نامه های خود را برای 28 ژوئیه سال 2020

محتوای مقاله در ادامهکودکان بسیار جوان و برخی از کودکان با نیازهای ویژه باید بیشتر دست در مراقبت از خود اساتید

توسط ATSHNEWS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

کودکان بسیار جوان و برخی از کودکان با نیازهای ویژه باید بیشتر دست در مراقبت از خود اساتید و دستیاران خود را. آنها ممکن است کمتر قادر به مقابله با آبریزش بینی و ترشحات دهان و دندان خود را. چه PPE در حال رفتن به ارائه شده برای این معلمان و دستیاران برای حفاظت از خود را?

مطالعات گزارش شده است که کودکان به عنوان کمتر عفونی نیز نشان می دهد که کودکان بزرگتر هستند به احتمال زیاد به عنوان بزرگسالان به افراد دیگر را آلوده.سن که در آن این اتفاق می افتد ناشناخته است. با این وجود به نظر می رسد به من که کلاس های درس با 20-30 دانش آموزان 12 ساله و بیش در حال رفتن به مخاطره آمیز است. از آن خواهد شد غیر ممکن است برای حفظ اجتماعی فاصله در این اتاق. آیا دولت برنامه ای برای کاهش این خطر است ؟

راهروها در مدارس قادر به جای اجتماعی فاصله در طول کلاس را تغییر دهید. چگونه خواهد بود موفق? که مسئول تمیز کردن میز در اتاق استفاده می شود که توسط دانش آموزان که تغییر اتاق برای کلاس های مختلف? هنگامی که آن را -30 درجه سانتیگراد و دانش آموزان می توانند خارج رفتن به این بازی چگونه خواهد اجتماعی فاصله حفظ شود?

هر سقوط پس از شروع مدرسه, کودکان با سرماخوردگی و آنفولانزا عفونت آنها را به اشتراک با پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ. اگر شرکت شما با COVID-19 خواهند بود های این عنوان هست ؟

به عنوان یک ارشد مانند کودکان و بزرگسالان جوانتر من بستگی به داشتن یک زندگی اجتماعی با خانواده و دوستان برای سلامت روان هم خوب است من نگران هستم که بار است که در سالمندان و بزرگسالان در معرض دوباره به خطر سلامت روان ما توسط خود منزوی به منظور محافظت از خودمان را از COVID-19. من می خواهم به شنیدن از دولت چه برنامه ها و منابع آنها را برای مدارس به منظور کاهش خطرات ناشی از انتقال COVID-19 در مدارس و از مدارس به خانواده ها است.

شارلوت Miller, Regina



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن