کسب و کار پر رونق می خواهید؟ از لوازم شنا و تفریحات آبی اجتناب کنید!

اما اگر وسایل و تجهیزات حرفهای برای ماهیگیری نیاز دارید، میتوانید لوازم مورد نیاز را از کلوپهایی که در جزیره

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما اگر وسایل و تجهیزات حرفهای برای ماهیگیری نیاز دارید، میتوانید لوازم مورد نیاز را از کلوپهایی که در جزیره وجود دارد تهیه کنید. برای حفظ سلامت سرنشینان جلیقه نجات، کلاه ایمنی یا سایر تجهیزات مورد نیاز در اختیار آنها قرار میگیرد. در ادامه این بخش به صورت مختصر نام، آدرس و شماره تلفن سه مورد از این باشگاه ها را در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار می دهیم. ویژگی خاص این قایق این است که میتوانید به صورت دسته جمعی از ان استفاده کنید. این وسیله که با نام قایق دیوانه تندرو هم شناخته میشود جدیدترین تفریح آبی در جزیره کیش است. یکی از جذابترین تفریحات آبی کیش برای خانوادهها، پارک آبی اوشن است. کایت بوردینگ یکی از پرطرفدارترین ورزشهای آبی است که در تور کیش میتوانید از آن استفاده کنید. در تمام قسمتهای جزیره ماهیگیری آزاد است. تور کیش از تهران در تمام فصول سال برگزار میشود. فراموش نکنید که هزینه تخت آفتاب که در حال حاضر 50 هزار تومان است به صورت جداگانه دریافت میشود. استخرهای مشهد برای مدت کوتاهی فعالیت خود را از سر گرفتند و به صورت 50 درصد ظرفیت بازگشایی شدند. آب استخرها بسیار تمیز بوده و نظافت نیز به صورت روزانه انجام میشود. Th is  data w as generated ᠎by GSA​ C onte nt​ Gen​erat or Dem over​si on !

همچنین فلای بورد به یک جت اسکی متصل است که باعث میشود شما روی هوا معلق بمانید. عکاس: ناشناسمسیر دوچرخهسواری کیش به طول ۷۵ کیلومتر است که جزو طولانیترین و البته بهترین مسیرهای دوچرخهسواری کشور محسوب میشود. تفریح پدل بورد تقریبا یک ساعت طول میکشد. بنابراین قبل از لذت بردن از زمان خود در این جزیره، خوب است که بدانید بهترین تفریحات آبی کیش چیست و هزینه هر کدام تقریبا چقدر است؟ بخش های کاشیکاری شده ایوان تقریبا خراب شده ولی بقایای آن هنوز یادآور شکوه بنا در گذشته است. کایت بوردینگ ترکیبی از اسکی روی آب و پاراگلایدر است. بنابراین تعداد زیادی از گردشگرانی که میخواهند در آب شنا یا غواصی کنند یا با تفریحاتی نظیر جت اسکی هیجان را تجربه کنند، کیش را برای تفریح انتخاب میکنند. بنابراین میتوانید از استخرهای کوچک که مخصوص کودکان طراحی شدهاند، استفاده کنید. تمامی لوازم شنا تولید شده توسط اتواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی شده و در همان بازه زمانی نیز قابل جمع شدن خواهد بود. فقط مطمئن شوید که شناور بادی با اندازه مناسب را انتخاب کرده اید، زیرا هر کدام مقدار معینی از سطح را پشتیبانی می کنند که معمولاً با وزن کاربر تعیین می شود.

مواردی که نام بردیم فقط برخی از تفریحات آبی هستند که با استفاده از تور کیش میتوانید از آن بهرهببرید، انواع تفریحات و بازیهای دیگر نظیر شاتل، پاراسل و اسکی روی آب، ژوراسیک پارک هم میتواند اوقات فراغت شما را در کیش پر کند. بانوان می توانند در روزهای زوج از ساعت 9 تا 22 و آقایان در روزهای فرد از ساعت 9:30 تا 22:30 از تفریحات آبی در این مجموعه استفاده کنند. ساعت فعالیت: این پارک در دو سانس صبح 9 الی 14 و بعد از ظهر 15 الی 20 آماده ارائه خدمات است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه میدهد. خانمها محدودیتی برای استفاده از اسکوتر زیردریایی ندارند، اما کسانی که بیماری قلبی داشته باشند یا قد آنها کوتاهتر از 120 سانت باشد نمیتوانند از اسکوتر استفاده کنند. آنها به شما کمک میکنند انعطافپذیری و دامنه حرکتی بیشتری در مچ پا و ساق پای خود داشته باشید. درصورتی که از تور کیش استفاده کردید و میخواهید سفری خاطره انگیز داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم از کشتیهای تفریحی کیش هم استفاده کنید. اگر تمایلی به چک کردن سایت ما ندارید، میتوانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام تورتوکیش یا کانال تلگرام ما به راحتی از کمترین هزینههای تور کیش در تاریخهای مختلف استفاده کنید.

برای ایمنی کودکان کوچکتر حین شنا کردن بهتر است از بازوبندها و جلیقه های بادی در رنگ های شاد و جذاب استفاده گردد تا آرامش خاطر داشته و ترس از آب در وجودشان برای همیشه از بین برود. جزیره شناور بادی فلامینگو برای رده سنی بزرگسال سال طراحی شده است . 2. توضیحات تفریح مورد نظر را مطالعه کرده و در همان صفحه تاریخ مورد نظر برای رزرو تفریح را انتخاب کنید.همچنین اگر تفریحتان دارای سانس های متفاوت است می توانید سانس مورد نظر را نیز انتخاب کنید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که اگر در فصل پاییز و زمستان به کیش سفر کردید و هوا ابری یا بارانی بود، بهتر است از تفریحات آبی صرف نظر کنید. همچنین در این پارک فضای سبز، کافی شاپ و رستوران هم در نظر گرفته شده تا گردشگران بتوانند ساعات خوب و خوشی را در پارک آبی اوشن سپری کنند. همچنین امکانات تفریحی اسکی روی آب، تیوپ و غواصی هم برای آقایان فراهم است.

آخرین مطالب