را فراری میمون تبدیل شدن به بعدی بز ؟

بدون شوخی به نظر می رسد ما باید یکی دیگر از افسانه-در-این-ساخت توکسبری حیوانات بر روی لام.به او تعجب که چه Sha

توسط ATSHNEWS در 3 خرداد 1399

بدون شوخی به نظر می رسد ما باید یکی دیگر از افسانه-در-این-ساخت توکسبری حیوانات بر روی لام.

به او تعجب که چه Shawsheen بیمارستان حیوانات عمل مدیر نیکول Scenna آموخته و پس از او متوقف خنده.

که واکنش او زمانی که توکسبری افسران پلیس کاهش یافته است 1415 خیابان اصلی مرکز چهار شنبه, درخواست اگر کسی تا به حال دیده یک میمون در شل.

چرا آنها درخواست می شود که خارج از درختان سوال ؟

چون توکسبری پلیس سرهنگ جیمز ویلیامز گفت: آنها به نام مایکل خیابان اصلی در نزدیکی دفتر دامپزشک توسط یک زن که ادعا می کرد به کشف یک میمون حلق آویز کردن در حیاط خلوت خود.

پلیس و کنترل حیوانات شروع به تمیز کاری این منطقه با بخش آ تی وی و هواپیماهای بدون سرنشین واحد است. اما هیچ حیوانات یافت شد.

با توجه به ویلیامز شاهد به افسران گفت: او تا به حال مشاهده شده پستانداران روز قبل و حتی جامعی بود یک عکس است.

که تصویر تار – در مورد همان وضوح به عنوان یک گزارش به تصویر می کشد the Loch Ness monster — نشان می دهد که شکل سایه در نزدیکی یک درخت خط.

آن است که یک میمون ،

"غریبه چیزهایی که اتفاق افتاده اند" ویلیامز به این روزنامه گفت. "این می تواند یک fishercat آن می تواند یک میمون است."

به طور طبیعی جامعه رفته است — شما آن را حدس زده — موز را بر روی تصویر با این عکس به سرعت در حال نزدیک شدن به 500 نظرات و بیش از 2800 سهام از 7 p. m. دوشنبه.

در توییتر این عکس به شدت بازتوییت کرد و در مورد صحبت کردیم. حساب توییتر رسیدگی @TheLowellGoat ایجاد شده توسط یک فن از بدنام فرار حیوانات هنرمند شناخته شده به سادگی به عنوان لوول بز اظهار داشت: "آنچه که این میمون کسب و کار."

و هر میمون از دست رفته است کار خود را برش داده و آن امید به رسیدن به وضعیت نمادین از لوول بز است.

از زمان لوول افسر پلیس پخش بیش اضطراری رادیویی در روز بعد از کریسمس 2014 که او کشف یک بز "با شاخ و با یک طناب به دور گردن خود را در وسط لارنس خیابان" افسانه متولد شد.

پلیس آموخته فراری بز فرار کرده بود از او صاحب توکسبری مقیم و کشاورز به نام دنیس Oliveria. آن را به عنوان معلوم حدود 200 پوند حیوانات به مقصد بود برای کسی میز شام.

و برای حدود یک ماه لوول بز فراموش تصرف در چهار منطقه در حوزه های قضایی است. اما در Jan. 27, 2015, او دستگیر شد در وستفورد. در آن زمان صاحب خود تصمیم گرفته بود او می شود خوب با بز رفتن به یک خانه خوب به جای یک قصاب.

که چگونه لوول بز فرود در بیرون از پناهگاه در باره جایی که او همچنان به زندگی می کنند.

اما اگر کسی نقطه میمون در سوال Shawsheen حیوانات, بیمارستان دامپزشکی دکتر میشل کاروسو و عمل مدیر Scenna stresssed است که شما باید نگه داشتن فاصله خود را.

"به طور معمول, آنها خطرناک نیست اما اگر شما سعی می کنید برای گرفتن آن می توانید سعی کنید به گاز گرفتن یا خراش و آنها انجام یک بیماری تبخال B ویروس است که می تواند منجر به مرگ انسان" Scenna گفت.

با توجه به کاروسو برخی از امکانات پژوهشی باید پستانداران اما اگر یکی بودند برای فرار از این امر مطلع شوید. او افزود: مردم باید میمون ها به عنوان حیوانات خانگی, اما این بدان معنا نیست که آنها نمی خارج وجود دارد.

اگر یک کمین در منطقه توکسبری پلیس درخواست شما بلافاصله تماس 978-851-7373.

و اگر وجود دارد هر کسی با پستانداران تجربه یا منابع برای به دام انداختن یک میمون کاروسو خواسته که آنها تماس Shawsheen بیمارستان حیوانات در 978-851-5558.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب