گلد پس یا پست کلش اف کلنز بخرید

بعد از کلش اف کلنز می توانید با خرید طلا جوایز بیشتری را در کلش اف کلنز دریافت کنید. پاداش نهایی برای دارندگان

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

بعد از کلش اف کلنز می توانید با خرید طلا جوایز بیشتری را در کلش اف کلنز دریافت کنید. پاداش نهایی برای دارندگان پاس طلا، تغییر پوسته قهرمان ماهانه است!

پس از خرید بلیط طلایی، فصل جدید کلش اف کلنز از تاریخ 14/08/10 لغایت 14/09/09 برای شما فعال می شود.

گلد پس کلش اف کلنز، گزینه های مناسب برای پیشرفت سریع بازی

گلدن تیکت یکی از قابلیت های جدیدی است که به بازی محبوب و دوست داشتنی کلش اف کلنز اضافه شده است.رهمچنین می توانید با خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز از امکانات مختلفی بهره مند شوید. اما قبل از ارائه بلیط طلایی کلش اف کلنز، بهتر است به چند نکته در رابطه با معرفی این بازی اشاره کنیم.

بازی کلش اف کلنز یکی از قدیمی ترین آثاری است که برای گوشی های هوشمند اندروید و iOS طراحی شده است. این بازی اولین بار در سال 2012 توسط استودیوی بازی سازی سوپرسل طراحی شد.

طلا بعد از کلش اف کلنز

علاوه بر این، نسخه های اولیه کلش آف کلنز فقط برای آی او اس منتشر شد. اما محبوبیت بسیار زیاد این بازی استودیو کلش آف کلنز را بر آن داشت تا نسخه دیگری را برای سیستم عامل اندروید منتشر کند.

بد نیست بدانید کلش آف کلنز یکی از محبوب ترین عناوین دنیای بازی های موبایلی است. این بازی در ماه های اول عرضه توانست رتبه 1 محبوب ترین بازی پلی استور را به خود اختصاص دهد. دلیل آن نیز سبک جالب و توانایی های خاص این بازی است.

اما در سال های اخیر سازندگان کلش اف کلنز ویژگی های جدیدی را به محیط بازی اضافه کرده اند، بدون شک یکی از بهترین ویژگی های اضافه شده به محیط بازی کلش اف کلنز، بلیط طلایی است.

با خرید بازی گلد تیکت اف کلش اف کلنز می توانید از امکانات متنوعی در این محیط بازی برخوردار شوید.

گلد پس کلش اف کلنز چیست؟

بلیت طلایی یکی از آیتم های بازی کلش اف کلنز محصول کمپانی سوپرسل می باشد. هر بار که در یک حمله و نبرد برنده شوید، جوایزی دریافت خواهید کرد که شامل سکه، اکسیر، مربا و بسیاری از کالاهای دیگر در بازی است. با خرید بلیط طلایی بسیار ارزان کلش اف کلنز، جوایز زیادی در بازی دریافت خواهید کرد.

جوایز بلیط طلایی کلش آف کلنز

لیست کامل قیمت های انحصاری گلد پس:

 

هیرو اسکین: هر ماه 1 جوانسازی سریع پوست فقط با یک ساخت و ارتقاء به روز رسانی دهکده قدیمی خود در زمان کمتری ارتقاء و ساختمان کریزی لب منابع کمتری مصرف می کند و زمان کمتری را برای ساخت صرف می کند. او می تواند 25 میلیون طلا، 25 میلیون اکسیر و 250 هزار اکسیر سیاه دریافت کند.

آخرین مطالب