هپی چیر راحتی تخت شو

در بخش رویه این محصول از پارچه جیر استفاده شده است ، پارچه ای که بسیار بالا کیفیت ، نرم و انعطاف پذیر است اما

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در بخش رویه این محصول از پارچه جیر استفاده شده است ، پارچه ای که بسیار بالا کیفیت ، نرم و انعطاف پذیر است اما در برابر فشار و ضربه نیز مقاومت بالایی از خود به نمایش می گذارد و طول عمر بالایی را به خود اختصاص داده است . مبل هپی چیر از نشیمن و پشتی مناسبی برای نشستن برخوردار است و با نشستن طولانی مدت احساس خستگی را به شما منتقل نمیکند . انواع هپی چیر را بشناسید! در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصولات دارای انواع گوناگون و با امکانات متفاوتی هستند که همین امر یکی از دلایلی است که دست شما برای خرید و انتخاب این محصولات به صورت کامل باز خواهد بود. پس میتوانید با پر کردن انواع مبلمان شنی آشنا شوید. این مواد یا یونولیت مبل شنی در کارگاههای صنعتی تولید و ساخته میشوند که کاربردهای زیادی هم دارند، از جمله برای پر کردن مبلمان شنی یا بین بگ که وزن بسیار بسیار کمی دارند و هنگامی که آن را در داخل مبلهای شنی ریخته و پر میکنید یک فضای ۲ متری را پوشش میدهد و وزن کل حجم حدود ۳ الی ۴ کیلوگرم را تشکیل میدهد.

تمامی قسمت های بدنه مبل هپی چیر کبریتی مخمل از پارچه مخمل کبریتی با ضخامت چند لایه ساخته شده که از مقاومت بالا در برابر وزن و از طول عمر بالایی برخوردار است . 3. عمر بین بگ ها به متریال ساخت آنها بستگی دارد .بین بگ ها باید دارای یونولیت درجه ۱ باشند تا در مرور زمان خراب نشوند.در ادامه مطلب ما چندین نمونه بین بگ با کیفیت را برای خرید به نمایش گذاشته ایم. خصوصیت های مهم مبل هپی چیر مخمل خاکسری شامل راحتی فوق العاده و حالت طبی ، قیمت ارزان و به صرفه ، تولید در رنگ های متنوع شاد و تیره ، تولید با پارچه های مخمل و مازراتی و چرم و کبریتی مخمل و پارچه خز بلند و کوتاه ، تولید در اندازه های دلخواه مشتری ، حالت پذیری بالا به صورت مبل راحتی برای نشستن و نیز به صورت نیمه خواب برای رفع خستگی ، وزن سبک برای حمل و نقل آسان ، پخش عمده و تکی از طریق فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس و تولید کننده مبل هپی چیر در ایران با قیمت شرکتی . تحمل وزن این هپی چیر بالغ بر 200 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن و مرغوبیت متریال سازنده دارد . Th​is a​rt​ic​le has been written wi th GSA Content  Gener ator᠎ Dem᠎ov​er sion.

همچنین وزن این محصول با توجه به ابعاد بزرگی که دارد کمی سنگین تر از سایر هپی چیر های یک نفره و بالغ بر 7 کیلو گرم است . یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید هپی چیر ها باید به آن توجه داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن می باشد . از ویژگی های خوبی که جنس مخملی هپی چیر طوسی اینتکس دارد ، قابلیت شستشو آن است که می توانید با باز کردن زیپ رویه ، رویه پارچه ای را جدا کرده و آن را به صورت مجزا با استفاده از ماشین لباسشویی و یا با دست بشویید . حتی اگر قصد استفاده از لب تاب و گوشی خود در حین استفاده از هپی چیر را هم دارید ، می توانید از زیر پایی این محصول استفاده نموده و لب تاب خود را بر روی آن قرار دهید که این نکته هم بسیار کاربردی خواهد بود.

چگونه بین بگ (هپی چیر) خوب را تشخیص دهیم؟ یونولیت خرد شده مبل هپی چیر به شکل گرد و با اندازههای بسیار ریز تولید شدهاند که بسیار نرم و انعطافپذیر هستند که همین امر موجب میشود زمانی که در مبل بکار میروند، نهایت راحتی و نرمی را برای نشستن به ارمغان میآورند. استراحت روی مبل شنی و نوشیدن یک لیوان چای داغ و تماشای برنامه مورد علاقه خود مقابل تلویزیون میتواند خستگی یک روز کار را از تن بیرون کند و نوعی ماساژ برای شما به حساب میاید. قطعا برای شما پیش آمده است که بعد از یک روز کاری سخت و طاقت فرسا و ساعت ها پشت میز نشستن و یا رانندگی در ترافیک های خسته کننده شهری زمانی که به منزل میرسید میخواهید در فضایی ریلکس کنید و کمی استراحت به بدن خسته خود دهید. 1. این مبل بسیار راحت، نرم و لطیف است، که در هنگام خواب و استراحت در بدن شما هیچ دردی را ایجاد نمیکند؛ و در واقع به همین دلیل میباشد، که از کودک تا بزرگسال پیشنهاد میشود. از کاناپه های هپی چیر کودک نیز در اتاق میتوان استفاده نمود . در تعریف هپی چیر میتوان گفت که نوعی از مبل راحتی است که دارای طراحیهای گوناگون و منحصر به فردی است که استفاه از آن را برای خانه یا محیطهای اداری مناسب میسازد این نوع از مبلمان را با نامهای مبل شنی یا مبل بین بگ نیز میشناسند. Data has ​been cre​at​ed  wi​th the help of GSA  C​onte᠎nt Gener᠎at᠎or  DEMO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن