10 COVID-19 امن همه چیز برای انجام در ساوانا

زمانی که بسیاری از مردم فکر می کنم از ساوانا آنها فکر می کنم از باتلاقی درختان بلوط که سیل شهرستان و یا شهرت خ

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

زمانی که بسیاری از مردم فکر می کنم از ساوانا آنها فکر می کنم از باتلاقی درختان بلوط که سیل شهرستان و یا شهرت خود را به عنوان خالی از سکنه شهر در U.S. ساوانا دوستانه گردشگری محیط زیست ارائه می دهد بسیاری از چیزهای مختلف را علاوه بر زیبایی مشاهده کنید. جمع در امتداد ساحل جنوبی گرجستان, ساوانا ارائه می دهد بیش از زیبایی عکس لکه و خالی از سکنه عمارت.

در اینجا 10 COVID-19 امن همه چیز برای انجام در ساوانا ،

1. برای اجرا و یا قدم زدن از طریق پارک Forsyth

forsyth park georgia
pixabay.com

از هر محلی و یا دانشجویان و همه آنها را به شما بگویم که چقدر آنها را دوست دارم فورسیت پارک. فقط در مورد شما لازم نیست که زمان برای من انجام داد و به طور جدی هیچ کس تا به حال هر چیزی بد بگم در مورد صرف یک روز در فورسیت پارک. "پارک به نظر می رسد کاملا زیبا و یک مکان بزرگ برای مطالعه هر زمان که من نیاز به برخی از زمان آرام. من طبیعت گرا بنابراین اگر شما نیاز به برخی از زمان آرام و یا حتی می خواهید به یک پیک نیک خوب در آخر هفته این است که جای خود را!" Savannah College of Art and Design, دانشجو, کون بوستون گفت. نگاهی به پارک به عنوان یک راه برای گرفتن و دور از محوطه دانشگاه. "زمانی که در مدرسه من نمی سرمایه گذاری بسیار از مدرسه در سالن های غذاخوری در, اما من لذت بردن از رفتن به پارک برای اجرا می شود. من می خواهم برای رفتن در حال اجرا در اطراف فورسیت پارک در اوایل صبح قبل از کلاس. نور می درخشد زیبایی را به ماست و آب آبپاش. وجود ترافیک کمتر در آن زمان به عنوان به خوبی و به طور منظم وجود دارد جاگر وجود دارد که همه بسیار دوستانه" SCAD دانشجویی سنایی سیف گفت. اجتماعی فاصله مورد نیاز است اما با بزرگ نیمکت و بزرگ گردشگاهها فورسیت پارک شما را نگه می دارد امن در طول COVID-19.

2. گرفتن ناهار در ترشیده Loxy کافه و یا کایاک کافه

vegan joke
giphy.com

چه می تواند بهتر از قهوه ؟ مواد غذایی مکزیکی است. اگر چه من به شما گفته بود وجود دارد یک محل در ساوانا ارائه می دهد که هر دو ؟ پیش بروید و کتاب کسانی که بلیط هواپیما در حال حاضر. "یک SCAD دانش آموز مورد علاقه ترشیده Loxy کافه آن را به عنوان حق توسط یک زن و شوهر از SCAD ساختمان در داخل راه رفتن فاصله. آنها معروف برای فروش قهوهو شیرینی و tacos" گفت: SCAD دانشجو راشل Marren. محلی مورد علاقه نهفته است کمتر از یک مایل کردن ساوانا کالج هنر و طراحی دانشگاه و فورسیت پارک. به دنبال یک محل با وگان و فاقد گلوتن گزینه ؟ "کایاک کافه رستوران بزرگ با گیاه سالم مبتنی بر گزینه های!" گفت: SCAD, دانشجو, Genevieve کر. کایاک کافه نیز ارائه می دهد پویا قهوه و tacos اواز یا موسیقی دو نفری با بسیاری از گزینه های سالم. در حال حاضر باز برای COVID امن ناهار خوردن در و بایگانی اطلاعات با دو مکان است.

3. خرید رفتن به پایین رودخانه خیابان

river street savannah ga
pixabay.com

اگر دوست دارید این ایده از توریست خرید به تطبیق كم و شکار از طریق صدها نفر از keychains به دنبال نام خود را, رودخانه, خیابان شما استقبال می کند. تصور کنید این: سنگ فرش جاده های رنگارنگ و پر جنب و جوش, مامان و پاپ مغازه و بوی شیرین شکلات شناور در اطراف رودخانه, خیابان شیرینی. رودخانه خیابان جذب بسیاری از گردشگران با مغازه های خود را riverfront مشاهده و محل مناسب. "من مانند رودخانه و خیابان به دلیل فاصله به Broughton نهفته است که نزدیک به کتابخانه. بنابراین من می تواند به گرفتن یک کتاب و سپس به عنوان خوانده شده توسط رودخانه," SCAD, دانشجو, Kayla بری گفت. هیچ ماشین ؟ هیچ مشکل ساوانا بهترین و بهترین همه در نزدیکی منطقه مرکز شهر. "بخشی از دلیل من لذت بردن از زندگی در دشت بسیار است زیرا این چنین بزرگ پیاده روی شهر. من لازم نیست که یک ماشین اما من واقعا نمی نیاز به یک در ساوانا چون من لذت بردن از راه رفتن بسیار!" SCAD دانشجو Ari کوپر گفت. بسیاری از کسب و کار باز و با قوانین سفت و سخت نیاز به ماسک و اجتماعی فاصله, حمایت از بسیاری از کسب و کارهای محلی در رودخانه و خیابان است که یک گام به سوی بازسازی COVID زده اقتصاد است.

4. هاپ در شهر چرخ

grave tour
giphy.com

در حال حاضر اگر شما به دنبال از هم جدا می شود شبح وار سمت دشت, اتمام, پیر شهر چرخ. با یک یا دو روز گشت و گذار از شهر های موجود و ویژه "شبح و سنگ قبر" تور تور واگن برقی باعث می شود یک فعالیت بزرگ برای گروه. حالا باز این تور اجرا اجتماعی فاصله حکومت برای اطمینان از ایمنی این قانون همچنین شامل کوچکتر تور گروه. اتمام تور شب برای دیدن تمام شبح وار کنار دشت را ارائه کرده است. اگر شما بدانم که آیا به کتاب یا نه فقط تصور کنید که این سفر به عنوان یک سفر به هالووین 2019. خوب-ole-روز قبل از جهانی همه گیر...

5. گرفتن نوشیدنی در یکی از دشت تاریخی میله

drinking bar alcohol
giphy.com

شما می توانید بگویید این شهرستان دارای بسیاری از تاریخ است. همچنین این شهرستان دارای بسیاری از میله های زندان است. اگر شما 21 ساله یا مسن تر در طول بعد از ظهر خود را شکستن بررسی برخی از میله های زندان در این شهرستان است. از این میخانه به صف در رودخانه خیابان به میله های مختلف در نزدیکی مرکز شهر در منطقه سعی کنید چیزی به صورت محلی متعلق به. "کریستال آبجو سالن صدا ممکن است مانند خود را به طور متوسط بار, اما چیزهای زیادی برای ارائه. منوی خود را تا به بسیاری از آشنا آمریکایی و جنوب کلاسیک در کنار برخی از خوشمزه یونانی fusion دستور العمل های. حتی قبل از COVID-19 ساخته شده راه خود را به جامعه ما CBP شده فوق العاده تمیز و آرام. این محل مناسب برای نشستن و یک وعده غذای گرم و منو بزرگ و گسترده ضربه بزنید و لیست آن را آسان به سعی کنید چیزی جدید در هر زمان شما" گفت: SCAD دانشجویی کتی والترز. در یکی از سخت ترین زمان در تاریخ, مطمئن شوید که برای حمایت از کسب و کارهای کوچک محلی! اجتماعی فاصله و ماسک مورد نیاز هستند و یا تشویق که بسته به بار محلی است.

6. کشف مشهور جهان هنر کالج

SCAD college student center
pixabay.com

بزرگترین و شناخته شده ترین کالج در شهر ساوانا کالج هنر و طراحی. واقع در سمت راست از منطقه مرکز شهر را پیاده روی گذشته بسیاری از ساختمان های زیبا مدرسه به ارائه و بررسی بسیاری از دولت از هنر ساختمان. شهری احساس پردیس مخلوط با اطراف خزه, درختان باعث می شود بهترین Instagram شایسته نقاط. "یکی از چیزهایی که من دوست دارم به انجام این کار نیز فاصله اجتماعی دوستانه است کمی ویدئوها از دوستان من! من عاشق گرفتن دوربین و راه رفتن در اطراف با آنها و چیز زیادی است که به لطف لنز آن همه COVID-19 امن!" گفت: SCAD دانشجو مونیکا Matute. ساختمان های دانشگاه ها بسته به مکان و اجتماعی فاصله هنوز هم باید تمرین در طول این زمان.

7. نگاهی به یک استراحت قهوه

coffee break selfie
giphy.com

ساوانا گرجستان: سرزمین که در آن Instagram صفحات به رشد است. با بسیاری از زیبایی خشنود شاپ ارائه اسپرسو هنر در سراسر منطقه شهر شما مطمئن برای پیدا کردن چیزی است که شما می خواهم. اگر شما به دنبال برای یک بعد از ظهر pick-me-up, چک کردن محلی متعلق به مغازه ها مانند درب آبی ساوانا فعالیت های تجاری و همسر عامل. همه از این جذاب روستایی کافه ارائه یک محیط استقبال برای گرفتن یک فنجان جو و یا مشق شب. بسیاری از کافی شاپ عامل در هر دو ناهار خوردن و یا گرفتن است. با اتمام هر فروشگاه به ببینید که چه اقدامات احتیاطی سلامت در حال اجرا.

8. بادبان پایین ساوانا ریور در گرجستان ملکه

savannah river boat queen
unsplash.com

در حال حاضر باز و به طور منظم مقادیر دشت مواقعی کروز باعث می شود یک روز سرگرم کننده و حتی بهتر. گزینه های بسیاری وجود دارد که از نوع کروز شما می خواهم در حالی که در آب است. در خلق و خوی به لباس و شام ؟ بیشتر به چشم میبینند ؟ موسیقی و غروب آفتاب ، کتاب سفر خود را به بادبان پایین رودخانه برای مطابقت با vibes از شب. اجتماعی فاصله مورد نیاز است در هر حزب.

9. خیس کردن در آفتاب در ساحل

the last song miley
giphy.com

این که آیا شما به دنبال یک روز به طور منظم از حمام آفتاب, شنا در اقیانوس اطلس و یا به بطور منظم احساس آخرین آهنگ امید خود را برای پیدا کردن Liam Hemsworth یا مایلی سایرس: Tybee Island شما استقبال می کند. "یک چیز دیگر من شده است با بهره گیری از COVID آغاز شده و من می خواستم به اطراف مردم طوری من برای شب درایوهای به Tybee ساحل. شما از طریق یک دسته از باتلاق وجود دارد و معمولا تنها چند نفر در ساحل گذشت 10 p. m.," کر گفت. با بسیار به انجام و ببینید در Tybee Island, یک روز کامل صرف می تواند فقط وجود دارد. لذت بردن از Tybee جزیره کوچک در ساحل اسکله دو lighthouses و پنج مایل از ساحل. یکی از صلح آمیز ترین سواحل Tybee Island ارائه می دهد بسیاری از مادر و پاپ مغازه بستنی و بسیاری کمی از جنوب به سبک کافه ها. بسیاری از مغازه ها در حال بازگشت به روی عموم باز اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

10. پیک نیک در Bonaventure گورستان

savannah grave stone
pixabay.com

بله. پیک نیک و گورستان را می توان در حکم همان اما تنها در ساوانا ، Bonaventure, یکی از زیباترین گورستان در کشور با شعار درست می ایستد "که در آن مرده و زیبایی را ملاقات کند." تزئین شده با گل های گل قوی قبر-سنگ های واقع در امتداد رودخانه و آبشار خزه که از درختان. یکی می گویند: این vibes معصوم هستند. از یک دیدگاه تاریخی این گورستان می گذارد و به استراحت چند نظامی ژنرال جانی مرسر و گرجستان اولین فرماندار ادوارد Telfair. این منحصر به فرد ساخته شده است سنگ قبر حمل شبح وار احساس می کنید در یک مکان دوست داشتنی. چمنی نقاط واقع در 100 هکتار ملک اجازه می دهد yiy ti زمین پتو و استراحت در حالی که شما زنده هستند البته در حالی که اجتماعی فاصله. این Bonaventure گورستان همچنین دارای هدایت COVID امن تورهای گور در طول روز اگر شما علاقه مند هستند.

آخرین مطالب