چرا رژیم صهیونیستی است. بیکر می خواهید برای اجرای یک سوم مدت?

ماساچوست حزب جمهوریخواه در حال حاضر در دست تهمت حامیان ممکن است رها هستهای رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر اما

توسط ATSHNEWS در 13 تیر 1399

ماساچوست حزب جمهوریخواه در حال حاضر در دست تهمت حامیان ممکن است رها هستهای رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر اما بیکر نه رها خواهان — حداقل هنوز رتبهدهی نشده است.

و اگر بیکر اجرا می شود برای یک دوره سوم در سال 2022 به عنوان او ممکن است او را اجرا خواهد کرد به عنوان یک جمهوری خواه با وجود این احتمال که او می تواند در صورت مخالفت از یک مغلوب ساختن پیشی جستن محافظه کار در جمهوری کنوانسیون و در یک توافق اولیه است.

بیکر پاسخ این است: آن را در آورد.

در حالی که کنترل عربستان است, محافظه کار, فتنه انگیز و بحرانی از او بیکر مادام العمر وزش جمهوری خواه که حاکم مانند یک دموکرات است و هیچ برنامه ای از ترک و در حال اجرا به عنوان یک مستقل است.

اگر او در این مسابقه خواهد توسعه به سه نامزد مسابقه با فرماندار مواجه خاموش در برابر یک دموکرات به عنوان به خوبی به عنوان یک جمهوری خواه در انتخابات ماه نوامبر.

بیکر از دست کنترل ماساچوست جمهوریخواه کمیته امور خارجه است که رسمی دستگاه از عربستان در سال 2019 زمانی که محافظه کار سابق تشکر. جیم لیون از Andover, یک دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حامی انتخاب شد رئیس هیئت مدیره بیش از یک نانوا پشتیبانی نامزد شده است.

بیکر البته بوده دیرین منتقد همکار جمهوری خواه مغلوب ساختن پیشی جستن که لیون با شوق و ذوق پشتیبانی می کند. بیکر نیست رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 و یا در انتخابات ریاست جمهوری اولیه و نمی خواهد رای برای او در سال 2020 است.

لیون پس از تصاحب کرده است نه تنها حزب دور از نانوا بوده ولی از او انتقاد اخیرا بیش بیکر رویکرد آهسته به اجازه می دهد کسب و کار و رستوران ها به عنوان به خوبی به عنوان او را از دست زدن به از خرید اینترنتی از جورج فلوید تظاهرات و غارت.

در نامه ای به بیکر امضا شده توسط صدها نفر از جمهوری خواهان لیون خواست بیکر به "مقاومت در برابر دموکرات به خواسته های شاتر دولت است." صدایی مانند رئیس جمهور تهمت لیون گفت: "ما در نوشتن به شما امروز می خواهیم شما را به عقب براند عمومی در حزب دموکرات خواسته های به نگه داشتن ماساچوست توقیف."

Baker پاسخ نمی دهند.

نیز وجود دارد صحبت از آمدن با جناح راست طرفدار نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن به چالش بیکر در سال 2022 اولیه که در لیبرال ماساچوست تنها می تواند به عنوان یک خلبان ازجان گذشته ژاپنی ماموریت.

در حالی که وجود دارد جیب برای حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن در ماساچوست آنها هستند و چند دور بین. تهمت نمی خواهد انجام ماساچوست در سال 2020 حتی در برابر اغلب نامنسجم جو بایدن. بنابراین وجود خواهد داشت هیچ تهمت دست انداز و یا حرکت به حمل بیش به 2022 در ماساچوست به هر حال.

برخی از افرادی که در اطراف ماساچوست سیاست برای مدت زمان طولانی پیشنهاد کرده اند که بیکر است که هنوز پس از شش سال در اتاق در نظر بگیرید در حال اجرا برای یک دوره سوم به عنوان مستقل به بای پس داخلی مجادلات دولت حزب جمهوری خواه.

اگر چه سعی شده است قبل از ماساچوست هرگز انتخاب مستقل برای هر دولت گسترده ای در اتاق, اجازه دهید به تنهایی فرماندار.

اما بیکر متفاوت است. بسیاری از وزش فرماندار پشتیبانی از مستقل برای شروع اگر چه او به خوبی با دموکرات ها به عنوان یک جمهوری خواه باید به انتخاب در یک دولت دموکراتیک است.

که آیا این حمایت انجام خواهد شد بیش از به 2021 و 2022 پس از دست زدن به coronavirus همه گیر و هولیوک سربازان اصلی فاجعه باقی مانده است دیده می شود. نیز وجود دارد که ذرات از عدم مناسب پاسخ پلیس به غارت کسب و کار در طول جورج فلوید تظاهرات به مقابله با.

ماساچوست انتخابات اعداد نشان می دهد که رای دهندگان مستقل از حکومت. در حالی که وجود دارد 1,491,600 ثبت نام دموکرات تنها 462,586 ثبت نام جمهوری خواهان وجود دارد عظیم 2,564, 076 ثبت نام مستقل است که بیش از دموکرات ها و جمهوری خواهان همراه است.

در ماساچوست مستقل رای دهندگان می توانند رای در هر دو حزب دموکرات و یا جمهوری خواه اولیه و پس از آن آنها به طور خودکار برگرداندن به وضعیت مستقل.

شد بیکر و یا هر حزب جمهوری خواه به تکیه بر فقط جمهوری خواهان برای پیروزی در انتخابات, او هرگز شنیده می شود از دوباره.

بیکر شده است قادر به قرار دادن با هم یک ائتلاف جمهوریخواهان مستقل و دموکرات انتخاب شود دو بار ضرب و شتم دو حزب دموکرات برای اولین بار در سال 2014 بیش از سپس دادستان کل مارتا Coakley و دوباره در سال 2018 بیش از Jay گونزالس.

پس از اولین انتخاب بیکر شده است قادر به کار کردن یک ارتباط سازنده با دموکرات ها که در اجرای مقننه یعنی مجلس رابرت herm n. crab سنا و رئیس جمهور کارن Spilka.

چرا بیکر, 63, می خواهید برای سومین دوره به عنوان فرماندار حدس می زنم کسی است به خصوص پس از برخورد با انباشته شدن مشکلات است که باید عوارض خود را گرفته.

اما بیکر باید او تصمیم به اجرا به عنوان یک جمهوری خواه و یا مستقل باید تست شود. نه برای این ویروس ذهن شما را به خود را از سر گرفت.

نظرات ایمیل به: luke1825@aol.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن