همه چیز درباره بلیت طلایی یا گلد پس کلش اف کلنز

ما کلش آف کلنز را با آیتم ها، سربازان و جوایز مختلف در هر فصل معرفی می کنیم. کلش آف کلنز اساسا یک بازی رایگان

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

ما کلش آف کلنز را با آیتم ها، سربازان و جوایز مختلف در هر فصل معرفی می کنیم. کلش آف کلنز اساسا یک بازی رایگان است، اگرچه امکان خرید را نیز فراهم می کند تا بتوانید مهارت های بازی خود را با دسترسی به آیتم های پولی ارتقا دهید. گلد پس را می توان ارزان ترین روش خرید در بازی دانست. اگر از کاربران کلش اف کلنز هستید، با ما همراه باشید تا مزایا، آموزش های اولیه و نکات کاربردی بلیت طلایی این بازی را در اختیار شما قرار دهیم.

آیا ارزش خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز را دارد یا خیر؟

چرا گلد پس یا گلدن تیکت؟

یکی از مزایای خرید گلد پس، انتشار جوایز عالی برای شماست. مانند تغییر ماهانه در ظاهر شخصیت های شما. علاوه بر این، جوایز در دسترس برای صاحبان بتل پست عبارتند از:

 31 + 11 نکته برای زنده ماندن در دهکده رزیدنت اویل

کمک های سریع به سربازان (به دوستان سوپرسل خود) با صرف تنها 1 جم برای گروهی از نیروها، باید زمان و منابع کمتری را صرف ساخت و ارتقای سربازان و قهرمانان کنید.

سازه‌ها ظرفیت سلامت سربازان و تعمیر و افزایش بازده طلسم با منابع کمتر و در مدت زمان کوتاه‌تر ظرفیت بانک فصل را برای نگهداری 25 میلیون طلا، 25 میلیون واحد اکسیر (معمولی) و 250000 واحد اکسیر سیاه افزایش می‌دهد، برای انتشار فهرستی از جوایز جدید.

تکلیف آنهایی که وسط فصل گلدپاس خریدن چیست؟

زمانی که امتیاز شما به حد نصاب رسید، گلد پس آزاد می شود. این اتفاق می تواند در اواسط فصل رخ دهد. به عبارت دیگر، ممکن است گلدپاس را فقط برای کسری از فصل داشته باشید. باید بدانید که اعتبار گلد سو فقط برای فصلی است که در آن خریداری شده است.

با 24 ساعت باقی مانده از هر فصل، طلا از فروشگاه حذف می شود و سپس برای خرید درون بازی از طریق صفحه چالش های فصلی در دسترس خواهد بود و دقیقاً 1 ماه در تقویم رسمی باقی می ماند. به این معنی که فصل جاری در فوریه 28 روز و فصل اسفند 31 روز است. این برای تسهیل پردازش پرداخت درون برنامه ای در مناطق زمانی مختلف جهانی است.

 

به یاد داشته باشید که می توانید تا 8 سکه طلا را نگه دارید و تا زمانی که آنها را فعال یا هدیه نکنید در شناسه سوپرسل شما نگهداری می شود. همچنین خریدها به حساب مرتبط با شناسه سوپرسل که با آن وارد فروشگاه سوپرسل شده اید، واریز می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن