درد استخر ایزی ست

نکته مهم در مورد آب کردن استخر ایزی ست، میزان آب داخلی است چرا که برای شکل گیری کامل آن باید تا حداقل تا زیر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

نکته مهم در مورد آب کردن استخر ایزی ست، میزان آب داخلی است چرا که برای شکل گیری کامل آن باید تا حداقل تا زیر لبه پر از آب شود. استخر بادی ایزی ست قابلیت نصب پمپ تصفیه آب هم دارد، که به شما کمک میکند تا آب استخر خود را تمیز نگه دارید. البته باید بدانید که استخر ایزی ست دارای انواع متنوع می باشد و ابعاد مختلفی را به خود اختصاص داده است. در صورت مشاهده هر گونه کثیفی روی آب و برای از بین بردن آنها می توانید پمپ تصفیه را به استخر بادی وصل کنید. 76 سانتی متری برخوردار است ، به دلیل قطر بسیار بالای این محصول استفاده همزمان چندین نفر فراهم است و چه بسا بزرگسالان نیز می توانند از این استخر استفاده کنند ، همچنین ارتفاع 76 سانتی متری آن باعث شده است تا کودکان و نوجوانان نیز بتوانند از محصول استفاده کنند ، ساختار این استخر پیش ساخته ایزی ست به گونه ای است که به راحتی می توان آن را راه اندازی کرد ، به دلیل سهولت در نصب ، اینگونه استخر ها به استخر های ایزی ست یا فست ست نیز معروف شدند ، چرا که نیازی به نصب میله یا پایه وجود ندارد ، بلکه تنها بایستی لبه های بادی استخر را که از جنس pvc است با استفاده از پمپ باد دستی باد کنید ، پس از آن تنها کافیست که داخل استخر را با آب پر کنید تا محصول آماده استفاده شود ، ظرفیت این استخر 3853 لیتر است و به همین دلیل نیز پمپ تصفیه آبی نیز در کنار استخر قرار گرفته است که با استفاده از آن بتوانید آب استخر را تصفیه کنید .  Con tent h as be᠎en cre​ated by GSA Content Generator Dem᠎over​si on!

این استخر برای استفاده چند نفر در همه فصول سال مناسب است و در عین حال نصب و استفاده آن بسیار آسان می باشد. این لایه می تواند یک کفپوش فومی یا تاتامی، ماسه بادی و یا سیمان نرمه باشد. 305 اینتکس intex 28122 یکی دیگر از سری استخرهای ایزی ست برند اینتکس می باشد که مناسب برای آب تنی به همراه خانواده و یا دوستان است . دریچه ها را باز کرده و دو سر شلنگ را به آنها وصل کرده و دو سر دیگر را لازم است که به لوله های موجود روی بدنه پمپ چسبانده و توسط بست های مخصوص آنها را قفل کنید. اما چند مورد در رابطه با انتخاب این مکان را باید رعایت کنید اولا که در آن اشیاء تیز و لبه های برنده وجود نداشته باشد و دوم سطحی است که کف استخر بادی کامل با آن تماس پیدا می کند. دیوارههای داخلی و کف استخر دارای سطح محافظتی نیستند. بنا به میزان بودجه و تصمیم خریداران، برخی از استخرها دارای پمپ تصفیه آب با سایز کوچک و بعضی دیگر در اندازههای بزرگ تهیه میشوند. Post w​as c reated ᠎by GSA C᠎onte᠎nt Generator DEMO.

استخرهای پیش ساخته در منازل برای استفاده بزرگسالان و کودکان انتخاب و خریداری میشوند که ابعاد آن با توجه به میزان فضایی که خانواده برای قرار دادن استخر در نظر گرفته است؛ مشخص میشود. استخر ایزی ست اینتکس کد 28130، به دلیل جمعوجور بودن و نصب و جمعآوری راحت، برای افرادی که در فضاهای کوچک زندگی میکنند و یا مسافرت میروند، مناسب است. همانطور که میدانید هر محصولی علاوهبر داشتن مزایا و ویژگیهای منحصر به فرد دارای معایبی نیز است. استخر ایزی ست با ویژگیهای منحصر به فردی که دارای علاقهمندان زیادی است. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست با قیمت مناسب و کیفیت بالا میتوانید از همین صفحه، استخر مورد نظر خود را سفارش دهید. در این مقاله، جنیفر لوپز خانه خود را که در لس آنجلس واقع شده است، به تصویر میکشد. نصب و راهاندازی این استخر به راحتی و بدون نیاز به تخصص فنی انجام میگیرد و میتوانید در کمتر از نیم ساعت، آب استخر را پر کنید و به استفاده از آن بپردازید. میزان آبی ورودی به استخر تا زمانی ادامه دارد که به دلیل چگالی کم هوا نسبت به آب، استخر به طور کامل صاف و پهن شود. استخرهای ایزی ست به خاطر طراحی بدون پایه خود، یک چالش بزرگ دارند و آن زمانی است که لبههای بادی این استخرها که در واقع عملکردی مشابه پایه دارند؛ دچار سوراخ و پارگی میشوند و دیگر قابل استفاده نیستند.

لازم به ذکر است این استخرها نسبت به انواع دیگر خود از معایب کمتری برخوردار هستند و تنها باید در حفظ و نگهداری آنها دقت داشته باشید. اگر شما نیز به دنبال خرید مبل تختخواب شو ارزان با کیفیت برای منزل خود هستید، میتوانید به سایتهایی مانند ایزی خرید مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا انواع استخرهای پیش ساخته اینتکس را در طرحها و رنگهای متنوع با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است تا به راحتی استخر خانگی خود را خریداری کنید. این به این معنی است که با پر کردن آب درون استخر تا 76 سانتیمتر عمق، حدوداً ۳ تا ۴ نفر به صورت راحت در آن شنا کنند. هر چند که از آلومینیوم محکم با مقاومت بالا ساخته شدهاند؛ اما برخلاف باور عموم این نردبانها در صورتی که به درستی قرار نگیرند؛ در برابر وزن بالا به طور حتم دچار خمیدگی یا شکستگی میشوند. برای چنین کاربردهایی استخرها در ابعادهای گوناگونی تولید میشوند. استخرهای Easy set، همانطور که از نامشان پیداست به راحتی نصب میشوند و راه اندازی آنها دردسر زیادی ندارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن