از گلد پس در بازی کلش آف کلنز برای چه کارهایی استفاده می شود؟

کلش آف کلنز با افزایش 145 درصدی درآمد پس از پخش Season Pass در یک هفته 27 میلیون دلار درآمد کسب کرد. سوپرسل هف

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

کلش آف کلنز با افزایش 145 درصدی درآمد پس از پخش Season Pass در یک هفته 27 میلیون دلار درآمد کسب کرد. سوپرسل هفته گذشته زمانی که فصلی را در پردرآمدترین عنوان تاریخ خود، کلش آف کلنز، راه اندازی کرد، صفحه ای از کتاب بتل رویال را قرض گرفت.

این بازی که Gold Pass نامیده می‌شود، خزانه بازی را افزایش داده است و باعث افزایش 2.5 برابری در هزینه بازیکنان در هفت روز اول پس از معرفی شده است. اطلاعات اطلاعات فروشگاه برج حسگر نشان می دهد. اگر پاس طلا را خریداری کنید، می‌توانید قفل پاداش‌های بیشتر و هدیه‌های فوق‌العاده مفید را در بالا باز کنید. جایزه نهایی برای دارندگان پاس طلا تغییر ماهانه پوسته قهرمان است! لیست کاملی از جوایز انحصاری گلد پس: پوسته قهرمان - 1 پوست در ماه.

بازیکنان کلش آف کلنز از زمان اضافه شدن گلد پس و فصل جوایز آن، نزدیک به 3.9 میلیون دلار در روز برای این عنوان خرج کرده اند که در مجموع حدود 27 میلیون دلار در سراسر جهان در اپ استور و گوگل پلی در یک هفته است. این رقم 145٪ بیشتر از مبلغی است که در طول هفته منتهی به اولین مجوز Supercell صرف شده است. این بازی در آن دوره قبل حدود 11 میلیون دلار فروش داشت که به طور متوسط حدود 1.6 میلیون دلار در روز بود.

 

این عنوان در روز راه اندازی گلد پس به پنج کشور برتر درآمد آیفون در 46 کشور رسید و روز قبل تنها در یک رتبه به آن رتبه دست یافت. در ایالات متحده، خرید پاس، که به قیمت 4.99 دلار به فروش می‌رسد، بازی را برای اولین بار از 13 اکتبر 2017 به رتبه 1 در جدول فروش بالای اپ استور رساند. کلش آف کلنز از ژانویه 2014 تاکنون بیش از 5.5 میلیارد دلار فروش داشته و بیش از 600 میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است.

آخرین مطالب