Fred Willard های کمدی تریک-سبک بازیگر درگذشت در 86

توسط جاناتان dani w جونیورلس آنجلس (AP) — Fred Willard این بازیگر کمدی که تریک سبک او را نگه داشته و مربوط به

توسط ATSHNEWS در 28 اردیبهشت 1399

توسط جاناتان dani w جونیور

لس آنجلس (AP) — Fred Willard این بازیگر کمدی که تریک سبک او را نگه داشته و مربوط به بیش از 50 سال در فیلم هایی مانند "This Is Spinal Tap," "بهترین نمایش" و "Anchorman درگذشت. او 86.

ویلارد دختر, امید Mulbarger در بیانیه ای گفت: روز شنبه که پدرش درگذشت مسالمت آمیز شب جمعه. علت مرگ او منتشر نشده.

"او نگه داشته در حال کار و ساخت ما خوشحال تا پایان" Mulbarger گفت. "ما او را دوست داشتم خیلی! ما را از دست او برای همیشه."

ویلارد بود و به ندرت منجر به مرد و یا حتی عمده حمایت از شخصیت. او تخصصی در صحنه سرقت حضور.

به عنوان یک متکبرانه clueless ورزشی, گوینده در "بهترین در نمایش" شخصیت او به نظر می رسید به وضوح می دانم که هیچ چیزی در مورد سگ او قرار است برای بحث در مورد می پرسد و شریک زندگی خود را در هوا: "چقدر شما فکر می کنم من می توانم نیمکت؟" او همچنین شخصیت فرانک Dunphy این مسخره پدر فیل در ABC سریال "خانواده مدرن است."

ویلارد شد چهار بار امی نامزد برای نقش خود در "چه گرم و چه چیزی نیست" "Everybody Loves Raymond," "خانواده مدرن" و "جسور و زیبا."

در پیکسار در سال 2008 آمار "WALL-E" او ابراز شخصیت شلبی صریح مدیر عامل شرکت از همه جا جعبه بزرگ زنجیره ای به نام n خرید'Large.

"چگونه خوش شانس است که همه ما به لذت بردن از Fred Willard را هدیه" گفت: بازیگر Jamie Lee Curtis در توییتر. او ازدواج کرده به کریستوفر مهمان که به کارگردانی mockumentary فیلم "بهترین نمایش" و "Waiting for Guffman."

"با تشکر برای شکم عمیق می خندد آقای ویلارد" او ادامه داد.

ویلارد مرگ می آید نزدیک به دو سال پس از همسرش مری درگذشت ویلارد در سن 71. او یک نمایشنامه نویس و تلویزیون, نویسنده, درآمد چهار نامزد امی.

بعد از درگذشت ویلارد سوال که آیا او را دوباره. اما معشوق بازیگر آورده بود در "Jimmy Kimmel Live!" به مسخره جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "فضا زور است." این یک تلافی نقش 1978 ان بی سی نشان می دهد "فضا زور است."

"وجود دارد هیچ مردی شیرین و یا شوخ," کیمل گفت در توییتر. "ما خیلی خوش شانس بدانید Fred Willard خواهد شد و دست خود را, بسیاری از بازدیدکننده داشته است."

در سال 2012 ویلارد تا به حال یک قلم مو با قانون است. بازیگر دستگیر شده بود پس از مظنون به ارتکاب یک قانون هرزه در هالیوود فیلم.

ویلارد اخراج شد از یک روایت و تا به حال برای تکمیل یک برنامه انحراف. او به نام بازداشت "بسیار شرم آور" اما اصرار داشت که او هیچ کار اشتباهی انجام داد.

"این آخرین بار من قصد دارم به گوش دادن به همسر من زمانی که او می گوید:" چرا شما نمی رفتن و دیدن یک فیلم؟'" ویلارد گفت: در طول یک ظاهر در جیمی فالون را ان بی سی نشان می دهد "در اواخر شب."

فالون دلسوز بود نسبت به ویلارد در تماس تلفنی با یک "مرد خوب" و یکی از مورد علاقه های شما.

ویلارد به طور مستمر محبوب در هالیوود است.

"Fred Willard شد جالب ترین کسی است که من تا کنون کار کرده ام" Steve Carell گفت در توییتر. "او یک شیرین فوق العاده است."

___

AP سرگرمی نویسنده اندرو دالتون کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب