10 مهارت های حل مسئله مدیران استخدام عشق

مهارت های حل مسئله: حتی اگر شما ممکن است آن را می دانم, شما آنها را داشته باشد. شما حتی ممکن است استفاده از آ

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

مهارت های حل مسئله: حتی اگر شما ممکن است آن را می دانم, شما آنها را داشته باشد. شما حتی ممکن است استفاده از آنها در هر روز است. اما شناسایی مهارت های شما و قرار دادن آنها را در رزومه کاری خود را آسان تر است از انجام گفت. ما خواسته چند کارشناسان برای مشاوره خود را در نشان دادن خاموش مهارت های حل مسئله برای یک کارفرما.

در اینجا 10 مهارت های حل مسئله برای شما از طریق درب خود را به کارفرمای آینده ،

1. یک رهبر

Leadership
giphy.com

وقتی که می آید به مشکل حل رهبری کلید است. "به منظور به مشکل شما باید برای ورود به یک نقش رهبری" گفت: مگ Radunich مدیر خدمات حرفه ای در دانشگاه بوستون مدرسه از مهمان نوازی دولت. اما وقتی که می آید برای حل مشکل پذیرش نقش رهبر نمی آید به آرامی. اگر چیزی را اشتباه می رود, آن را بر شما. "[دانشجویان] نمی خواهید به اشتباه. زمانی که چیز اشتباه و شما تصمیم ساز مردم در حال رفتن به نقطه انگشتان خود را به شما گفت:" آنا بری اجرایی و مربی حرفه ای در Jody مایکل همکاران. به عنوان ترسناک به عنوان آن است که توانایی به در یک نقش رهبری همیشه تحت تاثیر قرار کارفرمایان.

2. باز به تمام امکانات

Endless possibilities
giphy.com

قبل از اینکه شما می توانید توسعه قوی مهارت های حل مسئله شما باید در آغوش این واقعیت است که برای هر مشکل وجود دارد یک مقدار بی پایان از راه حل. دانش آموزان اغلب تنظیم ذهن خود را در یک راه حل یک مشکل و گیر کرده. "هنگامی که دانش آموزان شروع به حرکت به فضای که در آن مشکلات پیچیده تر و یا بیشتر فرهنگی واقع این ایده از یک جواب درست و غلط دیگر وجود ندارد" گفت: Christina Smith, دستیار مدیر برای مقطع کارشناسی آموزشی توسعه در دانشگاه براون است. "وجود دارد یک طیف گسترده ای از پاسخ." با نزدیک شدن مشکلات با یک ذهن بازشما می توانید در نظر گرفتن راه حل های متعدد و کشف کردن که یکی از بهترین آثار.

3. اشتباهات

Mistakes, whoopsies
giphy.com

هر کسی که تا کنون سعی به حل یک مشکل شکست خورده است که حداقل یک بار. از پنی سیلین به کوکی ها شکلات تراشه مردم کشف برخی از با نفوذ ترین اختراعات دنیا در اشتباه است. هنوز ترس از شکست نگه می دارد ما را از رسیدن به یک راه حل بیش از حد اغلب. به یاد داشته باشید که اشتباهات اتفاق می افتد و آنها در واقع به شما کمک کند یاد بگیرند. "شکست بخشی از فرآیند" اسمیت گفت. "این که چگونه ما حرکت رو به جلو با عدم موثر و یادگیری هنگامی که چیزی نیست برو سمت راست." آن را کاملا خوب به ظروف سرباز یا مسافر. به خودتان زمان به احساس هر چه احساسات شما احساس اما در نهایت یک گام به عقب برداشته و سعی کنید نگاهی به وضعیت عینی. از خودتان بپرسید آنچه شما می تواند متفاوت انجام داده اند و آنچه که شما می توانید یادگیری از تجربه.

4. دانستن نقاط ضعف خود را

Toy Story Weakness
giphy.com

زمانی که شما نشستن به نوشتن رزومه, آن را آسان به تمرکز بر روی مهارت های حل مسئله شما تسلط ام اما چه اتفاقی می افتد هنگامی که مصاحبه کننده از شما می پرسد در مورد نقاط ضعف خود را ؟ "داشتن یک اساسی واقعی و معتبر پاسخ به این سوال است که ارزش آن وزن در طلا" گفت: جودی Panagakos ارشد مربی حرفه ای در مرحله اولیه مشاغل. اغلب اوقات ما فرض کارفرمایان فقط می خواهید به استخدام نامزد با بیشترین مهارت های زیر کمربند خود را, اما آنها همچنین ارزش صداقت. واقعی بودن با مصاحبه در مورد مهارت های حل مسئله شما نیاز به بهبود در آثار به نفع خود در هر زمان.

5. بحث آن را

Question
giphy.com

شما نمی خواهد که پاسخ به هر مشکل و این درست است. صحبت کردن با کسی که شما می دانید که آیا آن را یک مشاور آکادمیک و حرفه ای مشاور و یا یک دوست. مشکلات آمده در داخل و خارج از محل کار در هر روز است. برای مشاوره بپرسید. "شما اولین کسی باشید که تا به حال به درخواست برای جمع آوری و واقعا می ترسم به آن را انجام دهد. شما اولین کسی سعی به مذاکره یک درجه تغییر" Radunich گفت. "درخواست کسی که چند سال پیش بر شما فوق العاده است." ساختمان مهارت حل مسأله را در خود ارزشمند است اما با یادگیری از دیگران در شما تقویت می کند همان کسانی که مهارت های و حتی بیشتر.

6. انجام تحقیقات خود را

Typing
giphy.com

آموزش خود را در این زمینه شما می خواهید برای رفتن به. چه شغل رویای خود را مانند نگاه روز-به-روز ؟ چه مشکلاتی ممکن است شما را حل کند ؟ چه مهارت ممکن است شما نیاز به حل آنها ؟ شناسایی توانایی ها و ابزار شما نیاز دارید بنابراین شما می توانید شروع به کار بر روی آنها را حق دور. شروع با جستجو اطلاعات شغلی شبکه (O*NET) رایگان پایگاه داده آنلاین که در آن دانش آموزان می توانند به عنوان خوانده شده تا در مهارت های مورد نیاز برای هر کار در زیر آفتاب. "اگر شما یکی از [مهارت] که شکاف. این چیزی که شما باید بروید و کار بر روی" Panagakos گفت. بررسی دقیق O*NET و دیگر منابع آنلاین می تواند کمک به شما شروع به سر در کسب مهارت های شما در آینده نیاز دارند.

7. استفاده از تابستان خود را عاقلانه

Summer break
giphy.com

پیدا کردن راه هایی برای ادامه یادگیری بیش از شکستن تابستان نیاز به مهارت های حل مساله به خصوص با کارفرمایان لغو کارآموزی این سال است. استفاده از رزومه کاری خود را به نشان می دهد کارفرمایان در راه منحصر به فرد شما اقتباس به این شرایط غیر منتظره. "وجود دارد یک گروه کامل از مردم در همان وضعیت پس چگونه شما می توانید خودتان را متمایز نشان می دهد که سازگاری گفت:" تریسی Austin مدیر خدمات حرفه ای در دانشگاه کلمسون. "چه شما انجام می دهند در طول این زمان نشان می دهد که شما گرفته ام آن را یک گام بیشتر؟" نگاه به گرفتن رایگان آنلاین گواهینامه که مربوط به حرفه خود مسیر را در کلاس های آنلاین و در آغوش فرفره کار می کنند. شما همچنین می توانید شبکه های مجازی و با ارتباط با دانش آموختگان در ارتباط با. تطبیق با این وضعیت در راه منحصر به فرد نشان می دهد یک استعداد برای حل مشکلات است.

8. کمیت کمیت کمیت

counting, math
giphy.com

به عنوان شما در حال کار و مطالعه و پیگیری مشکل خود را حل موفقیت در شرایط دلار و سنت است. "در رزومه کاری خود و در مصاحبه های خود را ارائه نمونه های بتن با استفاده از معیارهای خاص" گفت: استیون Rothberg موسس و رئيس جمهور از وب سایت جستجوی کار, کالج, کارگزینی. شاید در کار های قبلی شما قادر به تکمیل یک کار در دو ساعت است که در زمان کارمند متوسط سه, صرفه جویی در شرکت شما مشغول به کار برای هر دو زمان و پول است. محاسبه تعداد ساعت و مقدار دلار. کارفرمایان می خواهید برای دیدن توانایی خود را برای حل مشکلات و افزایش بهره وری در سیاه و سفید آسان به درک شرایط.

9. فکر می کنم در خارج از جعبه محل کار

lightbulb, idea
giphy.com

گاهی اوقات هنگامی که ما در حال حل مشکلات ما حتی نمی دانند که ما در حال انجام آن است. "شما می توانید این مهارت ها را در بسیاری از راه های مختلف در دانشگاه. در تمام کلاس های مختلف, البته, اما همچنین داشتن مکالمات داشتن بحث با دیگر دانش آموزان در کافه تریا و پیوستن به باشگاه ها گفت: Cath Borgman مدیر برنامه ریزی شغلی در دانشگاه. هنگامی که در آینده با نمونه هایی از توانایی خود را برای حل مشکل-کشیدن از تمام تجربیات خود رانه فقط آنهایی که در حرفه ای یا محیط آکادمیک. "شما می توانید نگاه به زندگی شخصی خود به دلیل آن را نشان می دهد که شما هستند و چگونه شما می رویکرد مشکلات بدون در نظر گرفتن وضعیت" بری گفت. شاید شما تا به حل مشکلات کمک به یک دوست یا عضو خانواده داوطلبانه در جامعه خود را و یا بازی یک تیم ورزشی. اثبات شما می توانید مهارت های مشابه در زندگی حرفه ای خود را.

10. دانستن ارزش خود را

Pat on the back
giphy.com

خود موفقیت های خود را–مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک به نظر می رسد. ایجاد یک حس اعتماد به نفس در توانایی های خود و درخواست برای آنچه شما سزاوار کلیدی است. "من می گویند تقریبا 90 درصد از مردم undersold خود را در رزومه خود," Panagakos گفت. برخی از دانشجویان دست کم گرفتن اهمیت این پاره وقت شغل آنها مشغول به کار در مدرسه بالا است. از واسطه درگیری بین همکاران برای برقراری ارتباط با مشتریان ناراضی, endless حل مشکل احتمالات را در مکان های غیر منتظره. این که آیا شما به عنوان یک سرور خرده فروشی کاردانی یا یک پرستار بچه به من اعتماد شما بهتر است در حل مشکل از شما فکر می کنید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن