نامه های خود را برای جولای 23, 2020

محتوای مقاله در ادامهعلاوه بر این, فریزر موسسه بررسی سالانه از شرکت های استخراج معدن: 2019 رتبه ساسکاچوان جذاب

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

علاوه بر این, فریزر موسسه بررسی سالانه از شرکت های استخراج معدن: 2019 رتبه ساسکاچوان جذاب ترین حوزه قضایی در کانادا برای سرمایه گذاری در بخش معدن.

همچنین با توجه به Fraser Institute آن 2019 نظرسنجی از نفت و گاز رقابت می گوید: "در میان کانادا از حوزه های قضایی, Saskatchewan جذاب ترین حوزه قضایی برای بالادستی نفت و گاز سرمایه گذاری است."

پس در یک کلام وجود دارد بدون نیاز به ساسکاچوان به دنبال آلبرتا ناامید مسابقه به پایین کسب و کار نرخ مالیات.

گرد براک Regina

استفاده از آب انداختن در معادن پتاس

Re: نظر: به درستی انجام Diefenbaker پروژه های آبیاری کمک می کند, استان, اجتماعی, سیاسی و سازگار با محیط زیست (10 ژوئیه)

ما موافق با نویسندگان این نظر تحریریه در تازه اعلام دریاچه Diefenbaker آبیاری گسترش است که این پروژه نشان دهنده یک بار در یک نسل فرصت برای تضمین منابع آب به نفع جوامع کشاورزی و صنعت در دهه های آینده. این مقاله به درستی اشاره می کند که Saskatchewan خانه را به برخی از بزرگترین ذخایر پتاس در جهان — انتقادی معدنی برای تولید مواد غذایی و یکی که در کانادا تولید پایدار تر از هر پتاس-تولید منطقه از جهان است.

راه حل استخراج آب فشرده; اما نویسندگان را نادرست اعلام کرد میزان آب در هر راه حل معدن نیاز دارد. موزاییک گرفته شده دقت زیادی به کاهش میزان آب مورد استفاده در تمام سایت های ما در استان است و در حال حاضر به دست آورد بیشتر از 10 درصد آب شیرین با استفاده از کاهش (به ازای هر تن محصول) در ما پتاس سایت. در حال حاضر سه سال به طور متوسط از آب استفاده می شود این است که حدود نیمی از آنچه نویسندگان اعلام کرد. در واقع به تازگی موزاییک اعلام کرد companywide هدف برای کاهش بیشتر آب شیرین با استفاده از 20 درصد در هر تن محصول تا سال 2025.

اولویت بندی و برنامه ریزی دقیق مربوط به آب لازم خواهد بود در سال آینده و دهه و ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با Saskatchewan جامعه و در تمام سطوح دولت در آن تلاش.

جسیکا Theriault, Regina

Theriault است مدیر امور نظارتی برای شرکت موزائیک.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب