هشت راه‌هایی که می‌توانید قایق بادی را دوباره اختراع کنید بدون اینکه شبیه یک آماتور باشید.

حمل و نقل این قایق بسیار آسان است و ساکی را برای حمل دارد. قایق بادی 4 نفره اینتکس از بهترین قیمت برخوردار اس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

حمل و نقل این قایق بسیار آسان است و ساکی را برای حمل دارد. قایق بادی 4 نفره اینتکس از بهترین قیمت برخوردار است و در زمان بسیار کمی میتوانید توسط پمپ باد دستی بدنه قایق را باد کنید. امکانات جانبی قایق : قایق هایی هستند که دارای جایگاهی برای قرار دادن سایبان هستند که وقتی شما در آفتاب میروید و یا مسیرتان طولانی است اذیت نشوید و جلوی سوختن پوستتان را میگیرد.معمولا برای برخی از افراد مبتدی هم طناب هایی در نظر میگیرند با نام طناب نجات که بتوانند با کمک آن اگر جایی گیر کردند از طناب برای حل مشکل کمک بگیرند.برخی دیگر از قایق های بادی برای جذب رضایت مشتری عینک و کلاه هایی برای خریداران با برند خود قایق به عنوان اکسسوری و هدیه قرار میدهد.مدل های حرفه ای قایق های بادی دارای طلق مخصوص تنظیم درجه باد و پمپ باد دستی بزرگ برای باد کردن تیوپ و کیت پنچرگیری و چسب پنچر گیری هستند.توری نگهداری وسائل هم یکی از لوازمی هست که درون قایق ها برخی تولید کننده ها میگذارند که اگر میخواهید به دل آب بزنید بتوانید وسائلتان را هم همراه خود بیاورید و درون آن تور بگذارید تا ایمن بماند.

A​rticle w as generated by GSA  Con​tent Generat or D​emov᠎ersi on!

برای رسیدن به هدف، باید از آخرین خانه سمت راست عبور کنید و آنگاه میتوانید برج ویزان شده را دور بزنید. پس از نمایش کات سین، مسیر را در اطراف سمت راست کلیسا ادامه دهید. در داخل خانه و قبل از ورود به اتاق اصلی، میتوانید کشوی سمت راست را باز کنید تا یک یاقوت سرخ به دست آورید. اکنون میتوانید به سمت دروازه روبهروی خانه بروید و از کلید نشان برای باز کردن قفل آن استفاده کنید و مسیری را به سمت میدان روستا (Village Square) باز کنید. در خارج از کلبه به درخت نگاه کنید و میتوانید قفس فلزی دیگری را ببینید. در داخل تالار شهر، در قسمت دوم اتاق بزرگتر به سقف نگاه کنید تا قفس فلزی را ببینید. در نهایت، در سمت چپ میتوانید قفس فلزی دیگری را ببینید که بر روی یک چاه آویزان است؛ درست مانند آسیاب بادی قفس فصل یک که باید از افتادن گنج به درون چاه ممانعت میکردید. قایقهای بادی نیز ممکن است از نظر طراحی و آرگونومی ساخت متفاوت باشند، نمونهایی از قایقهای بادی مختص به آبهای آرام هستند که بیشتر به صورت پارویی بوده وقادرند تا 2 الی 8 نفر را برروی خود جای دهند، اینگونه قایقها قابلیت نصب موتور قایق ندارند و تعادل خوبی را در آبهای خروشان مانند دریاها و رودخانهها ندارند.

مانند مواد دشمنانی که مواد منفجره پرتاب میکردند، میتوانید به کوکتل مولوتفها نیز در دست دشمنان شلیک کنید تا آن را منفجر کنید و به آنها آسیب برسانید، اگرچه که منفجر شدن کوکتل مولوتف، دشمنانی را که توسط آن آسیب دیدهاند را درجا نمیکشد؛ زیرا مدتی طول میکشد تا آتش اثر کند. سپس تعدادی از دشمنان سگ به نام کالمیلوس (Colmillos) نیز برای حمله به سمت شما روانه میشوند. سپس میتوانید به بالای قبرستان بروید و از دروازه عبور کنید تا به منطقه اطراف کلیسا برسید. وقتی که با دشمنان داخل خانهای که در فصل یک در آن قرار داشتید مبارزه کردید، از کلید کوچک برای باز کردن کشوی سمت چپ استفاده کنید تا یک شمش طلا به دست آورید. برای ادامه، به راهروی درب پشت اتاق غذاخوری بروید و با کمد لباس را باز کنید تا به یک معما روبهرو شوید. در ساختمان یک کشوی قفل شده وجود دارد که میتوانید از کلید کوچکی که در پایان فصل دو برداشته بودید، برای باز کردن آن استفاده کنید و یک قطبنمای قدیمی به دست آورید.

در سمت چپ، (درست در کنار چکش بزرگ) میتوانید این درخواست ماموریت را که روی دیوار کوبیده شده است را پیدا کنید. درست در وسط قبرستان، دو سنگ قبر با نشانهای همسان وجود دارد. تحمل وزن این دو قایق ۱۰۰ و ۱۶۰ کیلوگرم است و جنس بدنه آنها از pvc سه لایه میباشد. در منطقه بعدی، سه دشمن وجود دارد. اکنون باید به کلیسایی که در فصل سه در آن حضور داشتید برگردید. قبل از ادامه اطراف خانه را برگردید. وقتی این جعبه را بشکنید، به احتمال زیاد یک مار افعی پیدا خواهید کرد. وقتی مسیر سکوی چوبی را تا انتها دنبال کنید، به داخل محوطه رودخانهای با حصار چوبی میافتید. به تخته چوبی که درب چاه را بالا نگه میدارد شلیک کنید، سپس وقتی که تخته چوبی در چاه را بست، میتوانید به قفس فلزی شلیک کنید و آویز مروارید را به دست آورید. آن را با استفاده از چاقو و یا تفنگهای خود بکشید، سپس آن را بردارید تا بعداً بتوانید بفروشید. تنها تفاوت این تفریحات با یکدیگر، نوع تیوپ و ظرفیت استفاده از آن ها است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن