تیرآهن 24

خرید تیرآهن 24 ارزان اگر در زمینه ساختمان سازی فعالیت می کنید باید به خوبی سایزهای متفاوت تیرآهن ها را بشناس

توسط ATSHNEWS در 18 شهریور 1401

خرید تیرآهن 24 ارزان

اگر در زمینه ساختمان سازی فعالیت می کنید باید به خوبی سایزهای متفاوت تیرآهن ها را بشناسید. تیرآهن 24 یکی از مهمترین قطعات فولادی شناخته می‌ شود که به عنوان قطعات سنگین آن را به فروش می رسانند. شما از این قطعه کاربردهای متفاوتی دریافت خواهید کرد. هر یک از قطعات فولادی سایز متفاوتی دارند. سنگین بودن قطعات نشان دهنده این مسئله است که کیفیت بهتری دارند.

 برای خرید هر یک از انواع قطعات فولادی و تیرآهن های سایز 24 باید کیفیت متریال های به کار گرفته شده برای تولید آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که انواع قطعات فولادی با استانداردهای متفاوتی که بین المللی هستند تولید می شوند. برای خرید هر یک از قطعات فولادی و تیرآهن ها می توانید با کارشناسان فروش آهن هایپر مشورت کنید.  هر یک از کارشناسان در مورد ویژگی‌ ها و مشخصات محصولات متفاوت شما را راهنمایی می‌ کنند.

ویژگی های تیرآهن های ساختمانی با اندازه 24

 یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید تیرآهن اهمیت دارد بررسی ویژگی آن است. استفاده کردن از متریال عالی و با کیفیت برای تولید این محصول باعث شده که استفاده از آن در کشور ایران محبوبیت زیادی به دست بیاورد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که تیرآهن 24 را با استفاده از آلیاژ های گوناگونی تولید می‌ کنند. فولاد هایی که جهت تولید این قطعه فولادی در نظر گرفته می‌ شوند کیفیت عالی دارند و استانداردهای آنها رعایت می شود.

هر یک از تولید کنندگان روش ساخت استاندارد خاصی را جهت تولید این محصول در نظر می گیرند. همین مسئله موجب شده که قطعات تولید شده ویژگی ها و کیفیتشان با یکدیگر فرق کند. تیرآهن های سایز 24 در بسیاری از کارخانه ها بر اساس استانداردهای اروپایی طراحی می‌ شود. ارتفاع این قطعه حدود ۲۴ سانتیمتر می باشد و بال های ابتدایی و انتهایی آن یکنواخت است. از مهمترین ویژگی های این قطعه این است که طول شاخه آن ۱۲ متر است. وزنی که از این محصول دریافت می‌ شود حدود ۳۷۰ کیلوگرم می باشد.

این قطعه را به عنوان یکی از مهمترین و پر کاربردترین مصالح فلزی در بازار می شناسند. از نظر شکل ظاهری باید بدانید که این محصول طبق استانداردهای مشخص شده طراحی می گردد. ارتفاع تیرآهن سایز 24 بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلی متر خواهد بود. شما می توانید زمان خریداری قطعه تمامی ویژگی‌ های آن را به خوبی بررسی کنید.

کاربردهای مهم تیرآهن 24

 کاربرد تیرآهن 24 در ساختمان سازی یکی از مهمترین مواردی است که اهمیت دارد. از تیرآهن هایی که در این اندازه‌ تولید می شوند  به عنوان ستون در سازه، پوشش سقف، نعل درگاه و خرپاها استفاده می کنند. این محصول از آنجایی که سنگین وزن است در بیشتر صنایع استفاده خواهد شد. به عنوان ستون یا تکیه گاه عمودی از این محصول استفاده می کنند. چرا که وزن آن بالا می باشد و مقاومت زیادی دارد. ساخت پل‌ های مستحکم و با دوام را با استفاده از این قطعه انجام می دهند. زیر ساخت بسیاری از پل هایی که با استفاده از این محصول طراحی می ‌شوند قوی تر است.

همچنین باید بدانید که پل ها با استفاده از تیرآهن های سایز 24 انعطاف پذیری بیشتری کسب می کنند. برای اسکله سازی، برای ساخت پالایشگاه ها، خرپاها و نعل درگاه از این قطعه استفاده می نمایند.  به طور کلی باید به خوبی بدانید که هر یک از کاربردهای متفاوت این قطعه روز به روز افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل هر یک از کارشناسانی که فروش تیرآهن را بر عهده دارند تمامی نکاتی که مربوط به کاربردهای این محصول می باشد را برای مشتری توضیح می دهند. طبق توضیحاتی که کارشناسان ارائه می دهند، مشتری می تواند بهترین و با کیفیت ترین قطعات را برای کاربردهای گوناگون خریداری کند.

قیمت قطعات ساختمانی با سایز 24

 یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان خرید تیرآهن 24  به آن توجه می‌ کنند قیمت می باشد. قیمت تیرآهن به موارد متفاوتی بستگی دارد. یکی از مهمترین مواردی که تعیین کننده قیمت این محصول است وزن آن می باشد. هر چه که وزن این محصول بیشتر شود یعنی ضخامت بالاتری دارد و متریال های زیادی برای تولید آن به کار گرفته شده است. بر همین اساس هر واحد کیلوگرم به عنوان یک معیار مهم برای محاسبه قیمت این محصول شناخته می ‌شود.

 شما برای اینکه قیمت تیرآهن های سایز 24 را بررسی کنید باید به صورت روزانه وب سایت را بازدید نمایید. جدولی که مربوط به قیمت‌ گذاری محصولات فولادی می باشد را برای بررسی قیمت محصول مورد نظر مشاهده کنید. از آنجایی که قیمت متریال های به کار گرفته شده برای تولید این قطعه فولادی روز به ‌روز فرق می کند نوسان قیمت خرید این قطعه زیاد است. هر یک از نکاتی که در مورد قیمت گذاری این قطعه تاثیر زیادی دارد را باید بشناسید و سپس برای خرید آن اقدام کنید.

نکاتی در مورد خرید  انواع تیرآهن های ساختمانی با سایز 24

بسیاری از افراد بدون توجه به نکات مهم اقدام به خرید تیرآهن 24  می نمایند. یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید کارخانه تولیدی آن است. کارخانه های متفاوتی هستند که تولید قطعات فولادی را بر عهده دارند. اما هر یک از این کارخانه‌ ها استانداردهای مشخص شده ای را برای تولید این قطعه در نظر نمی گیرند. بر همین اساس باید بهترین و معتبرترین کارخانه را برای خرید این محصول انتخاب کنید. ضخامت، جنس و ابعاد به عنوان دیگر نکاتی هستند که زمان خرید تیرآهن باید در نظر گرفته شوند.

 در صورتی که ضخامت هر یک از انواع این قطعات فولادی زیاد باشد، کیفیت بهتری دارند. بر همین اساس شما طبق نوع سازه ای که می خواهید طراحی کنید باید یکی از انواع این قطعات با ضخامت متفاوت را خریداری نمایید. از دیگر نکاتی که زمان خرید این قطعه فولادی اهمیت دارد بررسی قیمت آن می باشد. قیمت هر یک از قطعات به فاکتورهایی که بیان کردیم بستگی دارد. بنابراین شما می توانید با بررسی فاکتورهای مشخص شده هزینه خریداری این قطعه مهم ساختمان سازی را بررسی نمایید و سپس سفارش تان را برای خرید ثبت کنید. 

آخرین مطالب