گلد پس کلش آف کلنز چه ویژگی هایی دارد؟

گلد پس  کلش آف کلنز منجر به درآمد 27 میلیون دلاری در یک هفته می شود. گلد پس کلش آف کلنز منجر به درآمد 27

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

گلد پس  کلش آف کلنز منجر به درآمد 27 میلیون دلاری در یک هفته می شود. گلد پس کلش آف کلنز منجر به درآمد 27 میلیون دلاری در یک هفته می شود. بازی Supercell’s Clash of Clans در یک هفته پس از معرفی گلد پس جدید در بازی، ۲۷ میلیون دلار درآمد داشت.

توسعه دهنده فنلاندی اخیراً چالش های فصلی را اضافه کرده است که از طریق آنها بازیکنان می توانند برای تکمیل چالش های روزانه و هفتگی پاداش دریافت کنند.

با پرداخت 4.99 دلار برای یک پاس طلا، کاربران می‌توانند پاداش‌های بهتری را از این وظایف مانند پوسته‌های قهرمان انحصاری دریافت کنند.

برای چالش های فصل آماده شوید، رئیس! در مورد تکنیک‌های کسب درآمد بیشتر بیاموزید. مسیر کسب درآمد در

Pocket Game سیاتل را متصل می کند. ویراستار ما، جان جردن، اخیراً نگاهی دقیق‌تر به چالش‌های فصل و گلد پس، با فرض اینکه این فقط یک گزینه درآمدزایی مستقیم نیست، بلکه در واقع یک مکانیک مشارکت عمومی است.

که در تاریخ 13 تا 14 اردیبهشت برگزار می شود. درآمد کلش آف کلنز در ماه پس از معرفی 72 درصد افزایش یافت چالش های فصل و پاس طلای جدید.

چالش‌های روزانه و هفتگی را برای برنده شدن جوایز عالی تکمیل کنید، یا برای دریافت جوایز بیشتر - از جمله پوسته انحصاری پادشاه گلادیاتوربه گلد پس ارتقا دهید!

 

طبق گفته Sensor Tower، در هفته پس از پخش زنده، درآمد این بازی هفته به هفته 145 درصد افزایش یافته است زیرا بازیکنان به طور متوسط ​​3.9 میلیون دلار در روز خرج می کنند. گفته می شود این بازی در هفته قبل از معرفی ۱۱ میلیون دلار فروش داشته است. چالش های فصلی  و گلد پس کسب و کار Supercell را انجام می دهند. موفقیت اولیه Pass جدید چنین بود که در زمان راه اندازی کلش آف کلنز برای اولین بار از 13 اکتبر 2017 به صدر رده بندی کل اپ استور ایالات متحده رسید.

آخرین مطالب