ویلیامز زمان توقف هدف آسانسور شجاعت بیش از خار به عنوان NWSL بازده

HERRIMAN (AP) — لین ویلیامز به ثمر رساند در زمان توقف و کارولینای شمالی شجاعت شکست پورتلند خار 2-1 در بازی افت

توسط ATSHNEWS در 8 تیر 1399

HERRIMAN (AP) — لین ویلیامز به ثمر رساند در زمان توقف و کارولینای شمالی شجاعت شکست پورتلند خار 2-1 در بازی افتتاحیه ملی فوتبال زنان لیگ چالش مسابقات جام در روز شنبه.

این NWSL اولین تیم حرفه ای ورزشی برای بازگشت به میان coronavirus همه گیر اما طرفداران اجازه داده نخواهد شد در هر یک از بازی. این تیم باز کرده بود پیش فصل اردوگاه های آموزشی بود اما نه هر بازی که لیگ تعطیل در مارس 12.

بازیکنان از هر دو تیم در مجموع در زمان زانو طول سرود ملی و عینک سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, تی شرت در قبل از بازی warmups در اعتراض به نابرابری نژادی.

پس بدون گل نیمه اول برزیل Debinha از طریق شکست برای شجاعت با ضربه زدن به یک توپ در خدمت سابق UCLA standout Hailie گرز. اما خار آن را دقیقه بعد هنگامی که سیمون چارلی به ثمر رساند و یک تقلا در مقابل کارولینای شمالی هدف پس از لیندزی Horan شات بازگشت میره.

ویلیامز به ثمر رساند متهور هدف در یک هدر و یک صلیب از سامانتا Mewis.

"من فقط دیدم یک باز و درست زمانی که به او نگاه کرد من فکر کردم او را از رفتن به عبور از آن در'" ویلیامز گفت. "خوشبختانه هیچ یک مشخص شده و خوشبختانه از آن رفت و در هدف."

واشنگتن روح نقش Chicago Red Stars در این مسابقات اواخر بازی شنبه شب.

هشت تیم در نظر گرفتن بخشی در چالش جام در حال منزوی در ایالت یوتا برای مدت زمان monthlong مسابقات و باید به دنبال یک پروتکل سخت که شامل تست مکرر.

اما این مسابقات شد لرزاند اوایل این هفته زمانی که اورلاندو غرور بود مجبور به عقب نشینی به دلیل متعدد مثبت COVID-19 آزمون در میان بازیکنان و کادر.

شجاعت هستند NWSL دو زمان دفاع از قهرمانان در نظر گرفته و لیست علاقه مندی ها در چالش جام. فصل گذشته آنها را به ثمر رساند لیگ برتر رکورد 54 اهداف است.

در جلسه قبلی بین دو تیم فصل گذشته شجاعت روت خار 6-0 رهبری ویلیامز با سه گل.

"من فکر می کنم آنچه شگفت انگیز در مورد این تیم این است که هنگامی که ما را ما همیشه در حال رفتن به نگه داشتن مبارزه" ویلیامز گفت. "ما بازی نمی با هم در هشت سال و با وجود ارتفاع و کمی اعصاب و مسائل. اما این یک چیز این تیم به خود می بالد در این است که مهم نیست که چه وضعیت ما در حال رفتن به نگه داشتن مبارزه تا آخرین لحظه."

شجاعت به جلو جسیکا مک دونالد بود که در ایالات متحده, تیم ملی که موفق به کسب جام جهانی در تابستان گذشته در فرانسه بازی نمی کند چرا که از یک ران آسیب است.

خار شد بدون دروازه بان Adrianna Franch به دلیل مصدومیت زانو راست. بلا بیکسبی او ساخته شده NWSL و خار اولین بار در هدف.

"برای اولین بازی برای ما قادر به بیرون آمدن از آن شرم ما نمی تواند نتیجه" خار مربی علامت پارسونز گفت.

شجاعت rookie متحد وات بود stretchered پس از آسیب بدون تماس در نیمه دوم. او جایگزین مک که به کمک تیم گل اول لحظه بعد.

نیز وجود دارد یک لحظه سکوت قبل از بازی لیگ به رسمیت شناخته شده ملی اعتراض پس از مرگ جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس.

"ما در زمان یک زانو امروز در اعتراض به نژادی و بی عدالتی خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند در برابر مردم و مردم از رنگ در امریکا است. ما عاشق کشور ما و به ما این فرصت را به آن را نگه دارید به یک استاندارد بالاتر است. این وظیفه ما است که به تقاضای آزادی و آزادی در این کشور تاسیس شد و پس از گسترش به همه" خار و شجاعت گفت: در یک بیانیه مشترک منتشر شده قبل از بازی.

___

بیشتر AP فوتبال: https://apnews.com/Soccer و https://twitter.com/AP_Sports

آخرین مطالب