جهان, سریع ترین مرد معلق برای از دست رفته دوپینگ آزمون

توسط جیمز ELLINGWORTH و پت گراهاماحتمال است که جهان سریع ترین مرد مسیحی Coleman ممکن است از دست ندهید بازی های

توسط ATSHNEWS در 28 خرداد 1399

توسط جیمز ELLINGWORTH و پت گراهام

احتمال است که جهان سریع ترین مرد مسیحی Coleman ممکن است از دست ندهید بازی های المپیک تابستان آینده افزایش پنج شنبه زمانی که او موفق به دریافت یک تعلیق موقت برای شکست به خانه زمانی که مواد مخدر تست نشان داد تا آخر سال.

Coleman حاکم قهرمانی جهان در 100 متر گفت: آخرین flare-up با ضد دوپینگ سیستم ریشه از یک miscommunication که می توانست به راحتی حل و فصل شده است با یک تماس تلفنی از دوپینگ-افسر کنترل که به خانه اش آمدند on Dec. 9. آن را سومین محل تخلف در 12 ماه span و می تواند حمل ممنوعیت تا دو سال.

مسیر خود را به خط شروع در توکیو بازی در حال حاضر ممکن است از طریق شنیدن ،

کلمن استدلال در حال تضعیف در بخشی از این واقعیت است که او به خوبی آگاه بود از فهم و outs از "محل حکومت" به خاطر یک مورد در برابر او بود که کاهش یافته است در سال گذشته قبل از این آخرین حادثه است.

"من فکر می کنم من فقط می توانید بیشتر در مورد آن" کلمن گفت: سال گذشته در بحث نزدیک خود تماس بگیرید.

دو و میدانی یکپارچگی واحد که دستگیره ضد دوپینگ موارد برای جهانی دو و میدانی گفت: تماس های تلفنی بخشی از آن تست پروتکل چرا که آنها می توانید آن را آسان تر برای ورزشکاران به دستکاری تست شده است.

"هر گونه پیشرفته اطلاع از آزمایش در قالب یک تماس تلفنی و یا در غیر این صورت این فرصت را برای ورزشکاران به شرکت در دستکاری و یا فرار و یا دیگر رفتار نامناسب است که می تواند محدودیت اثربخشی تست" AIU گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

کلمن وضعیت رفتن به جلو همچنان تیره است. با توجه به AIU وب سایت خود را تعلیق موقت ذکر شده است به عنوان مارس 14 سال 2020 — 13 ماه قبل از شروع المپیک ایالات متحده محاکمه. توکیو المپیک به تعویق افتاد به دلیل coronavirus بیماری همه گیر در حال برنامه ریزی برای باز کردن جولای 23, 2021.

یک ایمیل به نماینده او و خود را حامی, Nike نیست بلافاصله بازگشت.

فصل گذشته کلمن کردم نیرنگ در دوپینگ, درام, پس از کلمه از محل نگهداری خود را شکست و به رسانه ها درز. ایالات متحده در آژانس ضد دوپینگ به پایان رسید تا حذف این مورد بیش از یک فنی بسیار گیج کننده rulebook. او در ادامه به جذب 100 متر طلا در مسابقات قهرمانی جهان در دوحه قطر در سپتامبر گذشته.

از طریق آن همه 24 ساله کلمن تحمل برخی از آسیب در دادگاه افکار عمومی. بودند کسانی که آماده به توده او را در یک لیست دیگر بزرگ نام آمریکایی مانند تیم Montgomery, ماریون جونز, جاستین Gatlin و تایسون گی شده اند که گران برای دوپینگ در طول سال.

"در پایان روز, من چیزی نمی اشتباه" کلمن گفت: پس از مسابقه خود را در دوحه.

نخبگان و ورزشکاران در سراسر جهان ملزم به پر کردن یک "محل صورت" آن را ممکن است برای مبارزه با دوپینگ مقامات برای انجام تعجب تست خارج از مسابقه. نقض معنی یک ورزشکار یا نه پر کردن فرم گفتن مقامات که در آن آنها می توان یافت و یا که آنها نبودند که در آن آنها گفت: آنها زمانی بود که تست وارد شده است.

سه از دست رفته آزمون در یک دوره 12 ماهه می تواند به عنوان یک ضد دوپینگ نقض.

کلمن که در گسترده وبلاگ او نوشته شده سه شنبه شب که خود Dec. 9 محل شکست هنگامی رخ داد که مواد مخدر تست نشان داد تا در محل اقامت خود را در حالی که او خرید کریسمس. او همچنین از دست رفته یک آزمون در Jan. 16, 2019 و دیگری در تاریخ 26 آوریل 2019 با توجه به تشکیل پرونده شکست.

او گفت: هیچ سابقه ای از هر کسی که به جای خود و این که اگر او تا به حال شده است به نام او بود و پنج دقیقه به دور در یک مرکز.

کلمن سوال خود را در پست چرا او نمی دریافت یک تماس تلفنی در زمانی که این تست قادر به پیدا کردن او گفت که او تا به حال دریافت تماس "هر زمان دیگر" او مورد آزمایش قرار گرفت. او گفت: او جذاب از دست رفته آخرین آزمون با AIU به مدت شش ماه.

در توییتر کلمن به حال مبادله با حاکم المپیک بز قطب قهرمان کاترینا Stefanidi پس از او نوشت: "فقط برای اینکه روشن...تست نیست شما تماس بگیرید زمانی که آنها نمی تواند پیدا کردن شما. من فقط شنیده ام از این اتفاق می افتد به ما ورزشکاران (بسیاری از ورزشکاران مختلف و مناسبت ها). مگر اینکه USADA قوانین مختلف از WADA آزمایشکنندگان همین حالا تماس بگیرید. شما یا جایی که شما گفت: شما می شود و یا شما نیست."

کلمن پاسخ داد: "آنچه که هدف خود را در نظر? شما در اشتباه هستید من تا به حال بسیاری از DCOs (مواد مخدر مجموعه افسران) به من بگویید این پروتکل به تماس با آخرین 10 دقیقه از ساعت. و چرا ما باید برای ورودی تماس با ما اطلاعات اگر این نبود این مورد ؟ اگر شما تا به حال هیچ چیز مثبت می گویند چرا می گویند هر چیزی در همه."

برخی از کلمن را زودتر از دست رفته بودند با AIU اما با USADA که خود کتاب برای ورزشکاران می گوید تماس های تلفنی معمولا محفوظ است تنها برای پنج دقیقه گذشته از یک شکاف زمان و "برای تایید در دسترس نبودن ورزشکار نیست برای قرار دادن یک ورزشکار برای تست."

در یک بیانیه USADA گفت: "ما می توانیم تایید آخرین اقدام مربوط به آقای کلمن و ما در حال همکاری با AIU در این موضوع است."

AIU ظ مشابه شارژ این ماه در برابر زنان در 400 متر قهرمان جهان سلوی عید ناصر بحرین. او در حال حاضر تحت بررسی است و زمانی که او موفق به کسب طلا در دوحه در سال گذشته در سریع ترین زمان از سال 1985.

قبل از از دست رفته در آزمون دسامبر کلمن ذکر شده که توجه بیشتر در مورد به روز رسانی محل خود.

"گاهی اوقات شما فقط رفتن به مکان های مختلف و انجام کارهای مختلف و که با فشار دادن بر روی ذهن خود را برای به روز رسانی برنامه در مورد هر چیزی که شما در حال انجام" کلمن گفت. "رفتن به جلو من فقط سعی می کنید برای انجام یک کار بهتر در مورد سخت کوش تر در مورد آن."

___

AP ملی نویسنده ادی Pells کمک به این گزارش.

___

بیشتر AP ورزشی: https://apnews.com/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن