نامه های خود را برای 28 مه سال 2020

محتوای مقاله در ادامهاین تجربه اخیر آورده و تمام کسانی که تجربه بازگشت. بزرگان ما برگزار می شود نفس خود را جوا

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

این تجربه اخیر آورده و تمام کسانی که تجربه بازگشت. بزرگان ما برگزار می شود نفس خود را جوان تحصیلکرده ceremonialists به چالش کشیده شد همه قول داد آنها بیش از حد خواهد رفت زیر زمین. مراسم نمی end. به خصوص با توجه به این تشریفاتی شیوه نمی توان یافت در هر نقطه دیگری در جهان است. هر کس دیگری تا به میهن خود را برای ادیان و زبان و اقتصاد شکوفا. آن را یک گام به سوی نسل کشی است.

نخست وزیر معارف RCMP دستیار کمیسر مارک فیشر و مدیر اولین کشور خدمات بهداشتی و کارکنان خود را گرفته اند باید از یک پایه به پایه اول مطالعات سازمان ملل یا قانون اساسی ، در واقع باید آن را اجباری برای تمام قانونگذاران و کارکنان. Sec. 91.24 قانون اساسی عمل می کنند متحده "سرخپوستان و اراضی متعلق به سرخپوستان" در حال فدرال مسئولیت و زمان مورد قانون پشتیبانی می کند. آن را دلیلی برای اردن اصلی, چرا در-رزرو کودکان معلول را به همان پشتیبانی از عنوان هر ساسکاچوان اقامت.

بعلاوه زبان مورد استفاده توسط سازمان ملل به نفع سلامت رسمی در یادداشت ارسالی به رئیس گفتن بود. این اقدامات بیشتر توسط RCMP فریاد سیستمیک نژادپرستی در خیلی از موسسات به منظور رعایت صداقت از قانون و قانون اساسی است. جهان در حال تماشای ساسکاچوان. اجازه دهید آنها را نشان می دهد اکثر ساکنان نیست نژادپرستان.

کانی Deiter, Abernethy



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب