برای روی کلیک کنید یا نه روی: جامپینگ بادی و بلاگینگ

تشک جامپینگ در واقع یکی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین وسیله های بازی و سرگرمی سنین مختلف بخصوص کودکان بوده که

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

تشک جامپینگ در واقع یکی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین وسیله های بازی و سرگرمی سنین مختلف بخصوص کودکان بوده که در مدل های مختلفی از نظر ابعاد تولید شده است تا با توجه به نیاز خود و محل مورد استفاده مدل تشک جامپینگ بادی مورد نظر را انتخاب کنید. جامپینگ مربع اینتکس بغل توری ، از جمله محصولات اینتکس از خانواده بازی و سرگرمی کودکان محسوب می گردد . در پی این تنوع و ایجاد محصولات جدیدتر بادی، محصولات بسیار عالی و دوست داشتنی دیگری نیز با عنوان جامپینگ بادی کودک طراحی شد که از آن به عنوان وسیلهای برای سرگرمی و بازی کودکان یاد میشود، همانطور که از نام این محصولات پیداست، شکل ظاهری و طراحی آنها به مانند یک جامپینگ با ابعاد کوچک میباشد که بهصورت بدنه بادی طراحی شده است و میتواند کودکان را در داخل خود جای دهد. مهمترین ویژگی و مزیت این کالا جنس بدنه بسیار مقاوم و با کیفیت آنها است، همانطور که در مقالات مشابه و مرتبط با ویژگیها و خصوصیات جامپینگ بادی کودک گفته شد، جنس بدنه جامپینگهای بادی کودک بسیار مرغوب و با کیفیت هستند به همین دلیل به سختی آسیب دیده و میتوانند از آسیبهای احتمالی که اغلب کودکان ممکن است به محصولات بادی وارد کنند جان سالم بدر ببرد، و اما در تحقیقهای انجام شده از شرکتهای معتبر و بزرگی که در زمینه تولید و فروش جامپینگ بادی کودک فعالیت میکنند میبینیم که بیشتر آنها از اجناس یکسان و با خصوصیات یکسان استفاده کردهاند، به عنوان مثال در بررسیهای انجام شده از سه شرکت اینتکس، بست وی, اینتایم مشاهده شد که بیشتر جامپینگهای بادی تولید شده توسط آنها از اجناسی چون پی وی سی ساخته شده است.

همانطور که گفته شد بدنه این جامپینگهای بادی در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند، همچنین وسایل داغ با حرارت بالا نیز میتواند موجب آب شدن بدنه شود، همچنین جامپینگهای بادی دارای اوج تحمل وزن هستند که در صورت بیشتر بودن وزن ممکن است آسیب ببینند. بخصوص اینکه برخی از مدل های کوچکتر نیز دارای قابلیت تاشو بوده تا به راحتی با کمترین فضای اشغال شده قابل حمل و استفاده در مسافرت ها نیز باشد. اما باید گفت که بدنهی جامپینگهای بادی اغلب کیفیت بسیار بالایی دارند و به همین سبب علاوه بر اینکه به راحتی میتوانند وزن کودکان و نوجوانان را تحمل کنند، فشار ناشی از پرشهای آنان را نیز دفع میکنند. در مقابل فشار و پریدن مقاوم بوده و به سادگی دچار خرابی نمی شود. فروشگاه اورجینال لند، مجموعهای از جامپینگهای بادی را در مدلها، طرحها و رنگبندیهای مختلف فراهم آورده است و هر فردی میتواند مطابق سلیقهی خود حق انتخاب داشته باشد. از اینرو احتمالا جامپینگهای بادی طرح دار میتوانند بیش از هر محصول دیگری موجب اشتیاق آنها به فعالیتهای جسمانی شوند. اما با این حال شاید مهمترین تفاوت میان انواع جامپینگهای بادی، شکل و شمایل ظاهری و طرح آنان باشد.

اما با این حال این مسئله باعث کاهش محبوبیت این محصول نشده و طرفداران جامپینگ بادی روز به روز در حال افزایشاند. تشک های جامپینگ که در دو دسته تشک جامپینگ بادی و تشک جامپینگ غیر بادی تا جامپینگ ترامپولین تقسیم بندی می شود. تشک بادی جامپینگ که در کف قرار دارد با یک لایه تشک بادی ضخیم و بسیار محکم ساخته شده که کودکان میتوانند بالا و پایین بپرند و لحضات شادی را سپری کنند . ساختار داخلی از پرس های عمودی تشکیل شده که به همین دلیل باد بین تمامی قسمت ها در حرکت بوده و باعث می شود تا فشار وارد شده به جامپینگ بادی اینتکس راحت تر کنترل شود. جنس بدنه جامپینگ بادی و رینگ بوکس از پی وی سی درجه یک با طرح شیشه ای با رنگ آمیزی متنوع و ضخامت بالا ساخته شده که در برابر فشار ضربه و وزن کودکان بسیار مقاوم است . با این همه این محصول مقاومت بالایی در برابر فشار و یا ضربه دارد و علاوه بر استفاده در فضای منزل، در فضای باز نیز قابل استفاده است. مقاومت و طول عمر بالای جامپینگهای بادی و جنس بدنهی باکیفیت آنان نیز یکی ویژگیهای مثبت آنان است. ​Th is  po᠎st w as c reated  by GSA​ Content Ge ne᠎rator DEMO!

نگهداری از جامپینگهای بادی به سبب کیفیت بالای مواد اولیهشان کار چندان دشواری نیست. در این دوره وادار کردن کودکان به فعالیتهای بدنی چندان کار سادهای نیست. این مسئله در دراز مدت آثار زیانباری را برای کودکان در پی دارد؛ بنابراین والدین باید به نوعی در صدد حل این مسئله برآیند و کودکان را به انجام فعالیتهای بدنی ترغیب کنند. وزن کم و جابجایی راحت، درب ورودی و خروجی در دیواره جلویی تعبیه شده است. جامپینگ بادی کودک طول226- عرض 226- ارتفاع 100 سانتی متر و تحمل وزن 56 کیلو گرم را دارد. بانجی جامپینگ یا به عبارتی سقوط آزاد، تفریحی پرهیجان و متفاوت است که علاقهمندان خاص خود را دارد. چالیدره مکانی تفریحی با تله کابین، جامپینگ و قایقسواری است. سد چالیدره در نزدیکی غرب مشهد و در درهای به نام چالیدره ایجادشده است. لازم به ذکر است که جهت دریافت تخفیفات شهربازی پارک ملت مشهد باید با بخش روابط عمومی این پارک در تماس باشید و از این طریق کارت تخفیف شهربازی پارک ملت مشهد را تهیه کنید. جنس از پلاستیک فشرده شده مرغوب یا PVC تهیه شده و استحکام آن مناسب می باشد. برای اینکه بتوانید محصول را راه اندازی کنید، ابتدا نیاز است که پمپ باد دستی یا برقی تهیه نمائید، به دلیل اینکه داخل بسته بندی موجود نمی باشد.

آخرین مطالب