گلد پس را در بازی کلش آف کلنز بشناسید

یکی از تاثیرات مثبت این تانک برای شما این است که درآمد شما را در جنگ ها و نبردها دو برابر می کند، مثلا اگر از

توسط ATSHNEWS در 26 آبان 1400

یکی از تاثیرات مثبت این تانک برای شما این است که درآمد شما را در جنگ ها و نبردها دو برابر می کند، مثلا اگر از یک حمله 200 هزار سکه بگیرید، 200 هزار سکه دیگر به بانک فصلی شما می رود. غارتی که از هر نبرد به دست می آورید دو برابر می شود.

لازم به ذکر است که این مخزن دارای حجم و ظرفیت محدودی است که در حالت سطح نقره ای که به آن حالت عادی نیز می گویند می توانید پنج میلیون عرقیات بنفش، پنج میلیون طلا و پنجاه هزار روغن سیاه یا همان اکسیر سیاه را ذخیره کنید. . .

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم ذخیره‌سازی مازاد بانک این است که مثلاً اگر حجم استخر اصلی شما چهار میلیون طلا باشد و پنج میلیون طلا در بانک فصلی خود داشته باشید، مثلاً با انتقال از طلای مخزن فصلی به اصل خود. تانک، حجم مخزن اصلی شما به طور موقت به پنج میلیون افزایش می یابد که در این صورت هیچ طلا یا سکه ای گم نمی شود.

آخرین نکته مهم این است که اگر یک پست طلا یا همان کارت طلایی (بلیت طلایی) خریداری کنید، تمام محدودیت های ذکر شده در بالا پنج برابر می شود، یعنی بیست و پنج میلیون طلا، بیست و پنج میلیون عرقیات بنفش و دویست. و دویست و پنجاه میلیون اکسیر یا روغن سیاه وجود خواهد داشت.

آیا ارزش خرید بلیط طلایی را دارد؟ و چرا باید کارت طلایی داشته باشیم؟

تفاوت سطح نقره ای (حالت عادی) و سطح طلایی در مورد بازیکنان دارای پشتوانه طلا به قدری زیاد است که بازیکنان تشویق به خرید بلیط طلا می شوند. برای مثال با خرید کلش گلد پس به آمپلی فایرها دسترسی خواهید داشت که در این صورت می توانید 3 برابر سریعتر و با هزینه کمتر نیروها و ساختمان های خود را ارتقا دهید.

این قابلیت تنها در صورت داشتن سطح طلایی (کارت طلایی) فعال می شود. در این صورت برخی چالش ها برای بازیکنان دارای کارت طلایی کلش اف کلنز محفوظ است و بازیکنان سطح معمولی (سطح نقره ای) به چالش ها و جوایز مربوطه دسترسی نخواهند داشت. و موارد دیگر...

چند روز یا چند ماه فرصت برای چالش های فصلی وجود دارد و این به چه معناست؟

برخلاف نام چالش های فصلی کلش آف کلنز، شما فقط 30 روز فرصت دارید تا این کار را انجام دهید، یعنی فقط از ابتدای هر ماه تا پایان آن ماه فرصت تکمیل چالش خود را دارید.

در این صورت، اگر ماه جاری تمام شود و ماه جدیدی شروع شود، چالش فعلی شما به پایان می رسد و باید چالش جدیدی را شروع کنید. بنابراین همیشه سعی کنید چالش های سخت و سنگین را در ابتدای هر ماه انتخاب کنید که زمان کافی برای تکمیل و تکمیل آنها دارید.

برای ارائه یک نمای کلی از تقویم چالش، شما فقط بیست و چهار ساعت در روز برای تکمیل چالش های روزانه، هفت روز از چالش هفتگی برای بردن جوایز، جوایز و چالش های آینده که این اطلاعات را در اختیار دارید، فرصت خواهید داشت. . فقط بخش چالش های آینده در دسترس است و اکنون اجازه انجام این کار را نخواهید داشت.

تفاوت بین چالش های فصلی و چالش های کلن چیست؟

 

در چالش های فصلی در ابتدای هر ماه، همه چالش ها برای بازیکنان باز است و بعد از چالش، پاداش خود را دریافت می کنند و مانند چالش های قبیله ای (چالش کلن) که بعد از چالش جوایز و جوایز انجام نمی شود. برای دریافت. به همه اعضای قبیله تعلق می گیرد، در حالی که در کلن باید نوع چالش توسط مدیر کلن انتخاب و فعال شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن