نامه های خود را برای 25 ژوئن 2020

محتوای مقالهکانادا هرزه منجر به شورای امنیت سازمان ملل متحد از دست دادنبله, آن است که شرم آور است که کانادا و

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

محتوای مقاله

کانادا هرزه منجر به شورای امنیت سازمان ملل متحد از دست دادن

بله, آن است که شرم آور است که کانادا و آقای ترودو نمی توانید رای دادند یک کرسی در شورای امنیت سازمان ملل متحد. اما از آن است که بیشتر در کانادا تقصیر از آقای ترودو. ما ادعا می شود یک بازی دوستانه مناسب و معقول ملت از مردم است. اما رکورد ما از نظر نژاد پرستی به سوی ما اولین ملت و مردم است و وحشتناک. و بسیاری از نژادپرستان در میان ما هستند و نه بیش از حد دوستانه با سیاه آسیایی و کسانی که از خاورمیانه یا.

اگر شما هرگز به تماشای "ما ایستاده خواهد شد" یک فیلم ساخته شده در مورد قتل Colten Boushie در اینجا در ساسکاچوان, سپس شما نیاز به آن را ببینید. آقای Boushie خانواده رفت و به اتاوا و در نهایت به سازمان ملل متحد به تلاش برای دریافت کمک در تلاش خود را برای عدالت است. آیا شما نمی فکر می کنم که مراجعه به سازمان ملل متحد تاثیر نمی گذارد نظرات مردم رای گیری در مورد آن کشور به قبول بر روی شورای?

من نه ضد کشاورز یا ضد مهاجر. پدر بزرگ من آمد به کانادا در سال 1898 و در نهایت حل و فصل به مزرعه در استان ساسکاچوان. که اوکراین او و خانواده اش نیز رنج می برد بسیاری از تعصب از مهاجران اروپایی است. پس از همه, سفید برتری بود ریشه دوانده از ویژگی های کشورهای اروپایی برای صدها سال. در آن زمان اوکراین مهاجران بودند بازدید توسط دولت وقت به عنوان خشن دهقانان اما حداقل بستری شد به سفید پوست.

آخرین مطالب