10 مهارت های حل مسئله برای استاد قبل از 30

بی حوصله در خانه ؟ نمی دانم چه چیزی برای انجام با خودتان دیگر از تماشای دوستان در تکرار برای زمان بی حد و حصر

توسط ATSHNEWS در 24 فروردین 1399

بی حوصله در خانه ؟ نمی دانم چه چیزی برای انجام با خودتان دیگر از تماشای دوستان در تکرار برای زمان بی حد و حصر در حالی که شما خواب رفتن بر روی نیمکت ؟ آیا به نفع خودتان–خندق که کاسه بیات پاپ کورن و تغییر روال خود را.

منحرف کردن وقت و انرژی خود را به سمت اضافه کردن به مجموعه خود را از ضروری مهارت های حل مسئله به جای.

اما چرا مشکل حل مهارت ؟

فکر می کنم از "مهارت حل مسأله" را به عنوان وانیل بستنی طعم. به نظر می رسد آنها نه ابتدایی اما نه به عنوان نیمی از آسان به کارشناسی کارشناسی ارشد به عنوان یکی ممکن است فکر می کنم. اغلب اوقات این مهارت های نرم افزاری دریافت نادیده گرفته شده در اولویت برای ساخت یک جامد رزومه و یا تلاش برای مانع به عنوان بسیاری از نقش رهبری به عنوان مثل انسان ممکن است. به زودی ما متوجه آنها واقعا به حساب می آید برای مقابله با مشکلات دست. دستیابی به مهارت های زیر را می تواند به اثبات می شود بسیار مفید در باز کردن پتانسیل کامل خود را در محل کارو یا هر گونه فشار بر عملکرد مبتنی بر محیط اجتماعی پس با دقت بخوانید.

1. مهم نیست که قفل ارتباطات کلیدی است

problem-solving skills
giphy.com

مهم نیست چه حرفه ای شما انتخاب کارفرمایان بالقوه همیشه مقدار توانایی خود را به طور موثر به برقراری ارتباط ایده های خود را و احساسات به دیگران است. این که آیا آن را شامل نوشتن دقت-دقت کنید ایمیل های تولید گزارش پیشرفت یا ارائه دادن در مقابل دفتر کل ارتباطات می تواند گاهی اوقات به نظر می رسد دلهره آور است. اما به یاد داشته باشید شما به تنهایی نیست–بیشتر آمریکایی ها رنج می برند از 'glossophobia' (ترس از صحبت های عمومی) بیش از arachnophobia (بله عنکبوت). ارتباط موثر می تواند نه تنها کمک به حل و فصل مسائل سریع تر و کارآمد اما آن همچنین می تواند در کاهش بالقوه برای چنین مشکلات ناشی در وهله اول.

بنابراین برای جلوگیری از احساس مثل شما بلعیده یک میلیون خزنده-crawlies دفعه بعد از شما خواسته شده به آدرس یک گردهمایی بزرگ با بداهتا سخنرانی پیوستن تقویم–بین المللی سازمان اجرا ارائه زبان عمومی مربیگری برای همه است. و یا یک حرفه ای رایگان نوشتن البته از راحتی تخت خواب خود را به طوری که شما می توانید ضربه 'ارسال' در ایمیل بعدی به رئیس خود را با اعتماد به نفسو بدون نگرانی در مورد دریافت منفعل-تهاجمی نظر در پاسخ.

2. عاطفی هوش عاطفی و هوشمند

Problem-Solving Skills
giphy.com

هر کس می داند که یکی از بچه ها از پشت در دبیرستان که احتمالا فارغ التحصیل کلاس بالا و کمی مرعوب شما با IQ بالا و دانش مورد مبهم پرندگان. شما همیشه می خواست می شود که پسر–تا زمانی که شما متوجه او تا به حال به عنوان هرمیون گرنجر را قرار داده و آن را احساسی ظرفیت یک قاشق چای خوری. شما ببینید توانایی خودتان را در یکی دیگر از کفش و یا حس چگونه مردم در اطراف شما احساس از نشانه های غیر کلامی پیشنهاد عظیم دارایی در هر مشتری رو کار. در واقع هوش هیجانی می تواند به سهولت هوا سمی رقابت در محل کار و کمک به شما را در ارتباط بهتر با همکاران خود را به عنوان به خوبی به طوری که فقط مشکلات شما را مجبور به مقابله با آنهایی که شما با هم. کمی همدلی می رود راه طولانی.

"مهارت های مانند بودن خود آگاه و داشتن هوش هیجانی می تواند واقعا به شما کمک کند با دقت ارزیابی نقاط قوت و ضعف خود, کمک به رشد-طرز فکر است که ضروری است برای موفقیت در حل مشکل. این مهم است که قادر به کار بر روی نقاط ضعف خود در عدم قضاوت در راهاست, بنابراین به عنوان نه به حد بالقوه خود را گفت:" UCLA دوم کارینا کو. ساخت EQ خود را با برخی از روزانه روزنامه نگاری خود را به افزایش خود آگاهی و یا تمرین تمرکز حواس برای تقویت آن احساسات سنسور. تمرکز حواس شامل تمرکز تمام انرژی خود را در فکر کردن در مورد یک لحظه تنها به طوری که شما می توانید رسیدن به عمیق تر تفکر و درون نگری; مراقبه است یک جای خوب برای شروع است!

3. تفکر انتقادی می تواند نگه داشته ام از غرق شدن کشتی تایتانیک

Problem-Solving Skills
giphy.com

تجزیه و تحلیل اطلاعات در دست برای تعیین چلیپا از این مشکل به عنوان اولین گام برای حل آن و این نیاز جدی برخی از مهارت های تفکر انتقادی. 'تفکر انتقادی' نیاز به معاینه دقیق از ملموس و ناملموس شواهد با هدف بررسی فرضیات. اما فکر زیادی لزوما به معنای تفکر انتقادی; یک متفکر انتقادی متفاوت از بیش متفکر که در سابق اساس استدلال خود را بصورتی پایدار و محکم در واقعیت است. اگر شما overthink مثل من قرار داده و در خود شرلوک هلمز کلاه به تن کردن و شماره گیری نمایید تا تفکر انتقادی به مبارزه با هر گونه مشکل مانند یک کاراگاه.

تیز کردن کسانی که مهارت های تفکر انتقادی با فرار آب نبات له در حمایت از درخشش یک دانشمند-طراحی برنامه که ترویج شناختی خود را توسعه از طریق طیف وسیعی از سرگرم کننده و بازی رایگان.

4. نوآوری و خلاقیت شما را بسیار

Problem-Solving Skills
giphy.com

استنشاق کتاب های درسی ممکن است شما دریافت نمرات خوب در آزمون اما در دنیای واقعی برگشت برنده شدن نیست شما هر گونه نقاط یکجور دوربین عکاسی به دلیل آن را در حال حاضر قبل از انجام شده است. یک لحظه به فکر می کنم در مورد آنچه شما به عنوان یک فرد باید ارائه دهد که به شما مجموعه جدا از هر کس دیگری. دریافت خلاق با راه حل های خود را و فکر می کنم در خارج از جعبه. اکثر کارفرمایان ارزش کسی که می تواند آمد تا با ایده های نوآورانه است که ممکن است گاهی اوقات شکستبیش از یک چرت زدن متحرک که 100% میزان موفقیت. بنابراین خطر: پیشنهاد تازه خود را در یک مشکل قدیمی و ترک آنها را wowed.

"نکته مهم در مورد خلاقیت و نوآوری است که آن را اجازه می دهد تا شما را به اجرا را از طریق تمام راه حل های بالقوه و نتایج تا زمانی که شما پیدا کردن یکی که به بهترین وجه مناسب وضعیت خود را. نه تنها این رویکرد منحصر به فرد برای حل مشکل انباشتگی این وضعیت به عنوان مانعی نیست اما این روش نیز شما را تشویق می کند برای به چالش کشیدن خود را یاد می گیرند و رشد می کنند!" گفت: UCLA ارشد آماندا Leutmixay. می خواهید به آمپر تا خلاقیت خود را ؟ جزئیات بیشتر و فراتر از برنامه درسی: بررسی خلاقیت, Inc " که در آن پیکسار را از بنیانگذاران Ed Catmull قطاری معنای واقعی خلاقیت و ارائه می دهد راهنمایی در مورد چگونه به اجازه دهید طرف خلاق خود بدرخشد.

5. گوش دادن فعال Trumps منفعل توافق

Problem Solving Skills
giphy.com

همیشه به کسی صحبت و در نیمه راه از طریق گفتگو متوجه شدم که کلمات خود را در حال سقوط بر روی گوش های ناشنوا? خوب پس شما می دانید چقدر بد آن را احساس می کند مطمئن شوید که شما هرگز اجازه دهید هر کس دیگری احساس بی سابقه. یک شنونده فعال نه تنها به ارائه سخنرانی با توجه کامل خود را, اما همچنین اجازه می دهد تا خود زبان بدن و حالات صورت انتقال توجه خود را به بلندگو. با دقت گوش دادن به آنچه که دیگران می گویند شما می توانید جذب اطلاعات بیشتر از هر تعامل و سپس استفاده از آن برای رسیدگی به این مشکل در دست با اعتماد به نفس بیشتر.

تبدیل شدن به یک شنونده بهتر فقط نیاز به تمرین دارد. پس, دفعه بعد دوست شما عازم یک پیچ در پیچ داستان در مورد پسر مزاحم شما می دانم که او هرگز شکستن تا با در واقع سعی کنید به گوش دادن. عذر خواهی در پیش است.

6. خندق ارواح برای روح مشترک

Problem Solving Skills
giphy.com

بله همه ما متنفر پروژه های گروه در دبیرستان اما متاسفانه دنیای واقعی بداند کار گروهی لازم است. اغلب اوقات زمانی که مشکل خود را ارائه به شما مردم انتظار شما به تنهایی آن را اداره کند اما به عنوان یک تیم. برای تبدیل شدن به یک بازیکن خوب تیم شما نیاز به داشتن و نمایشگاه خوب مشترک روح است که باعث می شود مردم احساس آنها می تواند اعتماد شما را با مسئولیت. همکاری قابل توجهی نیاز دارد سازش. بنابراین حتی اگر شما خودتان را متقاعد کند که ایده های خود را درخشش درخشان نگه داشتن یک ذهن باز و گوش کردن چه خواب آلود سام و نوپرست Henrick باید بگویم چرا که آنها ممکن است فکر چیزی شما از دست رفته.

پیوستن به یک تیم, ورزش, رقص تیم و یا یک در دانشگاه باشگاه برای هر چیزی که به آن علاقه شما به منظور کاهش aversiveness به همکاری. یا اگر گیر در یک پروژه مشترک با یک زن و شوهر از دوستان ارائه می دهد یک جایگزین بزرگ است. اجازه دهید فقط امیدوارم که شما دوستان اقامت در پایان آن است.

7. مهارت های پژوهشی است که می تواند کشتن

Problem Solving Skills
giphy.com

نه توسط 'تحقیقات' من به این معنی نیست که در یک تگ دنباله از پروفایل در Instagram برای پیگیری کردن خود را نمی-boo را برای اولین بار ، منظورم ضربه زدن به منابع مناسب برای پوشش داستان رفتن را از طریق تمام دایرکتوری تلفن خود را به شکل مشکوک لیست انجام برخی از سنگین حفاری برای کشف که خود را خوردند عجله پیچیده ساندویچ تخم مرغ در محل کار– که نوع از چیزی. انجام تحقیقات خود را قبل از شما را در یک مشکل حفظ اعتبار خود را به عنوان یک مشکل حل و کارمند. لطفا همین حالا به اطراف پرتاب اتهامات اگر شما بدون تحقیق به شما. سوابق گذشته با ارائه یک نقطه شروع خوب–آنها را نمایه برچسب و آماده برای مراجعات بعدی.

8. بحث سرنوشت خود را

Problem Solving Skills
giphy.com

نزدیک به یکی از قبلی بحث در توانایی برای تشکیل و حفظ یک استدلال با شواهد بهبود شانس خود را از بقا در هر محیط اجتماعی. کسی نمی داند که چگونه به نگه داشتن خود را در یک بحث خواهد شد راه می رفت بیش از همه در محل کار. اما مشتاق arguer که استدلال مخالف منطق آزار همه و حتی بیشتر. بنابراین یک مناظره خوب یکی که نشان می دهد راه حل برای این مشکل که دیگران ممکن است در واقع قبول باید ورزش دلیل. خود را تقویت بحث مهارت های خود را با پیوستن به یک بحث تیم در محوطه دانشگاه و یا فقط سازماندهی در خانه آکسفورد-سبک بحث خود را با خواهر و برادر و مادر خود را بود ناظر. امیدوارم او نمی خواهد بازی مورد علاقه های شما و خراب کردن شانس خود را برای برنده شدن است.

9. هنگامی که در شک, بداهه نوازی

Problem Solving Skills
giphy.com

گاهی اوقات زمان نمی خواهد اجازه می دهد شما را به انجام تحقیقات کامل و ساخت یک چسب پر از مدارک و شواهد را در مورد شما. شما نیاز به نمایش یک ظرفیت برای تفکر در پای خود را هنگامی که رئیس خود تماس در بیمار درست قبل از یک جلسه مشتری و شما به طور ناگهانی را پر کنید. حقیقت: زندگی واقعی بدون لباس تمرین. هر چند شما ممکن است پیدا کردن آن را دشوار برای به چالش کشیدن تنظیمات برای یک هفته به منظور ارائه قوی, ارائه, من می توانم به شما اطمینان دهم که شما را پیدا خواهد کرد آن را بسیار سخت تر برای پاسخ به انتقادات در مورد ارائه خود را بر روی صحنه. جلوگیری از بسیاری از آینده سکوت بی دست و پا با تنظیم مسخره مصاحبه به زور خودتان را به فکر می کنم در نقطه. ممنون میشم من بعد از این تجربه دردناک, قول می دهم.

10. Tech-درمانی برای هر تام دیک و هری

Problem Solving Skills
giphy.com

ما در جهانی زندگی اجرا توسط الگوریتم را تا کامپیوتر خود را دوست. پیشرفت های تکنولوژیکی ما به ارمغان آورده اند این دور و ما را بیشتر اگر تنها به ما اجازه دهید آنها را. به طور مداوم به روز رسانی مهارت های فنی خود را ارائه می دهد کلید ماندن مربوطه در زمان بازار کار و ایجاد خود را به فن آوری دلاوری است یک راه خوب برای انجام این کار است. دانستن چگونگی و زمانی که به استفاده از ابزارهای تکنولوژیکی ارائه شده به شما در اوایل در حرفه خود می تواند شما را کارآمد تر و موثر مشکل حل.

"آموزش برنامه نویسی با زبان در درجه اول اجازه می دهد تا برای به دست آوردن بینش به چه محاسباتی مهارت های تفکر و استدلال منطقی ممکن است مورد استفاده برای مبارزه با هر گونه مشکل و یا به چالش کشیدن حالات است که یکی ممکن است امروز در محیط کار بدون در نظر گرفتن زمینه ای که کار می کنند می گوید:" Nanyang فن آوری دانشگاه دانشجوی سال دوم Kanupriya Malhotra. انتخاب کنید تا یک زبان برنامه نویسی به صورت آنلاین و یا یک طراحی گرافیک البته به ایستادگی کردن به عنوان یک وعده نامزد زیرا اجازه می دهد تا واقعی–'متخصص در مایکروسافت آفیس' احمق ها هیچ کس نیست.گزارش این آگهی



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن