10 تا از بهترین استادان را در دریک دانشگاه

ساختمان ارتباطات معنی دار خود را با اساتید می تواند کالج تجربه هزار بار بهتر است. با دریک اندازه کلاس کوچک و ک

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

ساختمان ارتباطات معنی دار خود را با اساتید می تواند کالج تجربه هزار بار بهتر است. با دریک اندازه کلاس کوچک و کم دانشجو-به-دانشکده نسبت آن را به محل مناسب برای انجام دقیقا همان است که. دریک اساتید واقعا مراقبتکه آیا آنها آن را نشان می دهد توسط شما تبریک در راهرو, ترک خوردگی, شوخ, جوک و یا به شما اجازه گریه در دفتر خود. اما با بسیاری از شگفت انگیز اساتید موجود چگونه شما حتی شروع به انتخاب می کنید ؟

خوانده شده در یک لیست از 10 بیشتر مفید اساتید در دریک.

1. دکتر گرگ Lengel — روانشناسی

Dr Greg Lengel
dmpcc.org

درخواست یک سوم یا ارشد روان عمده نظر خود را در دکتر Lengel و آنها به احتمال زیاد پاسخ با "من او را دوست دارم!" دانش آموزان می دانند که دکتر Lengel بهترین ها را برای خود جالب و جذاب سخنرانی. او همیشه شامل داستان های از خود تجربه بالینی نشان می دهد برنامه های کاربردی جهان واقعی از کلاس های خود را. نه تنها او را آگاه, اما او همچنین ایجاد محیطی برای دانش آموزان خود را. "حتی اگر من یک کلاس با او که من احساس می کنم هنوز هم می تواند به او بروید و از او بخواهید سوال در مورد روان برنامه گراد یا مدارس و یا فقط صحبت کردن با او به طور کلی گفت:" دریک junior Alli کلارک. "او را که با آغوش باز باز کردن دفتر نوع احساس." هر دانش آموز با علاقه به روانشناسی می توانند یاد بگیرند از دکتر Lengel رویکرد به آموزش و بهره مندی از مراقبت نگرش نسبت به دانش آموزان خود را.

2. دکتر اریک Saylor — تاریخچه موسیقی

drake.edu

نه هر استاد است که به اندازه کافی باهوش برای پیدا کردن یک راه برای بافتن الگوهای رفتاری با تاریخچه موسیقیاما این مهارت فقط می آید به طور طبیعی به دکتر Saylor. "او می داند که این اطلاعات 100% و او نیز شامل مقدار زیادی از طنز به سخنرانی خود گفت:" دریک junior بن Koeppen. "من فکر می کنم این چیزی است که کمک می کند تا اساتید برای نگه داشتن دانش آموزان در کلاس است." همه جوک ها به کنار دکتر Saylor طول تاریخ موسیقی و درجه بندی به طور جدی ساخت کلاس های خود بسیار دشوار است. اما شما پیدا کردن اطلاعات با ارزش به خصوص اگر دوست دارید یک چالش است. اگر شما می خواهید به خنده در حالی که سخت کار حتی سخت تر دکتر Saylor پسر خود را.

3. جان Pomeroy — هنر تئاتر

عکس حسن نیت ارائه میدهد از جان Pomeroy

چند چیز نا امید دانشجویان بیش از یک دوره که احساس می کند مانند زباله از زمان, اما شما لازم نیست به نگرانی در مورد جستجوی هدف در استاد Pomeroy کلاس های. عشق با نام مستعار "Roy" او می داند که هر چیزی و همه چیز را در مورد تئاتر, اما او همچنین می داند که هر یک از دانش آموزان خود را در نهایت به دنبال آن برای زندگی. او خود را تنظیم روش تدريس بر این اساس به طوری که رشته غیر رشته به طور یکسان می توانید راه رفتن یاد داشتن چیزی است که آنها می توانید استفاده کنید در دنیای واقعی. نگاهی به یکی از stagecraft دوره های آموزشی برای یادگیری در مورد تمام مهارت های شما نیاز به ساخت یک مجموعه و همچنین به عنوان چگونه شما می توانید با استفاده از همان کسانی که مهارت های لازم برای جمع آوری یک میز و یا رفع یک کابینه. اطلاعات او می آموزد باقی می ماند با دانش آموزان خود را حتی پس از تکمیل دروس خود را.

4. سوزان واتسون — تمرین در علوم آماری

جیل VZ عکاسی

در پروفسور واتسون کلاس هیچ دانشجویی به نگرانی در مورد نام آنها و یا در صورت بودن فراموش شده است. اگر او شما را می بیند در راهرو او را نه تنها می گویند "سلام" اما همچنین شما بپرسید که چگونه خود را در تابستان کارآموزی رفت و یا چگونه شما را در جدید ترین خود را امتحان است. او می دهد آزمونها کوتاه در آغاز هر هفته به مطمئن شوید که همه توسعه یک درک قوی از هفته گذشته در مواد. اگر شما به خودتان پیدا کنید اشتباه در مورد چیزی است که او مایل به کمک به شما خارج از کلاس. "وقتی که من می گویند اساتید در دریک مورد مراقبت از دانش آموزان خود را' موفقیت او مظهر که چون او به معنای واقعی کلمه پیگیری پیشرفت دانش آموزان خود را به عنوان ترم می رود" گفت: دریک فارغ التحصیل دیوید Brownell. همراه با شور و شوق برای دانش آموزان خود را' موفقیت پروفسور واتسون بی پایان شور و شوق برای actuarial science. او می آید به هر کلاس با پر جنب و جوش نگرش ساخت حتی بیشتر به چالش کشیدن دوره های لذت بخش.

5. دکتر مایک Couvillon — آموزش

Mike Couvillon
researchgate.net

هر آموزش و پرورش عمده ای که گرفته می شود یک کلاس با دکتر Couvillon می توانم به شما بگویم او واقعا پسر خوب. شور و شوق خود را برای آموزش و پرورش ویژه و سالها تجربه در یک محیط کلاس درس اجازه می دهد او را به رهبری جالب و چشم باز کردن بحث. او همچنین اجازه می دهد تا دانش آموزان خود را می دانم که چقدر او مراقبت درخواست آنها را برای بازخورد اغلب. "در طول کل این ترم او شده است بسیار مفید با برنامه ریزی کلاس و پاسخ به ایمیل های متعدد هفتگی. او پس از درک و او فقط یک فرد بسیار خوب" گفت: دریک junior Baylee تاد. در پاسخ به دریک انتقال به کلاس های آنلاین دکتر Couvillon فرستاده دانش آموزان و جمع آوری پیشنهادات در مورد چگونه به حرکت به جلو با ترم. حتی در پاچه نامشخص زمان او در بر داشت راه برای تنظیم دوره های خود را بر اساس آنچه که دانش آموزان خود را مورد نیاز.

6. دکتر آلیسا Drapeaux — علوم سلامت

عکس حسن نیت ارائه میدهد از Alisa Drapeaux

چه دانشجو ندارد ریختن یک قطره اشک بر تغییر عمده خود را, ثبت نام برای کلاس های و یا فقط احساس استرس به طور کلی? دکتر Drapeaux می داند که کالج پایمال دانش آموزان در زمان. او اجازه می دهد تا دانش آموزان خود را می دانم که از آغاز آنها می توانید با استفاده از دفتر او به عنوان یک فضای امن. "وقتی که من راه می رفت در اولین روز او بود 'آمده است در اینجا اگر شما نیاز به گریه.' که واقعا به من احساس مثل من در حق عمده و من رفتن به خوب" گفت: دریک junior اما Torry. پس از کار به عنوان یک مربی ورزشی مجاز و دارای مجوز فیزیوتراپیست برای سال های بسیاری, دکتر Drapeaux نیز بسیاری از داستان های به اشتراک گذاری با دانش آموزان در مورد یو پی اس و فراز زندگی از کار در مراقبت های بهداشتی–هیچ sugarcoating. دانش آموزان دوست دارم که آنها می توانند ترک دکتر Drapeaux کلاس های کاملا صادقانه ایده از آنچه در آن مانند به کار در این زمینه است.

7. سارا McCoy — طراحی گرافیک

حسن نیت ارائه میدهد عکس از سارا McCoy در

اگر شما تا به حال از خود داشتن استودیو طراحی یک کلاس با استاد McCoy. او صاحب یک لترپرس و استودیو طراحی در مرکز شهر Des Moines و به ارمغان می آورد کلاس وجود دارد برای تکمیل پروژه های خود را. او همچنین کمک به دانش آموزان با همه چیز از کار بر روی پروژه های شخصی به تکمیل اوراق بهادار به اخذ کارآموزی. چرا که او دارای طراحی خود را تجربه در آموزش دانش آموزان همیشه ترک کلاس با بیت های جدید از دانش آنها می توانید استفاده کنید برای سال آمده است. "او به من آموخت که هر گونه تغییر ساده می تواند یک راه طولانی در طراحی خود را. شما ممکن است ساعت صرف طراحی چیزی اما این فقط از دست رفته یک حرکت کوچک" گفت: دریک ارشد فاطمه کالدرون. "این به من اجازه داد به نگاه من طرح های زیادی سخت تر و به دنبال هر نوع تغییر کوچک من می تواند به منظور آن را خود من است." اگر شما می خواهید به یاد بگیرند که چگونه به یک طراح گرافیک از کسی که واقعا می داند آنچه در آن به معنی یک طراح گرافیک یک کلاس با استاد McCoy.

8. امی نامه فارسی — انگلیسی

حسن نیت ارائه میدهد عکس از امی نامه

در استاد نامه دوره های "بد" نوشتن به سادگی وجود ندارد. او ایجاد یک راحت کارگاه آموزشی محیط زیست برای هر دانش آموز برای به اشتراک گذاشتن نوشتن خلاق بدون قضاوت. "او باز در مورد زندگی او پس از آن باعث می شود او احساس بیشتر شبیه به یک فرد و نه فقط خود استاد گفت:" دریک ارشد الیزابت Weyers. "این به من کمک کرد اتصال با او کمی بیشتر زمانی که من نوشتن همه این مسائل در مورد من و زندگی است که می آید از من سر خلاقانه." هنگامی که دریک رفت و از راه دور در پاسخ به همه گیر, استاد, نامه ایمیل به دانش آموزان نیست فقط در مورد برنامه درسی و تکالیف. او همچنین به طور منظم به اشتراک گذاشته شده در مورد زندگی خود را و بررسی در با دانش آموزان در مورد ایشان. اگر شما عشق به نوشتن خلاق و با در نظر گرفتن دوره های آموزشی با اساتید که واقعا مراقبت, شما قطعا فرم ارتباط با استاد حرف.

9. دکتر کارل Vieregger — مدیریت

Carl Vieregger
linkedin.com

دکتر Vieregger بیش از ده سال بین المللی مشاوره مدیریت تجربه زیر کمربند خود را. او همیشه پیدا کردن راه هایی برای به اشتراک گذاشتن آنچه که او آموخته است که در طول سال با دانش آموزان خود را. حرکت به پایان ایمیل های خود را برای پیدا کردن یک قطعه از مشاوره یک لینک به یک مقاله در مورد کسب و کار و یا هر چیز دیگری که او فکر می کند که مدیریت دانش می تواند از بهره مند شوند. در مقطع کارشناسی capstone البته ترم آخر دکتر Vieregger حتی دست از کپی از یک کتاب نوشته شده توسط یکی از مربیان سابق خود به دلیل آن مربوط به طور مستقیم به آنچه او تدریس در کلاس. او باعث می شود آن را به یک هدف برای آموزش دانش آموزان خود را بر اساس زمان مکالمه اطراف کسب و کار و مدیریت و به طور مداوم آنها را آماده برای گام های بعدی در حرفه خود.

10. کلی الیس — عمل در حسابداری

دریک ارتباطات

حسابداری رشته: آیا شما تا به حال مشغول به کار در یک مشکل ریاضی برای ساعت متوجه شدم جواب شما نادرست بود و سپس به آن خیره شد برای ساعت ها تلاش برای کشف کردن که در آن شما را اشتباه رفت ؟ دفعه بعد که شما به خودتان پیدا کنید کشیدن مو خود را بیش از یک پیچیده حسابداری, مشکل, شلیک, پروفسور الیس یک متن با یک تصویر از کار خود را. نه تنها می تواند او نقطه به اشتباه خود بلافاصله, اما او همچنین می توانید با خوشحالی به شما کمک کند آن را درست. "او همیشه مایل به بازگشت به شما حق دور با آنچه که شما با داشتن یک موضوع را با و چگونه شما می توانید آن را تعمیر" گفت: دریک junior Caylee گالاگر. دانش آموزان به ندرت نیاز به نگرانی در مورد سردرگمی و یا عدم قطعیت در پروفسور الیس کلاس به لطف خود کامل توضیحات و تمایل به کمک به هنگامی که شما به خودتان پیدا کنید از دست داد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب