعترین academist:: دانشجویان از محوطه دانشگاه. جمع آوری دوستان خود را و آماده شدن برای سفر در روز است.

دانشگاه نورث وسترن به Sturtevant, WI زمان: 59 دقیقه

3. ایندی 500 Snakepit

commons.wikimedia.org

ایندی 500 Snakepit مطمئنا باید صلیب خود را رادار به عنوان یک نورث وسترن ، هر روز یادبود در دانشگاه گروه سازماندهی اتوبوس که به شما پرداخت به دردسر سوار شدن به ایندیاناپولیس موتور جاده سریع السیر. همه نورث وسترن دانشجویان زمین چادر در اردو وجود دارد و از خواب بیدار در سپیده دم سر به جشنواره است. Snakepit یک EDM کنسرت به معنی داشتن تا به حال برخی از بزرگترین نامها در این ژانر مانند Martin Garrix Galantis, Zedd, Steve Aoki و بیشتر. پس از کنسرت همه باعث می شود راه خود را به موتور پیگیری که در آن اتومبیل ایندی رفتن بیش از 200 مایل در ساعت در اطراف مسیر. همواره گفته می شود یکی از بهترین تعطیلات آخر هفته از سال را در شمال غرب شما مطمئن هستید که نمی خواهید به دست این سفر جاده ای.

دانشگاه نورث وسترن به Indianapolis Motor Speedway زمان: 3 ساعت و 11 دقیقه

4. بزرگ 10 قهرمانی

commons.wikimedia.org

این جاده سفر بستگی دارد و در شمالغرب تیم فوتبال فصل, عملکرد, اما برای بسیاری از دانش آموزان در این سفر جاده ای برای لوکاس نفت ورزشگاه به پایان رسید تا بودن فراموش نشدنی ترین تجربه آنها ممکن است به عنوان Wildcats. "وجود دارد بسیار هیجان در اتوبوس زیرا همه ما می دانستیم که چگونه نادر آن برای شمال غربی به یک فرصت بزرگ را به نفع خود 10. راه رفتن در اطراف در این بازی حتی اگر ما آنقدر تعدادشان کمتر توسط ایالت اوهایو طرفداران آن را سرگرم کننده برای دیدن سایر مردم در تمام سنین در پیراهن بنفش و احساس ارتباط و انرژی تمام از شمال غربی طرفداران آوردن" دانشگاه نورث وسترن دوم الا Boscoe گفت. در فصل نشان می دهد از رفتن 9-1 در 10 غرب و 9-5 به طور کلی 'گربه داده شد این فرصت را به بازی بازی های ایالتی اوهایو و Indianapolis Colts' ورزشگاه در مرکز شهر ایندیاناپولیس. اگر چه Wildcats کاهش یافت و به Ohio State Buckeyes, این یک شاهکار است که اکثر دانش آموزان گفت که آنها احساس خوش شانس به حتی وجود داشته باشد.

دانشگاه نورث وسترن به لوکاس نفت ورزشگاه* زمان: 3 ساعت و 15 دقیقه * متفاوت بر اساس که در آن بازی برگزار می شود اما شما باید با سفر به هر کجا که ممکن است.

5. Springfield, IL

Northwestern
unsplash.com

این ممکن است به نظر می رسد مانند یکی از کمتر هیجان انگیز سفرهای جاده ای در این لیست اما اجازه ندهید Springfield, IL شما احمق. اسپرینگفیلد غنی است و سابقه شناخته شده و شما در واقع می توانید ببینید اواخر رئیس جمهور آبراهام لینکلن خانه و gravesite در سفر."من تا به حال بسیار سرگرم کننده رانندگی با دوستان من به Illinois state capitol, Springfield! سفر بود واقعا اما از آن می رود به سرعت با موسیقی خوب و متفاوت بازی ماشین. ما نیز متوقف شد و در امتداد راه های مختلف متوقف می شود استراحت به راه رفتن در اطراف و تنقلات!" دانشگاه دوم Tyce مسیحی گفت. علاوه بر این خانه های ایلینویز' خانه ملت و مقدار زیادی از کارشناسی ارشد-و-پاپ کسب و کار و رستوران ها پایین کشیدن اصلی مانند Saputo است یا نه اتصال. حتی اگر شما لازم نیست که بزرگترین علاقه در تاریخ پایتخت ایالت ایلینوی خانه های برخی از نشانه های مهم و تاریخی بناهای تاریخی است که همه باید ببینید. صرف تعطیلات آخر هفته کاوش در تاریخ های زیبا, ایلینوی.

دانشگاه نورث وسترن به Springfield, IL زمان: 3 ساعت و 28 دقیقه

6. تورنتو می

Northwestern
unplash.com

تلاش برای قرار دادن دندانه در آن حضور دارد ، باور کنید یا نه, تورنتو, انتاریو در کانادا است که بیش از هشت ساعت به دور از شمال غربی محوطه دانشگاه. دور آخر هفته با برخی از دوستان و کشف همه که تورنتو را ارائه کرده است. به عنوان پنجمین شهر بزرگ در شمال امریکا قطعا شما پیدا کردن مقدار زیادی به انجام. آیا توان رفتن به بالای برج CN اسکیت روی یخ در یکی از شهرستان 52 rinks خوردن غذاهای محلی و یا رفتن به یک بار و گرفتن یک نوشیدنی.

دانشگاه نورث وسترن به Toronto, Ontario, می توانید درایو زمان: 8 ساعت و 7 دقیقه

7. آن آربور میشیگان

Northwestern
unsplash.com

آیا شما دوستان در UMich و یا شما می خواهید شانس خود را برای دیدن یک بازی در "خانه بزرگ هر نورث وسترن دانش آموزان باید سرمایه گذاری را به خارج از دانشگاه میشیگان است. ببینید مردم شما می دانید و می خواهید به بازدید اما اجازه ندهید که شما را متوقف از بررسی همه این ناب کالج شهر را ارائه کرده است. شما می توانید راه رفتن در اطراف پردیس ببینید قانون چهار, خوردن معروف Zingerman را دلی و در شب کشف شب زنده داری که UMich را ارائه کرده است. این در خدمت به عنوان یک سفر جاده ای بزرگ–به خصوص اگر شما می خواهید به دنبال یک نورث وسترن تیم های ورزشی و تماشای آنها را بازی در برابر یک نیروگاه بزرگ 10 تیم.

دانشگاه نورث وسترن به Ann Arbor, MI زمان: 4 ساعت

8. Cedar Point

Northwestern
unsplash.com

این یکی برای junkies آدرنالین. Cedar point وقت و زمان دوباره می ایستد به عنوان یکی از بهترین پارک های تفریحی در کل کشور است. خود را زیر لیوانی غلتکی به طور مداوم فشار محدودیت های سنتی ، پارک شناخته شده است برای شکستن رکورد در نظر سوار ارتفاع و سرعت. واقع در شبه جزیره دریاچه ایری آن را می دهد نمایش خیره کننده از تاپس از هر سوار. پیدا کردن برخی از هیجان به دنبال دوستان و درایو را به اوهایو برای این یاد پارک تفریحی.

دانشگاه نورث وسترن به سرو نقطه درایو زمان: 5 ساعت و 1 دقیقه

9. ایندیانا تپه

goodfreephotos.com

اگر شما می خواهید به دور از فشار و شلوغی زندگی در دانشگاه ایندیانا تپه های شنی است که سفر را برای شما. هنگامی که نوبت آب و هوا گرم و ایندیانا, تپه های شنی دارای امتداد ساحل شن و ماسه سفید در مجاورت آبی از دریاچه میشیگان آب. با این حال, اگر شما می خواهید به دور در هر فصل ایندیانا تپه های پارک ایالتی است, مسیرهای پیاده روی, اردو ، کشف تپه های شنی در هر فصل به خارج از شهر برای پیدا کردن برخی از صلح و آرامش در طبیعت است.

دانشگاه نورث وسترن به ایندیانا تپه های پارک ایالتی زمان: 1 ساعت و 17 دقیقه

10. فصلی نسخه: بابا نوئل, ایندیانا,

Northwestern
flickr.com

بله که واقعا نام این شهر است. به دنبال یک راه منحصر به فرد به صرف تعطیلات خود را در فصل? نگاهی به سفر کردن به بابا نوئل, Indiana. اتمام تعطیلات پارک, تعطیلات, جهان است. رفتن به دیدار بابا سر به lakeside کلبه ببینید کریسمس فروشگاه و بیشتر. شهر سرگرم کننده برای تمام سنین به عنوان آن را نیز دارای یک کارخانه شراب سازی و رسومات شما می توانید ببینید. بابا نوئل ایندیانا است در طول سال فعالیت برای کسانی که فقط نمی توانید صبر کنید تا دسامبر.گزارش این آگهی

دانشگاه نورث وسترن به بابا نوئل, ایندیانا, درایو زمان: 5 ساعت و 41 دقیقه

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن