10 جایگزین اگر COVID-19 لغو تابستان خود را

کارآموزی بیایید آن روبرو هستند, واقعیت های خشن از اثرات COVID-19 گسترش گذشته از دیدن دوستان خرید در بازار و, ب

توسط ATSHNEWS در 5 خرداد 1399
کارآموزی

بیایید آن روبرو هستند, واقعیت های خشن از اثرات COVID-19 گسترش گذشته از دیدن دوستان خرید در بازار و, بازی های ورزشی و با هم تیمی های خود را. میلیون ها نفر از دانش آموزان در سطح جهان از دست این فرصت را به سفر در داخل کشور و در سطح بین المللی به رشد حرفه ای در این تابستان. از دست دادن یک تابستان کارآموزی ویران دانشجویان و کارفرمایان اما این به آن معنا نیست که شما هنوز هم می تواند به بهبود حرفه ای در خانه.

در اینجا 10 چیزهایی که به انجام اگر شما از دست رفته خود را در تابستان کارآموزی.

1. پیوستن به جلسه تابستان

giphy.com

اگر شما برنامه ریزی برای حضور در یک تابستان در خارج از کشور برنامه یا کارآموزی برای کلاس اعتباری به این معنا نیست که شما باید جریمه یادگیری در دسترس نباشد. ادامه یادگیری خود را از طریق کالج ها و دانشگاه برنامه های خود را. "من پذیرفته شد به Rothberg موسسه بین المللی در دانشگاه عبری در اورشلیم برای برنامه. به جای در حال حاضر من دو کلاس در طول تابستان جلسه و بازسازی من, مردم نگاری, پایان نامه" گفت: دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس junior آنتونی Galdi. این تازه کشف شده زمان ثبت نام برای انتخابی که شما چشم خود را قبلا پس از سال اول یا که تخصصی دوره های کسب و کار است که نمی تواند کاملا مناسب در برنامه خود را در پاییز گذشته. "من خیلی نا امید که UCLA لغو تابستان من فیزیک برنامه در کمبریج در این تابستان; من می خواستم به من فیزیک اعتبارات از راه و ببینید انگلستان اما [در حال حاضر] من تصمیم به گرفتن یک فیزیک دوره در طول تابستان گفت:" دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس junior جولی standing up. اگر مدرسه می شود فشرده آنلاین, مفید, خدمات, دانشگاه های ارائه شده حرکت خود را به دنیای دیجیتال. برای مثال در UCLA در مقطع کارشناسی نوشتن مرکز و کتابخانه کارگاه های آموزشی آنلاین ارائه شده توسط قرار ملاقات.

2. شروع یک کانال یوتیوب

publicdomainpictures.net

فرصت های بی شماری برای بیان خود را در انتظار در این تابستان از طریق یوتیوب. پرش در مقابل دوربین به بحث در مورد احساسات خود را به, فیلم را, اسکریپت, انتشار آهنگ خود را ضبط زندگی روزانه خود را به یک vlog. آیا صبر کنید در اطراف برای خود break; شما ایجاد شانس خود را برای بزرگتر, فرصت های پیش رو از طریق یوتیوب.

3. کار از خانه

pixabay.com

باور کنید یا نه, دنیای کسب و کار همچنان به چرخش در این زمان از اجتماعی فاصله. شرکت های بازسازی خود را در استراتژی های کسب و کار به مجازی چشم انداز به منظور شناور باقی می ماند. پس از COVID-19 گزینه ها برای کار از خانه را تبدیل به فرصت برای فارغ التحصیلان اخیر و یا کسانی که هنوز مشغول تحصیل در دانشگاه است. این از مزیت های بزرگ اجازه می دهد تا شما را به ادامه به گسترش حرفه ای بدون هیچ گونه نگرانی در مورد اقتصادی تدارکات مانند پرداخت اجاره و یا به دنبال یک هم اتاقی جدید خارج از شهر و یا بحث که آیا عدم پرداخت کارآموزی فرصتی است که ارزش وقت خود را. اگر هر چیزی در هنگام معامله واقعی می آید پس از این بحران شما تجربه بیشتری برای درخواست اول خود را تمام وقت.

4. داوطلب

pixabay.com

سازمان های غیر انتفاعی در حال میزبانی راه های که در آن هر کسی می تواند داوطلب با استفاده از پلت فرم زوم. شما می توانید شرکت اطلاعات-جلسات از طریق زوم نشست و شما به خودتان پیدا کنید در کارهای داوطلبانه و بدون ترک خانه خود را. داوطلبانه در خانه تماس برای شما به استفاده از مهارت های خود را با کار بر روی پروژه های از راه دور. بسیاری از متخصصان پیشرو نیاز به کمک دارید با صوتی و تصویری زوم گسترده و رسانه های اجتماعی. کویر X نمایشگاه هنر معاصر در پالم اسپرینگز به طور خاص می خواهد داوطلبان برای کار از خانه در پروژه های در گزینش بازدید کننده تجربه رسانه های اجتماعی و توسعه است. بسیاری از فرصت های بیشتر در دسترس هستند به صورت داوطلبانه آنلاین مانند وزارت کلیسا و شهرستان از لس آنجلس.

5. حضور در جلسات زوم

pixabay.com

در حال حاضر زوم باز کرده است تا بهترین یادگیری کنفرانس برای هر زمینه ممکن است. اگر دوست دارید مد لحن به رواج جهانی مکالمات. اگر دوست دارید هنر, بررسی برنامه های تب زیر موسسات مانند چکش; بارگیری در این هفته برنامه هایی را برای هر کسی که به حضور از هنر و سیاست و مراقبه در خانه.

6. در خانه پخت و پز

pixabay.com

آن را ضروری مهارت های زندگی به یاد بگیرند که چگونه به طبخ. اگر ناهار خوری با دوستان یا رفتن به یک کافه های مورد علاقه خود بودند آویزان کردن لکه قبلا یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد لذت در خانه. "به دلیل لغو کارآموزی من برداشت پخت! تا کنون من پخته نان ذرت, رول دارچین, کوکی شکلات, کیک های شکلاتی و قهوه و کیک و خمیر ترش, در میان چیزهای دیگر" گفت: دانشگاه کالیفرنیا در ریورساید ارشد علامت Marcello. این بحران شماره یک تفریح و سرگرمی تماس را برای شما به سعی کنید تسلط scones macaroons کوکی ها قند و شکر و نان است. و یا تحت تاثیر قرار دادن هم اتاقی های خود را با مهارت های آشپزی خود را با پیکور در شام و آماده سازی مرغ گلدان پای یا فیله مینیون. هیچ کس می خواهد برای زنده ماندن با مواد غذایی شیرین و مطلوب ما هستند چه بخوریم, بعد از همه.

7. در نظر مستقل

giphy.com

اگر شما در حال حاضر ساخته شده است یک نمونه کارها خود را در هنر عکاسی نوشتن و یا طراحی گرافیک را فعال گام به ساخت وب سایت خود را به ارائه کار خود را. استفاده از سایت خود را به عنوان نمایندگی آنلاین کار خود را و رسیدن با ارسال ایمیل های مستقیم به مردم شما می خواهید به کار در آینده است. اجازه کار حرفه ای ببینید چه چیزی شما می توانید به جدول و پیشنهاد کار به عنوان یک مترجم آزاد است. حتی اگر آن را به بالاترین پرداخت از شروع آن را تقویت رزومه کاری خود را با تجارب در اینجا وجود دارد.

8. مشورت با حرفه ای خود را مرکز

pixabay.com

اگر شما هنوز هم احساس می کنید از دست رفته پس از شوک از دست دادن خود را در تابستان کارآموزی, شما باید خود مشورت حرفه ای دانشگاه مرکز. امکان استفاده از این مراکز است که سرریز با حرفه ای ها حسرت برای کمک به دانش آموزان با اهداف اشتغال. آنها می توانند نگاه خود را, رزومه, خود نامه تو میآموزد که چگونه به استفاده از موتورهای جستجو های شغلی و ارائه مشاوره صدا در این زمان. اگر شما احساس نمی راحت با داشتن یک در یک مشاوره, نگاهی به زندگی حرفه ای مرکز صفحه رویداد. هر چند هفته وجود دارد webinar ها در زوم حرفه ای کارکنان مرکز و یا مهمان بلندگو برای الهام بخشیدن به زندگی حرفه ای خود را سفر.

9. اتصال با حرفه ای ها بیش از رسانه های اجتماعی

pixabay.com

شما می توانند یاد بگیرند که چگونه برای ساخت خود را رسانه های اجتماعی صفحه ای با وقت آزاد. در رسانه های اجتماعی شما می توانید تمیز کردن مشخصات خود و جذب کسانی که در این زمینه خود را با آنها آرزوی شما به یک اتصال با. نترس به استفاده از رسانه های اجتماعی خود را به عنوان نمونه کارها خود را به عنوان شما می توانید با استفاده از آن به نفع خود استفاده کنید. این شما افزایش احتمال گرفتن پاسخ را در خود DMs در Instagram, Twitter و LinkedIn.

10. توسعه مهارت های جدید

wallpaperflare.com

اینترنت دارای فرصت های بی پایان در خارج از خود دانشگاه به منظور توسعه مهارت های است که تهیه کردن به کارفرمایان و مهارت های خود را رشد. گزینه های رایگان مانند دانشکده کسب و کار هاروارد ارائه ترم در کسب و کار. در انتهای دیگر گلم ناظر ترم ارائه می دهد برای رشد حرفه ای در صنعت مد است. شما همچنین می توانید از دانشگاه رایس ارائه می دهد که ترم مکانیک و DNA. "من گذاشته شدن از کار من در کتابخانه با توجه به COVID-19 من تطبیقی برنامه ریزی شده بود به گرفتن کلاس های آنلاین کامپیوتر در سیستم های اطلاعاتگفت: دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در لس آنجلس فارغ التحصیلان آن Banik. در بالای این, دسترسی به کتاب در مایکروسافت اکسل جاوا اسکریپت و فتوشاپ خود را برای بهبود مهارت های کامپیوتر در خانه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن