نویسنده تایید نامزدها در آینده دراکات انتخابات

این غیر معمول است نه تایید بلکه گفتگو در مورد وضعیت شهر و چه انتخابات آینده می تواند در مورد تغییر و بهبود امک

توسط ATSHNEWS در 2 تیر 1399

این غیر معمول است نه تایید بلکه گفتگو در مورد وضعیت شهر و چه انتخابات آینده می تواند در مورد تغییر و بهبود امکانات آینده برای جامعه ما است.

به عنوان کسی که خدمت 24 سال در هیئت مدیره خود را از selectmen من می توانم به شما بگویم که یک هیئت مدیره است که بسیار شبیه به یک توپ بسکتبال تیم آنها هم خوب شیمی و یا آنها نمی. اگر چه ما تا به حال برخی از افراد خوب در هیئت مدیره, هیئت فاقد رهبری خوب شیمی و به عنوان یک نتیجه ما با مسائل شهر و مدیریت آنها منصوب شده اما ظاهرا ارائه شده هیچ نظارت و ... و چندین دپارتمان مسائل. بسیاری از این مسائل بودند غیر ضروری و در نتیجه بد شیمی و درگیری در هیئت مدیره.

شما باید پنج گزینه های خوب در انتخابات آینده و همه آنها به اضافه کردن چیزی متفاوت به هیئت مدیره و دارای سطوح مختلفی از اثربخشی در نظر من.

من معتقدم که آن را در بهترین مورد علاقه ما اگر یک selectmen نامزد اول خدمت در دفتر محلی در برخی از ظرفیت.

آیا شما می خواهید یک شهر مدیر که تا به حال هیچ تجربه ای در دولت های محلی? احتمالا نه. داشتن selectmen که هیچ تجربه ای در دولت های محلی نظارت مدیر و کار نمی کرد یا نه.

این باور من است که شهر و هیئت selectmen باید پیمان در انتقال بعدی به روند یک جستجوی حرفه ای برای شهر بعدی مدیر.

آن است که بسیار خطرناک به یک روند سیاسی به عنوان ما به تازگی انجام داد. آن را نمی خواهد همیشه نتایج مثبت آن می تواند در نتیجه cronyism و فساد است.

ما نیاز به انتخاب یک هیئت مدیره است که درک ى باز و فضای برنامه ریزی و بودجه شهرداری است به سرب در شورای شهر و درک مردم از شهر و ... و بالاتر از همه چیز می خواهد به دراکات به مکانی بهتر در حال حاضر و در آینده است.

آنها باید ارائه متمرکز قوی رهبری در جلسه شهر بود به لحاظ سیاسی مستقل و نه با دخالت شهر بخش است.آنها باید در حال اجرا برای selectmen زیرا آنها می خواهند به یک selectmen نه به این دلیل که آنها به دنبال چیز دیگری است.

که به شما رای دادن برای کسب و کار خود و اما مهمتر از همه لطفا رای.

از نظر من هدر سانتیاگو Hutchins فیل Thibeault و جو Espinola همه نشان از تعهد خود را به شهر ما خدمت به عنوان داوطلب در شهر دولت است.

این بسیار مهم انتخابات است. بیایید حرکت دراکات رو به جلو!

— وارن شاو
دراکات



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن