با خصلت و محدودیت های بسیاری متحده آسانسور مستندات

توسط جانت McCONNAUGHEY و اعطای SCHULTEگرتنا La. (AP) — بیش از یک دوجین متحده اجازه رستوران و فروشگاه و یا کسب

توسط ATSHNEWS در 13 اردیبهشت 1399

توسط جانت McCONNAUGHEY و اعطای SCHULTE

گرتنا La. (AP) — بیش از یک دوجین متحده اجازه رستوران و فروشگاه و یا کسب و کارهای دیگر بازگشایی جمعه در بزرگترین روز به روز بر فشار و در عین حال به اقتصاد خود را تا و در حال اجرا دوباره اقدام در سرعت خود و با خود خصلت ها و محدودیت ها را به مطمئن شوید که coronavirus نمی آمد طوفان به عقب.

مردم در لوئیزیانا می تواند غذا خوردن در رستوران ها دوباره اما تا به حال به نشستن در خارج در جداول 10 فوت (3 متر) از هم جدا با هیچ سرویس پیشخدمت. مین ساکنان می تواند با حضور در کلیسا به عنوان طولانی به عنوان آنها در آنجا ماند در اتومبیل های خود را. و یک نبراسکا بازار بازگشایی شد و با پلکسی گلاس موانع و دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه اما تعداد کمی از خریداران.

"من احساس می کنم مثل من فقط از زندان!" حسابدار شادی پالرمو گفت که او نشستم با بیکن-هانه bloody Mary در گرتنا انبار کافه خارج از نیواورلئان.

در ضمن برای اولین بار مواد مخدر نشان داده شده است برای کمک به مبارزه با COVID-19 برنده اورژانس تایید از سازمان غذا و دارو. در عمده مطالعه remdesivir کوتاه بيماران بازیابی زمان از 15 روز به 11 به طور متوسط است) و همچنین کاهش مرگ و میر.

این ویروس به کشته شدن بیش از 230,000 نفر در سراسر جهان از جمله بیش از 64000 در آمریکا و بیش از 20 ، 000 هر یک در ایتالیا, بریتانیا, فرانسه و اسپانیا را وادار مستندات است که باید توقیف کارخانه و کسب و کار, پرتاب ده ها میلیون نفر از کار متوقف شده و جهان اقتصاد.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت که او امیدوار تعداد کل COVID-19 مرگ و میر در ایالات متحده خواهد شد در زیر 100,000 که او اذعان کرد که یک "وحشتناک شماره." مغلوب ساختن پیشی جستن را پیش بینی انتظار می رود ایالات متحده مرگ و میر را در طول زمان تغییر با قبلی خود 60,000 طرح در حال حاضر تحت الشعاع قرار. اما او گفت در صورتی که "شاید زندگی میلیون ها نفر از" ذخیره شده اند با خاموش کردن اقتصاد است.

با بحران ثبات در اروپا و در بسیاری از مکان ها در ایالات متحده و کشورهای متحده به تدریج کاهش محدودیت های خود را در میان هشدارهای از کارشناسان بهداشت و درمان است که موج دوم از عفونت می تواند ضربه مگر اینکه تست برای این ویروس به طور چشمگیری گسترش یافته است.

در بسیاری از کلرادو, مردم می توانند موهای خود را قطع و فروشگاه در فروشگاه دوباره هر چند stay-at-home سفارشات در محل باقی مانده در دنور و شهرستانهای اطراف. وایومینگ اجازه آرایشگری ناخن سالن ورزشگاه و مراکز مهد کودک بازگشایی شده است. در مین گلف آرایشگری و دندانپزشکان افتتاح شد.

هتل های نزدیک به کارولینای جنوبی سواحل باز و پارک دولت قفل دروازه های خود را برای اولین بار در بیش از یک ماه است. اما در مرتل بیچ دولت محبوب ترین مقصد توریستی, هتل, آسانسور خواهد بود محدود به یک فرد یا یک خانواده — یک پتانسیل ناراحتی در منطقه 15 - و 20-داستان تفریحی.

تگزاس' بازگشایی میلادی با پراکنده کردن جمعیت در مراکز خرید و رستوران ها اجازه می دهد مشتریان به ناهار خوردن در هر چند تنها در 25 درصد ظرفیت در بسیاری از مکان. یک ویدیو ارسال شده در رسانه های اجتماعی نشان داد یک شهر پارک رنجر در Austin گرفتن هل به آب روز شنبه در حالی که درخواست از مردم در یک جمعیت به نگه داشتن 6 فوت (2 متر) جدا از یکدیگر. پلیس متهم 25 ساله با اقدام به حمله.

در Gattuso رستوران در گرتنا لوئیزیانا کنت و دوریس Alimia و دختران خود مولی و امیلی جشن مولی Alimia را 22nd تولد در یکی از جداول در فضای باز که غربالگری گیاهان چوبی در ماین 5 فوت بالا.

"این یک تغییر خوب از مناظر به واقع خارج شدن از خانه" مولی Alimia گفت.

خارج Omaha, Nebraska, گل یاس, راموس بود که در میان یک و نیم دوجین خریداران سرگردان باز هوا نبراسکا عبور از مرکز. ترین عینک ماسک.

"من فکر می کنم این کمی زود است اما این نوع آهسته و وجود ندارد بسیاری از مردم در اینجا, بنابراین من خیلی نگران" راموس گفت.

محدودیت بودند هنوز هم در جای خود در آریزونا اما از هشدارهای پلیس و مقامات بهداشتی متوقف نمی دبی تامپسون از سرو غذا جمعه در درون او نعل اسب کافه در Wickenburg یک شهر 6,300 مردم حدود 65 مایل (105 کیلومتر) غرب ققنوس. تشویق توسط تعداد کمی از مشتریان تامپسون بازداشت نشده بود اما او بعد از دریافت یک تماس از دولت و وزارت بهداشت خدمات گفتن او برای متوقف کردن نقض رژیم صهیونیستی است. mlb اقامت-در-خانه سفارش.

در سراسر کشور به معترضان خواستار فرمانداران راه اندازی مجدد اقتصاد کتک. بیش از 100 نفر شعار می دادند و به مرحله اجرا علائم در مقابل شیکاگو تامپسون مرکز که در آن فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر یک دفتر تماس برای پایان دادن به ایالت مستند.

پریتزکر گفته است او نمی خواهد بلند نظم خود را تا زمانی که آن را بی خطر و چندین counterprotesters ابراز حمایت از موقعیت خود را. متخصص بیهوشی پرستار بنیامین Salazar برگزار شد تا نشانه آن است که خواندن "در خانه بمانند. ما در حال گرفتن خسته از دیدن مردم می میرند."

مکزیک جدید رژیم صهیونیستی. میشل Lujan گریشام استناد دولت Riot Control Act او به عنوان مهر و موم کردن تمام جاده های غیر ضروری ترافیک در شهر گالوپ جمعیت 70,000 برای کمک به کنترل افزایش شیوع کروناویروس در سابق تجارت پست در حومه رزرو ناواهو.

در سخت ترین ضربه کرنر از ایالات متحده, New York رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت: مدارس و کالج ها بسته باقی می ماند از طریق بقیه سال تحصیلی. شهر نیویورک خانه سالمندان در روز جمعه گزارش داد که مرگ و میر ناشی از 98 ساکنان اعتقاد بر این بود coronavirus — سرسام آور مرگ و میر که شوکه مقامات دولتی.

در ایالت واشنگتن که در آن کشور برای اولین بار COVID-19 مورد تایید شد, در ماه ژانویه, رژیم صهیونیستی. جی Inslee روز جمعه گفت که او گسترش دولت coronavirus اقامت در خانه سفارش از طریق حداقل مارس 31 و او را به سهولت محدودیت در چهار مرحله است. واشنگتن نیز تا به حال برای اولین بار کشنده های خوشه ای از موارد در ایالات متحده آمریکا در سیاتل-منطقه خانه سالمندان است.

و در میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer روز جمعه گفت که او از اقامت در خانه سفارش باقی مانده است در اثر از طریق مارس 15 با وجود جمهوری خواهان امتناع به گسترش خود را اضطراری اعلام شده است.

در جای دیگر در سراسر جهان پکن شهر ممنوعه, این کاخ تبدیل به موزه که یکی از چین بزرگترین جاذبه های توریستی آغاز شده استقبال بازدید کنندگان دوباره و بنگلادش آغاز شد بازگشایی کارخانه.

در ایالات متحده, شانی و سرگئی Oveson هیجان زده بودند به سر ناهار خوردن در صندلی خود را کوچک, Salt Lake City, رستوران که دیده است 85% افت فروش از اواسط ماه مارس. جای خود را به رامش بار تا به حال تنها نیمی عادی گنجایش به دلیل اجتماعی-فاصله مورد نیاز است.

"ما واقعا هیجان زده می شود اما در همان زمان ما می ترسم که این ویروس دوباره و ما باید برای بستن دوباره" شانی Oveson گفت. "داشتن کسب و کار خود را می تواند بسیار ترسناک از نظر مالی ما را به خطر بیمار شدن برای زنده ماندن."

___

Schulte گزارش از گرتنا نبراسکا. AP روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن