ویلمینگتون به خارج برای جمع آوری سالانه شهر جلسه

ویلمینگتون — سالانه شهر جلسه را به یک خانه جدید در این سال -- یک چادر در دبیرستان سافتبال زمینه است.سالانه شهر

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

ویلمینگتون — سالانه شهر جلسه را به یک خانه جدید در این سال -- یک چادر در دبیرستان سافتبال زمینه است.

سالانه شهر برگزار خواهد شد شنبه. محل جدید است و بخشی از این شهر راه حل برای پرداختن به COVID-19 نگرانی. تغییرات دیگر شامل شهر جلسه زمان شروع و آرایش صندلی.

با توجه به شهر مدیر جف هال و زمان زیادی رفته به ساخت شهر جلسه به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است. صندلی تحت, شورای شهر چادر خواهد بود فاصله 6 فوت از هم جدا اگر وجود خواهد داشت برخی از صندلی هم برای زن و شوهر که می خواهید به نشستن در کنار هم و شرکت کنندگان به شدت توصیه به پوشیدن پوشش صورت.

با شهر جلسه خارج مقامات تا به حال نیز حساب برای آب و هوا. شهر قادر به جا به حدود 300 صندلی در زیر چادر با هدف داشتن فضا برای همه. به عنوان گرما یک نگرانی شورای شهر شروع خواهد شد در ساعت 9 صبح به جای 10:30 صبح در تلاش برای به دست آوردن بخش عمده ای از مقالات خطاب قبل از گرمای روز.

این شهر نیز ارائه می شود آب و پرسنل اورژانس در محل.

"قصد ما این است که به نگه داشتن مردم از خورشید آن است که اگر یک روز گرم و آفتابی," هال گفت.

این شهر نیز ارائه می شود پارکینگ تعیین شده و سبد خرید گلف حمل و نقل برای افراد با تحرک چالش است.

اگر چه برخی از جوامع اطراف مانند بیلریکا و توکسبری کاهش سالانه خود حکم فقط به ملزومات ویلمینگتون در حال حرکت رو به جلو با تمام آن اصل حکم.

"وجود دارد برخی از اقدامات است که ما پیشنهاد به نفع کاهش تعداد حرکات واقعی به طوری که این زمان می تواند به طور بالقوه کاهش می یابد" هال گفت.

یکی از این اقدامات رضایت دستور کار است.

رضایت دستور کار اجازه می دهد که شورای شهر برای رای دادن در یک حرکت است که شامل چندین مقاله به طور سنتی در نظر گرفته نشده بحث برانگیز است. بدنه آنها را به عنوان خانه داری مقالات.

"این هنوز هم اجازه می دهد مردم را به بحث در مورد یکی یا بیشتر از فردی مقالات زیر چتر پس به صحبت می کنند" هال گفت.

در این سال حکم شامل یک پیشنهاد مالی 2021 عامل بودجه از $110.5 میلیون.

ساکنان نیز خواسته می شود که برای رای دادن بر روی مقالات اعم از ساختمان پروژه مطالعات به تغییرات به شهر جلسه خود را.

در این شهر نیاز به فضای بیشتر به آدرس پیری ساختمان و جای رشد بخش ماده 24 به نظر می رسد به منظور بالا بردن و یا بودجه مناسب برای یک مدرسه امکانات و ساختمان و برنامه ریزی مطالعه است.

در سراسر شهر در حال انجام بحث بر سر چگونه بهترین به آدرس نیاز است و تماس مداوم برای بزرگتر, به روز شده در ارشد مرکز. ماده 61 به نظر می رسد به مناسب $12.6 میلیون دلار برای هیئت Selectmen به صندوق یک مطالعه امکان سنجی مهندسی مالی و طراحی و اجازه ساخت و ساز و ساخت و ساز مدیریت ارشد جدید مرکز.

یک سری از مقالات همچنین مقابله با ساختار و زمان جلسه شهر خود را.

کم حضور در شورای شهر است یک نقطه از نگرانی و در اوایل این سال باعث شد مسئولان به بحث در مورد راه هایی برای افزایش حضور و غیاب. مقالات 45 طریق 48 مقابله با برنامه ریزی از شهر, جلسه, منظور از مقالات و ارائه اتوبوس بودجه.

طبق ماده 47 شهر مدیر می در حال حاضر اتوبوس بودجه برای شورای شهر به آن رای به عنوان یک کل به جای قطعه قطعه است.

ماده 45 را ایجاد که سالانه شهر جلسه ای برگزار می شود در آخرین شنبه مارس با سالانه شهر انتخابات برگزار می شود که قبل از شنبه. مقالات 46 و 48 نگاهی به تغییر سالانه شهر جلسه زمان شروع از 10:30 صبح تا 9 صبح و به از بین بردن تصادفی انتخاب حکم مقالات و به جای آن در حال حاضر آنها را در جهت.

مقالات 51 59 و 65 به ایجاد یک ساخت و ساز سر و صدا آئین نامه انتقال قطعه زمین به حفاظت کمیسیون برای حفاظت از اهداف و منع برخی حیوانات از شرکت در سفر حیوانات عمل می کند و برای سرگرمی.

کامل حکم یک نقشه از روز شنبه در آرایش صندلی و اطلاعات بیشتر را می توان در شهر, وب سایت تحت سالانه شهر نشست. هال تشویق هر کسی که برنامه ریزی برای حضور در شورای شهر برای اولین بار در وب سایت مراجعه کنید.

آخرین مطالب